مبانی استعداد
اسلاید 1: مبانی استعدادارائه:
اسلاید 2: روند تغییر ساختار جدید پیشرفت بازیکن در سال ۲۰۰۸، در پی تفویض RFL در ورزش انگلیس برای کمک هزینه ای جهت ارسال اهدافش و مشاره ۱٫۸ مادهاش، که شامل تحقیق روی تمرینات حرفه ای می شد، RFL تغییراتی را در مسیر اجرای بازیکن ایجاد کرد. این تغییرات با تأکید بر نکات مثبت منبر موجود (ایجاد محیط با کیفیت برای تبدیل موقعیت بازیکنان برای اجرای بین المللی)، اصلاحات جهت بررسی تعدادی از کمبودها اجرای بازیکنان در چارچوب زمان و فشار، تأثیر آسیب بر انتخاب، انتخاب پتانسیل در برابر اجرا)، همین طور اشاره کردن به برخی از مسائل اصلی انتخاب بازیکنان بزرگسال تر و بزرگتر و بازیکنانی که زودتر به بلوغ می رسند؛ تأکید بر اجرای فیزیکی که از تحقیقات کاربردی نشأت می گیرد را شامل می شد.
اسلاید 3: مسیر جدید فعلی از مسیر خطی پرورش استعداد جوانان فاصله گرفته و به رویکرد جامع و کاملی که تمام سنین و محيطها را در برگیرد نزدیک می گردد. تغییرات اصلی شامل موارد زیر هستند. و افزایش موقعیت های مربیگری و ایجاد فرصت هایی برای بازیکنان و کاهش رقابت و در نتیجه کم کردن بازی بیش از حد که فرصت های توسعه ای را موجب شود. و تمرکز روی پیشرفت نه در ارائه و بازیکنان براساس موقعیت بازی انتخاب نمی شوند زیرا نیازمندی های تیمی وجود ندارد و جلسات مربیگری به جای پایان فصل بازی، طی سال بازی صورت می پذیرند
اسلاید 4: پرورش بازیکن به عنوان روند غیر خطی شناخته می شود و اگر چه موقعیت هایی برای پیشرفت وجود دارد، ممکن است بازیکنان در یک مرحله باقی بمانند و با به مرحله قبلی برگردند. به طور مثال، یک بازیکن ممکن است برای منطقه سرویس در سن زیر ۱۳ سال انتخاب شود و طی جوانیش در همان مرحله باقی بماند زیر ۱۳-۱۹ سال) و پیشرفت نداشته باشد. اما بازیکن دیگری ممکن است در سن 14 سالگی به مرکز توسعه بازیکن منطقه ای پیشرفت کند و برای باشگاه های حرفه ای انتخاب شود و تا قبل از ۱۵ سالگی برای این برنامه ها بورمیه بگیرد. از این مسیر برای ارتقاء بازیکنان خبره در لیگ راگبی طراحی شده است: همه باشگاه ها باید مسیر مشخصی را برای بازیکنان از حیاط مدرسه تا لیگ برتر و موفقیت بین المللی فراهم سازند.
اسلاید 5: افزایش تعداد و کیفیت بازیکنانی که به فرصت های توسعه استعداد دستیابی داشته اند و می توانند به لیگ برتر و قهرمانی دست یابند بسیار حائز اهمیت است. این روند موجب می شود تا بازیکنان بدون در نظر گرفتن مین، توانایی و مکان، به مسیر مورد نظر دستیابی پیدا کنند. تغییرات قابل توجهی در مرحله شناسایی استعداد به وجود آمده که شامل منطقه سرویس می باشد که ۱۰ تا ۱۵ درصد بازیکنانی که در یک جلسه هستند از فرصت بازی تا یک محیط پرورشی را شامل می شود.
اسلاید 6: مراکز توسعه بازیکنان منطقه ای در سنین زیر ۱۶ تا ۱۹ سال تأسیس می شوند و با وجود فرصت های بازی این مراکز کاهش می یابند و به عنوان تأييد استعداد در برنامه های مراکز وجود دارند. باشگاه های حرفه ای برنامه های بورسیه را در رده های سنی ۱۹ و ۱۹ سال، که شامل ۵ فرصت بازی طی سال می باشد اجرا می کنند. این فرصت ها طی سال افزایش یافته و محیط مناسبی برای ورزشکاران را فراهم می کند. یک بازیکن تنها در دو مرحله بازی در هر زمانی بازی می کند که بازی قبلی بازیکنان را که بازیکنان انتظار داشتند را به ۱۲ بازی اضافی کاهش می دادند. این مسئله «فشاره روی بازیکن را کم می کند و ساختار هرمی سنتی را جایگزین مسیر توسعه بازیکن محیطی می کند.
اسلاید 7: در رابطه با مسائل کلیدی که در تحقیقات شناسایی شده، هدف مسیر جدید ایجاد پیشرفتها و فرصت های مربیگری برای تعداد بیشتری از بازیکنان با کاهش انتخاب و شناسایی بازیکن همراه است. فرصت هایی برای بازیکنان بدون در نظر گرفتن سن نسبی آنها، وضعیت بلوغ، اندازه جسمانی و اجرا عنصر مهمی در ساختار جدید پیشرفت شناخته می شود. این مسئله موجب میزان کیفیت بالاتر در بازیکنان لیگ راگبی در سال های آتی می شود زیرا فرصت های بیشتری برای دستیابی بازیکنان به مربیان پیشرفته وجود دارد. این مثال ها شامل برنامه های بورسیهای باشگاه های حرفه ای است که فرصت هایی را از ۱۲ تا ۲۶ بازیکن در رده سنی زیر ۱۰و ۱۹ سال در اختیار بازیکنان قرار می دهند.
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.