کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

کسب و‌ کار هوشمند

kasb_va_kare_hooshmand

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “کسب و‌ کار هوشمند”

کسب و‌ کار هوشمند

اسلاید 1: 1مهرماه 1387كسب‌و‌كار هوشمند Business Intelligence(BI)گروه كسب و كار هوشمند

اسلاید 2: 2فهرست عناوين1آشنائی با کسب و کار هوشمند – مفاهيم و اجزاء2کسب و کار هوشمند – ساختن يا خريدن3خريدن نرم افزار کسب و کار هوشمند – 10 ملاحظه مهم4بازگشت سرمايه درحوزه کسب و کار هوشمند – 5 نکته کليدی جهت سرمايه گذاری در BI5کسب و کار هوشمند – ملاکهای خريد محصولات BI6روندهای بازارکسب و کار هوشمند و پيش بينی صاحبنظران BI7رويکرد شرکت مگفا در اجرای پروژه

اسلاید 3: 3انباره داده ها (Data Warehouse) يك مخزن فعال و هوشمند از اطلاعات است كه قادر است اطلاعات تحليل يافته را از محيط‌هاي گوناگون جمع‌آوري و مديريت كرده و نهايتاً ارائه نمايد. اجزا و عناصر تشكيل دهنده انباره تحليلی دادهمديريت انتشار اطلاعات انباره بانك اطلاع رساني راهنماي اطلاعات (Informational Directory)پشتيباني ابزارهاي DSS/EIS انباره داده هاآشنايي با كسب‌وكار هوشمند

اسلاید 4: 4انباره داده ها خصوصيات انباره داده هايکپارچه بودنپوشش زمانیموضوع گرا (Subject-oriented)افزايش عملكرد سيستم‌هاي پشتيبان تصميم‌گيريقابل درك براي كاربرانماندگاری و عدم تغيير داده هاآشنايي با كسب‌وكار هوشمند (ادامه)

اسلاید 5: 5پايگاه داده تحليلي استخراج تغييرشكل بارگذارينوسازيOLAPتحليلداده‌كاوی پرس‌وجو وگزارش‌گيريMonitor&Integratorداده‌جانبيمنابع دادهابزارهای سطح بالاسرويسData Martsپايگاه‌های دادهسايرمنابعپايگاه داده تحليلیکاربردهاشماي كلي معماري مخازن دادهآشنايي با كسب‌وكار هوشمند (ادامه)

اسلاید 6: 6آشنايي با كسب‌وكار هوشمند (ادامه)كسب‌وكار هوشمند (Business Intelligence) به برنامه‌هاي كاربردي و يا فناوري‌هايي اطلاق مي‌شود كه به‌منظور جمع‌آوري، يكپارچه‌سازي، تجزيه‌و‌تحليل و ارايه داده‌هاي كسب‌وكار درسازمان مورد استفاده قرارمي‌گيرند.گزارش‌گيريداده­كاويپردازش تحليلي آنلاين(OLAP)پرس‌وجوفعاليت‌هاي اصلي در هوشمندي كسب‌وكاردادهاطلاعاتدانش

اسلاید 7: 7آشنايي با كسب‌وكار هوشمند (ادامه)مزاياي كسب‌وكار هوشمندافزايش قابليت تهيه گزارشات متنوع و پوياشناسايي فرصت‌هاي كسب‌وكارافزايش به اشتراک‌گذاری اطلاعات ارتباط مؤثرتر با مشتريانتسهيل و بهينه سازي فرايند تصميم‌سازيپيش‌بيني شرايط آتي سازمان

اسلاید 8: 8آشنايي با كسب‌وكار هوشمند (ادامه)كاربردهاي مطرح در کسب‌و‌کار هوشمندهشداردهي و ارسال گزارشموتور ارائه گزارش كه جهت ارسال گزارشات كامل يا هشدارها براي تعداد زيادي از كاربران بر اساس برنامه‌ زمان‌بندي، عضويت يا قبل از وقوع، به‌كار مي‌رود.تهيه گزارشات سازمانيتهيه گزارشات پويا و در قالب معين، كه قابليت استفاده و توزيع به صورت گسترده در سازمان را دارد.تحليل‌هاي چندبعديامكان انجام تحليل‌هاي برشي (افقي و عمودي) ساده را براي مديران كسب و كار فراهم مي‌كند.تحليل‌ها و درخواست‌هاي غيرمعمولبه كاربر اين امكان را مي‌دهد كه درخواست خود از پايگاه داده را براي پاسخ به هر سوالي ارائه كند. در واقع درخواست‌هاي پيچيده و في‌البداهه را پشتيباني مي‌كند.تحليل‌هاي آماري و داده‌كاوياين ابزارها جهت اجراي مدل‌هاي پيش‌بيني يا كشف ارتباط بين متغيرها بكار مي‌رود.

اسلاید 9: 9آشنايي با كسب‌وكار هوشمند (ادامه) لايه‌هاي كاربردي

اسلاید 10: 10آشنايي با كسب‌وكار هوشمند (ادامه)ابزارهاي تحليلي

اسلاید 11: 11چارچوب مورد نظر جهت معرفي BI‌آشنايي با كسب‌وكار هوشمند (ادامه)

اسلاید 12: 12Trans DataOperational Applicationافزايش ارزش اطلاعاتOracleSAPSiebelPeople SoftCustomOracleDB/2MicrosoftOracleTrilliumData fluxFirst logicOracleInformaticaAscentialOracleTradataDB/2MicrosoftOracleCognosHyperionMicrosoftOracleBOCognosMicrosoftزنجيره ارزش (Business Intelligence Value Chain) BI آشنايي با كسب‌وكار هوشمند (ادامه)

اسلاید 13: 13انواع گزارش‌هاي قابل استخراج از BIنمونه‌اي از دشبوردهاآشنايي با كسب‌وكار هوشمند (ادامه)

اسلاید 14: 14كسب و كار هوشمند – ساختن يا خريدنپارامتر‌هاي خريد BI تخصيص بودجه كمتر براي تهيه و توسعه محصولامكان بالغ‌تر شدن محصول توسط فروشندگان با توجه به دريافت تجربيات استقرار در سازمان‌هاي مختلفوجود بهترين تجارب در ابزارها پياده سازی سريعتر و به صورت خط توليدکاهش هزينه‌های توسعه نسبت به صورت Customizedکم بودن ميزان interactivity ميان ابزارهاي مختلف و كاربرانکوتاهترشدن ”زمان اولين استفاده“ و ويژگيهائی همچون گزارشات self-service برای کاربران بدون نياز به گروه ITسادگی يکپارچه سازی داده ها جايگزينی گزارشات Static با گزارشات پارامتريک، ad-hoc و reusableطولانی شدن زمان deploymentپارامترهاي ساختن BIتخصيص هزينه‌هاي بيشتر جهت تهيه و توسعه ابزارها براي سازمانعدم امكان دريافت تجربيات استقرار متعددبی استفاده بودن بهترين تجارب در ابزارهاي ساخته شدهمشکلات يکپارچه سازی داده ها هزينه‌هاي توسعه بسيار زياد

اسلاید 15: 15خريدن نرم افزار کسب و کار هوشمند – 10 ملاحظه مهمعدم توجه به هزينهعدم توجه به ادعاهاي فروشندهعدم توجه به سامانه‌هاي فعلي

اسلاید 16: 16بازگشت سرمايه درحوزه کسب و کار هوشمند – 5 نکته کليدی جهت سرمايه گذاری در BI

اسلاید 17: 17کسب و کار هوشمند – ملاکهای خريد محصولات BI

اسلاید 18: 18کسب و کار هوشمند – ملاکهای خريد محصولات BI (ادامه)

اسلاید 19: 19کسب و کار هوشمند – ملاکهای خريد محصولات BI (ادامه)

اسلاید 20: 20کسب و کار هوشمند – ملاکهای خريد محصولات BI (ادامه)

اسلاید 21: 21روندهای بازارکسب و کار هوشمند و پيش بينی صاحبنظران BIسازمان‌ها در حاليکه تکنولوژی خود را کامل می سازند, پيشنهادهای BI خود را عمدتا ً از فروشندگان بزرگ دريافت خواهند کرد. MDM در محيط عملياتی يک قسمت مورد نياز در مديريت اطلاعات خواهد شد.Operational BI به رشد خود ادامه خواهد داد.William McKnight

اسلاید 22: 22روندهای بازارکسب و کار هوشمند و پيش بينی صاحبنظران BI برنامه های تحليلی بطور محسوس افزايش خواهند يافت. ادغام و خريد شرکتها استانداردسازی را اجبار خواهند کرد.BI و PM فراگير خواهند شدJohn Hagerty

اسلاید 23: 23روندهای بازارکسب و کار هوشمند و پيش بينی صاحبنظران BI همزمان با فراگيرتر شدن و بکارگيری درون سازمانی BI، فروشندگانی که فقط نرخ گذاری برحسب تعداد کاربر دارند، به نرخ گذاری برحسب تعداد سرور نيز روی می آورند. داشبوردهای نسبتا ً real-time مورد نياز خواهند بود. بسترهای تحليلی رويدادگرا با توجه به وجود برنامه های تحليلی متعدد که به اجرای فرايندها و ابزارهای پايش real-time نياز دارند، پا به سن خواهند گذاشت. پائيدن سيستم و نحوه استفاده شامل اولويت خواهند شد. زِيرساختهای ويژه راه حلهای BI در 12 ماه آينده موجب افزايش قدرت صنعتی خواهد شد.Wayne Eckerson and Cindi Howson

اسلاید 24: 24روندهای بازارکسب و کار هوشمند و پيش بينی صاحبنظران BIBI به سرعت تاج سر SOA خواهد شد.BI به صورت تحليلهای مناسب کسب وکار متحول خواهد شد. BI از طريق پردازشهای پيچيده رويدادها، به صورت real-time در خواهد آمد. ابزارهای BI بشکل فزاينده ای با ابزارهای Data Warehouse بسته بندی خواهند شد.BI مشارکتی خواهد شد.James Kobielus

اسلاید 25: 25رويكرد شرکت مگفا در اجراي پروژهامكان‌سنجي استقرار DWاستقرار BIگام‌هاي اجرايي ايجاد DW/BI123

اسلاید 26: 26هدف از اجراي مرحله امكان‌سنجي 1كاهش ريسك‌هاي اجراي پروژهتعيين چارچوب‌هاي اجرايي دقيق براي گام‌هاي دوم و سوم با توجه به شرايط سازمانپيش‌بيني الزامات فني و مديريتي نظير زما‌ن و هزينه براي گام‌هاي دوم و سومرويكرد شرکت مگفا در اجراي پروژه (ادامه)

اسلاید 27: 27فازهاي اجرايي مرحله امكان‌سنجي 123وضعيت فعلي چيست ؟جهت‌گيري‌ها چه باشد؟قرار است كجا باشيم؟چگونه بايد حركت كنيم؟شناخت وضع موجودتحليل وضع موجودطراحي وضع مطلوبتدوين برنامه گذار45رويكرد شرکت مگفا در اجراي پروژه (ادامه)

اسلاید 28: 28مطالعه و بررسي اسناد موجودتكميل اطلاعاتشناسايي سيستم‌هاي اطلاعاتيارائه طرح پيشنهاديرويكرد شرکت مگفا در اجراي پروژه (ادامه)مراحل انجام كار در مرحله امكان‌سنجي

اسلاید 29: 29123فازهاي اجرايي مرحله استقرار DW456789فاز جمع‌آوري نيازمندي‌ها فاز درک و شناخت مفهومي كسب‌و‌كارفاز تجزيه و تحليلفاز ايجاد Data Modelفاز ايجاد معماريData Warehouseفاز طراحي (Design)21011فاز تست اوليهفاز پياده‌سازيفاز تست نهايي آموزشپشتيبانيرويكرد شرکت مگفا در اجراي پروژه (ادامه)

اسلاید 30: 30123فازهاي اجرايي مرحله استقرارBI 45فاز طراحي مدل مطلوبفاز شناخت كسب‌و‌كارفاز انتخاب ابزار مناسبفاز استقرار فاز پشتيباني2رويكرد شرکت مگفا در اجراي پروژه (ادامه)

اسلاید 31: 31رديفCSF1استفاده از مشاوران با تجربه و متخصصان زبده2ملاحظات استراتژيك سازمان3پشتيباني و حمايت مديران ارشد4هزينه انتخاب و استقرار BI5سادگي كاربرد نرم‌افزار6فراهم بودن امكان پشتيباني براي خريد وپياده‌سازي‌نرم‌افزار8درك محدوديت‌هاي BI توسط سازمان كارفرما9آموزش10وضعيت موجود IT در سازمانرويكرد شرکت مگفا در اجراي پروژه (ادامه)عوامل كليدي موفقيت جهت استقرار BI

اسلاید 32: 32با تشكر ارائه کننده: شهاب محویمدير واحد کسب و کار هوشمندشرکت مگفاEmail: S_Mahvi@magfa.comTel: 88510888

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت بروز هر گونه مشکل به شماره 09353405883 در ایتا پیام دهید یا با ای دی poshtibani_ppt_ir در تلگرام ارتباط بگیرید.

افزودن به سبد خرید