سایر تحقیق و پژوهش

«محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بین‌الملل»

mohit-siasi-bazar-yabi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “«محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بین‌الملل»”

«محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بین‌الملل»

اسلاید 1: فصل چهارمارائه‌دهندگان:«محيط سياسي و قانوني در بازاريابي بين‌الملل»

اسلاید 2: 2تعريف بازريابي بين‌الملليعبارت است از بازاريابي كالا و خدمات در بيش از يك كشور كه شامل صدور كالا از كشوري به كشور ديگر مي‌باشد.

اسلاید 3: محيط سياسي - قانوني عقيده درباره خريد بين‌الملل ثبات سياسي مقررات پولي بوروكراسي دولتي

اسلاید 4: شاخص‌هاي بي‌ثباتي سياسيتكرار تغييرات در رژيم تغيير در حكمراني احزاب و گروه‌هابرخورد قدرتها و تظاهرات اختلافات فرهنگي، قومي و مذهبي

اسلاید 5: بوروكراسي دولتيارائه خدمات و تسهيلات گمركي مطلوبارائه اطلاعات خوب درباره بازار ساير عوامل تسهيل‌كننده فعاليت‌هاي شركت‌هاي خارجي

اسلاید 6: محيط سياسي تاريخچه حكومتاركان اصلي حكومت پارلمان رييس جمهورنخست‌وزيردستگاه قضايي افراد و گروه های با نفوذدستگاه قضایی

اسلاید 7: ريسك سياسيریسك سیاسی یعنی این احتمال كه نیروهای سیاسی در یك جامعهٔ معین ممكن است بر سودآوری یا كوشش شركت‌های چند ملیتی برای رسیدن به اهداف دیگر خویش كارشكنی كنند و بر آنها اثر منفی بگذارند. ریسك سیاسی كلان: ریسك سیاسی خرد:شامل همه شركت‌های خارجی می‌شود.تنها در بخش‌هایی از اقتصاد یا در پیوند با شركت‌های مشخص خارجی وجود دارد.

6,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید