ورزشی

فعالیت های ورزشی تکمیل

falit-hai-verzshi-tekmil-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فعالیت های ورزشی تکمیل”

فعالیت های ورزشی تکمیل

اسلاید 1: ALLPPT.com _ Free PowerPoint Templates, Diagrams and Chartsبسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: مقدمهانعطاف پذیری بدن و تناسب بدن از لحاظ فیزیکی چیزی بیشتر از توانایی بدن در دویدن و یا دوچرخه سواری به مدت 30 دقیقه است.تناسب کامل بدنی و انعطاف پذیری بدن به معنای رفتن به باشگاه و انجام ورزشهای لیفتینگ سه بار در هفته است. در واقع، تناسب فیزیکی شامل چند مولفه ضروری است: استقامت کاردیو مقاومت عضلانی استقامت عضلانی انعطاف پذیری

اسلاید 3: مزیت های انعطاف پذیریانعطاف پذیری مزیت های زیادی بر بدن دارد.انعطاف پذیری عملکرد روزانه را بهبود می بخشد.عملکرد ورزشی را ارتقا می دهد.سلامت مفاصل را افزایش می دهد.از درد کمر و آسیب جلوگیری به عمل می آورد.درد را کاهش می دهد.گرفتگی عضلات را تسکین می دهد.استرس بدن را از بین می برد (اثرات روحی و جسمی)تعادل بدن را بهبود می بخشد.

اسلاید 4:

اسلاید 5: گارلندِ پهلو پاها را کمی بیشتر از عرض لگن باز و زانوها را خم کنید (وضعیتی شبیه چمباتمه زدن)، اما خیلی پایین نیایید، پنجه‌ی پا رو به بیرون باشد و کف دست‌ها را به حالت دعا جلوی سینه به هم بچسبانید. ۲۰ ثانیه مکث کنید. دوباره بایستید، پاها را صاف نگه دارید، دست چپ را بکشید و بالای سر ببرید، بدن‌تان را از کمر به بالا به سمت راست خم کنید. سمت چپ بدن‌تان کشش را حس می‌کنید؟۲۰ ثانیه مکث، به حالت ایستاده برگردید و همین حرکت را برای سمت دیگر تکرار کنید.

اسلاید 6: حرکت جنگجوی تلفیقییکی از پاها را با فاصله از دیگری نگه دارید، پای چپ را به اندازه‌ی ۹۰درجه و پای دیگر را کمی بچرخانید، به طوری که پاشنه‌ی پای چپ عمودبر قوس پای راست‌تان باشد. زانوی پای چپ را خم کنید. ران‌ها را به موازات زمین (تا جایی که می‌توانید) طوری که زانو جلوتر از پاشنه قرار بگیرد پایین بیاورید. دست‌ها را در امتداد شانه به موازات زمین بالا ببرید و سعی کنید سرتان را طوری نگه‌دارید که نگاه‌تان به نوک انگشتان‌تان باشد.شما الان در حالت جنگجوی ۲ هستید.۲۰ ثانیه مکث و حالا می‌خواهیم حرکتمان را به کشش داخلی ران تبدیل کنیم، پس با یک چرخش آرام، زانوی پای راست‌تان را خم کنید و وزن باسن‌تان را روی همین پا بیاندازید. پنجه‌ی پای مخالف را بالا بیاورید و روی پاشنه قرار بگیرید، هر دو دست‌تان را روی ران پای راست بالای زانو بگذارید، دوباره ۲۰ ثانیه مکث و حالا دوباره از اول! هر دو حرکت را در جهت مخالف تکرار کنید.

اسلاید 7: حرکت درخت IT سر پا بایستید، دست‌هایتان طرفین بدن‌تان باشد، به یک نقطه‌ی ثابت روی زمین یا دیوار روبه‌رو نگاه کنید (این کار باعث حفظ تعادل می‌شود). حالا به آرامی پای راست‌تان را بالا بیاورید و کفِ پا را به داخل کشاله‌ی ران یا ساق پای چپ (بالاتر یا پایین‌تر از زانو) تکیه دهید. کف دست‌هایتان را جلوی سینه به حالت دعا به هم بچسبانید. پشت‌تان را صاف کنید به طوری که شانه‌هایتان از عرض لگن بازتر باشد. حالت فعلی شما وضعیت درخت نام دارد. ۲۰ ثانیه تعادل‌تان را حفظ کنید و بعد پا را زمین بگذارید.در همان حال که پای‌ راست را پایین می‌آورید، به صورت ضربدری از روی پای چپ رد کنید و کنار آن روی زمین قرار دهید. حواستان باشد قوز نکنید، پشت‌تان را صاف کنید و قفسه‌ی سینه را کمی به سمت ران‌ها پایین بکشید. دست‌هایتان را به حالت استراحت روی ران پای راست کمی بالاتر از زانو قرار دهید. ۲۰ ثانیه در همین وضعیت بمانید. حالا به حالت اولیه برگردید و هر دو حرکت را دوباره برای پای مخالف هم تکرار کنید.

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید