20 صفحه
645 بازدید
11 شهریور 1400

برچسب‌ها

صفحه 1:

صفحه 2:
‎٠‏ روند تغييس ساختار جدید پیشرفت باز ‎ ‎ ‎ ‎ ‏* در سال ۲۰۰۸, در پی تفویض 8۴۱ در ورزش انگلیس برای کمک هزینه | جهت ارسال اهدافش و مشاره ۱,۸ مادهاش, که شامل تحقیق روی تمرینات حرفه ای می شد, 8۳۱ تغییراتی را در مسیر اجرای بازیکن ایجاد کرد. اين تغييرات با تأكيد بر نکات مثبت منبر موجود (ایجاد محیط با کیفیت برای تبدیل موقعیت بازیکنان برای اجرای بین المللی), اصلاحات جهت بررسی تعدادی از کمبودها اجرای بازیکنان در چارچوب زمان و فشار, ‎Bil‏ ‏1 آسیب بر انتخاب, انتخاب پتانسیل در برابر اجرا), همین طور اشاره کردن به . برخى از مسائل اصلى انتخاب بازيكنان بزركسال تر و بزركتر و بازيكنانى كه | زودتر به بلوغ مى رسند؛ تأكيد بر اجراى فيزيكى كه از تحقيقات كاربردى | تشات می كبرد را شامل مى شد ‎lik‏

صفحه 3:
۳ عد ۱ . * مسیر جدید فعلی از مسیر خطی پرورش استعداد جوانان فاصله گرفته و به رویکرد جامع و کاملی که تمام سنین و محیطها را در برگیرد نزدیک می گرد * تغییرات اصلی شامل موارد زیر هستند. و افزلیش موقعیت های مربیگری و ایجاد فرصت هایی برای بازیکنان و کاهش رقابت و در نتیجه کم کردن ‎SIL‏ ‏بیش از حد که فرصت های توسعه ای را موجب شود. * و تمرکز روی پیشرفت نه در ارائه و بازیکنان براساس موقعیت بازی انتخاب نمی شوند زیرا نیازمندی های تیمی وجود ندارد و جلسات مربیگری به جای پایان فصل بازی, ‎ob‏ سال بازی صورت می پذیرند

صفحه 4:
۱ *)پرورش بازیکن به عنوان روند غیر خطی شناخته می شود و اگر چه موقعیت هایی برای پیشرفت وجود دارد, ممکن است بازیکنان در یک مرحله باقی بمانند و با به مرحله قبلی برگردند. به طور مثال, یک بازیکن ممکن است برای منطقم سروس دز سن زیر ۱۳ سال انتخاب شود و طی جوانیش در همان مرحله باقی بماند زیر ۱۹-۱۳ سال) و پیشرفت نداشته باشد. * اما بازیکن دیگری ممکن است در سن 14 سالگی به مرکز توسعه بازیکن منطقه ای پیشرفت کند و برای باشگاه های حرفه ای انتخاب شود وتا قبل از ۱۵ سالگی بزای لین برنامه ها بوزمیه بگیرد. از این آمسیر برای ارتقاء بازیکنان خبره در لیگ راگبی طراحی شده است: همه باشكاه ها بايد مسیر مشخصی را برای بازیکنان از حیاط مدرسه ‎i‏ برتر و موفقیت بین المللی فراهم سازند. 1

صفحه 5:
] افزایش تعداد و کیفیت بازیکنانی که به قرصت های توسعه استعداد دستیابی داشته اند و می توانند به لیگ برتر و قهرمانه دست یابند بسیار حائز اهمیت است. این روند موجب می شود ت بازیکنان بدون در نظر گرفتن مین, توانایی و مکان, به مسير مورد نظر دستیابی پیدا کنند. * تغییرات قابل توجهی در مرحله شناسایی استعداد به وجود آمده که شاهل متطقه اش ویس هی :باشد که ۰۰ تا 18 درضد بازیکنا: که در یک جلسه هستند از فرصت بازی تا یک محیط پرورشی را "شامل می شود.

صفحه 6:
) * مراکز توسعه بازیکنان منطقه ای در سنین زیر ۱۶ تا ‎۱٩‏ سال تأسیس می شوند و با وجود فرصت های بازی این مراکز کاهش می یابند و به عنوان تأیید استعداد در برنامه های مراکز وجود دارند. * باشگاه های حرفه ای برنامه های بورسیه را در رده های سنی ‎۱٩‏ و ‎۱٩‏ ‏سال, که شامل ۵ فرصت بازی طی سال می باشد اجرا می کنند. اين فرصت ها طی سال افزایش یافته و محیط مناسبی برای ورزشکاران را فراهم می کند. * یک بازیکن تنها در دو مرحله بازی در هر زمانی بازی می کند که ‎SIL‏ ‏قبلی بازیکنان را که بازیکنان انتظار داشتند را به ۱۲ بازی اضافی کاهش می دادند. این مسئله «فشاره روی بازیکن را کم می کند و ساختار , هرمی سنتی را جایگزین مسیر توسعه بازیکن محیطی می کند.

صفحه 7:
] * دز زابطه با مسائل.کلیدی که در تحقیقات شناسایی: شده: هدف:مسیرا جدید ایجاد پیشرفتها و فرصت های مربیگری برای تعداد بیشتری از بازیکنان با کاهش انتخاب و شناسایی بازیکن همراه است. فرصت هایی برای بازیکنان بدون در نظر گرفتن سن نسبی آنها, وضعیت بلوغ, اندازه جسمانی و اجرا عنصر مهمی در ساختار جدید پیشرفت شناخته می شود. * این مسئله موجب میزان کیفیت بالاتر در بازیکنان لیگ راگبی در سال های آتی می شود زیرا فرصت های بیشتری برای دستیایی بازیکنان به مربيان بيشرقته وجود:دارد. اين مثال :ها شامل برنامه های نورزستهای 1 باشگاه های حرفه ای است که فرصت هایی را از ۱۲ تا ۲۶ بازیکن در رده سنى زير ١٠و ‎١19‏ سال در اختيار بازيكنان قرار مى دهند.

صفحه 8:
لر *به پلوة می رسد و افرادی که به لحاعط م أرند راخت تر می شازد و شاتس التخاب شندن آنها ‎va. fig‏ © بدان نات ‎as‏ ه مریبان و باشگاه ها می ‎ie‏ در يرورش بازیکنانی که قابلیت بیشتری در مهارت های لیگ راگبی ‎yl‏ ‏تمرکز کنند. مثالی برای کاهش در رقابت. رقابت زیر ۱۸ سال جدیدی است که ‎۱٩۹‏ بازی ‎ob‏ سال دارند, اما رقابتی بر اساس لیگ با براساس مدال وجود ندارد. گروه های بین المللی خبره در سطح ۰ وجود دارند که بازیکنان را با سطح برگی در رقابت آشنا ‎wo‏ سازند. * اگرچه این ساختار هنوز در مراحل ابتدلیی است تغییراتی که برای کاهش تبعیض در انتخاب و تمرکز روی پیشرفت بازی وجود دارد

صفحه 9:
* تحقیق آتی برای فهم کامل و آگاهی از شناسایی استعداد و تمرینات در لیگ راگبی انگلیس مورد نیاز می باشد. * داده های زیادی در مورد مسیر اجرای ورزشکار در تحقیق آئی به خصوص در مورد پیگیری طولی بازی باید وجود داشته باشد. تمایز بین اجرای بزرگسالان و پتانسیل پیشرفت در استعداد یابی و الگوهای پيشرفت. استفاذه می شود و ایخکس» لنوار. ویلیامر و فیلیبرتز, ۲۰۰۸)- داده های فعلی از مسیر اجرای بازیکن تعداد زیادی از ورزشکاران را طی سه سال متمادی پیگیری می کند و موجب می شود که نه تنها تحقیقات تغییرات را ‎ob‏ زمان در اجرا ۱ بررسی کنند بلکه انتخاب بازیکنان را در اين مسیر طی سال های ‎T‏ ی ‎eee ere‏

صفحه 10:
J * جزئیات زیر توصیه هایی برای مرپیان, کارگزاران و والدین | Ry 4 BIS IS ‏نصيحتى براى مربيان»‎ تحقیقات بر نیازهای جسمانی لیگ راگبی برای انتخاب بازیکنان نوجوانی که زودتر به بلوغ می رسند, نستبا بزرگسال تر هستند و جثه های بزرگترق,دارند.تأکید فی کنند. اگرچه:جنته جسمانی لیگ زاگتی ‎SK‏ را خصیصه الب بازی است, مربیان, والدین و کارگزاران باید جنبه های تاکتیکی و تکنیکی را نیز ارتعاء دهند. وززشکارانی است که با بیان مسائل مهم مطرح شده در تحقیقات و تچربیات, مسیر اجرای بازیکنان 8۴۱ را برای همه بازیکنان لیگ آگبی توجوانان در نظر گرقته است |

صفحه 11:
۰ ۰ ۰ ( سس سبی بازیکن * مربیان. مدیران, والدین و بازیکنان باید از تعصبات انتخابی مشارکت, در تمام رده های سنی نوجوانی آگاه باشند. ‎Gaul yal RAE Glas‏ که بازیکنان نسبتا بزرگسالاتر که در سال قبل از سال های انتخابی به دنیا آمده اند. ۶ (سپتامبر - نوامبر ), فرصت های انتخابی و مشارکتی بیش نسبت به بازیکنان جوان تر داشته اند (ژوان - آگوست). ۴ آگاه بودن از سن نسبی بازیکن یرای تمام کسانن که در بازی هستند مهم ‎cowl‏ زیرا فرصت های مساوی و تعداد مشارکت. #شتری را در طول بازی به آنها می دهد. ‎T‏

صفحه 12:
۱ * مربیان باید دسترسی و فرصت های مساوی را با در نظر گرفتن مشارکت, آموزش و رقابت برای تمام بازیکنان فراهم کنند و مطمئن شوند تمام بازیکنان از فرصت های مشابهی در بازی برخوردارند. ۶ فراهم کردن فرصت های مساری باعث افزايش تعداد بازیکنان ‎wo‏ شود و اطمینان حاصل می کند که تمام بازیکنان به فرصت های توسعه ای دسترسی دارند.

صفحه 13:
۱ 1 3 0 OS HK * 1 * *مدیران باید من نسبی را در ارزیابی اجرای بازیکن در رده سنی سالیانه و در هر تستی که به عنوان بخشی از برنامه توسعه ورزشکا اس در نطر بگیرند. * مدیران می توانند روشی را برای ارزیابی اجرای بازیکن در رده سنی سالانه و هر تینتی که په عنوان بخشی از پرنامه توسعه است در نظر

صفحه 14:
* مدیران همچنین می توانند روش انتخابی را در گروه های سنی مالی از طریق انتخاب بازیکنانی در رده سنی سه تا ۷ ماه به جا سالانه در نظر بگیرند (به طور مثال, بورسیه گروه های توسعه - درصد مشابهی بازیکن از یک فصل با نصف سال) تا میزان اختلاف ‎sly‏ تأثیر سن و تعصبات مرتبط را در انتخاب بازیکن کاهش دهند. * ورزشکاران و والدینشان باید از ‎bel‏ نسبی من در رده سنی سالی آگاه باشند. ‎٠‏ * آنها باید مزایا و معایب مرتبط با سن نسبی را بدانند زیرا اين مر متثله مي بواند در فهم ارتباط.آن با توشعه در مقایستة با گروه هم | سنشان به آنها کمک کند.

صفحه 15:
اندازه پدن و بلوغ ماع * مربیان, کارگزاران, والدین و بازیکنان باید آگاه باشند که بلوغ د زمان های مختلف در طی بزرگسالی رخ می دهد (سن ۲-۱۹ سالگی). بلوغ زودهنگام مزیت های جسمانی متفاوتی از جمله افزایش اندازه بدن و اجرای فیزیکی را دارد. * در نتیجه مربیان و کارگزاران باید از تأثیرات بلوغ روی اجرا آگاه باشند. آنها باید این موارد را در ارزیابی اجرای بازیکنان در رده ها سنی سالانه و در هر تستی که به عنوان بخشی از برنامه توسعه بازیکنان است مورد بررسی قرار دهند. * تاجایی که امکان دارد کارگزاران باید بلوغ را ارزیابی و کنترل کنند (سن در ۳۲۷). والدین و ورزشکاران باید از بلوغ و مزیت ها و | معایت. فایی که با بلوغ زودهنگام و دیرهنگام همراه است آگاه

صفحه 16:
آموزش و رقابت * در آموزش و رقابت باید فرصت هایی برای پیشرفت همه بازیکنان بدون در نظر گرفتن سن تحی و وضعیت بلوغ در نظر گرفته شود. ‎sly‏ سنین کودکان (قا ۱۲ سال) آموزش باید بر اساس مهارت ها و مشخصه های فیزیکی باشد. با افزایش سن به سلح نوجوانی (۱۳ سال]ء مهازت:یانی باید.با جوسعه تناست اندامهمراه:باشد: تمرکز برای رقابت تمام سنین جوانان تا سن ۱۸ سال) باید بر مشارکت و پیشرفت تیم و افراذ باشد.و نه بر برد و باخت. این موضوع با ۳۱ كه در مسير جدیدشان در رده سنی زیر ۱۸ سال بازی کردند ارتباط مستقیمی نداشت (نتایج مهم نیستند).

صفحه 17:
ل » برای سننین نوجوانی (1۲تاه1 سال) تموکر باید.یر لت بردن: ارتقاء کیفیت, تجربه تمرین و بازی باشد. برای نوجوانان بزرگسال تر ‎YU)‏ ‏۳ سال) تمرکز باید لذت بردن باشد؛ اما تمرکز اصلی باید بر مهار یابی و آماده سازی سطح بالاتر رقابت باشد . * بازیکنان باید موقعیت هایی را داشته باشند که براساس مهارت هایشان باشد و نه بر اساس کیفیت جسمانی و اندازه آنها در بزركسالى. موقعيت بازيكنان بس از دوران بلوغ در بازی بای براساس مهارت و توسعه جسمانى . انها مشخص شود. * اما همه بازيكنان بايد تنوعى از موقعيت های مختلف را در آموزش تجربه کنند.

صفحه 18:
مشارکت با یکدیگ * مربیان, کارگزاران و والدین باید با همدیگر کار کنند تا پرورش بازب را پشتیباتی کنند ایشان می نوانند همدیگر زانور مورد تأثبر نسبی سن و بلوغ روی اجرا و توسعه آگاه سازند. * مربیان باید تصمیمات اصلی در یک گروه را توضیح دهند زیرا فهم تأثيرات اين تصميمات روق بچه ها:بسبان مهم ایست. * کارگزاران باید مربیان را پشتیایی کنند تا در مورد عوامل مرتبط , شناسایی, انتخاب و توسعه بازیکنان اطمینان حاصل کنند. * والدین بازیکنان می توانند با مربیان و کارگزاران کار کنند تا در مور فرصت های یکسان اطمینان حاصل کنند. 1

صفحه 19:
( * والدین جدید که ممکن است در امورد مسائل اساسی مرتبط با توسعه طاسب بازیکتان آگاه نباشند, مریبان را با خذف فراهم کردن فرد های مشابه بدون در نظر گرفتن وضعیت سن و بلوغ پشتیبانی کنند. * والدین باید پشتیبانی و آموزشی برای فرزندانشان فراهم کنند تا مساقل اضلی مریبط با انتجاب: ونتوسعه جر لیگ راگبی زا بفهمند: مهارت این :مداوم: گاز شعتن است ورنگزش متاست برای انتجاب :و پرورش ورزشکاران به سمت حرفه ای شدن در لیگ راگبی از اهمیه ویژه ای برخوردار است. * خلق, فهم و اجرای صفات فراگیر در بین کارگزاران, مربیان, بازیکنان و والدین در فراهم کردن محیط مناسب بدون در نظر گرفتن عوامل مخدوش کننده مثل وضعیت بلوغ و من کمک می کند.

صفحه 20:

39,000 تومان