علوم انسانی و علوم اجتماعی ادبیات و زبان

قصه غفلت و قصه طبل میان تهی از کلیله ودمنه

dastane_gheflat_va_table_mian_tohi_kelile_va_demneh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “قصه غفلت و قصه طبل میان تهی از کلیله ودمنه”

قصه غفلت و قصه طبل میان تهی از کلیله ودمنه

اسلاید 1: قصه ی غفلت وقصه ی طبل میان تهی ازکلیله ودمنه تهیه کننده :سید سینا حسینی,

اسلاید 2: غفلتشتر مستی،سر در پی مردی گذاشته بود.مرد،همین طورکه از پیش شتر مست، می گریخت،به چاهی رسید واز سر ناچاری،خود را در چاه آویزان کرد.دودستش را به شاخه هاییکه بر بالای چاه روییده بود،زد ودوپایش رانیزبر آمدگی هایی در درون چاه قرار داد.پس ازمدتی،بهتر که در حول و حوش خودنگریست،متوجه شد که دو پای خودرابرسر چهارمار گذا شته است که سر از سوراخ بیرون آورده بودند.به قعر چاه هم نگا هی انداخت.دید که اژدهایی سهمناک،دهان خود راباز کرده است ومنتظر است

اسلاید 3: تا و پایین بیفتد واو را شکارش کندبه سر چاه نگاه کرددید که موش های سیاه و سفیدی،بی وقفه،مشغول جویدن شاخه هایی اند که او دست در آن ها زده است.مرد بیچاره،در این میانه راه گریزیاز چاه و جانوران خطرناک موجود در آن بود،که نگاهش به لانه ی زنبور عسلی افتاد که مقداری عسل در آن بود.وی،غافل ازآن چه تهدیدش میکرد،دست به عسل بردواندکی از آن رابه لب برد.شیرینی عسل آن قدر بو که مرد غافل،

اسلاید 4: دل به ان سپرد وفراموش کرد که پایش بر سر مار ها است ونمی داند کی آن ها حرکت خواهند کرد وموش ها پیوسته،مشغول جویدن وبریدن شاخه ها هستند.همین که شاخه ها بریده شد،مرد غافل با سر،به ته چاه سرنگون شدوخوراک اژدها شد.

اسلاید 5: طبل میان تهیروباهی،از بیشه یی گذشت.چشمش به طبلی افتاد که در زیر درختی رها شده بود.وقتی که بادی می وزید،شاخه های درخت به طبلوصدای بلند وسهمناکی به گوش روباه می آمد.روباه که بزرگی طبل رامی دید وترسناکی صدای برخوردشاخه های درخت باطبل را می شنید،دراین گمان افتاد که پوست وگوشت طبل،حتمابه فراخورصدای بلندی است که از آن بر می آید.

اسلاید 6: روباه به طمع افتادوسعی کرد که طبل را پاره کند.این کار را هم کرد وپس از مدتی تلاش و زحمت،که طبل را درید، چیزی به جز اندکی چربی که بر پوست طبل بود،نیافت.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید