علوم انسانی و علوم اجتماعی سبک زندگی

قدر بزرگانمان را بدانیم

ghadr_daniye_bozorgan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “قدر بزرگانمان را بدانیم”

قدر بزرگانمان را بدانیم

اسلاید 1: قدر بزرگانمان را بدانيم

اسلاید 2:

اسلاید 3: پسر عزيزم:

اسلاید 4: روزی كه تو مرا در دوران پيری ببينی، سعی كن صبور باشی و مرا درك كنی ....

اسلاید 5: اگر من در هنگام خوردن غذا خود را كثيف می كنم، اگر نميتوانم خودم لباسهايم را بپوشم، صبور باش.و زمانی را به خاطر بياور كه من ساعتها از عمر خود را صرف آموزش همين موارد به تو كردم.

اسلاید 6: اگر در هنگام صحبت با تو، مطلبی را هزار بار تكرار می كنم، حرفم را قطع نكن و به من گوش بده.هنگامی كه تو خردسال بودی، من يك داستان را هزار بار برای تو می خواندم تا تو به خواب بری.

اسلاید 7: هنگامی كه مايل به حمام رفتن نيستم، مرا خجالت نده و به من غر نزن.زمانی را به خاطر بياور كه من برای به حمام بردن تو به هزار كلك و ترفند متوسل می شدم.

اسلاید 8: هنگامی كه ضعف مرا در استفاده از تكنولوژی جديد می بينی، به من فرصت فراگيری آن را بده و با لبخند تمسخرآميز به من نگاه نكن ...

اسلاید 9: من به تو چيزهای زيادی آموختم... چگونه بخوری، چگونه لباس بپوشی ... و چگونه با زندگی مواجه شوی

اسلاید 10: هنگامی كه در زمان صحبت، موضوع بحث را از ياد می برم، به من فرصت كافی بده كه به ياد بياورم در چه مورد بحث ميكرديم و اگر نتوانستم به ياد بياورم، از من عصبانی نشو.مطمئن باش كه آنچه براي من مهم است با تو بودن و با تو سخن گفتن است نه موضوع بحث!

اسلاید 11: اگر مايل به غذا خوردن نبودم، مرا مجبور نكن. به خوبی می دانم كه چه وقت بايد غذا بخورم .

اسلاید 12: هنگامی كه پاهای خسته ام به من اجازه راه رفتن نمی دهند ....

اسلاید 13: دستانت را به من بده ... همانگونه كه در كودكی اولين گامهايت را به كمك من برداشتی

اسلاید 14: و اگر روزی به تو گفتم كه نمی خواهم بيش از اين زنده باشم و دوست دارم بميرم ... عصبانی نشو. روزی خواهی فهميد كه من چه می گويم.

اسلاید 15: تو نبايد از اينكه مرا در كنار خود می بينی احساس غم، خشم و ناراحتی كنی. تو بايد در كنار من باشی و مرا درك كنی و مرا ياری دهی، همانگونه كه من تو را ياری كردم كه زندگی ات را آغاز كنی

اسلاید 16: اگر مطلبی را كه گفتی متوجه نشدم و دو باره ميپرسم ناراحت و عصبانی نشو .... زمانی را بخاطر بياور كه يك كلاغی را بالای درخت ديدی و نوزده بار پرسيدی بابا اون چيه و من گفتم بابائی كلاغه و بيستمين بار كه پرسيدی با عشق بغلت كردم و گفتم فرزندم اون كلاغه

اسلاید 17: مرا ياری كن در راه رفتن. مرا با عشق و صبوری ياری ده كه راه زندگی ام را به پايان ببرم.من نيز پاداش تو را با لبخندی و عشقی كه همواره به تو داشته ام خواهم داد.

اسلاید 18: دوستت دارم پسرم. پدر توقال تعالى ”وقضى ربك ألا تعبدوا ألا إياه و بالوالدين إحسانا“وقال تعالى: ”وقل ربي ارحمها كما ربياني صغيرا“

17,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید