mabaaani-karaaafarini

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مبانی کار آفرینی”

مبانی کار آفرینی

اسلاید 1: مبانی کار آفرینیدانشجو:

اسلاید 2: کلیات کارآفرینی هدف کلی آشنایی با ضرورت اهمیت، ویژگیها و عناصر کارآفرینی

اسلاید 3: مقدمهخوشبختانه چند سالی است که تب کارآفرینی همچون تب واقعی که علامت، دفاع و واکنش طبیعی نسبت به ورود یک میکروب خارجی است، به عنوان علامت دفاع و درمان بیکاری و اشتغال زایی در چهره دولتمردان و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی به خوبی و به وضوح مشهود است.

اسلاید 4: تعاریف خلاقیت  بسیاری چنین می پندارند که خلاقیت یک ویژگی ذاتی و ارثی است که تنها برخی افراد خوشبخت با آن متولد می شوند. امروزه ثابت شده است که این توانایی در نوع بشر عمومیت دارد و همه در هنگام تولد به درجات گوناگون دارای این استعدادها هستند. خلاقیت را به صورت های گوناگون تعریف کرده اند. اما در همه این تعاریف دو مفهوم تازگی و نوبودن به همراه ارزشمندی و مناسب بودن مشترک می باشد.

اسلاید 5: ویژگی های افراد خلاق « آمابلی» معتقد است که برخی از شخصیت ها، بیشتر مستعد تفکر خلاق هستند. بعضی از صفات افراد خلاق عبارت است از خود نظمی زیاد، پشتکار مواجهه با مشکلات و شکست، استقلال، تحمل ابهام، تحمل شکست، تمایل به پذیرفتن خطر، اعتماد به نفس و.... اگر این ویژگی ها به طور طبیعی در افراد وجود نداشته باشد، می توان آنها را پرورش داد. افراد خلاق بخش عمده ای از وقت و انرژی خود را صرف توجه دقیق به اطراف خود می کنند. این افراد از کنجکاوی فوق العاده ای برخوردارند و همیشه در جستجوی موضوعات پیچیده جدید و ناشناخته و عجیب هستند؛ به همین علت در مقایسه با افرادی که از توانایی خلاقیت کمتری برخوردارند، پرسش های بیشتر و پیچیده ای می کنند. افراد خلاق انعطاف پذیرند و در عرضه راه حل و اندیشه بکر و بدیع، آمادگی بسیاری دارند؛ آنها با استفاده از همین ویژگی، دارای توانایی تعقیب و دستیابی به راه حل مشکلات از راه های مختلف هستند.

اسلاید 6: موانع ادراکی خلاقیتدیدن چیزی که انتظار دیدن آن را داریم سختی مجزا کردن مسأله از سایر امور سختی تعریف دقیق و صحیح مشكلتمایل به محدود کردن قلمرو مشکلندیدن مشکل از زوایای مختلف استفاده نکردن از همه حواس پنجگانه اشباع (عدم ضبط همه اطلاعات ورودی به ذهن)

اسلاید 7: متداول ترین جملات بازدارنده خلاقیت شدنی نیست (که با تکان دادن سر و حال و هوای قاطعانه گفته شود) آره، ولی اگر این کار را بکنی ... (پیش بینی یک وضعیت مصیب وار)ما سال ها قبل این ایده را امتحان کرده ایممن اشکانی در روند کنونی کارها نمی بینم تا حالا کارها خوب پیش رفته، چه نیازی به این کار هست و زیاد عملی به نظر نمی رسدتا به حال هرگز چنین کاری نکرده ایم بهتر است واقع بین باشیم

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید