سایرتحقیق و پژوهش

محتوایی الکترونیکی افسردگی

صفحه 1:

صفحه 2:
* تولید محتوای الکترونیکی به منظور استفاده از برنامههای چند رسانه ای و مالتی مدیا انجام میشود و هدف اصلی آن آموزش دروس برای دانش أعوران ميباشد. با استفاده ار آين عحتواها دانش أموران منتواسشد درونيق خود را بصورت صداء ‎ahs‏ پاور پوینت, متن و يا انيميشن دريافت كنند. این محتوا به كونه ای لید مشو كه بحو اكير زرا برای حصن تسهیل بخشد. برای مثال برای آموزش دروس مربوط به ریاضیات, باید نك به نى فردولها: متسئلعها و توضيحات شر اده شود ممكن ارس مسائل ‎gel,‏ به صورت تمايشى بابد فا براى دائش آدور مامون 9 نشود. علاوه بر موارد گفته شده. گاهی محتوای آلکترونیی میتواند بصیر ۴ ‎ju gl all, sil‏ طراحی شده باشد که تفهیم مطالب را برای کارب اسان ميكند SF, 4

صفحه 3:
* مومین ورگی بت محتوای الکتروتیکی خوب رساندن ما به مخاطب ‎for ese)‏ ۰ گاهی هدذف حل تمرین بدون حضور شما توسط مخاطب است و اگر محقق شود شما به هدف خود رسيده ايد. * كافى هدف از توليد ای الکترونتکی [ » یادگیری گا ار صصی موزشی ری کام به ‎eT RE Ory, eT‏ ال pow ا ‎Pe eave eneercary Al |pee err prs «) (ey Pre rc mrerer‏ ال ا ا ‎ya‏ ۱ مفيد واقع شود به شما به هدف خود رسيده ايد.

صفحه 4:
- در ل داده ها یه مستوای الکترونیکی از سال اه با یل نا ۴ دای آعاز شد. اولين بار با بتديل عناية ديدي يه كابهاى الكترونيد.] بركزارى 3 خشواره توليد مختوات الكترونيكى امور ش هأى فتى و حرفا مطرح شدن عبارت محقوا است. ‎yore‏ ای و اه ار ادابم رای ای خاصی طبقه بندی مي شود.اما بايد از اين نکته غاقل نباشیم که هر اطلاعاتی که و ها کار و2 و ]سلكت اراك اه ‏* محتوای الکترونیکی مفهومی گسترده است و بطور کلی به هر رایانه قابل مشاهده و انتقال باشد, محتوای الکترونیکی گفته می شو

صفحه 5:
زا الكدرونيكى بد شكل ‎MES‏ ‎peri onl le 2a5‏ ‎ee‏ هدف اصلی آنها چیزی جز ‎Greer reel er enp are)‏ 1 باشد.بحث أموزش مخاطبان مد مخاطبان نیز عموما قشر ‎mole orwelee ay‏ ۳۳ هدف یادگیری به محتوای آوردالکترونیک روی مر هدف از تولید محتوای الکترونیکی

صفحه 6:
1 es ree ‏اى ا‎ Fe ‏رای داش‎ SoHo ell AR 5 een ewer eS) 0 rere ee Pee eee ‎ees‏ ات را ی وا ار ‎TRS Eb Theo Hees emule eed‏ ‎ocean tee el SMS ote RCL eres Cen Seine meyer rey‏ ‎Pale, Selpe,‏ ا ا ل ‎TEMA‏ ‏ریاضی به صررت تماسی بانشت تا برای داتش آموز ملموستر اشود علاود ‎Pray ig ane etry cylin e‏ ار ا 1ك ای ی و رک ای را ‎SIG‏ ‎ ‎27 ‎4

صفحه 7:
: اها الک 5 .محتواهای الکترونیک می تواند بصورت های زیر باشد ‎٠‏ ابليكيشن و بانکهای اطلاعاتی ۰ تولید نرم افزاری آموزشی, بازی و سرگرمی ‏* تولید نرم افزارهایی که از کاربر آموزش میگیرد ‏* تولید دروس آموزش مطابق با موضوعات کتابهای درسی ‎

صفحه 8:
a اكه ‎ize‏ الکترونیکی بايد ابندا موصوعات کتابها ‎eee‏ ۳ تحلیل قرار 1 دانش اموزان بايد در حيطه الب را فرا گیرند. از اینرو موضوعاتی که ‎cs 57‏ ا ل به ای موصوعات كتانها پاشتد وه خارج از انا * توجه به سن دانش آموزان برای تهیه محتوای الکترونیکی اهمیت زیادی دارد. برای مثال برای کودکان بین 7- 12 سال, نیاز به محتوای ساده تری است. این امر با افزایش ‎ow‏ ‏يده تر ميشود. به عبارت روشنتر, در نظر گرفتن میزان و توانمندی کودکان در تأثیرگذاری محتوای الکترونیک نقش بسزایی دارد. SF, 4

صفحه 9:
۰ استفاده از مطالبی که بنواند مسائل و موضوعات کتایپا را برای کودکان مجسوس و عیتي نماید صرورت ارد مجتهای الکترویک به عنوان مکمل معتواهای آموزشی در کتابها به شمار میرود: از این رو باید در شرح و توضیحات موضوعات آنها پیش رود. * محتواهای الکتروتیک باید ذهن دانش آموز را درگیر نماید و او را برای ارامه خوانن مطالب ترغیب کند. برای مال اساده از پرستهای در طول ارائه محتوا و یا درخواست از وی برای انجام یک یک آزمایش کوتاه با سواه د ‎Sc‏ ححتوای الکترونیکی مطلوت وان ‎ies‏

صفحه 10:
۹ مزایای || ‎epee‏ محتواهای الکترونیک * نداشتن محدودیت مکانی 1 yuwlai * ‎٠‏ محدود نبودن ظرفيت يذيرش ‏* در نظر گرفتن استعدادهای فردی ‎٠‏ گسترش فرهنگ یادگیری مستقل ‎٠‏ استفاده از استادان مجرب در اال 000 ‎ ‎ ‏حوزه‌های ‎

صفحه 11:
۳ مشاوره با نیازهای فردی(دانشجو محوری) ‎٠‏ انعطافيذيرى در اصلاح و تغيير محتوا ار ا ال ‎٠‏ افزايش كيفيت ارائه دروس (به دليل ارائه دروس به‌صورت چندرسانه‌ای ‎ ‎delgeady glo yualS +‏ ۰ تکثرگرایی و دسترسی آسان به اساتید متعدد ‎

صفحه 12:
1 : mies ‏بدون تردد‎ mie Oblgauuils « oligel iuilo ‏شهر براى 0 ل‎ ‏از‎ Sel sus lLao Serena rere tem icy 00 ‏یت رات‎ 1 ‏اموزش ببینند و فقط برای رفع اشکال از تردد فیزیکی‎ ‏استفاده نمایند ( مفهوم کلاس معکوس اینجا شکل‎ Lol. 2945 noi 83> ‏ا‎ Qui aidl.(> S10 Beer bre oe ars] eee Vong VC nNEe Pg Te ‏.طريق اموزش مجازى و توليد محقوا انتقال مى يابد‎

صفحه 13:
استفاده از استادان مجرب در حوزه‌های گسترده‌تر ميتوانيد مدرسين مجرب براى هر كتاب يا هر موضوعى كه ‎٠‏ ‎sy)‏ رسد خاب شده را به صورت جذاب تدریس نمایند را جهت تولید مجتوای الکترونیکی انتخاب و محتوای الکترونیکی و آموزش مجازی تولید شده رآ در اختیار ‎ep NU len pC iCv a‏ 1

صفحه 14:
فراگیران میتوانند در زمان دلخواه با آسودگی خاطر به » محتوای الکترونیکی دسترسی داشته باشند و اقدام به ‎one) ie‏ نمايد

صفحه 15:
Pre repr et ea 8 9 aint ib plains roi 59 Wig iS] 5 LMS ‏نسبت به محتوای چاپی و فیزیکی بیشتر است و‎ سريع مى توان محتواي جدید را به دانش پذیران عرضه کرد. ‎pote ae‏ 1 محتواى أموزشى جابى به علت هزينه هاى بالاى توليد و عرضه محتوا سخت است و اين تغيير دير انجام مى شود. اين اتفاق ا ‎Sree Sen Pee‏ cn ۱ كه 00 ۱ نرم افزارها) دیگر استفاده از محتواى ‎tt UNC DTC Nes)‏ 1

صفحه 16:

صفحه 17:
بسیاری از کپی رایترهای فریلنس به تازگی فعالیت خود را در عرصه تولید محتو دنبال مشتریان اول خود برای کسب_تجربه و ارائه نمونه کار هستند. ممکن بااستعداد و توانمند باشند. ولی چون معمولاً امکان ارزیابی دقیق کار آنها وجود ندا ‎Bais oleae a5 Glan cules‏

صفحه 18:
گاهی شما برای دریافت محتوای خود برنامه ریزی کرده‌اید, ولی نویسنده * ‎ota pal culos‏ شا را تغو باه دلایلی مانت بازتوستی: تحویل آن 1 به تأخیر می‌اندازد و اين مسئله سبب بهم ریختن زمان بندی شما می‌شود. حمیک‌البته اگر از خدمات موسسات تولید محتوا و پلتفرم‌هایی چون استفاده کنید, می‌توانید اطمینان بیشتری از تحویل به موقع و عدم تاخیر .داشته باشید

صفحه 19:
اختصاص زمان زیاد معمولاً یافتن یک فریلنسر متعهد و متیحر کار آسانی نیست و ۰ نیازمند اختصاص زمان نسبتاً زیادی است و اگر قرار باشد هر بار از فريلنسر متفاوتى كمك بكيريم اين فرايند دشوار و زمانير تکرار .خواهد شد

صفحه 20:
به‌تولید محتوای الکثرونیکی‌همان‌طور که در جلسات قبلی کارگاه ‎rare ne reererrt sal ne pC gee rey T es‏ ا ]| را برای دانش‌آموزان ‏ ممکن است برای معلمی که علاة ‎Maren Ey‏ ا ل ا 0 2 ‎carta] DTC TIE TIpTY‏ ا ل | ‎ery Corea yr rcpt lee tapcerl Brr irae] tng vera]‏ ل ا ‎i‏ ‎.g‏ ا ا ‎o duloi ay rin adME Yloles »SW>‏ = ‎re‏ ا ‎SC sae verre‏ .استانداردی را 1

صفحه 21:
* توازن: ‎Nbr ne tis‏ اور ‎Cet OS) Waa Bau‏ © سادكن؟ * ارائه اطلاعات مختصر, طرح‌های محدود. نوشته‌های کوتاه. محدودیت ‎ee‏ ۳۹ * تأكيد: *وجود تقاوت موس روف جزنی که به آل تاکند می‌شور 0 ا ل 00 ‎Be)‏

صفحه 22:
اهمیت ‎rere Teer ne tne ee‏ را ‎poe (t‏ ل ا ‎Seon] came vere] erased amcor TU ers am‏ 7 ‏دانش أدوزان را تعونت كتتد, أزن در حالى اس كه نبا (1949) ۱" ‎Salina als‏ 5 ی ی ی ناک ا 0 ‎

صفحه 23:
* در صفحه اصلی (فهرست) نرم‌افزار باید,. مخاطب برنامه مشخص شود؛ ۳ !۱ Yligeluuils sly yiol> sloime aS x9 455 Wis * ‏ابتدایی گردآوری شده است.‎

صفحه 24:

صفحه 25:

صفحه 26:

صفحه 27:
رز ان ۱ ار ار شايع شده أست. (بخصوص دز زنان) اگرچه افشسركى ر[ ناعم و اندره مى سناسيم افا موضوع © ۱ ‏ی‎ ea Sse does ‏.ایجاد می شود‎

صفحه 28:
۱۱ ee eC ‏جزو اختلالات‎ REE ee Per a ‏اقب ردكى با خسان‎ oma ‏بتدى شذه‎ Ss Coe ci ore lous ‏ا‎ ‎poe OAL Es, Ati‏ ی ان وت ‎SS Apter me OES SEE‏ كلسي كلنسيتيه محبط اطراف عمیقا تجبقاثیر قرار ‎eels el eA les 55‏ ار ال ای ‎Commi Ey EN Fe" el carerh‏ و ا ‎Syley wil oF cuul Gees Beer Siro) vise Wor me DI FP‏ .بسیار شایع و رایج است ‏افراد به روشهای مختلفی افسردگی را نجربه می کنند. افسردگی ممکن اس ا ‎۱۳ Stars VIE BISVIBY Drie matte ve meee Reape by ‏.تاثیر گذارد‎ ‎ ‎27 ‎4

صفحه 29:
i gl: ‏بیماری ورم مفاصل‎ * مي ۳ بیماریهای قلبی و عروقی سرطان دیابت ام اس ‎cee pe nner eal‏ ار ‎pile a NEE ess a coer‏ ی الات رن ار ‎SUBS) rie Oe eve ey‏ ‎See CS Cae EY Ceme ee Te e eer wre VC Se IN tea ive Ce yenC |‏ ‎Ree epg erie Agen‏ ‎ll‏ رتاک ‎SB Cy eer eles aunty‏ .در طى جند هفته بهبودى علائم و حالات خود را متوجه مى شوند 5-5

صفحه 30:
0 * کاهش انرژی و خستگی ۳ * تغيير در وزن 7 * تا امیدی * احساس يوجى و بى فايدكن * بى انكيزه بودن ‎Se‏ ل 1000 ۰ کاهش میل جنسی * نانوانی در تصمیم گیری * افکار خودکشی

صفحه 31:
۱۳ ۱۳۹0 1۹1 2 RA Spore) evar ‏ال ل ا ا‎ Ce ۳ تروما یا آسیب در دوران > كودكى: برخى از وقايع بر نحوه ى واكنش ‎٠‏ ‎ee Cease Neocon ada‏ ۱ ‎ulenaibers cine‏ ا اي ل ساختار مغر: 1 Flee 2 ‏ا ل‎ 1 ye RU heres eee

صفحه 32:
Pea ‏ل ری ارس‎ le nants ۱ wl: . مشکلات تیروئید) . ۰ بیماری م درد مزمن (ميكرن: 5 (800) اختلال بيش § ‎jprre slgo jl orlaiw!‏ ا ل ا ان اروها * وناك 000 ‎2 ‎2 ‎ ‎ ‎ ‎ ‎0 STE gy ‏.ممكن است كاهى هركز علل افسردكى د‎

صفحه 33:
۱ ar سته به شدت علائم : افسردكي مى توائد يه دسته بندى هاى متفاوني تقسيم يلقود. برحي + ‎[Ea een prea ise randeed PU we Ye Pa eye I‏ را ا ا أفسردكى شديد و مداوم را تجرية مي كنتد :اختلال افسردگی به چند دسته طبقه بندی میشود * ار 00 افسردگی مانیک یا اختلال دوقطبی ۰ روانپریشی * افسردگی پریناتال (دوران بارداری و پس از آن) ‎Ps‏ ) ۱ | اس ۱ افسردگی مود ۹ افسردگی [:

صفحه 34:
Solemn sie رل رز اه از ار از ی زا ۳ ار ار ۱ ۱ ۰ ۱ برای تشخیص اختلال افسردگی عمده دست کم باید پغج علامت از نه ال ل ۱ کم شدن علاقه به وزانه » افزایش و یا کاهش چشمگیر وزن وقتی که فرد از برنامه غذایی وبا 1

صفحه 35:
بى قرارى غير طبيعى يا كا 8 ۱۱ cee احساس بى ارزش بودن يا | كاهش توانايى فكر كردن, تمركز ويا تصميم ‎SG‏ الريسيون مكرر © مرق يا داشتن فكر خودكهن با برنامة ايزا ار ار ۱ ‎Jr ۹ |‏ 2 خلق ‎٠‏ ‏جود 2

صفحه 36:
افزون بر داشتن این علائم باید حداقل سه مورد از موارد زیر نیز تا ا 0 sf ۲ 9 پرگویی و ه اد عم نطروا

صفحه 37:
لاك افسردكى ۳ | ‏م‎ heme pore) ep re ovr ge peo Fe rer ree nw) red Ove CeCe ‎sly‏ تشخیص این اختلال , علائم باید حداقل دو سال ادامه داشته ‎Ie] ieer tran t Come annT Cor Spent) leet‏ 7 ‎Romp hie Ss BCI noe tn‏ ا ‎PSCC eC eae 1 Ros emC‏ شيوع اين اختلال در زنان بيشتر از مردان است و سير مزمن ترى دارد. ‎Cee‏ ی ل ل ‎0 ‏ل ل‎ Ppyre p ec reve ca barirey ra) ‏کر‎ ‎۱ T OC] eP yD et an reer) ‏ار ل یر‎ ‏ا‎ ll dines en ‎ ‎27 ‎4

صفحه 38:
سر را :اختلال را داشته باشد كم اشتهايى يا يرخورى بی خوابی پا پر خوابی رت ۳ ۱ 1 ضعف در تمرکز پا دشواری در تصمیم ‎sus‏ ‏احساس ناامیدی

صفحه 39:
در طى اين دوره ي دو ساله اختلال (در مورد ‎oe‏ و نوجوانان * ‎Bin es Sent An enn es Oem‏ ار ی سوء مصرف موادمخدر يا داروهاى طبى) يا يكى از بيماريهاى طبى ‎Gun) tee‏ ل ا 7 00100 .شغلى و... قرد را به نحو قابل توجهى تحت تاثير قرار بدهد 27 4

صفحه 40:
‎eon bs pee‏ ل طايه ‎aS ule) Lilegem L claus Sle oy99 Jools Silo 52 sus! ‏ل ا اام‎ e al Poste sis reg yore Eee pe ye ney) oon ‏کی‎ ‎۳ 1 ‏برای اینکه اختلال دو قطبی در فرد تشخیص داده شود باید یک ۰ ‏قسمت از شيدايى را تجربه كند كه هفت روز طول بكشد. ممكن ‏ا ا ل ا ل ‎cee‏ ات ل ل ا ل لات ‏.باشد ‏.حالت ا 2 80277 ‎ ‎

صفحه 41:
و ل كاهش خواب تحریک پذیری هجوم سریع افکار و گفتار خود بزرگ بینی افزایش اعتماد به نفس ا ل اك ‎ered‏ 2 زر ار ‎oly‏ هم را همراه ار ‎ena been‏ شیدایی شدید است

صفحه 42:
روانپریشی ‎ceceyene len ers ACs lees‏ ار را ‎Telrad pee‏ با وافعیت راشت سر خی کار ان ردان .پریشی معروف است که می تواند توهم و هذیان باشد ‏توهم وقتی است که فرد چیزهایی را می بیند که وجود خارجی را ‎olen oni‏ ار ‎Sl lene Hale tne Oly‏ ‎ ‎

صفحه 43:
افسردگی فصلی از ی را ار ار از ۱ ل ‎Ac ree‏ ا ‎EaN >t‏ ا ‎Oe Ieee‏ ل ل ‏علائم اغلب در پاییز شروع می شوند. زیرا روزها کوتاه تر می شوند و در زمستان * :اذافه مَى يايند ‎ ‎Cerner iy an arr, cr ‎PSA HIS EC ‏افزايش وزن ‎210-111 ‏ار رن ی 22 ‏شود متكامى كه بهار فى ود علائم تمايل به بهبود مى يابد. اين ممكن است مربوط ابه تغبيز درازيتم قاف بدنی فرد در پاسخ به افزآیش نور طبیعی باشد ‎ ‎

صفحه 44:
افسردگی موقعیتی , توسط رویدادها يا موقعیت های خاص ایجاد ی تا ۱ مالی * روبرو شدن با 0 ای ا سد انها اد 0 كي ‎٠‏ ‏ها ا

صفحه 45:
ان ار رل ار رن 00 ابثلا به افسردگی غبر معمولی بسیار چالش برانگیر است زیرا فرد ممکن است از ‎ines tr‏ را ‏ستگینی در بازوها یا پاها که یک ساعت یا 55 :

صفحه 46:
iti, ‏افسردكى جقدر شايع است؟‎ منبع معتبری را نخمین زده که ۱ درصد از (020) مرکز کنترل و با ۱۱۲ yp eel can ee ew Leven en | rere ger pe iON Ege estas 0000 erent pies) rpm bce aN, [Perret ‏ا ا ا ا‎ NU eR n rally) weer می دهند. اغلب مردانی که دچار افسردگی می شوند برای اينکه خود eee eee een See Pe Ucn cro] epee] ert ‏م‎ ۳ inert ENN eenC) Terre NgKer) ۹

صفحه 47:
iti, ‎eve ate)‏ افسردگی چگونه است؟ ‎erate ey) ere rece Pee rey MCS Ben) IW) ted pare Fete be eevee varesca rit Pp ee bp) Ieee s) ‏در بيشتر موارد . متخصص يى سرى سؤال در مورد خلق و خوء اشتهاء | ‎eal‏ | أفتتردكى عى تواند يا ساد ل مرت بای ری اس توضية به معايله ‏۰ب م ا ا ا ا 00 ‎0 ‏ل‎ ro Lass) .cuwl Bias ea ‏ل‎ Ss oe ۱۳ ECVE TPs PROC HUST SUS] HET DINE PINT) ety Co eM ES een Ch OER Loe ace ‎

صفحه 48:
9 دارويى دورة هاى افشردكى اساسى در “لا نا 4 درصد بيماران قايل 2 درمان است. برای درمان این اختلال باید داروها را بهمراه ۱ ٠ ‏اه داروهای ضد افسردكى حداقل به مدت 0 ماه‎ hy) WO CAG a

صفحه 49:
روان درمانی زان را ری ار ‎Ta‏ ‏یار کاربردی تر و موثر تر از کاربرد به تنهایی هر یک از روشهای ‎ely lens‏ روانش ای شاعل درمال کوتاه مرت است که بر آن سامت 0 علي جلسات درمان و تكاليفى که مراج بابد نار ‎len‏ ل ا ا ا را شده و عوا ‏ای ال ار روشهای درمانى فردى وجود دارد كه بيمار ‎ee‏ ‎led‏ ا ل ۱ : ‎

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
10,000 تومان