کسب و کار مدیریت و رهبری

متغیرهای اقتضائی ساختار منابع انسانی

sakhtar-ensani

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “متغیرهای اقتضائی ساختار منابع انسانی”

متغیرهای اقتضائی ساختار منابع انسانی

اسلاید 1: متغيرهاي اقتضائي ساختار

اسلاید 2: سازمان مکانيکي و سازمان ارگانيکي همکاري (عمودي و افقي) وظايف قابل انطباق آئين‌نامه‌هاي کم ارتباطات غير رسمي اختيار تصميم‌گيري غيرمتمرکز ساختار تخت‌تر روابط سخت سلسله مراتبي وظايف ثابت آئين‌نامه‌هاي زياد ارتباطات رسمي اختيار تصميم‌گيري متمرکز ساختار بلندتر

اسلاید 3: متغيرهاي اقتضائي ساختار- استراتژيساختار سازماني ابزاري است براي کمک به مديريت در دستيابي به اهداف سازمان. لذا از آنجا که اهداف از استراتژي کلي سازمان نشأت مي‌گيرند، منطقي است که استراتژي و ساختار پيوندي نزديک داشته باشند. و هر گاه مديريت در استراتژي سازمان تغييري عمده ايجاد کند، نياز به تغيير و اصلاح ساختار دارد تا از اين تغييرات حمايت نمايد.

اسلاید 4: متغيرهاي اقتضائي ساختار- استراتژيسازمان‌هايي که استراتژي متمايزي را پيگيري مي‌کنند بايد براي بقاي خود نوآوري نمايند.اگر نه هميشه به يک شکل مي‌مانند و ممکن است قدرت رقابتي خود را از دست بدهند.يک سازمان ارگانيکي به بهترين نحوي با اين استراتژي همخواني دارد چرا که انعطاف‌پذير بوده و قابليت انطباق حداکثر را دارد.

11,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید