کسب و کاربرنامه‌ریزی

مبانی و اصول برنامه ریزی درسی

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 15 اسلاید مبانی و اصول برنامه ریزی درسی فصل چهار کتاب-مبانی جامعه شناسی برنامه ریزی درسی

حامد

صفحه 1:
2020000

صفحه 2:
‎reg‏ سا وسايل ارتباط جمعى ‎FH‏ اشواز تسغبير سازملفنج'!2 تکنولوژی بالا ‏توجه به موقعیت کشور در تجارت جهانی ‏تر کیب نیروی کار ‏ا ل ا ‎eC Ee Tedd‏ ‎2170-7 ‏مشارکت ‎

صفحه 3:
» نیع لازم را یز متحول خواهد ساخت زایج» در جوامع مواد منابع نیز متحول خواهند شد ‎Pee mer ST Er fees‏ رش در سطوح مختلف اشاراتى را خواهد داشت ‎eee‏ سس ا يك ا يه تحول در محتواى درسى و روش هاى عرضه محتوا لازم است ‎Cn oT See roe)‏ با ‎tee SS eee eee)‏ سيك ‎

صفحه 4:
ee ‏رو‎ ‎et Ee DeSales as Fal‏ سا ‏طرح کشورهای بدون مرز پدین متا است که حیات جهانی امروزپررنگ تر و واقعی تر شده است ‎۱ Syed ‏موفقیت در داد و سند های جهانی در سرلوحه کار اکثر کشورهای جهان قرار گرفته است ‎۱ RR RL Tee yore le herp) ‏در این مورد تریت کارکران آموزش دیده با سطوح مهارتیعالی تر ب ستفاده از کنولوژی مناسب و ‏همچتان کسترنی فرهنگ جهلنی بینتوده ای از مردم از طوبق بهره کیری از اطلاعات جلمع جغرافیایتاریخی و فرهنگ سایر ‎ade hd a liad‏ يماك ‎te eS meme Rie ren int) sre] | ele ey ee) 000 eed ‎Fre CR Re RT ere re Mea Aree rer rey hye ‎ ‏خلباسعه ی صدربه تحليل ارزش ها و انتقاد از فرهنت ا ببردايذد و استقلال فكرى و فرهنكى خود را در برخورد با بيكانكا حفظ نمایند ‎ ‎

صفحه 5:
اشتغال کار برای شهروندانبیک منبع مهم است » زیرا افراد عزت نفس و کار رانبا یکدیگر همبسته تصور هی کنند که طبیعی است برنلمه ریزان درسی در هدایت افراد و در انتخاب رشته تحصیلی به نیاز اجتملعی آنهاتوجه کنند و اطلاعات کسترده‌ای از طبیعت مشلغل و استعدادهای لازم برای آنها و سطح و میزان آموزش مورد نباز و شناخت ل ل ا ا ا نمایند وبه میزان لازمبه آنها آموزش دهنستا در مشلغل منلسب جذب شهند در این تا دا ۱ طور هماهنگ انجام شود که دوباره کاری ها «هزینه های صرف شده ی بیهوده و + ار ‎SSeS LUE‏ p=

صفحه 6:
۳ ۳1 ‎vem ter ter TC rere tonto)‏ ۱ محسوب می‌شیند در خصوص اثتغال آنان بعث های فراوان مطرح لست. آمارها نشان می‌دهد اشتغال زنان و تعلیل آنان برای ورود به بازار ‎eR I AR eT Le ere‏ ۱ ‎ete ded a eee Per ent ep his ioe eto‏ ‎oe) eer ge Seed ee dled‏ ی را ‎8٠‏ در حال اكذر ‎Reta A IO See Ee Toe Ue en nr ee en yo‏ ال ا ‎er tee nee een‏ ‎PU key Eat od Feed Cored le DoE Lees RS eh eee ED Loeb al een eta‏ است بسیاری از موارد از خقوق قانیتی کار بهرهمند نستند و از آنها سوء استفده های مللی تبیغلتی و جنسی‌عی شود و لین دلایلی برای ‎cee eee programe le ar Pe Perey omen afi per‏ | زنان در محبط كار مى شود و همواره موفقيت ۱ ‏0 ‏آموزش و اشتغال تبعيض وجود داشته باشد و همه بابد ازحقوق و آموزش و اشتغال خوب برخوردار باشند. ‏جافقه در خصوض استفاده از آفراد کم توان جسمی با ملولانی که علی رغم محدودبت‌هاء رای انجام برخی مشاغل بسیار مناسب هستند آگاهی های لازم را ندارد و نابنابان برای بسیاری از مشلقل ایدمتل هستند وگلهی ناشنوایان بسیار بهتر از افراد شنوا هستند وعی تولنند در مشاغل ‎here eh eked Ded heel Leet tons‏ تا ‎] kl oh hd cela ame bates Xa eeat cael outed acl an aed eral tee ol ome home | 1 1 1 ‏ل‎ ‎۱ ‏ا ا‎ eee yy ay | ‏ا‎ ny yr Se ‏مم موه وم‎ PRE er ‏سس‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 7:
تب دی ع ل سا برنامه ریزی درسی بخصوص در نظام های متمر کز مانند کشور ما بیش از هر چیزی باید خدمات و برنامه های لازم ‎ale)‏ مک 0 به تعداد جمعیت و توزیع طبقات سنی و پایه تحصیلی و جنسیت» مذهب و سکوفت و جمعیت روستایی و شهری و اقلیت ها و غیره برای برنامه ریژان درسی روشن باشد تا از یک سو خدمات لازم به موقع ارانه و از تبعیض جلوگیری شود . ‎ee‏ للا م ا ااا ا ا ا ‎sees ie)‏ ا ل برنامه ریزی درسی در تدوین هدق انتخاب محتوا و روشهای تربیتی می تواند والدین دانش آموزان را در ا ل ل ل 0 ] ‏ا سس‎ te te ead eae SL eres lead سس ۱ © ار ١

صفحه 8:
برنامه درسی و توجه به قومیت ها تنوع و قومیت ها از چالش های بزرگ آموزش و پرورش کشورها به ویژه جوامعی که از نظر تنوع فرهنگی رو به ۱ آموزش و پرورش بلید برای توسعه و کسترش ارزشهای مشترک فرهنگی درسیک جامعه ای چند فرهنکی تلاثش 022000005 ‎sy Tee)‏ م۱ لین خصوص مشاهده شده است که در شکل صفحه ۱۱۶ شکل ۴-۱ برنلمه درسی پنمان و قوميت هلبه آسیب ‎ie bal‏ ۱ eT eT See geet dete ee ere ree ens rE ed ec Teton Deed Lalor دانشآموزان مسائل موتبط را از سازمان‌های غیر رسمی مدرسه و نحوه اداره مدرسه و نیز جو سازمانی ۱ ۱ يي اي 1 x 1

صفحه 9:
۳ ee عوامل اجتماعى موثر بر همسالان ‎١‏ در او تاثیر فوق‌العاده‌ای دایند پس از والدین همسالان بیشترین تاثیر را در کودکان دارند و مدرسه پس از آن قرار می‌گیرد ‏برنلعه ریزان درسی مدارس بلید درسیر تلاشبه دستیابی اطلاعلتی در خصوص الگوهای رلیچ بين ۳ ‎PP eg PROPER IS eee ver reer es mn ye rte) ۱ ‏رس‎ RTC eee Lm eure sie eres ies) ۳ tere Suet ae od ‎

صفحه 10:
۱ Roel ey st aoo Pre Cee Re nes ea ee ge nee seed ‏کودکان و توجوانان بر اساس سطوح سنی خویش در انواع گروه های آموزشی, ورزشی و مسابقه ای‎ ‏مشارکت دارند.‎ FO ‏را‎ el sly . ‏برنامه هاى تربيتى در جامعه باشند‎ 20000 ‏ل ا‎ ت‎ | EN ET De er te Diced Ree ok ‏در ال‎ . ‏استفاده کنند‎ ۱ CRE ee Terr td ey 3 Snead atc ‏ل‎ Dem kX meee leer heel sth sheen a el lore A aes) Z 3

صفحه 11:
وسايل ارتباط جمعى ,0 هرجه ارتباطات معنى ذارء كودك و نوجوان و بزركسالان در محيط خلنه كلهش بلبد لين رساندها و به خصوص شبكههاى تلويزيونى و شبكهها مجازى هستندكه جاى خانواده را خواهند كرفت و به عنوان نهاد تربيتى عمل خواهند كرد . مس ام ۲ ات ی سا ‎el a Ree oe Ce ee ee TCS Berens)‏ را ‎Ee Beale eed een Ee ee es eon)‏ ۱۳ ‏شبکه و اینترنت و تلفن همراه هدایت نمی کند . ‏لازم هست برنلعه ریزان درسی در سازماندهی تجارب و فعالیت های یادگیری برای دلنش آموزان؛ سطح تفكر انتقادى در برخورهبا شبكه هاى مجازى و رسانه هاى جمعى و ارزيلبى تجزبه و تحليل شخصى آنها ري ‎ae)‏ ا ل ‎

صفحه 12:
داح — 000 از جمله سائلی که امروزه جوامع با آن روبرو هستند گسترش سطح تعاملات انسان ها با یکدیگر است» ‎ee nS ee SEER ew reser cle eral‏ یکسان که زنداگی انسان‌ها را بیش از پیش به یکدیگر مرتبط ساخته است. ۱ CSE Ses Us lea au Teed Tels) a ‏و كيفى كن بر برنلمه درسىببه طور مستقيم و غير مستقيم تاثير دارد و در سطوح كسترده ى تعاملات‎ ‏را‎ dle ee ie cn ead)

صفحه 13:
عوض شدن ساختار موسسات دولتی تجاری و صنعتی بر عملکرد موسسات آمیزشی هم موثر بوده و أمروزه در زمينه هاى جون تمركززدليىء تكنولويى سطح بالا و مشاركت بيشتر كاركنان متحول شدطلند وكين تحولات در سازمان آموزش و پرورش کشورهاهم موثر بوده لست و از اولیل دهه 1۹۵۰ ‎aod‏ ۱ جایگاه ویوه ای بخشیده و ثلبت شده است که سازمان های کوچکبه دلیل نزدیکی بیشتر کارکنان ریا ‎Pee‏ ‏سا ‏تکنولوژی بالا POE eet eC oe Eb aie tet Tee ee Tee EL ete eC Dee ee LS eed eb ee tS ‏ا‎ etry

صفحه 14:
مشارکت در کار کنان منجرسبه بهبود روجیه و رشد بهره‌وری خولهد شد در ولقع در سایه مشار کت تعهد سازمانی کار کنان افزایش می‌یاید. و لازمه اين امو ۱ ere | Dre ere meee MEY NPE PETER iT ner MRT Ts Ue er) ‏مشخصات ساخته و پیگیری کند.‎ Furey ene ‏اا‎ re Creu ie sr oii ‏قرار گیود.‎ 0 Le op eye ay re) 330000000 ORS POPE ‏لل اام‎ see i ier ees 220 ier Bente A Ce elom em ere ern oT Sper a feae peter fe tear) ‏ل‎ te te ge es ee

صفحه 15:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
15,000 تومان