علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

فناوری اطلاعات و ارتباطات

fanavarie_etelaat_va_ertebatat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فناوری اطلاعات و ارتباطات”

فناوری اطلاعات و ارتباطات

اسلاید 1: اسفند ماه 1394فناوری اطلاعات و ارتباطاتپیشران توسعه دانایی محور

اسلاید 2: 3قطب‌های اقتصاد ایران

اسلاید 3: 4مسیر تحول بخش‌های سه‌گانه اقتصادیکشاورزی اشتغال~٪%17/5ارزش افزوده~ %10/5کاربرد فناوری+ اصلاح نظام کشت = افزایش بهره‌وری و درآمد + کاهش نیروی کار‌ انسانیصنعتاشتغال~%34/5ارزش افزوده~3۹/۴% کاربرد فناوری + اصلاح نظام تولید = افزایش بهره‌وری و درآمد + کاهش نیروی کار انسانیخدمات اشتغال~%48ارزش افزوده~%50/1کاربرد فناوری + اصلاح نظام خدمات + کسب‌وکارهای نو = افزایش بهره وری و درآمد + افزایش فرصت های شغلی جدیدرشد و توسعه صنعت و خدمات با تغییر روش‌ها و بینش‌ها و قوانین و مقررات

اسلاید 4: نسبت هزینه‌کرد فناوری اطلاعات به توليد ناخالص ملي5

اسلاید 5: کوتاه شدن چرخه‌ی عمر محصول

اسلاید 6: ظرفيت مورد نياز مطابق قانون برنامه پنجم* پورت پرسرعت حداقل 2 مگابیت بر ثانیه پیش‌بینی شده است.7پیش‌بینی تعداد در پایان برنامهتکلیف اتصالتعداد پورت* مورد نیاز پهنای باند (ترابیت برثانیه)اینترنت (ترابیت برثانیه)خانوارها22,288,75560% 13,373,253۱۲کسب‌وکارها4,457,751100%4,457,751۸مجموع مورد نیاز مجموع مورد نیاز مجموع مورد نیاز 17,831,004۲۰۴اول دولت یازدهماول دولت یازدهماول دولت یازدهم3.5 میلیون0.50.07وضع موجودوضع موجودوضع موجود(ADSL و WiMAX) 8 میلیون(3G & 4G)10 میلیون3/30.28

اسلاید 7: 1234567محیط سیاسی و قانونیکسب‌و‌کار و نوآوریزیرساخت‌ها و محتوای دیجیتالقدرت خریدمهارت‌هااستفاده فردیاستفاده تجاریآثار اجتماعیآثار اقتصادیاستفاده دولتی20142015شاخص- امتیازردیف3.53.4محیط سیاسی و قانونی14.04.1کسب‌و‌کار و نوآوری23.13.0زیرساخت‌ها و محتوای دیجیتال33.75.8قدرت خرید44.74.7مهارت‌ها52.32.9استفاده فردی62.93.0استفاده تجاری73.73.4استفاده دولتی82.72.7آثار اقتصادی93.13.2آثار اجتماعی10رتبه ایران در سال 2014: 104/ رتبه ایران در سال 2015: 96نمودار امتیاز ایران بر اساس شاخص فاوا - 20158

اسلاید 8: شبکه ملي اطلاعات: نسبت ترافيک داخل به خارج4 برابر9

اسلاید 9: Source: Tele geography 2015نسبت ميزباني وب‌سايت‌ها در داخل به خارج10

اسلاید 10: FiberDigital microwavesatelliteFlagGulf Bridge InternationalPISHGAMAN Oman IranEPEG

اسلاید 11: مشهدتهرانکرمانتبریزشیرازاهوازبابلقماصفهانبندرعباسرشتهمدان800 Gbps400 Gbps400 Gbps200 Gbps100 GbpsLegendsشرکت ارتباطات زیر ساختوزارت ارتباطات و فناوری اطلاعاتشبکه‌ی ملی اطلاعات هم‌بندی هسته‌ی شبکه12

اسلاید 12: 13تهران2تهران1ورامیناسلامشهربومهنخمینساوهاراککرجقممشهدقزویناردبیلتبریزارومیهمشهد2مشهد1نیشابورسبزوارقوچانخوافدرگزسرخسقزوینتایبادتربت جامگرگانگنبدبجنوردفاروجفردوسطبسبیرجندنهبندانشاهروددامغانگرمسارسمنانبابل1بابل2ساریآملبابلسرچالوسقائمشهررامسرنوشهربهشهرتربت حیدریهرشتانزلیلاهیجانآستارااردبیلمشکین شهرخلخالپارس آبادگرمیبیله سوارزنجانتبریز1تبریز2کلیبرمیانهسیاه چشمهاهرسرابمراغهمرندجلفاارومیهمیاندوآبنقدهخویبوکانپیرانشهرمهابادسلماساشنویهماکوسردشتاصفهانسیرجانزاهداناصفهان1اصفهان2نایینزرین شهرکاشاننجف آبادشهرضاخوانسارمبارکهنطنزشهرکردبروجنکرمانسیرجانبمجیرفترفسنجانکهنوجشهربابکیزدبافقزاهدانزابلایرانشهرپسابندرسربازکنارکخاشنیکشهرسراوانچابهارشیرازیاسوجدوگنبدانشیراز1شیراز2فساجهرمآبادهلارمرودشتلامردکازرونداراببوشهرمیناببوشهرعسلویهگناوهخارکبندرعباسمینابکیشقشمجاسکابوموسیهرمزسیریکرمانشاهخرم آباداهوازسنندجاهواز1اهواز2سربندرآباداندزفولسوسنگردرامهرمزبهبهانمسجد سلیمانبروجردالیگودرزسنندجسقزکامیارانمریوانکرمانشاهکنگاورسرپل ذهاباسلام آباد ایلاممهراندره شهرهمدان1همدان2ملایرکبودرآهنگاسدآبادتهرانتهران2اراکمشهدگرگانسمنانساریخرم آباداهوازتبریزشیرازاصفهانشبکه ملی اطلاعات لایه درهم‌تنیده (الف)شرکت ارتباطات زیر ساختوزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

اسلاید 13: 14تهران2تهران1ورامیناسلامشهربومهنخمینساوهاراککرجقمرشتزنجاناهرمیاندوآبمشهد2مشهد1نیشابورسبزوارقوچانخوافدرگزسرخسقزوینتایبادتربت جامگرگانگنبدبجنوردفاروجفردوسطبسبیرجندنهبندانشاهروددامغانگرمسارسمنانبابل1بابل2ساریآملبابلسرچالوسقائمشهررامسرنوشهربهشهرتربت حیدریهرشتانزلیلاهیجانآستارااردبیلمشکین شهرخلخالپارس آبادگرمیبیله سوارزنجانتبریز1تبریز2کلیبرمیانهسیاه چشمهاهرسرابمراغهمرندجلفاارومیهمیاندوآبنقدهخویبوکانسلماساشنویهماکوسردشتنایینکرمانچابهاراصفهان1اصفهان2نایینزرین شهرکاشاننجف آبادشهرضاخوانسارمبارکهنطنزشهرکردبروجنکرمانسیرجانبمجیرفترفسنجانکهنوجشهربابکیزدبافقزاهدانزابلایرانشهرپسابندرسربازکنارکخاشنیکشهرسراوانچابهارفسایاسوجدوگنبدانشیراز1شیراز2فساجهرمآبادهلارمرودشتلامردکازروندارابعسلویهبندرعباسبوشهرعسلویهگناوهخارکبندرعباسمینابکیشقشمجاسکابوموسیهرمزسیریایلامهمدانسربندرسقزاهواز1اهواز2سربندرآباداندزفولسوسنگردرامهرمزبهبهانمسجد سلیمانبروجردسنندجسقزکامیارانمریوانکرمانشاهکنگاورسرپل ذهاباسلام آباد ایلاممهراندره شهرهمدان1همدان2ملایرتهران1قمتربت حیدریهبجنوردبیرجندبابلخرم آبادبابلقمهمدانرشتبندرعباسکرمانشرکت ارتباطات زیر ساختوزارت ارتباطات و فناوری اطلاعاتشبکه ملی اطلاعات لایه درهم‌تنیده (ب)پیرانشهرمهابادالیگودرزکبودرآهنگاسدآباد

اسلاید 14: شرکت ارتباطات زیر ساختوزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات15شبکه‌ی ملی اطلاعات هم‌بندی کلان

اسلاید 15: شبكه اطلاعات کشور اینترنت جهانی شبكه ارتباطات کشور شبكه علمي كشور شبكه مدارسشبكه بانكيشبکه بین دستگاهی(IX)شبکه‌ی اختصاصي مالياتيشبکه‌ی اختصاصي گمركشبکه‌ی اختصاصي بازرگاني (شباب)شبکه‌ی اختصاصي سلامت (شمس) مراكز داده منطقه اي دولتيمراكز داده تجاري داخليمراكز داده علميDNSمراكز داده بانكي مراكز داده رشدخدمات چندرسانه اييIPTV , VOD, Gameدريافت خدمات وبe-mail , Search engine, e-servicesدريافت خدمات دولت الکترونیک از درگاهها و دفاتر خدماتخدمات رايانش ابريSoftware , platform16 شبكه زیرساخت کشورساختار شبکه‌ی ملی اطلاعات

اسلاید 16: فنی و زیرساختیفرایندها و خدماتفرهنگ‌سازی و آموزشنهادی و مقرراتمحتوا و دادههم‌بندی دولت الكترونيكی17

اسلاید 17: ماتریس خدمات خوشه‌بندی شده18

اسلاید 18: خوشه‌بندی پیشنهادی قلمرو خدمات دولت الکترونیکیخدمات دولت در ایران را می توان در قالب 14 گروه فوق خوشه بندی کرد.با استفاده از این خوشه‌بندی، نیازمندی‌های مشترک هر خوشه قابل استخراج است.19

اسلاید 19: پشتیبانی اجراراهبرد اجراراهبرد نظارتنظارت بر پشتیبانیسیاست‌گذاری دولت:شورای عالی اداری - شورای عالی فناوری اطلاعاتکمیسیون توسعه دولت الکترونیکیپشتیبانی دولت الکترونیکیراهبرد پشتیبانیهماهنگي راهبری دولت الکترونیکیدبیرخانه شورای عالی فناوری اطلاعات کشوروزارت علوم، تحقیقات و فناوریوزارت راه و شهرسازیوزارت ارتباطات و فناوری اطلاعاتوزارت کشوروزارت امور اقتصادی و داراییقوه قضائیهوزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعیوزارت جهادکشاورزیوزارت نفتوزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیوزارت اطلاعاتوزارت امور خارجهوزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکیوزارت صنعت، معدن و تجارتمتولیکارگروه خوشه آموزش و پژوهشکارگروه خوشه حمل و نقل و شهرسازیکارگروه خوشه ارتباطات و اطلاعاتکارگروه خوشه مدیریت بحرانکارگروه خوشه اقتصادی و مالیکارگروه خوشه قضاییکارگروه خوشه رفاه و تأمین اجتماعی کارگروه خوشه محیط زیست، منابع طبیعی و کشاورزی کارگروه خوشه انرژی کارگروه خوشه فرهنگی و اجتماعیکارگروه خوشه دفاعی و امنیتی و سیاسیکارگروه خوشه امور بین‌المللکارگروه خوشه سلامت و بهداشتکارگروه خوشه صنعت و تجارتخوشه خدمتکمیته توسعه دولت الکترونیکی استانکمیته توسعه دولت الکترونیکی استانکمیته توسعه دولت الکترونیکی استانکمیته توسعه دولت الکترونیکی استانکمیته توسعه دولت الکترونیکی استانکمیته توسعه دولت الکترونیکی استانکمیته توسعه دولت الکترونیکی استانکمیته توسعه دولت الکترونیکی استانکمیته توسعه دولت الکترونیکی استانکمیته توسعه دولت الکترونیکی استانکمیته توسعه دولت الکترونیکی استانکمیته توسعه دولت الکترونیکی استانکمیته توسعه دولت الکترونیکی استانکمیته توسعه دولت الکترونیکی استانکمیته توسعه دولت الکترونیکی استانکمیته توسعه دولت الکترونیکی استانسیستان وبلوچستانسمنانزنجانخوزستانخراسان شمالیخراسان رضویخراسان جنوبیچهارمحال و بختیاریتهرانبوشهرایلامالبرزاصفهاناردبیلآذربایجان غربیآذربایجان شرقییزدهمدانهرمزگانمرکزیمازندرانلرستانگیلانگلستانکهگیلویه وبویراحمدکرمانشاهکرمانکردستانقمقزوینفارسسطح استانیسطح ملینظارت دولت الکترونیکیدیوان محاسبات و ذیحساب دستگاه‌های اجرایی ملی و استانیوزارت ارتباطات و فناوری اطلاعاتزیرساخت، شبکه، دسترسی، مراکز داده، امنیت، GIF، GSB، تنظیم مقررات خدمات الکترونیکینظارت کلان بر اجراسازمان مدیریت و برنامه ریزینظارت عملیاتینظارت کلانسازمان ثبت احوالهویت الکترونیکی حقیقیسازمان ثبت اسناد و املاکهویت الکترونیکی حقوقیپست جمهوری اسلامی ایرانGNAFنظارت عملیاتی بر اجرا20بانک مرکزی، بانک ملی، وزارت امور اقتصادی و داراییپرداخت الکترونیکیمعاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردیتأمین مالی، تأمین محیط حقوقی

اسلاید 20: e-GIF کلید در گنج حکیمبدون تدوین چارچوب تعامل پذیری دولت (eGIF)، ایجاد دولت الکترونیکی غیرممکن است.eGIF امکان تعامل بین دستگاه های دولتی را در تمام سطوح فنی، داده ای، کدگذاری، مقررات و فرایندهای سازمانی فراهم می سازد.

اسلاید 21: تصویر کلان دولت الکترونیکیشبکه ملی اطلاعات و زیر شبکه‌های دستگاهی تعامل‌پذیری الکترونیک (e-GIF)پایگاه سلامت ایرانیانE-Governmentنظام تأیید هویت موجودیت‌های اطلاعاتیکد کالا وخدماتکد پستیشناسه ملی فعالیت‌هاشناسه ملی-حقوقیGNAFپول الکترونیکیکد ملیپولسیاسی اجتماعیدفاعی و امنیتیامور بین المللسلامت و بهداشتصنعت و تجارتاقتصادی و مالیقضائیرفاه و تأمین اجتماعی منابع طبیعی و کشاورزیانرژیآموزش و پژوهشحمل و نقل و شهرسازیارتباطات و اطلاعاتمدیریت بحران

اسلاید 22: وضعیت فعلی تبادل اطلاعات بین دستگاه های دولتی23

اسلاید 23: شماتیک 24GOVERNMENT SERVICE BUS

اسلاید 24: وضعیت تبادل اطلاعات بین دستگاه ها پس از اتصال به GSB25

اسلاید 25: نحوه عملکرد GSB26ارسال درخواست سرویس به GSBبررسی و ارسال خودکار به دستگاه مربوطهGSBارسال پاسخ سرویس از طریق GSB

اسلاید 26: مکانیزم ایجاد خدمت در GSBGovernment Service Busserviceserviceserviceserviceمعرفی خدمت به سازمان فناوری اطلاعات ایرانشیوه شناسایی سرویس برای : GSBتکمیل شناسنامه سرویس (خدمت)تعیین پروتکل ارتباطی فایل WSDLاضافه شدن خدمت به کاتالوگ خدمت های GSB27

اسلاید 27: 28 كد پستي كد ملي شناسه حقوق ملي كد كالا و خدماتاسناد و املاك GNAFخدمات الكترونيكيگذرگاه ملی تبادل خدماتGSBHIXFIXCIXEIXدستگاه اجراييدستگاه اجراييدستگاه اجراييدستگاه اجراييخدمات الكترونيكيخدمات الكترونيكيخدمات الكترونيكينظام تأیید هویتارتباط بانك هاي اطلاعاتي پايه ، مركز ملي تبادل اطلاعات و مراكز تبادل اطلاعات خوشه‌هاي 14 گانهگذرگاه خدمات دولتنظام به اشتراک گذاری

اسلاید 28: Is it worth it?(*) The Economic Impact of Interoperability, Microsoft research studyWasted time due to waiting in the line or delay produceddue to lack of interoperabilitywhen citizens/businesses are served by a public administration results to impact on the GDP(*)Impact 0.50%$2.347 billion$12.8 billion$16.4 billion$10.26 billion$3.9 billionper citizen29تاثیر اتلاف وقت شهروندان در مراجعات اداری بر اقتصاد کشور

اسلاید 29: تعداد مراجعات در طول سالتعداد مراجعات در طول سالتعداد مراجعات در طول سالتعداد مراجعات در طول سال30بار20بار10بارمیزان انتظار%0/50GDP 2.5 میلیارد دلار%0/33GDP 1میلیارد و 650 میلیون دلار%0/17GDP 850 میلیون دلار20دقیقه%1/00GDP 5 میلیارد دلار%0/67GDP3 میلیارد و 350 میلیون دلار%0/33GDP 1میلیارد و 650 میلیون دلار40دقیقه%1/50GDP 7.5 میلیارد دلار%1/00GDP 5 میلیارد دلار%0/50GDP 2.5 میلیارد دلار60دقیقهتاثیر اتلاف وقت شهروندان در مراجعات اداری بر اقتصاد کشور*تولید ناخالص ملی ایران حدود 500 میلیارد دلار است.30

اسلاید 30: Digital Divideمسئله كليدي: ارتباط مردم با دولتمراكز دولتيپائينهزينهسهولت دسترسیبالاکمWebemail317$0.07$زیاد

اسلاید 31: SPEED OF SERVICE DELIVERY11000COST OF TRANSACTIONS1001تفاوت دولت الکترونیکی با دولت سنتی32

اسلاید 32: 33Bank’s cost transactions via different channels of distribution(Booz, Allen & Hamilton (banking sector - USA))

اسلاید 33: W. Chmielarz: Faculty of Management University of Warsaw 34The benefits of BISTime savings (60%)Single version of the truth (59%)Improve strategies and plans (57%)Improved tactical decisions (56%)More efficient process (55%)Cost savings ((37%)Improved customers and partners relationships (36%)(Eckerson)Faster, more accurate reporting (81%)Improved decision making (78%)Improved customer service (36%)Increased revenue (49%) (Thompson)

اسلاید 34: پایگاه ملي هویت اشخاص حقیقی سازمان ثبت احوال کشورپایگاه ملی اسناد و املاک و کشور سازمان ثبت اسناد و املاک کشورپایگاه هویت وسائط نقليه نيروي انتظاميپایگاه ملي هویت اشخاص حقوقي سازمان ثبت اسناد و املاك کشورپایگاه كالا و خدمات(ایران کد) وزارت صنعت، معدن و تجارتپایگاه شناسنامه خدمات و فرآیند های کشور سازمان مدیریت و برنامه ریزی پایگاه نظام ملی آدرس گزاری مکان محور کشور(GNAF) شرکت پست پایگاه نظام پولی و مالی کشور وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانك مركزي پایگاه ملی اطلاعات و آمار کشور مرکز آمار ایرانپایگاه ملی سلامت وزارت بهداشت،درمان وآموزش پزشکیپایگاه ملی بیمه کشور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعیپایگاه اطلاعات مکان محور کشور سازمان مدیریت وبرنامه ریزی12 پایگاه اصلی پایه کشور زیر ساخت اصلی دولت الکترونیکی 35

اسلاید 35: ماده 62 و 70 قانون برنامه پنجم توسعه ایجاد این پنجره‌های واحد را هدف گرفته است. هر خوشه حداقل یک پنجره ارایه خدمات خواهد داشت.خدمات دارویی، کشاورزی، گمرک، تجارت، بیمه در حال راه‌اندازی و برخی فعال هستند.ایجاد پنجره‌های واحد خدمات36

اسلاید 36: YearIntegrationTSP/APDMISDSSEIS/ESSESBIS19501960197019801990200020101ConvergenceInternal integration - just combine different types of systems Convergence - increasingly sophisticated systems to ever higher level of development

اسلاید 37: YearIntegrationTSP/APDMISDSSEIS/ESSESBIS1950196019701980199020002010ICMRPMRP II12ConvergenceERPERP IICRMSCM

اسلاید 38: YearIntegrationTSP/APDMISDSSEIS/ESSESBIS1950196019701980199020002010ICMRPMRP II12ConvergenceERPERP IICRMSCM3 InternetPrivate, corporate netsCommercial nets

اسلاید 39: نیاز های اطلاعاتی وسطوح مؤثر در تصمیم گیری های سازمان ها

اسلاید 40: W. Chmielarz: Faculty of Management University of Warsaw 41Wisdom – Knowledge triangle

اسلاید 41: Economic environmentInterior of organizationUserUser interfaceDatabase System Management Model Base System ManagementModel BaseInternetBase of ProceduresBaKnowledge BaseKnowledge Base System ManagementMechanizms Business AnalyticsMechanizms of data wholesale managementBISApplications:accounting and finance, inventory control,production management,Human relations.Database Marts – branch wholesale

اسلاید 42: 43یکپارچگی اطلاعات خارجی با سامانه های اطلاعات داخلی

اسلاید 43: W. Chmielarz: Faculty of Management University of Warsaw 44Business IntelligenceThe process of transforming data into business intelligence. The business intelligence tools do not necessarily find clear-cut answers, but can find patterns and relationships in data that can greatly improve business decisions and offer insight into the business environment.Additionally we have a readyto use patern packages inside of Business Analytics

اسلاید 44: دبیرخانه ها مخزن دانش یک سیستم هستند و باید امکان داده کاوی هوشمندانه داشته باشندایجاد مخازن دانش واطلاعات وداده زیر بنای یک سیستم هوشمند استتا وقتی دانش ضمنی که حاصل خرد وتجربه انسان است ودانش تصریحی که در مستندات حاصل تلاشهای وی ترکیب نشوند سازمان ها به تصمیم گیری هوشمندانه نمی رسند.باید از سامانه های دبیرخانه ای ساده به سامانه های اطلاعاتی هوشمند ترکیب شده با کسب وکار سازمان حرکت کنیماتصال سازمان به مخاطبانش واخذ اطلاعات حاصل از تعامل با آنها وایجاد مخزن دانش حاصل از این یکپارچگی ها شرط موفقیت سازمان ها است45

اسلاید 45: امور فناوری اطلاعات و ارتباطات ۳۲- کسب جایگاه برتر منطقه در توسعه‌ی دولت الکترونیک در بستر شبکه‌ی ملی اطلاعات. ۳۳- توسعه‌ی محتوا در فضای مجازی بر اساس نقشه‌ی مهندسی فرهنگی کشور تا حداقل پنج برابر وضعیت کنونی و بومی‌سازی شبکه‌های اجتماعی. ۳۴- ایجاد، تکمیل و توسعه‌ی شبکه ملی اطلاعات و تأمین امنیت آن، تسلط بر دروازه‌های ورودی و خروجی فضای مجازی و پالایش هوشمند آن و ساماندهی، احراز هویت و تحول در شاخص ترافیکی شبکه به‌طوری‌که ۵۰ درصد آن داخلی باشد. ۳۵- بهره‌گیری از موقعیت ممتاز کشور با هدف تبدیل ایران به مرکز تبادلات پستی و ترافیکی ارتباطات و اطلاعات منطقه و گسترش حضور در بازارهای بین‌المللی. ۳۶- حضور مؤثر و هدفمند در تعاملات بین‌المللی فضای مجازی. ۳۷- افزایش سهم سرمایه‌گذاری زیرساختی در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات تا رسیدن به سطح کشورهای برتر منطقه. ۳۸- توسعه‌ی فناوری فضایی با طراحی، ساخت، آزمون، پرتاب و بهره‌برداری از سامانه‌های فضایی و حفظ و بهره‌برداری حداکثری از نقاط مداری کشور.سیاست های ابلاغی برنامه ششم توسعهاز مجموع 93 سیاست ابلاغی در 80 بندبیش از 48 سیاست مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات بوده یا از طریق این فناوری قابل تحقق است

اسلاید 46: ضریب نفوذ:60 درصد خانگیضریب نقوذ 100 درصدی Business پهنای باند دسترسي: 4Mbps برنامه پنج ساله ششمسال 1399برنامه پنج ساله پنجمسال 1394ضریب نفوذ: 100 درصدپهنای باند دسترسي: 20Mbpsضریب نفوذ:100 درصدپهنای باند دسترسي: 100Mbpsبرنامه پنج ساله هفتمسال 1404مرحله اولمرحله دوممرحله سومچشم‌انداز ضریب نفوذ دسترسی باند پهن کشور

اسلاید 47: عملکرد متوسط رشد سالانه ارزش افزوده در سطح بخش های اقتصادی (درصد)48 بیشترین رشد اقتصادی مربوط به دوره برنامه اول توسعه است (در سطح کل اقتصاد و اغلب بخش های اقتصادی). رشد اقتصادی در برنامه سوم، پایدارتر و از سطح یکنواخت بلندمدت اقتصاد، بیشتر بود.کمترین رشد اقتصادی مربوط به دوره برنامه پنجم توسعه است. (برخی بخش های اقتصادی و در سطح کل اقتصاد رشد منفی بود.)کشاورزينفت و گازمعدن صنعتآب و برق و گازساختمانحمل و نقلارتباطاتسایر خدماتجمعتکانه نفتی1353-13565.6-2.917.813.93.215.89.012.012.34.0دوران انقلاب و جنگ 1367-13574.7-8.2-0.41.53.6-5.4-3.4-3.0-3.4-4.2برنامه اول1368-13726.48.713.38.611.07.07.714.06.27.2برنامه دوم1374-13782.1-1.75.47.27.51.78.513.83.42.5برنامه سوم1379-13833.93.25.910.58.07.98.219.65.55.8 برنامه چهارم1384-13880.4-0.611.06.36.66.08.442.64.44.4چهار سال اول برنامه پنجم1390-13933.0-12.36.7-0.23.5-1.22.87.81.1-0.5دوران برنامه هاي بعد از انقلاب1368-13933.2-0.39.06.77.64.17.419.04.23.9سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

اسلاید 48: متغیرُهامتغیرُهاکشاورزینفت معد نصنعت آب وبرق و گاز ساختمانحمل و نقل و انبارداری ارتباطاتساير خدماتکل اقتصادتولیدمتوسط رشد سالانه ارزش افزوده(درصد)5.09.49.49.511.07.98.519.55.88.1اشتغالمتوسط رشد سالانه اشتغال(درصد)3.35.74.75.96.45.24.111.73.04.1سرمایهمتوسط رشد سالانه موجودی سرمایه(درصد)3.36.26.76.67.65.27.512.84.75.6شاخص های بهره وریمتوسط رشد بهره وری عوامل تولید(درصد)1.63.03.03.03.52.52.76.21.83.0شاخص های بهره وریمتوسط رشد بهره وری نیروی کار(درصد)1.63.54.53.44.32.54.27.02.73.9شاخص های بهره وریمتوسط رشد بهره وری سرمایه(درصد)1.63.02.52.73.12.50.96.01.12.5منابع تامین رشد اقتصادی 8 درصد در برنامه ششم ماخذ: امور اقتصاد کلان ارقام مقدماتی اولیه

اسلاید 49: سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور50ارتباطاتبرنامه ششم بخش ارتباطاتبرنامه های توسعه بعد انقلابگزینه اولگزینه دومگزینه پیشنهادیمتوسط رشد سالانه ارزش افزوده1919.519.6؟

اسلاید 50: و من الله التوفيقپايان51

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید