کسب و کار اقتصاد و مالی

فناوری داده کاوی رویکردی نوین در حوزه مالی

dadeh-kavi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
داده کاوی شاخه ای درخشان از علوم کامپیوتری است که در اواخر دهه ۸۰ با بکار گیری مفاهیمی خاص پابه عرضه گذاشت. داده کاوی در داده های مالی میتواند در حل مشــکلات طبقه بندی و پیشبینی و تســهیل فرآیند تصمیم گیری به کار رود. از این رو دامنه اهمیت این علم در امور مالی میتواند طیفی گسترده از کشف تقلب تا افزایش سودآوری واحد تجاری را شامل شود.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
420 بازدید, 2 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فناوری داده کاوی رویکردی نوین در حوزه مالی”

فناوری داده کاوی رویکردی نوین در حوزه مالی

اسلاید 1: مبانی داده کاویگردآورنده و ارائه دهنده :شماره دانشجویی :آذر 1400

اسلاید 2: فناوری داده کاوی رویکردی نوین در حوزه مالی

اسلاید 3: داده کاوی شاخه ای درخشان از علوم کامپیوتری است که در اواخر دهه 80 با بکار گیری مفاهیمی خاص پابه عرضه گذاشتمفاهیم مرتبط با هوش مصنوعیشناسایی الگوسیستم های پایگاه دادهعلم آمارمقدمه

اسلاید 4: سرریزی و حجم بالای اطلاعات امروز61 درصد از مديران معتقد به سرريزي اطلاعات در شركتها ميباشند80 درصد اعتقاد به بدتر شدن وضعيت فوق دارندبيش از 50 درصد مديران از داده ها در مراحل تصميم گيري فعلي به واسطه سرريزي اطلاعات صرفنظر ميكنند84 درصــد از مديــران اين اطلاعات را براي آينده ذخيره ميكنند و از آنها براي تحليلهاي جاري استفاده نميكنند

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید