سایر ورزشی

قدرت و استقامت عضلانی

ghodrt-azolani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 15 اسلاید شاید شما هم به فکر ورزش کردن در خانه در این روزهای کرونایی افتاده اید یا شاید دبیر تربیت بدنیتان به دلیل شرایط مجازی از شما تحقیقی ورزشی خواسته است تا نمره ای برایتان منظور کند.لذا به شما این فایل را پیشنهاد می کنم.موضوع این پاورپوینت قدرت و استقامت عضلانی است .در این پاورپوینت تعاریفی برای قدرت و استقامت عضلانی و راه های افزایش آن ، تفاوت این دو،چگونگی پرورش آن ها،زمان مناسب استراحت بین ست ها و فیلمی که بعضی از این حرکات را نشان داده است، ذکر شده است.در این پاورپوینت از منابع کاملاً قابل اطمینان استفاده شده است پس خیالتان تخت باشد که این فایلی که در دست دارید کاملاً علمی می باشد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
2314 بازدید, 22 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “قدرت و استقامت عضلانی”

قدرت و استقامت عضلانی

اسلاید 1: قدرت و استقامت عضلانی چیست؟

اسلاید 2: استقامت عضلانیبه نگهداری یک مقاومت در مدت زمان طولانی یا تکرار آن،توسط یک یا گروهی از عضلات،استقامت عضلانی می گویند. برای مثال اگر شما وزنه ها را 20 مرتبه جابه جا کنید یا برای مدت 5 دقیقه بدوید،به ترتیب ازاستقامت عضلانی بالاتنه و پایین تنه برخوردار هستید.

اسلاید 3: قدرت عضلانیتوانایی عضلات برای تولید بیش ترین نیرو که تنها یک بار قادر به انجام آن است.برای مثال وزنه برداری که وزنه 200 کیلوگرمی را یک مرتبه بالای سرخود می برد قادر نیست که این جابه جایی وزنه را 10 تکرار پشت سرهم انجام دهد،بنابراین از حداکثر قدرت عضلانی استفاده کرده است.

اسلاید 4: چگونه استقامت عضلانی را افزایش دهیم؟رشته های ورزشی به ترکیبی از قدرت و استقامت عضلانی نیاز دارند.بنابراین انجام اکثر فعالیت ها در طولانی مدت منجر به افزایش آن می شوند.تمرینات بدنسازی که تعداد تکرار در آن ها از 8-10 تکرار بیش تر شود،دویدن،شنا،دوچرخی سواری و یا فوتبال مثال هایی برای افزایش آن است.همچنین می توانید از وزن بدن برای افزایش استقامت استفاده کنید،برای مثال زمانی که شنا سوئدی و برپی را 20 تکرار انجام می دهید،منجر به افزایش استقامت عضلاتتان شده اید.

اسلاید 5: تفاوت قدرت و استقامت عضلانیمتخصصان معتقدند که اگر عضلات به طور منظم و با شدتی نزدیک به حداکثر توانایی خود به تمرین واداشته شوند باعث تقویت قدرت ولی اگر با شدتی کم تر از حداکثر توانایی خود به تمرین بپردازند،باعث تقویت استقامت آن عضلات خواهند شد.تمرینات قدرتی به حجیم شدن عضله می انجامد ولی تمرینات استقامتی به ظرفیت تولید انرژی از طریق سیستم هوازی را افزایش می دهند.برای افزایش قدرت و استقامت عضلات می توان از انواع تمرینات با وزنه یا بدون وزنه استفاده کرد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید