صفحه 1:

صفحه 2:
را *.معرفی دو,ازمون ‎pes 0‏ 1۱

صفحه 3:
جك ولش: در سال‌هاي متمادي مدیریت در 0), خيلي بیش از پیش به این نکته پي بردم که, تا چه حد موفقیت من به كساني‌که استخدام کرده بودم بستگي دارد. از نخستین روزهاي کار خود. به اهمیت پیدا کردن افراد شایسته پي بردم. آشکار بود که وقتي فردي بزرگ را پیدا و استخدام مي‌کردم, جهاني از تفاوت پدید مي‌آمد. بسياري از اشتباهات استخدامي من برخاسته از پیش داوري‌هاي نادرست من بود. در ابتداء من عاشق موقعیت و موفقيت‌هاي تحصيلي افراد بودم. اما بتدریج دریافتم که تحصیلات فرد, به تنهايي چیز زيادي درباره جستجوگري, تعهد, هیجان و چالش گري فرد را نشان نمي‌دهد.

صفحه 4:
در بررسي سال 2012, 67درصد از کارفرمایان گفته‌اند که عدم تناسب شخصیت, عاملي بوده است که عذر کارکنانشان را بخواهند. در همین تحقیق, تقریبا همین تعداد از کارکنان نیز گفته‌اند که در جستجوي ‎Better muturdl Pit‏ كار خود را ترك

صفحه 5:
چرا آزمون؟ آزمون روانى جيست؟ 9 شرایط آزمون خوب کدام است

صفحه 6:
oe 1 ae co RG ‏ا‎ 0 | any ‏ی‎ ۱ ‏اک بی‌تاثیر است. اصطلاح "استاندار‎ Be et ee ere dei ۱ ‏ا ل ل‎ eos Tee De es ‏تحلیل قر‎ ‏آنها تعبیر و تفسیر می‌شوند. از "نمونهاى از‎ ‏با‎ eae ‏دق انتساب شده ارت مورد مشاهده و اندارگیری قرا 3ك‎ ‏یک فرد می‌تواند نمونه‌هایی از توانایی وی‎ ean Be CL Sena Sie hc ‏و ا‎

صفحه 7:
0 Tala Pee SIC TESS Tal باورها و نكرشها امکان تعمد در فربب دادن عدم درک صحیح از اجراء آزمون ‎6s cones‏ فرآیند اجراء آزمون و مقاومت

صفحه 8:
۲ - ویژگی های آزماینده تخصص تعهد حرفه ایی

صفحه 9:

صفحه 10:
ور ۱ - مدادی کاغذی ( تستی) 7- فرادتق

صفحه 11:
eee ea nee nea . ۳00 CT eet SS ia) ۷- نوی تیش ملاس وی روانی(56190:0170) م ا ل ۴-آزمونهای سنجش اضطراب و فرسودگی شغلی (منابع استرس شغلی- اضطراب کتل و فوسودكى شفلى مسلش) 2 ‎cael eal gate i .‏ يت م

صفحه 12:
. رنگهای این کارت درهم هستند» احتمالا طرح اصلی رورشاخ است . جواب خوب می تواند يك آتش با دود باشد » یا يك انفجار ( اما ادعا می شود افراد پارانوید بیشتر به يك قارچ سبز کم رنگ که يك ابر در مرکز خط بالا ی آن قرار گرفته است توجه می کنند) » يك نقشه ؛ يايك گل » یا آناتومی . اگر کارت را نود درجه بچرخانید» شما در نواحى صورتى رنك در يايين سر يك انسان را مى جوابهاى بد دراين لكه در نواحى نارنجى مى تواند بصورت يك هیولا یا مردان در حال جنگ باشد» که نشان دهندمي رشد اجتماعی ضعیف است.

صفحه 13:
۰ کارت شمارمی چهار "کارت پدر" نام دارد. در اولین نگاه مشکل است که در این لکه ی ك تصوير تك را ببینید. پوتین ها تقریبا آشکارا رویت می شوند؛ در بین آنها سری شبیه سگ یا آژدهای چینی آشکارا دیده می شود. بسیاری از موضوعات در اين لکه بصورت پوست حیوان مشاهده می شوند مجموعه توصیفات دیگر شامل : خرس كوريل؛ و یا مردی که کت سنگین برتن دارد هستند. توصیفات بد شامل: هیولا یا خرس در حال حمله یا گوریل هستند. در نظریه‌های رورشاخ توصیفات شما نسبت به این لکه تصور شمارا نسبت به پدرتان یا مراجع قدرت فرا فکنی می کند.

صفحه 14:
چگونگی سرعت جولب دادن شما نشان دهندهمی این است که شما چگونه به خوبی با موقعیتهای جدید بر خورد خواهید کرد. بهترین ولکنش این است که بلا فاصله بیشترین پاسخهای عمومی را ارائسه نمایید. پاسسخهای مناسسب چوب؛ پروانه»بید درختی یبا حشرات؛ و (در وسط لکه)شکل يك زن هستند. همچنین ماسك برج فانوس دریایسی؛ و صسورت حیوان پاسخهای عمومی هستند» اما برخی از طرحها آنها را اشارات بارانويايى تفسير مى كنند. هر جيز نامناسبی که درباره شکل زن وسط گفته شود جزو پاسخهای بد محسوب می شود. و غالبا به عنوان فرافکنی تصور شما نسبت به خود؛ نظر گرفته می شود

صفحه 15:
هدف این کارت سنجش توانایی سازماندهی شماست . کارت شماره ده مجموعمی رنگاینگ و با هویتی مشخص است - آبی عنکبوت ۰ خاکستری خرچنگ,یک جفت دلنه چوب افرا در محدودمی ارنجی , سبز مانند پیله های ابریشم . وسبز کم رنگ سر خرگوش . زرد و نارنجی تخم مرغ نیمرو شده- و از شما انتظار می رود که آنها را نام ببرید. اما روانشناسان همچنین در جستجوی جوابهای جامع و کامل تری هستند. و بعضی اوقات شما می توانید آنها را بصورت یکپارچه دو تا از جوابهای فراگیسر خوب : زندگسی دریایسی و منظره‌ای کسه از طریسق میکروسکوپ دیده می‌شود هستند. اگر شما آنها را بصورت فوران آتش یا دود پیپ توصیف کنید . ممکن نشان دهنده‌ی تثبیت در مرحله‌ی دهانی باشد.

صفحه 16:
۱9 1 (Myers-Briggs Type Indicator)

صفحه 17:
تر صحات افراد بيشتر توجهمان كجاست و از كجا انرزى مى كيريم؟ EXTROOERT - WMTROOERT چگونه تصمیم گیری می کنیم؟ چگونه اطلاعات خود را درک می کنیم؟

صفحه 18:
علاقمند به صحبت و تبادل هرچه بیرون است برایشان جالب است لذت بردن از گروه ها علاقمند به تنوع بلند فكر كردن لذت بردن از بحث مى خواهند كانون توجه باشند معاشرتی از یرون از درون خود

صفحه 19:
علاقمند به تنهائى < لذت بردن از صحبت دو نفره اول فكر بعد حرف 7 توجه به درون ساکت و تودار و دیرجوش توجه به یک موضوع مداوم 7 در خود فكر كردن محتاط >

صفحه 20:
*توجه به اطلاعات موثق و ملموس با حواس پنجگانه *توجه به جزئيات *توجه به بینش و فراست *توجه یه الهام وتصور *تعمق كنئده *اعتماد به حرف دل “رأ من و صلق *ترتیب خاصی را پگیرنمیکنند ی ‎Sess cl cal‏ © fact ‏"خیلی از عقل دم می‎ ‏زنند‎ "دارای نظم ودوراندیشی و برنامه ریزی

صفحه 21:
"تسائل را تخليل عى كند “ب منطق مجاب مى شود *عدالت برایشان مهم است *استاد استناد هستند *سرو کارشان با اعداد و نمودارها و تحلیل سیستم ها *موضوعات را شخصی نمی کنند *زياة به تأثير سنينان بر دیگران اهمیت نمی دهند *دلی مهریان دارند "همدردی بلدند "مدب *استاد قدردانی *توشرعات را كاه شخصی می کنند *به روابط بها می دهند *خيلى نگران احساس دیگران هستند "خونگرم و اجتماعی اند "در روابط عمومی و مشاوره و برقراری آشتی بین افراد شاهکارند

صفحه 22:
*علاقه به نظم دارند *برنامه ریزی از قبل "اول كار بعد تفريح *هدف گرا "زود می خواهند تصمیم بگیرند *تمایل به شروع پروژه دارند "دوست دازند اول و از بلاتكليفى بدشان مى آ ‎ale‏ اطلاعات بيشت کارت ام مر ‎a‏ ‏*تصمیم گیری برایشان سخت است "از اينکه به خاطر تصمیم خود یا بقید كير یفتند هراس دارند

صفحه 23:
جدول ۱۶ گونه شخصیتی را ایزابل مایرز ایجاد کرد که خود یک*10006 بود. st] ‏وا‎ IN) INT) 11-14% 914% 13% 2-4% iste ‏معو‎ INFP INTP. 4-6% 5-9% 45% 3-596 ESTP ESEP ENFP ENTP 4-5% 4-9% 6-8% 25% EST) ESF) ENF) ENT) 812% 19-13% 25% 25% ‏تخمین درصد ۱۶ تیپ شخصیتی در جمعیت ایالات متحده‎ ۳

صفحه 24:
نمودار انواع تيپهاي شخصيتي 0000 نفر از کارشناسان يكي از شركتهاي خودرو سازي ایران (999)

صفحه 25:
۱۹ Need Oa ict aaNLa ca a

صفحه 26:
۰ مقیاس های روایی : حت ه زياد ؟ از ه در ‎le‏ مقياس نشانكر اين است كه فرد مى خواهد جهره زيبايى از شخصيت خود را به نمايش بكذارد ۲-مقیاس 40 *ز ۱۵ این مقیاس نشانگر آشفتگی فکری وخود کم انگاری می باشد . نمره بالا در این مقیاس نشانگر عدم فهم سوالات . عدم همکاری واشتباه آزمودنی

صفحه 27:
۰ مقیاس روایی ۲ نمره بالا ۱۲ از ۱۶: فرد به کسی اعتماد ندارد دارای مشکل اجتماعی فراوان می باشد روابط بین فردی ضعیف دارای زندگی فاقد نظم وترتیب فرد تحمل بی نظمی دیگران را ندارد . ۰ دونکته بالینی هرگاه نمره *أبالاتر از باشد فرد سعی دارد خود را بدتر از آنچه هست نشان دهد وتمارض مى كند 1 هرگاه ‎ems salts (Es gol Boye‏ مکنه حود رللهتر از آنجه هست نشان دهد و مشکلات عاطفی خود را اتکار می کند

صفحه 28:
۰ مقیاس های بالینی -خود بیماری انگاری عصفسبسسبا ‎Ae‏ ‏- افسردگی © > مسري - انحراف اجتماعی عبط سفهبسیم یم - پارانویا - ضعف روانی عصبی ‏ مهبم - اسکیزوفرنی - مانيا -© مردانگی - زناتكى خ ‏ يعم بش حص دروتكرايى ا متسه لد

صفحه 29:
* ١-مقياس‏ بالينى خود بيمار انكارى م“ نمره بالا ۱۰ از ۱۴ فرد نگران سلامتی خود است حتی اگر هیچ آزمایش پزشکی دلیلی بر بیمار بودن فرد نداشته باشد شخص بازهم سوظن میکند .واکنش افراطی به ناراحتی های معده وتبش قلب دارد © ۳ مقیاش بالیتی افشردگی 1 نمره بالا ۱۳ از ۲۰ تمایل به گوشه گیری وتنهایی ‏ اندوه وغمگین به تفریح علاقه ای ندارد. روابط اجتماعی محدود سس کندی روانی حرکتی -- تصور منفی نسبت به خود -ست خود را بی رازش وگناهکار تلقی میکند: عم واندوه در گنترم ی زندگی خاکم اهت , حالت ‎aris =‏ = بی فراری دچار کم خوابی وب خوابی است ‎

صفحه 30:
۶ ۳-مقیاس بالینی هیستریانیک ‎Wy‏ ‏نمره بالا ۱۶ از۲۵ این افراد نشانگان حسی حرکتی بیمارگونه دارند این علایم بدون ضایع عضوی است. ‏ لین افراد نسبت به اراحتی های خود بینش ندارند -- باعلايم جسمائی دوست دارند جلب توجه کنتد نشانگان عضوی مانند اختلال بینایی . شنوايى . فلج دست وياء گرفتگی صدا . ناراحتی معده وروده * ۴-مقیاس بالینی انحراف اجتماعی سایکوپات ۳) نمره ‎Yb‏ ۱۳ از ‎:۱٩‏ ‏احساین منولیت ضعیف - پحران هویت -برنامه زندگی ندارد:- تغییر مکزو -. ازتجارت زندكي درس عبرت نمی كيرد -- برخاشكر وعصباني است -- به مواد مخدر ومشروبات الكلى علاقمند أست - رولبط اجتماعى ضعيف ويا زودكذر وسطحى - ين افراداغلب دارى هوش ميان فردى بايين هستند به همين دليل ارتباط اجتماعى كمى دارند

صفحه 31:
* ۵مقیاس بالینی پارانویا ”© نمره بالا ۱۱ از ۱۴ بی اعتمادی - گوش به زنگ آماده بدبینی وسوظن شدید به دیگران حساسیت به قوارد جزبى وبى مورد "در رفتارهاى اجتماعى سحت كير وغير قابل انعطاف أسيت - روابط خشك با ديكران بد اخلاق وعصبانى ورفتار هاى ديكران را زير ذره بين دارد ۳: ‏خستگی ززانی عصبی‎ allan Fo نمره بالا ۱۴ از ۱۶ مصطرب - ناتوان درمرکز - بیانگر اننست که فرد اختلال اعطرابی دارد -- «لهره ونشویش - ترس های بی ورد - تیش تلپ <- تدکی نقس ۰ تعریق << رنگ پریدگی دست و صورت -- درانتظار رویدادهای بد درزندگی-- بی قراری

صفحه 32:
۶ ۷-مقیاس اسکیزوفرنی 692 نمره بالا۱۳ از ۲۰ فرد گوشه گیر وانزواطلب -- افکارغیر عادی وعجیب وغریب دارد -- هميشه از وضعیت خانوادگی کات می کند - خود رأ غريب ويكد وتتها احساس مى كيو ل احا ند عضو جامعه خود نيست --- اين فكر را دارد كه مردم أورا درك نمى كند دره ‎ate ite? ce ee rs er ee‏ می باشد ۰ ۸مقیاس بالینی مانیا »0 نمره بالا ۱۰ از ۱۱ فرد بسیار يرتحرك خلق بسیارشتگول بسیار پر درجمع متکلم الوحده است هیچ احساس گناهی تنپت. 0 ونقشه ای برای آینده ‎oe‏ - در حال زندگی می کند وبی خیال آینده است -- حواس پرت - آرزوی بلند پروازی - پوشیدن لباس های غیر عادی وآرایش توجه آمیز - کم خوابی وپرانرژی بودن

صفحه 33:
حالت بارانوييد نمره بالا در مقياسهاى نهاركم كرايش به خودكشى: نمرات بالا در ‎Updpisr‏ ‏بيماران نوروتيك: نمرات بالا در ار ‎d,ke,pt,‏ ‏بیماران سایکوتیک: ‎PLE, poss Yb Sle‏ نمرات بالا در ‎ble Sls hyip‏ كودكانه. رشد اجتماعى ضعيف و رشد عاطفى محدود است

صفحه 34:
GCLOO محتوای این آزمون ‎٩‏ بعد مختلف را می سنجد: ۱- شکایات جسمانی ۲- وسواس و اجبار ۳- حساسیت در روابط متقابل ۴- افسردگی ۵- اضطراب ۶- پرخاشگری ترس مرضی ۸- افکار پارانوئیدی 4- روان پریشی

صفحه 35:
مقاومت با عدم همکاری مراجع زمانی است که مراجع در اکثر سوالات گزینه " به هیچ وجه " را انتخاب کرده است . محدوده سلامت روان چنانچه نمره شاخص 9/1)) در محدوده ۰.۱۷ تا ۱۷۷ باشد فرد در محدوده سلامت روان جلى مى كيرد . اين بدین معنی است آزمودنی در شرایط فعلی علائم آسیب روانشناختی را بروز تذاده است . در آستانه آسیب روانشناختی چنانچه نمره شاخص 6971) در محدوده ۱.۷۷ تا ۲.۱۷ باشد فرد در محدوده آسیب روانشناختی جاى مى اكدرد. اين بدين معني است که مراجع در حال حاضر بنش و فشلرق وا اه دارای آسیب روانشناختی چنانچه نمره شاخص /69) بالاتر از۲.۱۷ باشد فرد در محدوده آسیب روانشناختی جای می گیرد . این بدین معنی است که مراجع در حال حلضر دچار اختلال در عملکرد روانشتاختی است وزباید از حدمات مشاوره و روانشناحتی بهره مند کردد.

صفحه 36:
po eo ea ea eS درصد تعداد . ‎ey‏ تعداد . درصد . تعداد درصد تعداف ۲۳۰ ۱ ۳ ۱۱۹/۱ ۸۶۸ ۵ ۱ Ne Kh ۱۴۷ YT ۲۳ ۶۸۷ ۷۳ ۰ ۱ ۶ ‏دء‎ ary ۸ ۱ ۲۵ ۱ ۲۴ | yer | = ۴ ۳۶ ۶ ‏اريم ا‎ | 7 1۶ ۶۹۲ | ۲۰ ۱۱۹۱۸۱ ۷۶ ۲ ۵ ۱۸ ۲۰ ۷ ۳۴۶۰

صفحه 37:
داراى آسيب روانشتاسى 1 در آستائه آسيب روانشتاختى 1 محدوده سلامت روان 1 عدم ضمكارى مراجع 88

صفحه 38:
نحوه پاسخ دهي و نمره گذاري آزمون 0- لطفا ابتدا به سوالات به دقت پاسخ دهید پاسخ مورد نظر خود را در ستونهاي مربوطه ( الف» ب و یا ج) با کشیدن دایره به دور اعداد داخل سطرهاء مشخص نمایید 9حاصل جمع اعداد مشخص شده مربوط به هر کدام از حروف انگليسي (.....[-1--9)) را به صورت جداگانه در صفحه دوم پاسخنامه بنویسید 4 از بین هر کدام از جفتهاي حروف که در کادر صفحه دوم پاسخنامه آمده » آن حرفي که آمتیاز بالاتري دارد مشخص نمایید چهار حرف داراي بیشترین امتیاز را مشخص و پس از نوشتن آنها در کنار یکدیگرءدر صورت تمایل آن را اعلام و یا به صورت مکتوب و محرمانه ارائه فرمایید

صفحه 39:
۰ 601 ‎٠‏ ويزكى ها کلی دوست دار مردم اط برقرار کننده ماهر و سخنرانان موفق ‎٠‏ نقاط قوت: مهارت عالی در برقراری ارتباط اشتیاق و علاقه در جلب همکاری دیگران برخورد همدلانه و توانایی شناسایی نیازهای دیگران کل نگر تعهد عمیق به کاری که به آن معتقدند . نقاط ضعف: اکراه در کار کردن در پروژه هایی که با ارزشها یشان همخوانی ندارد تمایل به آرمان سازی روابط با دیگران لجتناب از تعارض و تمایل به نادیده انگاشتن ناخوشایندی ها

صفحه 40:
400 ٠ ‏ويزكى ها كلى‎ ٠ زندكى در دنياى يده ها نداشتن انعطاف كافى دشوارى كار كردن در شرايط رقابت آميز و تنش دار ‎OL ST‏ در بررسى مجدد يا تغيير دادن تصميمات اتخاذ شده دشوارى در ايجاد نظم و ترتيب در كاركنان زیردست

صفحه 41:
۰ 600 هر چیزی امکان دارد کارفرماهای مادرزاد از کار کردن برای خودشان لذت می برند ‎old -‏ قوت: اندیشیدن در باره آنچه بیرون از چارچوب است شجاعت دست زدن به ریسک . امتحان کردن مطالب جدید و غلبه بر موانع توانایی تغییر دلدن دستور العمل ها اطلاع یایی سریع از خواسته و انگیزه دیگران ۰ قاط ضعف: دشواری در تعیین اولویت ها اکراه در لنجام دادن کارهای روزمره به روش سنتی نداشتن نظم و ترتیب در هنكام رسیدگی به جزییات امور تمایل به از دست دادن سازمان و تشکیلات

صفحه 42:
۰ 10668 آرام و پر از احساس آرمانگرا و وفادار احساسات خود را به شکل مکتوب بیان می کنند تا کلامی ۰ نقاط قوت: خوب فکر کردن و پرداختن به موضوعی واحد در هر لحظه توانايى كار كردن به تنهایی در صورت نیاز کنجکاوی و مهارت رسیدن به اطلاعات مورد نظر مهارت در کار کردن با اشخاص به طور انفرادی ۰ قاط ضعف: نیاز به کنترل پروژه و در غیر این صورت از دست دادن علاقه دشواری در تعیین اولویتها آرمان گرایی زیاد

صفحه 43:
GOW ۰ قدرت رهبری و تصمیم گیری منطقی و تحلیل گرا سررشته امور را در دست دارند ۰ نقاط قوت: توانایی در دیدن امکانات و احتمالات درک مباحث پیچیده میل و انگیزه فراوان برای موفق شدن شجاعت دست به كار شدن:وبه سمت هدف حركت كردن ‎٠‏ نقاط قابل بهبود. ناشکیبایی با کسانی که سرعت و درک شما را ندارند تصمیم گیری شتابزده بی علاقه به جزییات گرایش به بهبود دا همکاران كسى كه علاقه به این کار ندارد و تمایل به وقت صرف نکردن برای تشکر از

صفحه 44:
۰ 100 كمال طلب اعتقاد به شايستكى و صلاحيت يذيرش مطلق باورهاى خود ‎٠‏ نقاط قو لذت بردن از چالش های پیچیده نظری شایستگی در حل مسائل منطقی و عینی اعتماد داشتن به خود پنداره انگیزه فراوان برای رسیدن به سطح شایستگی بالا و توانايى به تنهايى كار كردن ‎٠‏ نقاط قابل بهبود: بی علاقه شدن به پروژه ها بعد از تکمیل شده فرآیند خلاق تمایل به کار کشیدن از دیگران به حدی که از خود کار می کشند نداشتن انعطاف در ایده ها کم توجهی به واقعیت ها

صفحه 45:
‎COTE ۰‏ کار آفرینان ماهر هیجانی و مبارز گوش به زنگ نقاط قوت: توانایی عالی در برقراری ارتباط با همفکران مهارت عالی در حل مساله شجاعت در قبول ریسک توانایی تحمل رد شدن و خوشبین و مشتاق ماندن توانایی پرداختن به پروژه های متعدد در آن واحد توانایی زیاد در سازگاری نقاط قابل بهبود: دشواری در سازمان دهی و اولویت بندی احتمال مبالغه در توان مندیها توجه به آنچه امکان پذیر است و بی توجهی به آنچه انجام آن مشکل است ناشکیبایی با کسانی که صلاحیت و شایستگی ها را زیر سولل می برند

صفحه 46:
علاقه مندی به در نظر گرفتن امکانات جدید فهم در ايده های پیچیده و بسیار انتزاعی استقلال رای و شجاعت در قبول خطر توانایی تحلیل منطقی در شرایط بحرانی خلاقیت و برخورد غیر شخصی با مسائل نقاط قابل بهبود: بى علاقكى به تشكيلات اعتماد به نفس بیش از اندازه دوست نداشتن انجام کارهای سنتی دشواری در انتقال ایده های دشوار به شکل ساده

صفحه 47:
E6T اهل تجارت و كسب و كار هشیاری عالی نسبت به امور انجام دادن کارها به نحو احسن فقاط قوت: توچه به نچز توجه به اهداف سازمانی ميل به درست انجام دادن کارها اعتقاد به ارزش ساختار سنتی و توانایی کار کردن در محدوده آن بی میلی در استفاده از نقطه نظرهای جدید و آزمون نشده مقاومت در برابر تغییر کم توجهی به نیازهای آینده دشواری در گوش دادن به نظرات مخالف

صفحه 48:
۰ 10 جدی. مسئول و قابل اعتماد عمل كرا و واقع بين ‎٠‏ نقاط قوت: توانايى تنها كار كردن داشتن اخلاق كارى روشن و واضح قصد جدی برای رسیدن به اهداف خود عقل سلیم و دیدگاه های واقع بینانه ‎٠‏ نقاط قابل بی تمایلی به تغییر جهت دادن در صورت نیاز نداشتن انعطاف کافی عدم توجه به نیازهای آتی

صفحه 49:
6001 ٠ ‏تلاش برای حسن شهرت‎ ‏الگو پذیری از هر کسی که خوششان بیاید‎ ‏اماده خدمت به دیگران‎ ‏نقاط قوت:‎ ۰ ‏انرژی زیاد و میل به انجام دادن کا‎ ‏توانایی همکاری و ایجاد رابطه‎ ‏تایید رفتار خوب دیگران‎ ‏رعایت رویه و مقررات جاری‎ ‏توجه به جزییات و واقعیتها‎ . * ‏نقاط قابل بهبود:‎ ۰ ‏حساسیت به انتقاد‎ ‏بی میلی به آزمودن نقطه نظرهای جدید‎ ‏توجه به لحظه اکنون به جای آینده‎ ‏دشواری در کار کردن به تنهایی‎ ‏ميل به جانبداری‎ ‏مایوس شدن در غیاب تحسین و تمجید‎

صفحه 50:
ام وظیفه افتخار آنهاست وفادار و پایبند ‎٠‏ نقاط قوت: مسئول و سخت کوش علاقه به خدمت کردن به دیگران صمیمیت و وفاداری در محدوده ساختارهای سنتی حس قوی مسئولیت پذیر ‎ .‏ علاقه مند به کاربرد روشهای آزموده شده و روشهای مشخص ۰ نقاط قابل بهبود: دشواری در لبراز وجود بی میلی در قبول ایده های جدید دشواری در پذیرش انتقاد قبول مسئولیت بیش از اندازه گرایش به مایوس شدن اگر احساس کنید که دیگر مورد نیاز نیستید

صفحه 51:
كم سهل انكار لذت از لحظه اكنون خوش برخورد نقاط قوت: حافظه عالى براى حفظ اطلاعات و واقعيتها توانايى جالب و خوشايند نمودن كار انعطاف پذیری و استقبال از قبول ریسک لذت بردن از انجام پروژه های جدید علاقه مند به قبول تفاوتها و توانایی هم جریان شدن با دیگران نقاط قابل بهبو عدم تمايل به تدارک مقدمات عدم حساسیت به لحساسات دیگران تمايل به تكانه ايى بودن مقاومت در برابر لیجاد اهداف بلند مدت ضعف در مدیریت زمان

صفحه 52:
10/۳۰ صریح و صادق با امکانات موجود بهترین کار را انجام می دهند اهمیت دادن به موضوعات غیر شخصی اط قوت: توانایی کار با وظائف تعریف شده و مشخص توانایی منظم کردن دلده های اطلاعاتی توانایی اطلاع یابی از کارهایی که باید انجام گرد مهارت در تطبیق خود با تفیبرات ناگهانی نقاط قابل بهبود. مکدر و بیحوصله شدن سریع دشواری در دیدن نتایج بلند مدت کارها علاقه بیش از حد به برقراری ارتباط کلامی نداشتن شکیبیایی برای پرداختن به نظریه های مجرد و پیچیده

صفحه 53:
6620© شاداب و بانشاط سخاوتمند نقاط قوت: توانايى سازكارى با تغيرات و تحولات حساس به خواسته ها و اميال ديكران عضو خوب فعالیتهای گروهی ۱ وفاداری به کارکنان و سازمانی که در آن کار می کند میل به همکاری و کمک به دیگران نقاط قابل بهبود: دشواری در تنهایی کار کردن توجه به ظواهر و بی توجهی به جنبه های عمیق تر امور بی علاقه گی به رویه و مقرارت فراوان دشواری در نظم و انضباط دادن به کارها

صفحه 54:
۰ 418660 تودار و کم حرف محتاط و متواضع عدم علاقه به رهبری و پیرو ‎٠‏ نقاط قوت: تطبیق با موقعیتهای جدید حساس به خواسته های دیگران توجه به جزییتانی که با اشخاص سر و کار دارد تمایل به حمایت از اهداف سازمانی توانایی ارزیابی شرایط جاری و توجه به اقداماتی که باید صورت گیرد ۰ نفاط قابل بهبود: دفاع نکردن از نقطه نظرات خود کلافه شدن تحت تاثیر پروژه های بزرگ دشواری در انتقاد کردن از دیگران و تصمیم گیری های مهم تمایل به شخصی کردن انتقادات و جنبه های منفی

صفحه 55:

صفحه 56:
سس م6۵ 99 0اه مس

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان