کسب و کارفروش و بازاریابی

ماتریس به دست آوردن و از دست دادن مشتری - Customer Acquisition – Defection Matrix

صفحه 1:
ماتریس به دست آوردن و از دست دادن مشتری Customer Acquisition - Defection atrix

صفحه 2:
عنوان مراحل استفا ال هو پیچیدگی

صفحه 3:
یکی از موارد موجود در ‎eae‏ مشتریان ل سن أ مسر جد الست سن ا ees a Ponceau Sealbare ‏لس‎ Sale ‏اما در دنياى واقعى‎ ‏ل‎ RSs ae naa Se ‏رل شا نو مسر‎ ‏اک‎ is a = a i a ‏فط‎ های خاصی ا ماتریس بدست آوردن / از دست دادن مشتری, ابزاری بسیار مناسب برای سنجیدن ‎Sata‏ رف ‎a J Se ASOT tet ok ol‏ مراحل اجرای اين تکنیک به شرح ذیل می‌باشد: کم اول بأد داده‌های مربوط به محصول مورد مطالعه به شکلی گسترده و بسیار دقبق جمع‌آوری. 2- داددهاى مربوط يه محصول مانند درصد مالكيت سابق» درصد خريد مجدد. و درصدهای سود/ ضرر رقبا, ‎ee‏ ا مریع‌های مناسب نوشته می‌شوند. ‏ 4- تمام د ‎s‏ | حاصل را «حك لوطه شل ‎oS TBE RE‏ ارزیابی آن چند مرحله‌ای و روندی می‌باشد. همچنین | كبك ‎eon‏ عطاس بوث ااي أن ترد در 0

صفحه 4:
ابزارهای مرتبط سوالات اولیه مشتری(6۴0) 005ناک۵ن0 ۴۲۵۲ 6۲«ماکنی تحلیل رضایت مشتری(5۸)) 5ا5لا۸۳۵ م0نه)کناه5 6۲ ماعنی Data Collection Strategyosls sysl ear ‏استراتزى‎ تجزیه و تحلیل عوامل شکست و اثار آن ‎Failure Mode Effect Analysis (FMEA)‏ مدل بهبود تطبيقى 8606170031160 لمم ‎Use‏ : ساده و قابل اجرا *_امكان ارزيابى در جند بعد ‏مشكلات ناشى از دخالت تصميمات انسانى نیاز به آموزش قبل از استفاده از تکنیک. ‏شناسایی جریان مشتریان در خرید محصولات با برندهای مختلف, در مقایسه با سهم کنونی شرکت از بازار. ازار. ترسیم داده‌های مربوط به سهم بازار در مورد درصد خرید محصول در گذشته و حال حاضر. اندازه‌گیری درصد تغییرات در تقاضای محصول به منظور پیگیری میزان از دست دادن مشتریان. ایجاد یک برنامة الگوبرداری (محک زنی) در مورد رقبای اصلی. ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 5:
منابع مورد tio: GED toto: Gre) | ل

صفحه 6:
بای کسب اطلاعات بیشتر به MGTools.ir

رایگان