صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:
منهوم کسب و کار خانوادگی

صفحه 4:
هندلر (4960 ,را : کسب و کار خانوادگی , به مثابه سازمانی است که اصلی ترین تصمیمات و برنامه های عملیاتی آن برای انتقال و جایگزینی رهبری , تحت تأثیر و نفوذ اعضای خانواده ای قرار دارد که اين اعضا در مالکیت و یا مدیریت آن سازمان نقش اصلی را بر ععییده دارند.

صفحه 5:
9 ,ول & ‎QRosecblat, deDik, Oudersvs,‏ هر نوع کسب و کاری که بخش عمده مالکیت یا کنترل آن در اختیار یک خانواده باشد و خانواده‌به طور کامل ویا پاره وقت . مستقیماً در آن درگیر می باشد. 5 ,بولسلده6 نوعی کسب و کار کوچک می باشد که توسط یک یا چندین نفر از اعضای یک خانواده که از ابتدا ایده تحقق آن را داشته و برای موفقیت آن سخت تلاش نموده اند شروع شده است.

صفحه 6:
كسب و كارى كه : مالکیت آن بطور کامل در اختیار خانواده باشد ؛ حداقل یکی از مالکان آن در کسب و کار مشغول به کار باشد ؛ عضو دیگری از خانواده در کسب و کار مشغول به کار باشد یا حتی اگر وی به صورت رسمی در استخدام کسب و کار نیست به طور منظم از بیرون به آن کمک نماید. Lewh, etd (1OSO) & ‏,ماس‎ 9 شرکتی که بیش از ۵۰ درصد سهام و آراء آن در تسلط یک خانواده می باشد ,و / یا گروهی از خانواده ها کنترل اصلی شرکت را بر عهده دارد . و / يا اکثریت مدیران ارشد آن از اعضای یک خانواده هستند.

صفحه 7:
ب رآیند تعاریف کسب و کار خانوادگی * شرکت ها موسسات و کسب و کارهلیی که بوسیله ارتباطات و تعاملات خانوادگی و افراد خانواده تحت تأثیر قرار می گيرند. ؟ کسب و کاری که متعلق‌به افرادیک خانواده می باشد و توسط افراد فامیل و غیرفامیل اداره می شود. * نوعی كسب و کار بزرگ و چند ملیتی که توسط چندین خانواده محلی اداره می شود. * نوعى كسب و کار مشترک میان چند شریک غیر فامیل که هر کدام از آنیا يسر ويا دختر ویا دیگر افراد خانواده و فامیل خود را در تن درگیر نموده است.

صفحه 8:
* یک کسب و کار خانوادگی گاهی می تواند فراتر از یک شرکت خانوادگی باشد. و گاهاً نیز فقط در قالب یک شرکت خانوادگی باشد. * در تعریف. اين نوع كسب و کار سه عامل میم مطرح می باشد: خانواده. مالکیت و مدیریت. *؟ همگرلیی عامل خانواده و تنیا یکی از دو عامل مالکیت یا مدیریت (خانواده و مالکیت یک کسب و کار .یا خانواده و مدیریت یک كسب وکار) می تواند به تعریف یک کسب و کار خانواد گی بسنده کند.

صفحه 9:
مدل های مطالعه کسب و کار خانوادگی

صفحه 10:
ابعاد تشکیل دهنده کسب و کار خانوادگی

صفحه 11:
ابعاد تشکیل دهنده کسب و کار خانوادگی کسپ و کار ‎Business)‏ ‏بلوغ ‏گذر همكاري و | ورود حرفه توسعه و گسترش از کار با به جوان موانع یکدیگر | حرفه | | خانوادگ 0 راه اندازي و شروع كنترل و نظارت مالك مشاركت نزديك (خواهر و برادر) اثتلاف دور(عمو زاده , عمه زاده وب)

صفحه 12:

صفحه 13:
2 2۸۵0 4 TE Pa 08 ZA d& » EBA ۳۵۲ YZ 0h of,» aia ۶ ۰26 ۷ ۳ 22 Amey YX A\d dA AI Af AAW » Whos HZ ۳۵-۰۵ ‏ار‎ ۰ a wa ido Ay ¥oo |Acté on ‏هقر رقص ره‎ 22040 2 7 ‏تاباغ‎ Ato A ۷ ZAW de Airia 2 ‏رمعم‎ ‏ضرم‎ A, ACa cm 5 ‏أن درك‎ Gato ooAM ‏الاق‎ by 60 A oeA |o 2 06 | یه ‎AZ oA @ftftno‏ تم ,۱۱۳ ‎AVA ۷‏ 2 ‎Em ۶ ۸622 1‏ | 12 ‎Alo uzt il ifm‏ ‎Ole‏ ‎Gato‏ 7.2.00 ‎1Ae&%0 Ad AY‏ £ ‎AA c | AA ay‏ ‎Amy‏

صفحه 14:
0 ۱ ۰ « سیک ۰2 ۳۵ 0 حقا2 جهن ‎٠‏ سيق ۵ موق نع ( ۱۷۵067 2 ,۱۷۵2 عبتق..) ‎ ‎۴0۳ ۰2۸۳۵ Eqn ZY ‎& YA Aan ‏مقع عد هه ذه م ردع ‎AEWYEBRAZ, 20) - ‎u‏ “تخد ملاع ‎20220 ۴ 22۷6 - 2۸۶ ۷۲۰26 - dm AzZooo iven - ‏مق ‎fe‏ ع لاد ‎29 As A An ‏وه ۱۵۵20 حع ‎-Adaa‏ 220 ۵ م2 ] 22 ‎22۸۱۵" 250712 0 21 - ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 15:
0٩ ‏ثانا‎ ٠ ‏سقفر: توا‎ « 07980 8 EWa o e 2A‘Aw) (EQRY Agu ) dw ‏ع‎ YA" Au (dm { Andi 0A ها( ۷۸| 210۸ 2 - 0 ۵8: ۷۲ Gu 22090 ‏ماد‎ ‎EAA Ziu ‏مهم‎ odo wen - - امع ممم ع - ۸60 902 ۵ ‎fe -‏ ۶۷ ۶ - 0*4 0 ۶9000 - 12 1: 2۳ -

صفحه 16:
>) ها ۵ ۸۶ مها =) ۶2۱7/۵ ۵ =) 2۲۵ 9 >) 0 Inga oADEY Ato

صفحه 17:
نقش و اهمیت کسب و کار خانوادگی

صفحه 18:
Figure 1. Family Business’ Contribution to the U.S. Economy (“Bull's Eye”) 24.2 million family businesses 89% of business tax returns 10.8 million famity 11% of business tax retuns 27% of workforce = 6 million individuals 29% of GDP = $2.6 trillion 62% of workforce =| 82 million individuals 64% of GDP = $5.9 trillion

صفحه 19:
انتشارات آ کادمی بین المللی تحقیقات شر کت های خانواد گی ‎(FER, COOO)‏ سیم شرکت های خانوادگی از کل شرکت های موجود در *#اروپا حدود 2۰ - ‎٩۳‏ درصد #ایالات متحده حدود ۹۵ درصد *آمریکای مرکزی و جنوبی حدود ۶۵ درصد

صفحه 20:
انتشارات آ کادمی بین المللی تحقیقات شر کت های خانواد گی ‎(EERO, COS)‏ ؟ حدود ۳۵ درصد (۱۷۵ شرکت) از ۵۰۰ شرکت بزرگ آمریکایی از نوع شرکت های خانوادگی می باشد. © شرکت هایی مانند ‎Peugeot >‏ ‎Henkel >‏ ‎BMW <‏ ‎Dr. Oetker ~‏ ‎Johnson & Johnson ~‏ ‎IKEA >‏ ‎Tetra Pak ~‏ از نوع شركت هاى خانوادگی می باشند.

صفحه 21:
درصد كسب و کارها ی خانوادگی از کل کسب وکارها ۹۵ ۹۳ کشور ایالات متحده ایتالیا فنلاند یونان ۳9 os پرتغال انگلستان آلمان فرانسه استرالیا

صفحه 22:
درصد نیروی کار استخدام شده توسط این شرکت ها ۶۰ ۷۹ Fs ey >d ات ۵ درصد تولیدات شرکتهای خانوادگی از 6۳7۳ ۵۵ ۶.< Gots, ایالات متحده ایتالیا اسپانیا پرتغال بلژیک انکلستان آلمان استرالیا

صفحه 23:
4090 7 70% 80% 90% Chart 4. Family-Business Investments as a Percent of All Informal Investments

صفحه 24:
نقش و اهمیت خانواده و کسب و کارهای خانوادگی در توسعه کا رآفرینی خانواده به عنوان انتقال دهنده جیسه ای از اصطلاحات آیین ها و رفتارهای اجتماعی مانند توفیق طلبی ز استقلال طلبی و خطر پذ یری در عرصه فعالیت اقتصادی و همسازی با واقعیت های کاری در جامعه به اعضای خود

صفحه 25:
نقش و اهمیت خانواده و کسب و کارهای خانوادگی در توسعه کار آفرینی حرفه خانوادگی به عنوان نوعی آموزشگاه و آزمایشگاه واقصی در جیت تعلیم و پرورش مفاهیمی همچون استقلال. فرهنگ تلاش و کار. خطر پذیری, مسئولیت پذیری, نقش آفرینی و خبرگی و پختگی

صفحه 26:
نقش و اهمیت خانواده و کسب و کارهای خانوادگی در توسعه کار آفرینی خانواده ها و شرکت های خانوادگی به عنوان عاملی برای حفظ و ایجاد دوام و ثبات در اقتصادهای محلی و منطقه ای. و عامل پیدلیش نوآوری . تجارت. صنعت. تکنولوژی. بازار مصرف . بازار کار . رفاه , آسایش و امنیت اقتصادی به مناطق و محل های خود : به دلیل ناتوانی و ضعف دولتبا در انجام این میم

صفحه 27:
آثار و فواید توسعه کار آفرینی از طریق ایجاد و افزایش کسب و کارهای خانوادگی ایجاد و توسعه اشتغال در بخشهای اقتصادی کشور وبه تبع ان استقلال اقتصادی خانواده ها دگرگونی در روند تولید با استفاده از تکنولوژی پیشرفته وبه دنبال آن تغییر در فرع تصرف تنوع شغلی و ایجاد رقابت گسترده در بازارهای اقتصادی بسط و توسعه صادرات با اتکا به منابع موجود در خانواده ها کاهش نرخ بیکاری وتورم وبه دنبال تن کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه و خانواده

صفحه 28:
آثار و فواید توسعه کار آفرینی از طریق ایجاد و افزایش کسب و کارهای خانوادگی افزایش آسایش و رفاه خانواده ها و به تبع آن رشد فرهنگی جامعه همگرایی و اتحاد بیشتر بین خانواده و اجتماع افزلیش حضور زنان در محیط های کاری و کاهش تنش ها و فشارهای روانی بر مردان افزلیش نقش و سیم زنان در توسعه اقتصادی جامعه وبه دنبال آن افزایش میزان آرامش و رضایتنمندی آنیا اتکا به منابع مالی و انسانی خانواده ها برای توسعه و رشد کارآفرینی امکان رشد و نگییداری مشاغل و حرفه ها برای نسل های بعدی

صفحه 29:
عوامل موّثر بر راه اندازی کسب و کارهاي خانواد كي

صفحه 30:
Subjective sucess

صفحه 31:

صفحه 32:

صفحه 33:

صفحه 34:
نساجی غیرخانوادگی

صفحه 35:
زمان راهآندازی |_| | نساجی غیرخانوادگی

صفحه 36:

صفحه 37:
خانوادگی موثر موثر موثر نتايج كلى بررسى سوالات اصلى تحقيق (تأثير هر كدام از متغيرها بر متغير ايجاد كسب و كار) اندازه خانواده نسبتاً موثر موثر نسبتاً موثر

صفحه 38:
با تشکر از حسن توجه شما

51,000 تومان