سایر تحقیق و پژوهش

محتوایی الکترونیکی افسردگی

tolid-mohtava8

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “محتوایی الکترونیکی افسردگی”

محتوایی الکترونیکی افسردگی

اسلاید 1: محتوایی الکترونیکی (افسردگی)ارائه:

اسلاید 2: محتوای الکترونیکیتولید محتوای الکترونیکی به منظور استفاده از برنامه‎ها‎ی چند رسانه ای و مالتی مدیا انجام می‎شود و هدف اصلی آن آموزش دروس برای دانش آموزان می‎باشد. با استفاده از این محتواها دانش آموزان می‎توانند دروس خود را بصورت صدا، فیلم، پاور پوینت، متن و یا انیمیشن دریافت کنند.این محتوا به گونه ای تولید می‎شود که نحوه یادگیری را برای محصلین تسهیل بخشد. برای مثال برای آموزش دروس مربوط به ریاضیات، باید تک به تک فرمولها، مسئله‎ها‎ و توضیحات شرح داده شود. ممکن است مسائل ریاضی به صورت نمایشی باشد  تا برای دانش آموز ملموس‎تر شود. علاوه بر موارد گفته شده، گاهی محتوای الکترونیک می‎تواند بصورت بازی رایانه ای نیز طراحی شده باشد که تفهیم مطالب را برای کاربر آسان می‎کند.

اسلاید 3: دومین ویژگی یک محتوای الکترونیکی خوب رساندن ما به مخاطب هدف است.گاهی هدف حل تمرین بدون حضور شما توسط مخاطب است و اگر محقق شود شما به هدف خود رسیده اید.گاهی هدف از تولید محتوای الکترونیکی آموزشی، یادگیری گام به گام است و اگر مخاطب موفق به یادگیری شود هدف شما محقق شده است.گاهی هدف این است که محتوای الکترونیکی آماده کنید تا به جای پاورپوینت استفاده کنید. اگر این محتوای الکترونیکی بتواند برای شما مفید واقع شود به شما به هدف خود رسیده اید.

اسلاید 4: در ایران تبدیل داده ها به محتوای الکترونیکی از سال 68 با تبدیل کتابهای چاپی به کتابهای دیجیتالی آغاز شد. اولین بار با تبدیل منابع دینی به کتابهای الکترونیکی این کار انجام شد. برگزاری 3 جشنواره تولید محتوای الكترونیكی آموزش های فنی و حرفه ای نمونه ای تنها از مطرح شدن عبارت محتوا است.در فضای وب با انبوهی از اطلاعات به زبان های مختلف رو برو هستیم که هر کدام در بخش خاصی طبقه بندی می شود.اما باید از این نکته غافل نباشیم که هر اطلاعاتی که وارد فضای وب می شود، الزاما کاربردی نبوده و به اصلاح دارای محتوا نیست.محتوای الکترونیکی مفهومی گسترده است و بطور کلی به هر نوع محتوایی که از طریق رایانه قابل مشاهده و انتقال باشد، محتوای الکترونیکی گفته می شود.

اسلاید 5: هدف از تولید محتوای الکترونیکیاز آنجایی که محتوای الکترونیکی به شکل سرگرمی، طنز و یا بازی صرف نیست، هدف اصلی آنها چیزی جز آموزش نمی باشد. مهمترین مبحث در محتوای الکترونیکی، بحث آموزش مخاطبان می‎باشد. مخاطبان نیز عموما قشر نوجوان و جوان هستند که با هدف یادگیری به محتوای الکترونیک روی می‎آورد.

اسلاید 6: تولید محتوای الکترونیکی به منظور استفاده از برنامه‎ها‎ی چند رسانه ای و مالتی مدیا انجام می‎شود و هدف اصلی آن آموزش دروس برای دانش آموزان می‎باشد. با استفاده از این محتواها دانش آموزان می‎توانند دروس خود را بصورت صدا، فیلم، پاور پوینت، متن و یا انیمیشن دریافت کنند.این محتوا به گونه ای تولید می‎شود که نحوه یادگیری را برای محصلین تسهیل بخشد. برای مثال برای آموزش دروس مربوط به ریاضیات، باید تک به تک فرمولها، مسئله‎ها‎ و توضیحات شرح داده شود. ممکن است مسائل ریاضی به صورت نمایشی باشد  تا برای دانش آموز ملموس‎تر شود. علاوه بر موارد گفته شده، گاهی محتوای الکترونیکی می‎تواند بصورت بازی رایانه ای نیز طراحی شده باشد که تفهیم مطالب را برای کاربر آسان می‎کند.

اسلاید 7: محتواهای الکترونیک می تواند بصورت های زیر باشد:اپلیکیشن و بانک‎ها‎ی اطلاعاتی تولید نرم افزاری آموزشی، بازی و سرگرمیتولید نرم افزارهایی که از کاربر آموزش می‎گیردتولید دروس آموزش مطابق با موضوعات کتابهای درسی

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید