رسانه و شبکه‌های اجتماعی

فنون اقناع درس ششم رسانه

fonone_eghnae

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فنون اقناع درس ششم رسانه”

فنون اقناع درس ششم رسانه

اسلاید 1: درس ششم فنون اقناع

اسلاید 2: اقناع چیست ؟زندگی بدون تفهیم و ارتباط و تفاهم با دیگران امکان ندارد و لازمه آن نیز تبادل پیام است . روشن است که فرستادن پیام از سوی فرستنده و سازنده ی آن برای دیگران با یک هدف صورت می گیرد . بیشترین هدف از ارتباط با دیگران و فرستادن پیام ، تشویق گیرنه به تغییر رفتار ،نگرش ، باور ، ارزش یا دیدگاه ، مطابق نظر فرستنده است که به آن اقناع می گویند .

اسلاید 3: رسانه ها نیز با استفاده از شیوه های اقناعی سعی می کنند از طریق عقل (منطق ) یا احساس یا هر دوی آن ها بر ما تاثیر بگذارند . تاثیرات رسانه ها بر ذهن و قلب مخاطب ، دقیق ف ماهرانه و پیچیده است .

اسلاید 4: این مهم توسط فنون و روش هایی برای :جلب توجه نظر ما پدید آوردن اعتبار و اتماد برای خودشان شبیه سازی آمال و آرزوهایشان در وجود ما تحریک ما برای انجام دادن کاری مانند خرید ، رای دادن ، سرمایه گذاری و ......

اسلاید 5: و در مجموع قانع کردن ما انجام می شود . این روش ها و فنون ( زبان اقناع ) نامیده می شود . یاد گرفتن زبان اقناع از مهم ترین مهارت های سواد رسانه ای است .

اسلاید 6: اگر شما بفهمید که رسانه چطور و به چه روشی سعی می کند پیام خود را بفرستد تا بتواند شما را قانع کند که به چه چیزی اعتقاد پیدا کنید یا کاری را انجام دهید آن وقت شما بهتر و چشمان باز تر می توانید تصمیم بگیرید . همچنین شما می توانید با استفاده صحیح از این روش ها و فنون ، پیام های موثرتری تولید و دیگران را قانع کنید .

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید