کامپیوتر و IT و اینترنتعلوم مهندسی

متدولوژی ساخت سیستم های اطلاعاتی (فاز Transition)

صفحه 1:
3 دانشگاه پیام نور مشهد مترولوژی‌داخت کم ای ا ملاعا ى 2 مرجع كاربردى متدولوؤى 080005 تهیه و تنظیم : امین ادهمی مم دوجو خا سسمنا

صفحه 2:
Transition ‏فار‎

صفحه 3:
نموه ای از طرح تکرار « مس 9 طرح تکرار نمونه

صفحه 4:
Proasitiva 518 cle we hs * تمرکز فاز ۳۳۵۰ بر این است که تضمین نماید نرم افزار برای کاربران نهایی آماده مى باشد . * فاز لس می تواند به چندین تکرار تقسیم شود . و شامل تست كردن محول برای آماده سازی جهت انتشار و ایجاد تنظیمات کوچک بر اساس بازخورد کاربر می باشد * در این نقطه از چرخه حیات . بازخورد کاربر باید بطور عمده بر تنظیم دقیق محصول . پیکربندی . نصب و نکات مربوط به قابلیت استفاده تمرکز یابد , و همة نکات ساختاری اصلی باید هرچه زودتر در چرخة حیات پروژه طرح شوند . * با به اتمام رسیدن فاز ص1۳ اهداف چرخٌ حیات باید برآورده شده باشند و پروژه در موقعیتی باشد که بتوان آن را خاتمه داد . * فاز لاس۷ زمانی نارد عمل می شود که یک خط مبنا آنقدر بالغ شده باشد که بتواند در دامن کاربر نهایی استقرار یابد . و ماو تست

صفحه 5:
اهداف اهداف اولي فاز مقس عبار تند از * _ تست بتا برای تشخیص اعتبار سیستم جدید با توجه به انتظارات کاربر . *_ تست بتا و عملیات موازی همراه با یک سیستم قدیمی که در حال جایگزینی می باشد . * _ تبدیا پایگاه های دادة عملیاتی . * آموزش کاربران و نگهداری کنندگان بازاریابی ۰ توزیع و فروش برای نخستین انتشار محصول مهندسی خاص استقرار از قبیل : برش . تولید و بسته بندی تجاری . آماده سازی جهت فروش ۰ آموزش پرسنل میدانی «کاربران نهایی سیستم) . *_ تنظیم فعالیت ها از قبیل : رفع اشکال » افزایش کارآیی و قابلیت استفاده *_ارزیابی خط مبناهای استقرار در مقایسه با تصویر کلی و معیار قابلیت قبول برای محصول . * _ آموزش کاربران . طوری که خودشان مشکلاتشان را حل کنند . * _ دستیایی به موافقت ذى نفع در مورد اینکه خط مبناهای استقرار کامل می باشند . 6 * دستيابى به موافقت ذى نفع در مورد اينكه خط مبناهاى استقرار با معيار ارزيابى تصوير كلى سازگارئد

صفحه 6:
قعالسغ: سای تناس اجرای طرح های استقرار . نهایی کردن مواد حمایتی از کاربر نهایی . تست کردن محصول خروجی در سایت تولید . ایجاد نشر یک محصول . گرفتن بازخورد کاربر . تنظیم دقیق محصول بر اساس بازخورد . در دسترس قرار دادن محصول برای کاربر نهایی . و ماو تست

صفحه 7:
مرحله مهم ‎(Oitestvur)‏ * در پایان فاز #۳ مرحلة مهم انتشار محصول((0*6) قرار دارد . در این زمان ۰ شما متوجه می شوید که آیا اهداف پروژه برآورده شده اند و یا اينکه باید چرخة تولید دیگری را آغاز نمایید. در مواردی نظیر تولید نسخة بعدی . این مرحلة مهم با انتهای فاز سس" چرخة بعدی تلاقی می کند . مرحلة مهم انتشار محصول , نتيجة پایان مفقیت آمیز فعالیت بازنگری پذیرش پروژه می باشد .

صفحه 8:
معیارهای ارزیابی معیار ارزیابی اولیه ‎oti‏ ‏بار ارزبابی اولیه برای فاز ۳ در برگیرندة پاسخ سؤالات زير مى باشد : 2 ۳ ۱ أيا رضايت كاربر حاصل شده است ؟ آیا هزینه های منابع وا | وی ‎faba‏ ابع واقعی بر اساس هزینه های طرح ریزی شده ‏ قابل

صفحه 9:
معیارهای ارزیابی * در مرحلة مهم انتشار محصول . محصول در حال تولید است و چرخة نگهداری پس از انتشار شروع می شود . این امر ممکن است شامل شروع یک چرخة جدید . يا تعدادی نسخة نگهداری اضافه باشد . و ماو تست

صفحه 10:
مرحله مهم ‎(Oitestour)‏ خروجی ها(اساسی) مطابق با نیازمندی های محصول کامل است محصول نهایی باید برای مشتری قابل استفاده باشد کامل . کامل . كامل. براق تضمين اينكه مشترى مى تواند در استفاده و نكهدارى محصول خودكفا شود كامل براى تضمين اينكه مشترى مى تواند در لستفاده و نگهداری محصول خودکفا شود کامل نکات انتشار نرم افزار خروجی های نصب نرم افزار مواد آموزشی مواد حمایتی از کاربر نهایی

صفحه 11:
مجموعه تست که برای تشخیص اعتبار پایداری هرکدان از ساخت های تولید شده است . این مجموعه ممکن است در شرایطی فراهم شود که مشتری می خواهد یک سطح اساسی از تست روی سایت را اجرا نماید . در مورد ایجاد یک محصول نهایی : پیمان کار به خروجی هایی که الزامً باید بسته بندی شوند . نیاز خواهد داشت تا به خرده فروشی محصول کمک نماید . بسته بندی محصول نهایی aa

صفحه 12:
نمونه ای از طرح تکرار فاز اجب

صفحه 13:
..... نمونه ۳ از طرح ‎SS‏ )3 فاز ‎Procsiiva‏ ‏* طرح تکرار نمونه - مدیریت پروژه . - نیازمندی ها و تحلیل و طراحی . - پیاده سازی . - استقرار . مت ید - مدیریت پیکربندی .

صفحه 14:
‎nocd‏ رم م4 ۱۱ بر سس تسه مشتری و خروجی های حمایت های فرعی با کارآیی و عملکرد ‎eS NSS eee Ce ct nee‏ ‎a ee‏ می شود. ‎ey Nee eB enya‏ ۱ ‎ ‎ ‎

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان