صفحه 1:
2020000
صفحه 2:
reg سا
وسايل ارتباط جمعى
FH اشواز تسغبير سازملفنج'!2
تکنولوژی بالا
توجه به موقعیت کشور در تجارت جهانی
تر کیب نیروی کار
ا ل ا
eC Ee Tedd
2170-7
مشارکت
صفحه 3:
» نیع لازم را یز متحول خواهد ساخت
زایج» در جوامع مواد منابع نیز متحول خواهند شد
Pee mer ST Er fees
رش در سطوح مختلف اشاراتى را خواهد داشت
eee سس
ا يك
ا يه
تحول در محتواى درسى و روش هاى عرضه محتوا لازم است
Cn oT See roe) با
tee SS eee eee) سيك
صفحه 4:
ee رو
et Ee DeSales as Fal سا
طرح کشورهای بدون مرز پدین متا است که حیات جهانی امروزپررنگ تر و واقعی تر شده است
۱ Syed
موفقیت در داد و سند های جهانی در سرلوحه کار اکثر کشورهای جهان قرار گرفته است
۱ RR RL Tee yore le herp)
در این مورد تریت کارکران آموزش دیده با سطوح مهارتیعالی تر ب ستفاده از کنولوژی مناسب و
همچتان کسترنی فرهنگ جهلنی بینتوده ای از مردم از طوبق بهره کیری از اطلاعات جلمع جغرافیایتاریخی و فرهنگ سایر
ade hd a liad يماك
te eS meme Rie ren int) sre]
| ele ey ee)
000 eed
Fre CR Re RT ere re Mea Aree rer rey hye
خلباسعه ی صدربه تحليل ارزش ها و انتقاد از فرهنت ا ببردايذد و استقلال فكرى و فرهنكى خود را در برخورد با بيكانكا
حفظ نمایند
صفحه 5:
اشتغال
کار برای شهروندانبیک منبع مهم است » زیرا افراد عزت نفس و کار رانبا یکدیگر
همبسته تصور هی کنند که طبیعی است برنلمه ریزان درسی در هدایت افراد و در
انتخاب رشته تحصیلی به نیاز اجتملعی آنهاتوجه کنند و اطلاعات کستردهای از طبیعت
مشلغل و استعدادهای لازم برای آنها و سطح و میزان آموزش مورد نباز و شناخت
ل ل ا ا ا
نمایند وبه میزان لازمبه آنها آموزش دهنستا در مشلغل منلسب جذب شهند در این
تا دا ۱
طور هماهنگ انجام شود که دوباره کاری ها «هزینه های صرف شده ی بیهوده و +
ار SSeS LUE
p=
صفحه 6:
۳ ۳1
vem ter ter TC rere tonto) ۱
محسوب میشیند در خصوص اثتغال آنان بعث های فراوان مطرح لست. آمارها نشان میدهد اشتغال زنان و تعلیل آنان برای ورود به بازار
eR I AR eT Le ere ۱
ete ded a eee Per ent ep his ioe eto
oe) eer ge Seed ee dled ی را
8٠ در حال اكذر Reta A IO See Ee Toe Ue en nr ee en yo
ال ا er tee nee een
PU key Eat od Feed Cored le DoE Lees RS eh eee ED Loeb al een eta
است بسیاری از موارد از خقوق قانیتی کار بهرهمند نستند و از آنها سوء استفده های مللی تبیغلتی و جنسیعی شود و لین دلایلی برای
cee eee programe le ar Pe Perey omen afi per |
زنان در محبط كار مى شود و همواره موفقيت ۱
0
آموزش و اشتغال تبعيض وجود داشته باشد و همه بابد ازحقوق و آموزش و اشتغال خوب برخوردار باشند.
جافقه در خصوض استفاده از آفراد کم توان جسمی با ملولانی که علی رغم محدودبتهاء رای انجام برخی مشاغل بسیار مناسب هستند آگاهی
های لازم را ندارد و نابنابان برای بسیاری از مشلقل ایدمتل هستند وگلهی ناشنوایان بسیار بهتر از افراد شنوا هستند وعی تولنند در مشاغل
here eh eked Ded heel Leet tons تا
] kl oh hd cela ame bates Xa eeat cael outed acl an aed eral tee ol ome home
| 1 1 1 ل
۱ ا ا eee yy ay
| ا ny yr Se
مم موه وم PRE er سس
صفحه 7:
تب
دی ع ل سا
برنامه ریزی درسی بخصوص در نظام های متمر کز مانند کشور ما بیش از هر چیزی باید خدمات و برنامه های لازم
ale) مک 0
به تعداد جمعیت و توزیع طبقات سنی و پایه تحصیلی و جنسیت» مذهب و سکوفت و جمعیت روستایی و شهری و اقلیت
ها و غیره برای برنامه ریژان درسی روشن باشد تا از یک سو خدمات لازم به موقع ارانه و از تبعیض جلوگیری شود .
ee للا م ا ااا ا ا ا
sees ie) ا ل
برنامه ریزی درسی در تدوین هدق انتخاب محتوا و روشهای تربیتی می تواند والدین دانش آموزان را در
ا ل ل ل 0
] ا سس te te ead eae SL eres lead
سس ۱ ©
ار
١
صفحه 8:
برنامه درسی و توجه به قومیت ها
تنوع و قومیت ها از چالش های بزرگ آموزش و پرورش کشورها به ویژه جوامعی که از نظر تنوع فرهنگی رو به
۱
آموزش و پرورش بلید برای توسعه و کسترش ارزشهای مشترک فرهنگی درسیک جامعه ای چند فرهنکی تلاثش
022000005
sy Tee) م۱
لین خصوص مشاهده شده است که در شکل صفحه ۱۱۶ شکل ۴-۱ برنلمه درسی پنمان و قوميت هلبه آسیب
ie bal ۱
eT eT See geet dete ee ere ree ens
rE ed ec Teton Deed Lalor
دانشآموزان مسائل موتبط را از سازمانهای غیر رسمی مدرسه و نحوه اداره مدرسه و نیز جو سازمانی
۱
۱
يي اي 1
x
1
صفحه 9:
۳ ee
عوامل اجتماعى موثر بر همسالان
١ در او تاثیر فوقالعادهای دایند پس از والدین همسالان بیشترین
تاثیر را در کودکان دارند و مدرسه پس از آن قرار میگیرد
برنلعه ریزان درسی مدارس بلید درسیر تلاشبه دستیابی اطلاعلتی در خصوص الگوهای رلیچ بين
۳
PP eg PROPER IS eee ver reer es mn ye rte)
۱ رس RTC eee Lm eure sie eres ies)
۳ tere Suet ae od
صفحه 10:
۱
Roel ey st aoo
Pre Cee Re nes ea ee ge nee seed
کودکان و توجوانان بر اساس سطوح سنی خویش در انواع گروه های آموزشی, ورزشی و مسابقه ای
مشارکت دارند.
FO را el sly
. برنامه هاى تربيتى در جامعه باشند
20000 ل ا ت
| EN ET
De er te Diced Ree ok در ال
. استفاده کنند
۱ CRE ee Terr td ey
3 Snead atc ل Dem kX meee leer heel sth sheen a el lore A aes)
Z 3
صفحه 11:
وسايل ارتباط جمعى ,0
هرجه ارتباطات معنى ذارء كودك و نوجوان و بزركسالان در محيط خلنه كلهش بلبد لين رساندها و به
خصوص شبكههاى تلويزيونى و شبكهها مجازى هستندكه جاى خانواده را خواهند كرفت و به عنوان نهاد
تربيتى عمل خواهند كرد .
مس ام ۲
ات ی سا
el a Ree oe Ce ee ee TCS Berens) را
Ee Beale eed een Ee ee es eon) ۱۳
شبکه و اینترنت و تلفن همراه هدایت نمی کند .
لازم هست برنلعه ریزان درسی در سازماندهی تجارب و فعالیت های یادگیری برای دلنش آموزان؛ سطح
تفكر انتقادى در برخورهبا شبكه هاى مجازى و رسانه هاى جمعى و ارزيلبى تجزبه و تحليل شخصى آنها ري
ae) ا ل
صفحه 12:
داح —
000
از جمله سائلی که امروزه جوامع با آن روبرو هستند گسترش سطح تعاملات انسان ها با یکدیگر است»
ee nS ee SEER ew reser cle eral
یکسان که زنداگی انسانها را بیش از پیش به یکدیگر مرتبط ساخته است.
۱ CSE Ses Us lea au Teed Tels) a
و كيفى كن بر برنلمه درسىببه طور مستقيم و غير مستقيم تاثير دارد و در سطوح كسترده ى تعاملات
را dle ee ie cn ead)
صفحه 13:
عوض شدن ساختار موسسات دولتی تجاری و صنعتی بر عملکرد موسسات آمیزشی هم موثر بوده و
أمروزه در زمينه هاى جون تمركززدليىء تكنولويى سطح بالا و مشاركت بيشتر كاركنان متحول
شدطلند وكين تحولات در سازمان آموزش و پرورش کشورهاهم موثر بوده لست و از اولیل دهه 1۹۵۰
aod ۱
جایگاه ویوه ای بخشیده و ثلبت شده است که سازمان های کوچکبه دلیل نزدیکی بیشتر کارکنان
ریا Pee
سا
تکنولوژی بالا
POE eet eC oe Eb aie tet Tee
ee Tee EL ete eC Dee ee LS eed
eb ee tS ا etry
صفحه 14:
مشارکت در کار کنان منجرسبه بهبود روجیه و رشد بهرهوری خولهد شد در ولقع در سایه مشار کت تعهد سازمانی کار کنان
افزایش مییاید.
و لازمه اين امو
۱ ere |
Dre ere meee MEY NPE PETER iT ner MRT Ts Ue er)
مشخصات ساخته و پیگیری کند.
Furey ene اا re Creu ie sr oii
قرار گیود.
0 Le op eye ay re)
330000000
ORS POPE لل اام see i ier ees
220 ier Bente A Ce elom em ere ern oT Sper a feae peter fe tear)
ل te te ge es ee
صفحه 15: