سایرتحقیق و پژوهش

«محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بین‌الملل»

صفحه 1:
فصل چهارم «محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بین‌الملل» ارائه‌دهندگان:

صفحه 2:
سح تعریف بازريابي بين‌المللي عبارت است از بازاريابي کالا و خدمات در بیش از يك کشور که شامل صدور کالا از کشوري به کشور دیگر مي‌باشد.

صفحه 3:
_سسسستصححح محيط سیاسی - قانونی - عقیده درباره خرید بین‌الملل 7 ثبات سیاسی مقررات پولی 7 بوروکراسی دولتی

صفحه 4:
سح شاخص‌های بی‌تباتی سیاسی - تکرار تغییرات در رژیم 7 تغییر در حکمرانی 7 احزاب و گروه‌ها 7 برخورد قدرتها و تظاهرات - اختلافات فرهنگی, قومی و مذهبی

صفحه 5:
بوروکراسی دولتی تارائه خدمات و تسهیلات گمرکی مطلوب ارائه اطلاعات خوب درباره بازار سایر عوامل تسهیل‌کننده فعالیت‌های شرکت‌های خارجی

صفحه 6:
محیط سیاسی * تاریخچه حکومت * افراد و گروه های با نفوذ % اف ***اركان اصلى حكومت *“دستكاه قضايى £ پارلمان ‎f‏ رييس جمهور 7 نخست‌وزیر ۲ دستگاه قضایی

صفحه 7:
ريسك سیاسی ريسكة سيافى يعتى ادن اختمال كه نبروهای تام ذر ذكنا جاتعظ معين ممكن است بر سودآوری یا کوشش شركتهاى جند مليتى ‎Gly‏ ‏رسيدن به اهداف ديكر خويش كارشكنى كنند و بر آنها لثر منفى بكذارند. 2 بسک سیاسی کلان: شامل همه شرکت‌های خارجی می‌شود. *** ريسك سياسى خرد: تنها در بخشهايى از اقتصاد يا در ييوند با شرکت‌های مشخص خارجی وجود دارد.

صفحه 8:
ریسک سیاسی کلان - سلب مالکیت از خارجی‌ها که می‌تواند با پرداخت یا بدون پرداخت غرامت باشد. - بایکوت اقتصادی مثل بایکوت اقتصادی شرکت‌هایی که در فلسطین اشفالی شعبه دارند. 7 زمینه‌های قانونی برای بومی کردن مالکیت در برخی از کشورهاءبراساس قوانین جاری مالکیت صددرصد خارجی‌هاامکانپذیرنیست و حتی درمورادی شرط مالکیت کمتر از ۵۰درصد را ملاک کار قرار می‌دهند. قوانین محدودکننده سرمایه گذاری خارجی در رشته‌های خاص. براى نمونه؛ تا مدتی پیش دولت کانادا سرمای‌گذاری خارجی در بخش انرئِی و دولت آمریکا سرمیه‌گذاری خارجی در بانک‌ها را مجاز تمی‌دانستند.

صفحه 9:
۰ 3 بسک سیاسی حرد 2 = - مقررات ویژه برای برخی صنایع - وضع مالیات برگونه‌های خاص از فعالیت‌های اقتصادی و تجاری - قوائین مربوط به بومی کردن تولید عواملی ظهور و گسترش ریسک سیاسی خر گی اقتصادی کشور میزبان 7 سادگی و آسان بودن ادره شرکت‌های خارجی. هرچند ادره شرکت خارچی دشوارتر و تکنولوژی‌اش پیچیه‌تر باشد.احتمال ریسک سیاسی خرد کمتر می‌شود ” اقدامات تلافی‌جویانه 82 7 اهمیت روزافزون شرکت‌های خارجى در تغییر ارجحیت‌های اقتصادی.

صفحه 10:
منشا ریسک سیاسی اقدامات دولت در کشور میزبان 7 محدودیت‌های عملیاتی 7 کارشکنی در حمل و نقل آزادانه توليدات 7 محدودیت‌های نقل و انتقال ارز 7 محدودیت‌های تبعیض گرایانه علیه شرکت‌های خارجی © مناسبات میان دولت‌ها (دولت میزان و دولت مبدأ) © عوامل خارجی (عوامل بیرون از حوزه عملکرد دولت‌های میزبان و ‎Jase‏ ‏7 برخوردهای مذهبی 7 ناآرامی‌های اجتماعی 7 تروریسم * بى ثباتى سياسى 7 ناتوانی واقعی یا صورى دولت در حفظ امن 7 اجرا نکردن قوائین

صفحه 11:
سطح نامطلوب سرمایه‌گذاری یکی از مشکلات پایه‌ای کشورمان است. علل عمده ‎jal cyl‏ عبارتند از 7 تکثر مراکز قدرت و تصمیم‌گیری و ناروشنی نقش و رابطه اين مراكز با يكديكر 7 تداخل قوای سه گانه کشور يعنى قوه مقننه. مجریه و قضائیه ۲ شفاف نبودن قوائین و وجود برداشت‌های متفاوت و متناقض از آنها در عرصه‌های حکومتی. همچنین وجود قوانين نامناسب و دست و ياكير مانند قانون كارء قوانين مالكيت» قوانين بانكى و قوانين كمركى ” نيذيرفتن شرايط موجود در جامعه بينالمللى و اهميت يارامترهاى خارجى در سياست داخلى. براى مثال» تحريم اقتصادى آمريكاء مسأله اسرائيل و فلسطين 7 نقض آزادی‌های اقتصادی 7 بی‌ثباتی سیاست‌های اقتصادی دولت ۲ فساد اقتصادی از قبیل باندبازی» رشوه و ارتشا و کمرنگ بودن فرهنگ تولید و کار 7" سیاست‌های نادرستی که منجر به ناسامانی اقتصادی مانند تورم. بیکاری» کسری بودجه. بدهی‌های خارچی و تشدید تنگناهای ساختاری شده و توان کشور را در جذب سرمایه‌های خارجی کاهش داده‌اند.

صفحه 12:
تدابیر کاهش ریسک سیاسی - عوامل اقتصادی و سیاسی: 7 ثبات نظام سیاسی و همگونی و همخوانی اجزای گوناگون ساختار سیاسی "7 پررسی علل درگیری و خشونت‌های داخلی و سعی در کاستن از احتمال بروز آنها "7 کوشش برای کاستن از احتمال بروز درگیری و خشونت‌های داخلی 7 کوشش برای کاستن از احتمال بروز نامنی‌های برون‌مرزی که می‌تواند ثبات سیاسی کشور میزبان را به مخاطره اندازد 2 درجه اعتماد به کشور میزبان به‌عنوان یک طرف تجارتی 7 تدوین تضمین‌های حقوقی کافی در قانون اساسی کشور میزبان در زمینه حفظ منافع غیربومی‌ها و پاییندی عملی به قوانینبینالمللی 7 بهبود کارایی نهادها و سازمان‌ها 7 روابط مناسب کارگری و امنیت دولتى» وزارتخانهها و حكومتهاى محلى نمندى اجتماعى

صفحه 13:
تدابیر کاهش ریسک سیاسی - شرایط اقتصادی کشور میزبان: جمعيت بدعنوان زمينهاى براى تخمين اندازه احتمالى بازار 7 درآمد ملی سرانه و چگونگی توزیع درآمد و ثروت > رشد مطلوب اقتصادی کشور میزین در ينج تا ‎٠١‏ سال كذشته تخمین رشد اقتصادی بالقوه کشور میزبان در پنج تا ۱۰ سال آینده 7 میزان تورم در سه تا ينج سال گذشته درجه رشد و تكامل بازار سرمايه در كشور ميزبان و آسان بودن بهره‌گیری از آن بدوسيله خارجىها 7 احتمال استخدام غیربومی‌ها و تأمین امنیت اقتصادی و اجتماعی آنان زيرساختهاء شبكه حمل‌ونقل و ارتباطات و میزن ‎Ul ese IS‏ 7 مناسبات اقتصادی خارچی و بین‌المللی 7 سیاست کلی دولت در زمينة سرمايهكذارى خارجى و به‌طور کلی مناسبات بین‌المللی "7 رفع محدودیت‌های موجود بر سر انتقال ارز 7 وضع تراز پرداخت‌های کشور میزبان موفقیت تبدیل آزدانه و نامحدود پول بومی به پول دیگر کشورها

صفحه 14:
قاذ ۰ محيط قانونى #قانون سرماي هكذارى خارجى #قانون حق مالكيت #قانون مناطق آزاد تجاری و صنعتر قوانین گمرکی #قوانين كنسولى قوانین بانکی قوانین ملیاتی # حمایت‌ها و اعتبارات خارجی مراحل راهندازی یک کسب و کار

صفحه 15:
و ‎als. —‏ رسمی درخصوص استاد شرکت. ‏2 افتتاح حساب بانکی و واریز سرمایه اولیه شرکت در آن به ‏همراه پرداخت هزینه ثبت به حساب وزارت عدالت ‎ ‎ ‏شرکت در اداره مالیات ‎ube ‏روز 1 ‏روزا ‏روز 14 ‏روز 1 ‎105 nS ‏لمضا + هزین 5 ‎chase‏ ‏تلقيد تولفقت اسيسرشركت توسطمؤسيزآن ‏بدون هزينه بانکی؛ ۵ تنگه بای صدور رسيد يا يك ‎ ‏بدون هزینه

صفحه 16:
(gies 0 ‏ا‎ a] 2000 ‏تا ۴۵۰۰ تنگه‎ Vs Se 105 ‏كسب كواهى سند ثبتى روز تسنكه برلئهر صفحه‎ 6 ‏شرکت و سایر اسناد مرتبط با‎ ‏أن‎ ‏تنكم‎ ٠١١٠١ ‏صفرتا‎ iy ‏افتتاح حساب جاری در بانک‎ 7 ‏ثبت بیمه عمر و بهداشت روز 1 بدون هزینه‎ 8 ‏أجبارى براى كليه يرسئل‎ ee www.doingbusiness.org

صفحه 17:
عضویت در پیمانهای اقتصادی و نهادهای بين المللى ©سازمان ملل ‎UN‏ © كشورهاى مشترك المنافع ‎CIS‏ © سازمان امنيت جمى ‏ 05:10 سازمان همکاری اقتصادی 1۳700 #سازمان تجارت جهانی ‎WTO‏ © سازمان فرهنگی, علمی و آموزشی ملل متحد ‎UNESCO‏ ‏#سازمان کشاورزی و غذا ۸۸0 #سازمان سلامت جهانی ‎WHO‏

صفحه 18:
عضویت در پیمانهای اقتصادی و نهادهای بین‌المللی سازمان گمرکات جهانی ۲/۲60 سازمان کنفرانس اسلامی ‎OIC‏ #بانک جهانی صندوق بینالمللی پول 117677 #سازمان پیمان آتلانتیک شمالی 1۸70( سازمان بین‌المللی استاندارد 150

صفحه 19:
قوانین و مقررات تاثیر گذار قوانین و مقررات سازمانهای زیر کالاها و خدمات تولیدی شرکتهای بزرگ را تحت تاثیر قرار می‌دهد: - ياتا - إيكائو - أى -تى حيو

صفحه 20:
‎cross‏ گذاري ‏يكي از مهمترین فعالیت هاي مدیریت بازاريابي بين‌المللي ‏.تصميم كيري در مورد تعيين قیمت هاي فروش است

صفحه 21:
0 سپاست کلي شرکت‌ها در زمینه قیمت گذاري است و با تاکتیک هايي که شرکت براي یک دوره زماني محدود یا براي یک محل معین به آن متوسل مي شود فرق دارد. استراتژي قيمت‌گذاري یک خط مشي اساسي است که در برنامه بازاريابي تثبیت شده است. eq

صفحه 22:
s روش هاي قیمت گذاري عمده ترین روش هاي قیمت گذاري را مي توان به شرح زیر بیان کرد: روش قیمت گذاري رقابتي روش قیمت گذاري بر اساس بازار روش قیمت گذاري بر اساس هزینه روش قیمت گذاري متفاوت قيمت گذاري رواني و تصویر ذهني قیمت گذاري بر اساس توزیع دامپینگ 4 4 4 © + ©

صفحه 23:
"روش قبهت گداري ۳ oe als دامپینگ عبارت است از وارد نمودن کالايي به بازار کشور دیگر و فروش آن به بهايي کمتر از ارزش عادي آن به صورتي که به محصولات موجود در داخل کشور لطمه زده و یا باعث به تعویق افتادن ایجاد محصولات جدید شود.

صفحه 24:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
10,000 تومان