صفحه 1:

صفحه 2:
تعريف وازه يرحاشكر ور های فیزیکی و روانی برای خود شخص. د: قرار دارد منجر شودء يرخاشكرى م بيدا كند كه شامل ‎JU Be‏ هر رفتاری که مخرب و یا ۰ رساند یا بالقوه می تواند آسیب برساند. بطور کلی رفتار كنا ‎Gy COE eco‏ ادر ‎SIS OA a Cs Ce‏ حالت در آنها قابل کنترل نیست و هیچ طرح ذهنى از قبل براى بروز اين رفتار نداشته اند.

صفحه 3:
هدف از يرخاشكرى پرخاشگری می تواند به هدفهاى اس ی 2 برای رسیدن به یک هدذ * 3 براى بيان عواطف ا واکنش نسبت به ترس ‎ee‏ 0 * 6 رقابت با دیگران

صفحه 4:
1- يرخاشكرى مثبت 2 پرخاشگری منفعل 3 پرخاشگری وسیله ای 4 پرخاشگری خصمانه 5- برخاشكرى مستقيم ‎a)‏ و سس

صفحه 5:
9 pueri] EBs) ‎ee :‏ ‎Peers od eee)‏ لمر اس خشم و ابراز آن كاهى م 7 و رفتارشان وادار کند. همچنین ابراز خشم می تول جلوطيرى كند و ای :۰ 2 3 "جا بی حالی و سستی رها شود و بتواند برای پیشر۳۵؟ ار خود و برداشتن قدمهاى مثبت انرزى بيشترى بدست آورد. ۱

صفحه 6:
برخاشکری منععل: . Te cea One ea ‏عنوان شکلی از‎ بد رفتاری ها در روابط بین مردم ۱ مى تواند ایجاد صدمه و درد « ات ‎ee ee‏ ایجاد می شود. که اين از یک نوع نیاز کاذب در درور شود که مایل است دیگران دیدگاه ۱ ۱ ۳

صفحه 7:
2 این را بدانیم که رفتارهای ما جه ‎NEC‏ 0[ 3-قدرت این را داشته باشیم که ا 1 اليب اله ‎ole ape‏ ‎es‏ سریعاً یک دیدگاه کلی از موقعیتی که در آن قرار دا وريم 5 آگاه باشیم که پرخاشگری منفعل چگونه عمل می کند. ‎٩‏ ‎Gu 5 SG GCap Bee cee een‏ ای

صفحه 8:
برخاشگری وسیله ‎٩۱‏ (2 rs cote tees ‏خواهد و هدفى كه دارد يرخاشكرى مم‎ ‏فریاد و فحش از والدین خود پول م2‎ ‏تا با دوستانش باشد.‎

صفحه 9:
برخاشکری خصمانه: ل الل ان با ‎ra peer)‏ ل سا ‎eee Un Se)‏

صفحه 10:
۱ پسران شایع تر است. یعنی آنها ۱

صفحه 11:
۱ Egy) اين نوع پرخاشگری شامل رفتارهایی مثل مم ‎TC ERC Se‏ ان عاطفی وارد می کند و اين نوع از يعنى دختران بيشتر يرخاذ

صفحه 12:
تلا ‎PCE‏ ‏۱ بررسی شده است:

صفحه 13:
ارت بر ۳ ‎(cost-benefit)‏ ادر حيوانات مواقعى است كه منافع آنهابه خطر مى افتد ميخواهند از فرزندانشان محافظت كنند و اهميت بقاى و نیز تحقیقات مفصلی درباره پرخاشگری حیوانات حفظ قلمرو صورت پذیرفته است که .1.[

صفحه 14:
تحقيق صورت كرفته ‎1١10011‏ 220 2111) بر روى مرعان برطلابی در خوردن شهد گیاه: ‎cal Pam tad CLS Teed‏ سا ‎ree Ld‏ ۱ ‎ROO RUC Bee Berl ee me kee mend ey cas ree en)‏ ‎PN ee eR eRe CCE re Dy es‏ ‎PSP Ree ea ome rere sh ore oe)‏ ‎Ree ae y | ol 3‏

صفحه 15:
تحقيق صورت كرفته توسط ‎(W.D. Brown, Chimenti, and Siebert )‏ اين آزمايش بر روي مرداني بود كه بازي 1116© را انجام پا روز محروم کردند و نتایج نشان داد که مردان محدود شده در ‎RS‏ ‏۱

صفحه 16:
1۳ econ ENE CNA CRIT .. ‏جنگهر حبولناناز نظریه بازواستفاده نمود‎ و سس لد ‎we‏ را ايجاد ميكنند كه از حمله مخالفان ‎I oes‏ لت ل ‎eee Ras) Nel‏ بیان میدارد eee SOS Lee eo Le. ‏يرخاشكري و شدت ان دارد‎

صفحه 17:
تحقيقات ۷۷۱۱۹۵۲ 200 ۱۵۱۷ ا ل م ا ا ل | ازدواج ‎ey‏ موفق دارند آمار آدمكشي كمتر از ‎Rye Waleed‏ ‎carne non‏ 9 متحمل میشوند. در لين بخش مشاهده ميشود كه در رويكرد كاركردي يا همان ال ا ا ا ل ا 0 عبين سوكيري خشم و برخاشكري در انسانها ميباشد و ساختار استراتزبكي آن را مشخص مي كند

صفحه 18:
2 مسا زنتبکي پرخاشگري در انسان ‎LMS oe Sol‏ د ‏ابه عهده دارد “ ‎Pee NS eos tb ee‏ ‎٠‏ بايد اعمال يرخاشكرانه بروز كند

صفحه 19:
و ۹ انسان در مغز حلويي 1قسمت پاييني: بخش پردازش پرخاشگري که بیشترین کار لت * 2. بخش مياني: با بزرگتر شدن موجود شکل متکامل تري به خود كرفته و كار کنترل پرخاشگري رابه عهده دارد RCE Se ‏ل ا ا ل‎ ie ‏ی‎ 92

صفحه 20:
منابع رشد و يبشرفت يرخاشكرى در انسان ی به عنوان رفتاری دیده می شود که از كودكى بر اثر راساس شرایط گوناگون مثل دعوای والدین, فقر و ... ایجاد ود دارد كه كودكان 4 یا 15 ماهه از زور خود ی اولیه نوجولنی در سطح بالائی دیده آن می توان گفت پرخاشگری از جای می گیرد.

صفحه 21:
۷ و همکارانش دریافنند 0 ell ify! ‏اس را‎ ey sre rrr

صفحه 22:
آمطالعات 86۳۱ , ۴۱02۲ , آمعع) eS ese ets RCN OBE) eS ear ee ee enter ماله مشخص کردند. آنها دریافتند کسانی که 0 مر ی سک

صفحه 23:
بررسى هاى 5010111 بر روك ميمون ها ۱ ۱ از ‎MrT Serer‏ 50050 زندگی می کنند وقتی آنها را به خوی وحشی گری عادت می دهند. ا ا ا كه خود يرخاشكرى مى كنندء كه اين نشان دهندة بائين بودن سطح ‎Ter so‏ سس جَزِيره زندذكى مى كنند ديده مى شود ولى در ميمونهاى ماده وجود ندارد. اين نوع يرخاشكرى در اينكونه كاملا مخرب براى روابط ۱ ‏ا ا ا‎ Tens ‏ا‎ cna

صفحه 24:
ا 255 05525

صفحه 25:
- هم ری ثابت و هم رفتارهای ‎Bee)‏ يدير لسر موجب بروز لو اي اس لس ‎SN‏ هی مواقع علاوه بر رفتارهای رت رس سرت سر دکتر جانسون می گوید: « وظیفة عواطف پر کردن شکاف میان الگوهای عملی ثابت شده و الگوهایی است که در مواقع ضروری عقل اف تم بی کند, عواطف کار خود را از طریق ارائه سس بت ت لسن مى رسانند» اين رفتارها بدون توجه به جزئيات شرايط خاص بروز مى ‎re eich‏ 70 ‎MERE ۱ ۱ Gi‏ برای پرخاشگری باشد. - عواطف نيز مى توانند در زمينه سازى تحريك عواطف ديكر قرار گرند.

صفحه 26:
نتيجه كيرى: PMC She ols aoe ‏می سازد تا از گزارشات تک بعدی و ارزیابی های‎ ‏رشن ر قط به نك عامل مثل خود كنترلى يا يادكيرى‎ ‏های ژنتیکی تکیه نکرده و از آن بصورت‎ رشى است و آن يكى از ويزكى غیرعادی بدانیم.

صفحه 27:
| ode eter Pees ESS ee eee Se Foret er eRe ee Sen Fy Oa Fy oe owe poor ep ELT goose) ‏ضای چنین رفتاری را دارد يا زندگی جمعی انسانها منجر‎ ‏ساد ابن روش توسط انسانها مى شود؟) كه اين مسكله هنوز جاى‎ Rese eng wee ‏ا‎ we) انسان ها مثل سایر حیوانات گاهی اوقات پرخاشگری می کنند تا بتوانند خواسته هاى خود را بدست أورند. 205 ‏ل ا ا ل‎ ees انسان ها در بست ‎DIC TCS or‏ و شق ‎SN I oa a lee NE eS‏ ‎Nome NCES SMC) PLES Sea Core) meee‏ ‎Re NIE ee IB DY Cae oe‏

صفحه 28:
این نتيجه می رسیم که وجود گفتگو و گفتمان و ا ل ۳ ن آموزش و پرورش در جامعة مدنی انسانها و هنجارهای اجتماعی توسط صاحبان فن باعث ‎aics a‏ 0[ استفاده قرار نكيرد.

صفحه 29:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان