کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

قوانین و مقررات کار (با آخرین اصلاحات)

gh-kar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “قوانین و مقررات کار (با آخرین اصلاحات)”

قوانین و مقررات کار (با آخرین اصلاحات)

اسلاید 1: ..« قانون کار جمهوری اسلامی ایران ».. (با آخرین اصلاحات)

اسلاید 2: فهرست مطالبفصل اول- تعاریف واصول کلی اسلاید 5فصل دوم- قراردادکار ... 9فصل سوم- شرایط کار ... 27فصل چهارم-حفاظت فنی وبهداشت کار ... 51فصل پنجم- آموزش واشتغال ... 64 فصل ششم- تشکل های کارگری وکارفرمایی ... 79فصل هفتم- مذاکرات وپیمان های دسته جمعی ... 86 فصل هشتم- خدمات رفاهی کارگران ... 92 فصل نهم- مراجع حل اختلاف ... 97 فصل دهم- شورای عالی کار ... 103فصل یازدهم- جرایم و مجازات ... 107 فصل دوازدهم- مقررات متفرقه ... 118

اسلاید 3: قانون کار جمهوری اسلامی ایرانیکی از ارکان اصلی در مدیریت، نیروی انسانی است و هر مدیر، کارفرما ،شرکت یا سازمانی ناگزیر است با بکارگیری نیروی انسانی، اهداف سازمانی خود را محقق کند.بکارگیری و تعامل با نیروی انسانی یکی از پیچیده ترین بخش های فعالیت مدیران است و در این بین علاوه بر تمام تلاش های لازم از سوی مدیریت برای بهبود روابط انسانی در محیط کار، تعریف رابطه رسمی بین نیروی انسانی و سازمان مهمترین خواسته طرفین است که در چارچوب قانون کار شکل می گیرد.شناخت کافی از قانون کار و آثار و تعهدات آن موجب می شود مدیران و شرکتها روابط خود با نیروی انسانی را به گونه ای تنظیم نمایند که هم پاسخگوی نیازمندی ها و تعهدات نیروی انسانی باشند و هم رضایت نیروی انسانی و بهره وری مستمر و سوددهی پایدار را برای سازمان خود تضمین کنند.

اسلاید 4: فصل اولتعاریف واصول کلی

50,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید