سایرسایر

فنون مذاكره اثربخش

صفحه 1:
فنون مذاکره اثربخش

صفحه 2:

صفحه 3:
‎YW he &‏ & ما ‎a ‏مهارت هاى مورد نياز يك مذاكره كننده ‏سارت سای پیش از سذاترد ‏رد اد تنيدن كوش تردن) مهارت های دیدن (مشاهده کردن) 000000 مهارت های تحلیل نتایج مذاکره مهارت های استفاده از تناك مذاكرة

صفحه 4:
مرحله پیش از مذاکره ‎emt 2 0ST One oe‏ ار ا 10س تان دريازت مرشوع مذائره ‏؟ تناشت دتيق نيازهاى شود براى شروع هذائره ‎eS ©‏ ر ارزيابى نتاط قرت و خحف و نیز وضسیت تهدید طرف

صفحه 5:
مرحله پیش از مذاگره " ستحخص تردن سحدرزدد ای برای بجاند زنی« تسیین بهترین انتخاب ها و ارزیابی نتاییه سر یت (شامل زسان. سزیندء تیفیت و م تعيين نوع و ميزان هزينه هابي كه در على مذاكرة امادكى ]ان ساس رافك ‎٠‏ آمادگی برای روبرو شدن با اعتراضات طرف مقايل ‏تدزین بت رابرد مشعخص و برنامد عمل برای سذاترد ‏" اماب از استوار تردن رزند سذاتره بر فرضیات

صفحه 6:
مرحله پیش از مذاکره تصمیم گیری دربار این که آیا در عطراحی و انجام مذاکره نیزی به درگیرکردن صاحبنظران موتبط با موضوع وجود دارد ز در صورت نیاز دعوت از نسایندکان توانسند زو سناسب برای شرکت در مذاکره ST pe nee ere تهیه حلاصه ایا کرت ها ‎dls 2.55 5 Sie‏ مرتبط با موضوع ارزيابى مشكلات زمانى (مانند فوريتء زمان مناسب)

صفحه 7:
مرحله پیش از مذاکره تنظين دستور جلسه سذاكره براسانس ‎yey‏ و استانات سود ‎ee]‏ يه ‎gp) ty‏ برای برنامد سای بند از سذاترد ‏برتام ریزی برای بررسی ‎es‏ ساصل از سذاترد

صفحه 8:
ویژگی های یک مذاکره کننده SHAPE Sincere/Sensitive ‏بی ریا/ حساس‎ ۱0۵ ‏صادق/ شوخ‎ Attentive/Articulate ‏برس سره خرف ون‎ Proficient 2 Enthusiastic/Emphatic 0 ee

صفحه 9:
مهارت هاى شنيدن در مذاكره Attentively) 254 ° ۰ ۰ با آسادتی 35% ‎Acceptably)‏ ‏5 نهدن ‎Assistingly)‏ ‏هوشیارانه ,۱ Actively) ss jis (Respectfully) al ze)

صفحه 10:
مهارت هاى دیدن در مذاکره چا ادا سس ام ساب 25572 ‎Fully)‏ ‏*باسشور دنر ‎(actfully)‏ rmpathetically) oj... * (Objectivelyy s5., *

صفحه 11:
سمارت هاى صحبت كردن در مذاكره * استفاده از زبان ساده و خیرتودیدکننده ار ارات لكك ان اجتناب از لغات اعتواض آمیز ملاحظه طرف مقابل را كردن " همراه با استفاده از مواد دیداری

صفحه 12:
مهارت ها در زمان مذاکره لد راد اتلد اسان زر در حررت لررم ‎CT‏ ‏ل را و میتی بر سود ‎Je‏ ‏در طی مذاکره حرفه ای بودن. اعتماد به نفس و اعتبار خود را نشان دادن " در جستجوی اهداف. نیازها و علایق مشتراک بودن * رقت بيشدداد شما هرد اعتراش, قرار سى, كيرد توؤضيحات تافى بدهيد

صفحه 13:
مهارت ها در زمان مذاكره از وازة هابي مانن که وی ا ‎Ryerss‏ ‎re pean ee nea a 7 eee‏ 1ن د ترانتات دروسائبه استفاده كنيد. در زمان کوش دادن به 0 نشانه علاقه و توجه شمابه موضوع است استفاده کنید. استفاده از فیدهای فقریبا. حدودا. در محدوده ان اربودن موضوع مورد مذاکره از جانب شماست.

صفحه 14:
مهارت ها در زمان مذاکره ‎re ae nner Geng‏ ترس قرول كردم اند شارضه كنيد ‏* از این که طرف مذاکره به طور کامل وارد فرآیند مذاکره شده و ی تب رار اعیتان بیدا کنید. ‎agatha ‏رار‎ AHS SS I ‏الا ال‎ enya ‏* طرف مقابل را دست كم نكيريد. ‏* در طى مذاكره امتياز ندهيد مكر اين كه در مقابل آن نشانى از همکاری و عمل متقابل بسنید.

صفحه 15:
مهارت ها در زمان مذاکره " در ایتدای مذاکره از امتیاز دادن های زیاد و به کاربردن عبارات تهایی و غيرقابل بحث اجتناب كنيد. ‎ae ye ed rey es een oe‏ لت را نکنید. وقتی پیشنهادی را بپذیرید که همه جوانب و زوایای آن ( در مذاکره مشخص رده باشید. حرکات بعدی خودتان را لس ترشیت نام ندسید. ‎eee ee‏ ]| ‎Cully Cae” 5‏ فيه ‎eee SS os) SS i ©

صفحه 16:
انجام مذاگره " زمان نامناسب برای مذاکره را شناسایی و از آن اجتناب کنید. © بت تسس ‎Sd PI ISIS GN‏ ‎٠‏ در ابتدای مذاکره برای ارتباط اولیه و بخ شکبی وقت بگذارید . اهداف و درك مشترك تدوين نماييد. " تا حدامکان تعداد افراد حاصر در مذاکره را کاهش دهید. " برای حضور افراد توانمند در مذاکره انگیره ایجاد کنید. سر ان ار تا رت ار

صفحه 17:
انجام مذاگره * بدانید که چه زسانی باید سوت کنید. ا ‎٩ Rec er Ca Cpe Eye a‏ تاخيرى و مصلحتى را بشناسيد. ا ل 1 لا 1 ل القت ساتى نمى شون ‎var].‏ ا ' زمان كافى براى مرور مواد در على مذاكره درنظر بكيريد. ‎٠‏ در ابتداى جلسه و طى آن يادداشت بردارى كنيد.

صفحه 18:
مقابله با فیجانات در طی مذاگره ‎reece‏ ا ار سا عصانيتك راابد خرندان پدسییر ز دلايل برزز ختم در جلسه مذاتره را بررسى كنيم. ‎aa aad‏ سرت سسب أن شده استر ا 7 ‎les] BA‏ کال فده المت * تس ‎ey‏ تس رز سعدد ری مزضوع

صفحه 19:
مقابله با فیجانات در طی مذاگره خونسردی خود را حفط اکنیم. سس تیم با ابزازسایی سانتد سپاستزاری. سسدلی و پردباری با هیجانات مقالله کنیم. " ابتدا به موضوعاتی بيردازيم که کمتر باعث هیجاناث می شوند. "۳ Eee a nee ea Poe Rees ees eae

صفحه 20:
شناسایی نقاط حساس (دکمه داغ کردن!) در ذهن خود سه نوبتی که دکمه داغ شدنتان را فشار داده اند را به باه بیاورید: این رخدادضا بد بعد موضوحی سربوط بوده است؟ چه کسی دکمه را فشار داده است؟ جرا احساس ناخوشایندی بیدا کرده اید؟ برای دفعه بعد چه تصمیمی دارید؟

صفحه 21:
اشتباهات شایع در مذاکره لو م2 ور :۱ ۲ دانش ضعيف از انكيزه هاى اصلى ‎eres‏ ل سر ار ‏نت در ترجه به نترائى هاى ديتتران رل ی ‏أجازه دادن به اوج كيرى ناكهانى هيجانات مذاکره با افراد فاقد توانمندی ‎ne aed

صفحه 22:
عوامل مکانی ا ‎Con‏ ۱ رت ۳ اس( " راحت (نشسترن. درجه حرارت. نور و .ب) برخزرداری از تبعبیزات سناسب (ثیلیپ جارت: زایت بزرد و .) ا ‎(ag ilies: gael Cla) Jes‏ wep cots " CEES ‏سح لس‎ eae ie ‏سبت‎ lp |

صفحه 23:
سایر موارد " برای شر انتعاب سورد سذاتره شد پیاسدها (حتی بدترین سورد) را رز ‎CeO‏ را را سر کت کنید. و تن تا نان امسساسي ر|اسففا كني ‎١‏ تنانابي روش ساى متابله با فتارهاى روائى در مذاتره و ‏ی

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان