ghir-va-anvae-aan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت : ۵۳ این پاورپوینت یک پاور کامل و علمی با صرف وقت بسیار تهیه شده درباره قیر ؛ نحوه تهیه آن ؛ ویژگی های آن ؛ کاربرد آن و انواع آن می باشد که به صورت دقیق به هرکدام پرداخته شده و همراه با تصاویر گویا و کاربردی می باشد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
2300 بازدید, 7 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “قیر و انواع آن”

قیر و انواع آن

اسلاید 1: قیردانشجو : الیاس فاریابیش.د : 94531401استاد : دکتر آدرسیپاییز 1398

اسلاید 2: مقدمهچرا قیر؟در راهسازی برای اندودکردن دانه های مصالح سنگی و چسباندن آن ها به یکدیگر از چسبهای هیدروکربوری ( قطران و قیر ) استفاده می شود.قطران چیست؟از تقطیر گازهای حاصل از حرارت دادن ذغال سنگ برای تهیه کوک به دست می آید.این نوع قطران خام است و بعد از تصفیه قطران راهسازی حاصل می شود.

اسلاید 3:

اسلاید 4: قیر چیست؟ماده ای هیدروکربوریبه رنگ سیاه یا قهوه ای تیرهقابل حل درسولفور کربنبا افزایش درجه حرارت از جامد به خمیری و سپس از خمیری به مایع تغییر می کند.

اسلاید 5: کاربرد قیر در راهسازی:اندود کاریتهیه مخلوط های قیری ( در ایران معروف به آسفالت )مواد مخلوط های قیری؟مصالح سنگیقیراستفاده مخلوط های قیری؟ ساختن لایه های روسازی

اسلاید 6: انواع قیرقیر یا به صورت طبیعی از معادن قيراستخراج می شود (قیر طبیعی) یا ازپس مانده تقطیرنفت خام به دست می آید (قیرنفتی) (بیشترین قیر مصرفی در ایران)قیر طبیعیقیر طبیعی یا در سنگ های قیری یافت می شود ویا از دریاچه های قیری به دست می آید. قیر طبیعی دراثرتبخیر روغن های سبک نفت خامی که از منابع نفت زیرزمینی به طرف بالا نفوذ می کند و در مجاورت هوا و تابش آفتاب قرار می گیرد، به وجود می آید. قیر طبیعی را در زمان های باستان نیز می شناختند و از آن در ساختن ابنیه و هم چنین برای آب بندی کردن کف ساختمان ها وحما م ها استفاده می کردند.

اسلاید 7: تمرین۱مهم تری خاصیت قیر کدام است؟ (آزاد84)1) روان بودن قیر 2) نفوذ قیر 3) نقطه ذوب قیر 4) چسبندگی قیر

اسلاید 8: تاریخچه قیرتاریخ نویسان، قدیمی ترین معادن قیر طبیعی را در کشور عراق کنونی و در طول سواحل رودخانه های دجله و فرات می دانند. قیر این معادن توسط بابلی ها که در دره فرات در جنوب شرقی بین النهرین زندگی میکردن (۳۸۰۰ سال قبل از میلاد) مورد بهره برداری قرار می گرفت.. مصریان باستان نیز قیر را می شناختند وازقیری که ازپیرامون بحرالميت وهم چنین از قیری که ازمعدنی نزدیک رودخانه اردن در لبنان به دست می آمد برای آب بندی کردن، مومیایی کردن، وساختن ابنیه استفاده میکردند.

اسلاید 9:

اسلاید 10: جزیره ترینیداد در آمریکای جنوبی دریاچه قیربرمو ونزوئلا نکته: قیراین معادن حالت خمیری است و کم کم پس از بیرون آمدن در مقابل هواسفت می شود.معادن مهم قیر طبیعی دنیا

اسلاید 11: مشخصات قیرهای طبیعی تری نیداد و برمودا:

اسلاید 12: قیر طبیعی بهبهان:

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید