کسب و کار مدیریت و رهبری

مدل مدیریت استراتژیک فرد – آر. دیوید

David’s Strategic Planning Model

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدل مدیریت استراتژیک فرد – آر. دیوید”

مدل مدیریت استراتژیک فرد – آر. دیوید

اسلاید 1: مديريت استراتژیکامروزه در اکثر مديران از برنامه ریزی استراتژیک برای افزایش عملکرد، توانمندی‌ها و بقای طولانی مدت سازمان استفاده می‌کنند. از طرفی یک برنامه ریزی استراتژیک می‌تواند ریسک‌های عملیات را کاهش داده و به رشد سازمان کمک شایانی کند.برنامه ریزی برای سازمان به طور مستقیمی به اهداف و سیاست‌هایی که در سازمان وجود دارد ارتباط مستقیمی دارد و بایستی این برنامه ریزی به صورت استراتژیک انجام شود تا باعث بهبود عملکرد سیستم شود.برنامه ریزی استراتژیک برای یک سازمان در پیشبرد اهداف در بازار رقابتی تاثیر گذار است. به همین منظور مدیران و افرادی که به فکر برنامه ریزی استراتژیک سازمانی هستند بایستی به گونه‌ای استراتژیک فکر کنند تا انرژی سازمانی به هدر نرود و آسیبی برای زیست محیطی نداشته باشد.

اسلاید 2: مدل مديريت استراتژیک فرد – آر. ديويد (David’s Strategic Planning Model ) *یکی از مهم‌ترین و اصلی ترین مدل‌های برنامه ریزی سازمانی می‌باشد که مدیران سازمان‌ها با استفاده از این مدل استراتژیک به برنامه ریزی می پردازند. * این مدل به نوعی با ارزیابی و درنظر گرفتن تغییرات درون سازمانی و برون سازمانی به شناسایی جایگاه سازمان موردنظر می‌پردازد. *مدل برنامه ریزی استراتژیک دیود راه و الگوی جدیدی را برای مدیریت و تدوین استراتژی پیدا ارايه مي دهد.

اسلاید 3: مدل مديريت استراتژیک فرد – آر. ديويداین مدل دارای سه بخش عمده می‌باشد:تدوین استراتژی Strategy Formulation))پیاده‌سازی استراتژی (Strategy Implementation)ارزیابی استراتژی (Strategy Evaluation) هر بخش هم، زیرمجموعه‌هایی دارد

اسلاید 4: مدل مديريت استراتژیک فرد – آر. ديويد

9,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید