پزشکی و سلامت بیماری‌ها

قوانین و مقررات حرفه ایی در حرفه پرستاری

h-parstari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “قوانین و مقررات حرفه ایی در حرفه پرستاری”

قوانین و مقررات حرفه ایی در حرفه پرستاری

اسلاید 1: قوانین و مقررات حرفه ایی در حرفه پرستاری 这里输入医院名称或是LOGOدرس مربوطه : خدمات و مدیریت پرستاری

اسلاید 2: زندگی حرفه ای با مجموعه ای از مقررات و قوانین به هم آمیخته است، در هر یک از مشاغل پذیرفته شده ی اجتماعی، توفیق نصیب کسانی است که علم و آگاهی بیشتری از مقررات و قوانین حاکم بر شغل و تخصص خود دارند و در پرتو این آگاهی می توانند با مسایل طرح شده در محیط شغلی و اجتماعی درست برخورد کنند. با اعتقاد بر این که جهل نسبت به قانون منشاء بسیاری از مشکلات و گرفتاری های انسان در همه ی زمینه ها به خصوص در زمینه ی شغلی است و تذکر این مطلب که کادر درمانی خصوصا پرستاران به علت ارتباط تنگاتنگ با بیماران در بسیاری از روش های مراقبتی از بیماران، با اعتراضات شدید و یا برخورد نامناسب آنان روبه رو می شوند که گاه مسیر زندگی شان را دستخوش تغییرات دلخراشی می کند و توجه به این نکته که حدود ۷۳٪ از کادر پزشکی اصلا مراجع رسیدگی به تخلفات پزشکی را نمی شناسند و 84% اصلا آگاهی از اصطلاحات حقوقی ندارند . پس بر خود لازم دیدیم ابتدا برای درک بهتر مسایل، چند اصطلاح حقوقی رایج را بر اساس منابع قضایی و پرستاری تعریف کنیم.

اسلاید 3: 2- جرم در قوانین و مقررات آمده است که اگر کسی به دیگری ضرری وارد نماید، مسئول جبران ضرر وارده می باشد که ضرر نیز خود بر دو قسم است:* مادی * معنوی ماده ی ۲ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۷۵ در خصوص جرم می گوید:هر فعل یا ترک فعل که در قانون برای آن مجازات تعیین شده باشد، جرم محسوب می شود.3- فعل انجام دادن کار یا عمل یا رفتاری که قانون آن را ممنوع نکرده است.4- ترک فعل عدم انجام یا ترک کردن کار یا عمل یا وظیفه ای که قانون بر انجام آن تأکید نموده است.

60,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید