علوم مهندسی معماری و عمران

فلزات و مصالح جوشکاری

metals- welding materials

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فلزات و مصالح جوشکاری”

فلزات و مصالح جوشکاری

اسلاید 1: فلزات ومصالح جوشکاری metals & welding materials

اسلاید 2: فلزات ساختمانی آهنی: آهن خالص درساختمان مصرفی ندارد،ولی انواع فولاد وچدن که آلیاژهای آهن به حساب می آیند از پرمصرف ترین مصالح فلزی هستند. غیرآهنی: ازفلزات عمده غیر آهنی مصرف شده در ساختمان می توان آلومینیوم،مس،سرب،روی،قلع،نیکل ومنیزیم برشمرد.*امروزه پس از فولاد،آلومینیوم و مس پرمصرف ترین فلزات در ساختمان به شمار می آیند.ازسایرفلزات مستقیما ویا به صورت بخشی از الیاژدیگرفلزات بهره گیری می شود.

اسلاید 3:

اسلاید 4: آهن و الیاژهای آنآهن خام: مقدار کربن آن در حدود 3 تا 25/4 درصد استحاوی ترکیبات دیگری نظیر سیلیسیم، منگنز، گوگرد و فسفراز لحاظ اعمال مکانیکی مانند نوردکاری، چکش کاری، پرس کاری حتی به صورت گرم نامناسبنقطه ذوب آهن خام 1100 تا 1300درجه سانتی گراد استنقطه ذوب ان پایین تر از فولادخاصیت جوش پذیری نداردبه همین دلیل ،آهن خام مصرف مستقیمی در صنعت ندارد و فقط برای تهیه چدن و فولاد از آن استفاده می کنندانواع آن نیزآهن خاکستری، آهن خام سفید و آهن خام نیمه خاکستری است

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید