صفحه 1:
دقان مطاط ءطولا 000001

صفحه 2:
‎on 0 5)‏ 6- تعریف عملياتي مدل مناسب داد و ستد بر ۲ 2-0- مفاهيم اساسي بازاريابي در كسب و كار ©-2- مفاهيم اساسي فناوري در كسب و كار ل ال ل ‎De ere ee‏ ا ال لت ا ا للك 2-6- مفاهيم اساسي توسعه منابع انساني در كسب و كار ©-2- مفاهيم اساسي مديريت سامانه هاي اطلاعاتي در كسب و كار 9©- مدل هاي متداول معروف جهان ‎Cee TSS ROS ESTES SOT a‏ 9-9.- مدل برون سپاري

صفحه 3:
ESD Tae ae) ا -۳ 50 ero) ey ne eee ‏ره‎ ‎ee eae 0-0 داد و ستد انکوباتورها ( مراکز رشد ) مبتني بر 63 .008 ©-2- داد و ستد مبتني بر كار آفريني و كريدور علم فناوري (2-00- ساير داد و ستد هاي موجود ا ا ا 0 0ك نگاهي کوتاه به گونه شناسي ( ریسم( ) داد و سند ©- سازماندهي هاي مختلف داد و ستد

صفحه 4:
اهداف اين سمينار 0- آشنايي شركت كنندكان محترم با مدل هاي متداول كسب ‎se)‏ ۱۳0 2- تطبيق اين مدل ها با برنامه راهبردي شركت 2- بررسي جداول مقايسه اي مدل هاي مورد بحث و نظر لت <- انتخاب گزینه مورد نظر کسب و کار شرکت از منظر شرکت کنندگان در سمینار.

صفحه 5:
Ber ree) استفاده صحيح از منابع داخل سازمان و ری از ‎rs‏ ‏جهت ايجاد ارزش براي مشتريان» بيش از آنكه رقبا بتوانند آنرا انجام دهند . 4 2 ۵/۱ ‎alas‏ ا ل كلك

صفحه 6:

صفحه 7:
2Oket & te ‏مدل ا‎ | CORN CSN e OPC Gts PEED PS ‏وقابل تبدیل به طرحي کند که موجب تغییرات محيطي شده واین‎ ‏تغييرات بتواند تحت ارزيابي وكنترل در بيايد وبطور كلي يك‎ er ‏ا‎ ‎00 Oe enn en ented een Oe Coloma Et

صفحه 8:
مشخصات یک مدل : 0- داراي يى مرز و محدوده مشخص است. اك ا ا 6 ا لك لت ا ا 0 0 ‏ا‎ Soe TOS ae اعتبار مدل : |( ل ا ل ا م ©- از نظر كميته تخصصي قابل قبول باشد . ©- اهداف طرح ريا منعكس كريده و رسيدن آن ريا مطمئن مي سازد .

صفحه 9:
لعتبار ب خشی(0۷00())

صفحه 10:
ساختمان مدل BEE eee Ee err CED KWCEy tr CPC Oewa SY GLE CE AEN ‏تجربه» ریاضیات » دانش و كارهاي گرافيکي و نظایر اینها‎ بدست مي آید. ‎Oultatios‏ ۱0 ‎eae Cas‏ در یج 5526 تامین ابزار كنترل و ارزيابي تامين انتظارات

صفحه 11:
نوع مدلها 0- فيزيكي : تجسميء قالب سازي نظير ماكت يا مجسمه ل ل ا 2 2010 ا ا ل ا ا ‎URE‏ لقان كل ©- مدل هاي رياضي : تعيين عناصر و رروابط بين عناصر و اجزاء آن به صورت پارامتریک و متغيرهاي کمیت پذیر : eer) COQ = ۷ SCO/lk ©: Ovst of Orderiery ۱۱۱۳۵2 RO LO ta

صفحه 12:
90 الزامات مدل كسب وكارهاي جديد : ل ا ما ‎LOusicess wust be extercaly drivest‏ ‎Shee!‏ 9[ ‎ON oR Rese rl ca RC Reece‏ ‎eT Cera te)‏ 0 ۱ ‎CONN Berd Ra Rca‏ ‎nee ee Sie‏ 0 ‎.Ousicess wust pperde it rel tere‏ 0- کسب و کار داراي قابليتهاي غيرخطي باشد. ‎RON oR NI Ae Ca mE ol ea ea ccd‏ ‎ae)‏ ا ا ‎eee Te lt‏ ‎Eel ae sap eee OW)‏ کچ 2 کسب و کار برنامه ريزي زيادي نمي خواهد. ‎ON eee NEC IN acc aoe‏

صفحه 13:
ol ‏كسب وكار بايد براي توليد » خدمات ؛ حمل ونقل » يشتيباني و©‎ -© . ‏قیمت گذاري از الگوهاي جدید استفاده کند‎ OO Nene ‏هر‎ ‎service , delivery , support uc privicy. ‏كسب و كار بايد توجه به رقبا را يايه و اساس ييشرفت و‎ -© . ‏توسعه قرار دهد‎ OO NE Ne ‏لل ل‎ OSLO CAN ee ‏كسب و كار بايد از تضاد مشتري بهره بريداري كرده و راه‎ -)0( ‏هاي جدید دست پیدا کند.‎ ‏و اا‎ ocd exploit the mustower TAS ASS Pee

صفحه 14:
eer rer ere SPST ER Ee Iter mad . ‏براي کاهش برگشتیها استفاده کند‎ ۱۹3۵ ‏ما‎ ‏و بمتوجو (ه صمممنوول سا له‎ (RP ۱ ‏ن سازماني را‎ . ‏کشف کند‎ ۱ ‏تمه‎ ‏کسب وکار باید ارتباط ازچرخه تامین تا مشتري را تغییر‎ 39 ‏دهد‎ ‏مان‎ ۱ ۶ ۵ Aa

صفحه 15:
تعریف خدمات : تولید یگانه» خدمات يكانه »كسب كارهاي لازم؛فناوري برتر و يكپارچگي و معماري حل مسائل اجتماعي

صفحه 16:

صفحه 17:
نكات كليدي در بازاريابي (ادبيات بازاريابي) ‎eek tee Stars Re Ox Datei‏ ل م14 ‎(Oo AO ee nee Eo) ‎Bec ECiG Fy one by Aiea CO PEO SEES OTC ECary) Lest LaMCae Bren En Tete) ۱ Tey POOL ‏ا ا‎ fer Sesser E> PDT (eureorn ers) ‎ ‎bot Dee‏ ا ا ال ل ل ل مشتري در جايكاه شري وبلاخره اتحاد مشتريان ‏رابطه با تأمین کنندگان ( 90300)) و قراردادهاي بلند مدت ‏©- نام و نشان كالا يا شركت (ل-م,03) ‏م 5( - 026 (برنده - برنده) ‏0 اندازه بازار» بخش بندي بازار» بخش بندي کسب و کار مطابق با اين بخش بندي؛ بخش بندي ‎ee te ee erie ee ee‏ ‏©- موضوع رقابت ‎(Cee SO Ram) ‏0)- بازاريابي منتشره لزطريق سهام (وصحدا/ ‎(Oe‏ ‎Oa Res ns Ue)

صفحه 18:

صفحه 19:
لت ‎enn ee‏ 1 01 )- فناوري فقط ماشین آلات نیست» مدیریت» اطلاعات» نيروي انساني و ماشين آلات عناصر اصلي فناوري هستند. © فن - بازارء استراتزيهاي بازاريابي و فناوري 2- بازاريابي هاي جديدء فناوري و تغيير در كالا و نوع مصرف آن 0 oP Praket ) كل 0 کریدور علم و فناوري دانشكاه

صفحه 20:
دنباله نكات كليدي فناوري رد ۳ ۲۰ ‎a <= Coen‏ 2 ‎Carat‏ 2 استاندارد و توليد در كلاس جهاني eee See SE ea De) ©9- تفاوت نكات تكنيكال با نكات تاكتيكال ۱ ‏ات‎ o> -dO 0 بحث توجیه اقتصادي- فني طرح ها و پروژه ها و ‎Ouior Projects‏ 01000220 تكد موويلا 09- اول بودن علم و فناوري در جشم انداز<0©620(06)

صفحه 21:

صفحه 22:
Sales and (۱2 ‏اای‎ ‎Oe kOe Cle ng The Ostibutos Onwtee und ts Processes تمس متا ‎(CTO‏ Se a ACh فروش و توزيع 1- استراتثريهاى فروش و توزيع ‎Pe SED aes)‏ 3- واسطه‌ها 4- کانال های فرروش 5- دسترسی آسان | 7- بارگیرری و توزیع سربع 8- مديرريت موجودى 9- بون سيارى 0- بسته بندى

صفحه 23:

صفحه 24:
en ALP eae yes Production Strategy & ع انأ 5111 ل ا ا ا 9 590 The Firm's Readiness ‏لل ون‎ _ , Technical Contribution a earn tad MUTo ‏بر ال‎ e (5.2963 piled) 6996 Ji! Slario-£ specification (license of Technology) ۱ ‏زر‎ 5 The Future Products & 1 ‏محصو ات و‎ 0 ‎TC LaC Tmt‏ الا ‎take Place (Location )‏ اح د ددا ‏وعووع۳۲06 ۳۲00009 ۷- فرآیندهای تولید

صفحه 25:
ele 1 O It, Terr Cost finding per product unit 5200000 The Cost per product unit 2120011111 000 ytiCres Cts epee eee OTN O Cnt te Ces tic BESO Cre eae) و ۱ ۱ CTY (ruts ae eee renee Vana ‎etme ace alte MeL Re eo mer nor ec eaT)‏ ا ا ا

صفحه 26:

صفحه 27:
الب یاس ‎Requirements‏ ite ‏ا‎ Corre V EnCana cranial ty ‏م2(‎ The source of Financial is required PUNE ee moet) for this investment ۱ Internal Rate of Return (IRR) Return on Investment (ROD Cash Flow of project Exchange rate Inflation نبازهای مالی ۱ ۲-سرمایه گذاری مورد نیاز برای اجرای برنامه ‎BO Te ral‏ -سهم مالکیت ( سهامداران ) در سرمایه گذاری ‎ep roel ern ie)‏ eon Tea Peon ators Tc ‎aa)‏ ا للك ‏الم ل اله ‎مروت-٠‎

صفحه 28:
Sle ادامه نبازهای مالی ۱-مالیات ‎pis‏ ‏۱ ‏۳- ترازنامه شرکت 601و 6مصح1ظ ع"وصدوهم م1 | ‎ee nee SST)‏ اننا ‎CA CCEB COC yc ee ET SS‏ ‎1١‏ بودجه ريزى شامل بازاريابى؛ عوارض قانونى؛ ارقام حسابدارى و غيره Budgeting, include marketing, legal fees, accounting fees, etc Pc eC To eee TY ۱ عم نا

صفحه 29:

صفحه 30:
Operating Plan rae ite Ct cy ‎oe ete}‏ ی ‎Management Team‏ ‏صداظ (مصدهعده۳ ‎Project Management ‎۱ ‏صداظ وصنصنه۲ ‎ton EC CEO tect ‎Risk Management ‎۱ (oe ‎۱ ‏برنامه عملیات ‎SE‏ سای ۲ - ساختار سازمانی (با رویکرد پروژه‌ای ) ۳ -تیم مدیریت 4- برنامه پرسنلی 0 مديريت بروزه ۲- برنامه بیرون‌سپاری - برنامه آموزش ۳ -مدیریت خطرپبری 0 ‏۱- مشاغل چند منظوره

صفحه 31:

صفحه 32:
نقاط كليدي در مديريت سامانه هاي اطلاعاتي در كسب و كار * سامانه موقعیت يابي جهاني ‎NO et Kae erence)‏ " نظام كارتي ۱ ا ل 000 ravtowd ‏ومجاو©) وطاص 4ج‎ en ETE Slee da CONG Crean eee Serotec Sia ۳ ‏داد و ستد الكترونيكي‎ " 010 ‏مرو‎ (Ones ‏نظامهاي پيوندي داد وستد‎ * ۳ وم

صفحه 33:

صفحه 34:
Entrepreneurial Team Capability List Entrepreneurs Sut Cy TR a nm niente The new products/services ل لل لفت را ا 3000 ‎Roy oe tcy‏ ا ا ‎Business Development‏ ‏تناع مدع عاص دع تاتس ممه ‏توانايى كروه كارآفرينى ‎١‏ ليست كار آفرينان ا د ‎Nesp ken peeing‏ 0000 ‎ST St‏ ۵ موفقیت سازمانی | ‎rae‏ او ‏ل فرصتهاى كارآفرينى

صفحه 35:
مدلهاي متداول کسب و کار در جهان ۱ rere eee (| ‎een r En‏ ۱۳۳ را ‎(CON (Cre lOc aca) 0 ete]‏ ‎ecm‏ ا ‎ONC‏ ‏©- دادوستد الكترونيكي وی( ا ا لل لا 0 ‎we ae‏ ا ‎R&D Cee ee‏ ‏ا ا ‎rarer‏ 500

صفحه 36:
CM PLANNING UL ‏ا‎ Gupph Chart Oaaagedwedt

صفحه 37:
تعريف مديرربت زنجيسه تأمين و کسو کار و مدیریتوولبط معرفيمیکند و باعوملزیر در ارتباط تنگاتنگمي باشد: * عوامل داخلي سازمان * با تامین‌کنندگان به صورت بلند مدت ‎ar Se ene Se‏ مدیریت کل زنجیره

صفحه 38:
تعريف مديربت زنجيسه تأمین NORM ‏ا‎ seen (a lal0 is 0 nT Cal EOC Pee neg ed een Soles anal aed lari wer Bence a ‏ا‎ ‎TRE Scart oe aE See ne earn ‏ا ا‎ SO a ce ar Ue ee eee eee bee

صفحه 39:
4 تعرریف مدیرریت زنجیره تأمین ۳ ‏ما‎ ‎DBS Se tet Ane Ese ee فناوري ۳ قابليت‌هاي ‎y‏ 00 براي ‎ce git‏ مزاياي رقابتي. تمركز دارد.(09©75,رطه*0) و هماهنكي عمليات مربوط به توليد. لجستيك و مواد در يك سازمان نيز به عهده مديريت زنجيره تامين است. ( © ©©0,-صالوجنا9),وسرا)

صفحه 40:
تعريق هديربث ۷ نكر فق عدن به ری سل بر دیرف تراد ا ا ا ل لك تا امرى سيار ببحيده أست اين محدوةيت محر نه تعريف دوم و دقيقتري از مديريت زنجيره تامين مي شود: " مديريت زنجيره تامين يكبارجهسازي حوزههاي عملياتي مختلف در يك سازمان براي تقويت جريان كالاها از ‎creer)‏ ا ا ‎SST‏ ‎yor)‏ ا ا ‎Rh‏

صفحه 41:
تعریف وزارت دفاع امریکا از مدیریت زنجیره ‎ow‏ يك رویکرد فرابخشي در تدارك. تولید. و تحویل محصولات و خدمات به مشتریان داراي دامنه‌اي وسیع بوده و مشتمل بر تامین کنندگان اصلي و فرعي. اطلاعات و جران كال لت ‎oS Datel od‏ ا ا ا ا ا ا لت

صفحه 42:
هدیرریت زنحیسه تأمين ۱ U Cid هد * یکپارچه سازي کلیه فعاليت‌هاي زنجیره تامین از طريق بهبود روابط زنجيره براي دستيابي به موقعيت رقابتي قابل اتكا و مستدام

صفحه 43:
معماري مدل زنجیره تأمین چند كالايي | چند گروه مشتري ال چند گریوه تأمین کننده | چند دوره اي ار 2-0-5 حك سس ‎eae‏ سرت جند مکان گسسته ال چند انباري | حمل و نقل مختلط

صفحه 44:
معماري زنجیره تامین و توزیع ۳ ue كوتاه كردن طول زنجيره تامين و كاهش عمق يعني ساده سازي زنجيره

صفحه 45:
معماري زنجیره تامین و توزیع خا ‎Cm‏ ا Ninian Eee - من ات مدل تامين» توليد» توزیع و فروش

صفحه 46:
معماري زنجیره تأمین و توزیع 211108 CARS = Computer Aided Routing and Scheduling

صفحه 47:
معماري زنجیره تأمین و توزیع ].)(1۷۲ , 4 LOM : List Of Material BOM : Bill Of Material

صفحه 48:
By eye Ee ere تکمیل تقاضا ‎ATP‏ | | Available-to- promise برنامه ریزی توزیع ‎Distribution‏

صفحه 49:
معيارهاي گونه شناسي یک زنجیره تأمین 000 دحب عو و نوع تدارکات نوع منبع يابي انعطاف پذيري تأمین کنندگان تست نوع توليد سازمان فرایند تولید توپوگرافي یک ‎See‏ ‏0 2 تأمين ی بودن ‎reo‏ ساختار توزیع ‏مت ۱7۳ مه ‏۱ ۳ ی ل 0 59 ارتباط با مشتريان نوع فروش ترس لتلتافاق ل ‎ss‏ 55-5300 2525 ۳ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 50:
ee eee een eo? i) ۳ ۱ oe Sas ‏ل‎ تقاضا < عرضه | تقاضا - عرضه | تقاضا > عرضه ‎ool bette)‏ ال 0 ل ‎Saale id‏ ۲ خ ات قدار توليد |= 00 سس سا ۲ مقدار تولب ار کوتاه 07 بلند جرخه زندكى محصول

صفحه 51:
۱ Fg eS OY go دهه ‎٩۰‏ تا امروز ادهه های ۸۰-۷۰ ۱ دهه های ۷۰-۴۰ 2 جهانى متنوع fore) محدود 55 موضوع Pope ed Br er)

صفحه 52:
۱ ‎ie eee ate ea SB) 2‏ ل ۳۰ ۱ ‎

صفحه 53:
ES ed Bg / pererrey | Faare ger groves roi Prey poaererd ra ‏م‎ gules Jgron0 agi * ‏توزيع محصولات بين مشتريان ياييندستي‎ * 9 لم0 سوا ‎ [‏ یا ‎3 a ‎VER i

صفحه 54:
مثال ها : | She ۲ PUPS ‏ل‎ oh ا 00 * زنجیمه عررضه/تامین متخصصبان و مهندسان به صنعت کشور ازم‌حله دبستان تا ۳ PRO ONES Cray Pees Ore AEE CORE CIN COD ees a ‏غيره‎

صفحه 55:
‎aC) Sad‏ لل ‎Material ‏مواد‎ ‏00 رهز زو 0 ‎Money ‏يول‎ ‎Service

صفحه 56:
روندهای تجاری تولید

صفحه 57:

صفحه 58:
‎ALIS - (‏ و مفاهيم ‎(Ceverciiies & moazepts)‏ ‎TOES eer ee Pernrl (HC) ‏(0-©اهداف اساسي در بركزاري اين كاركاه ‏8-0 تعريف 050 ‎410 21 ‏ا كت‎ Kc a() ‏(0-© بيمانكاري عمومي به عنوان بازوي فكري و اجرايي كارفرما ‎pire GIN Gas Gh Ey SW)‏ ‏ا ال ا ا ‎eRe eens EI‏ 0-© زنجيره ارزش 0500 از خوشه ها تا 00030 ‎40 sls Gul 0-0 ‏00-0 تاريخجه مختصر تشكيل 30)ها

صفحه 59:
31 58 54 54 58 54 58 54 58 60 0- فلسفه ایجاد پيمانكاري هاي عمومي متا مب ‎aC)‏ 0 نگرش تصمیم گیران کشور و صاحبان پروژه ‎eee ol‏ ل ‎0 P= LEED ‏ا‎ er ‏ار وه‎ ‏ی وی‎ yen ‏اد‎ ‏استفاده از حداکثر توانايي ساخت در داخل‎ ‏ل 00 ‏سازمان عمليات اجرايي برنامه جهارم توسعه بر مبناي سند توسعه ملي» استاني» فرابخشي ‎

صفحه 60:
ESS 6 (00 Object Clause vP (BC Oe ‏ال‎ زا سا ۳ امکان دستيابي به فناوري برتر و ارتقاء فناوري ل ‎Ca tana) Re SEE ee‏ ‎eee Ee)‏ ات۱ کارا بودن سرمایه گذاري هاي انجام شده 0 mnie st) استفاده از فرصت هاي کسب و کار آینده

صفحه 61:
آشنايي دست اندرکاران با ماهیت 062 در جهان افزایش مهارث پیمانکاران داخلي به امور ‎WO‏ ‏توسعه (96)در جمهوري اسلامي ایران تلاش در تغبیر قوانین و تسهیل امور براي انجام کارها توسط GC زمینه سازي براي اقتصاد خوشه ای (سس!0) حذف خوشه هاي اقتصادي غیر بهره ور استفاده از مزيت هاي نسبي ايران 7

صفحه 62:
عبت اس سر بر ارو اب خر 8 افزایش توانايي پيمانكاري در رقابت هاي جهاني كك ::: افزایش سهم بازار داخلي در مناقصه پیمانکاران ابرالي ‎a‏ ‏ارنقای مدیریت داناني در کشور تشخیص ساختار تشكيلاتي مناسب (6)ها ‎Si‏ تشخیص مغابرت هاي قراردادي در ابران و جهان در پيمانكاري عمومي ‎i i‏ برون ‎(cur sourcicg) & Sex GI‏ ۲ 1 بيمانكاري عمومي و زير مجموعه هاي دانش بنیان آن 7

صفحه 63:
9- تعريف 0500 ۱ یک داد و سند» ساخت. توسعه» تغییر» جابجايي یا تجدید مدل در ساختاري رااز طريق ساماندهي نيروي انساني » مواد و روش هاي مورد نياز عهده دار مي شود تا 0 بدست آورد (اهداف پروژه را تأمین نماید) و این شخصیت حقيقي یا حقوقي كسي است كه براي خودش (سازمانش) نظامات كنترلي از مقاصدء روش ها و رويه اجراي كار را در حد مطلوب برقرار مي كند. بديهي است كه بدون آمادكي در تحقق اين واقعيت هاي عيني وازه ” بيمانكاري عمومي” شامل هيج فرد (حقوقي) » فرد (حقيقي) » شركت يا همكاري هاي اجرايي يا سرپرستي پروژه تحت عنوان پيمانكاري عمومي نخواهد شد. ‎Ieee Ee ie gene went tere ep ee‏ ۱ ‎Se EBT ROCCE Ce ISP emp rE ns‏ ۱ به عهده بگیرد. ‎Ree oe some eee‏ ی ‎6/0

صفحه 64:
‎Ne‏ ار ل ‎Oe ac Ee Deen Orn Ome ‏روط يا لنجام كار يكيروزه بصورتكليد كردالن‎ ‏(وا دى) يا كليد دردستاستكه كليه مر لحلاز‎ ‏طرلحيئ مهندسيئ خريد مواد و قطعاءتو تجهيزلتك ساختنو‎ ‏سازندكييطور كامل نصدو ريله لندازي تأمين مالي‎ i ‏ا ا‎ ere ey ‏ا ا ا‎ ‏كوجكباشد. (به ليستييمانكاري عموميمرلجعه‎ Reyes

صفحه 65:
تعریف پيمانكاري عمومي 9 ‎ve cre no 050 "‏ ۳( لجرليي و مدیریتلازم را جهتلنجام لمور مهندسي ۰ تداريلت لجرا و مديريتيكيروزه بطور كامل دلشته باشد. ‎۱ ‏ات ا ال ل ل‎ ۳ eee Bk One SES IST E-< ‎Oe Berets coe aE RSC Te SET Ns er er Seca

صفحه 66:
ادامه تعريف 0500 ۰ ‏باید قادر باشد که در ساخت(مسعسسی:0)‎ GOK ‏با ساز ي (سسسسس؟) ۰ تغبیر (مسسس9ل)؛ مدل سازي‎ ‏ها یا پروژه ها وارد عمل‎ 756 (Repar) eet b (Recorder) ‏شود و اینها دارائي واقعي اوست.‎ بيمانكاري عمومي؛ پیمانکاران را نه فقط براي ساختء بلكه براي مشاركتهاي مالي» اوراق قرضه ء تضمين ها و تأمين نيازمندي هاي طرح ثبت نام مي كنندء اين فراخوان بيشتر اركانيك بوده تا اينكه از طریق دعوت از پیمانکاران (حلا) ساماندهي شود » بخشي از مديريت پيمانكاري عمومي مربوط به اين سازماندهي ارگانیک بوده و بابت آن درصدي از مبلغ پروژه رابه خود اختصاص مي دهد. یک شرکت 90)در واقع یک شرکت قراردادها است. رصم مر متا دا و اك

صفحه 67:
0 د See el ‏م ال ا ا‎ ١ 17 ‏ا ا‎ BEB ‏چند شر‎ ‏است. سازمان ييمانكاري عمومي (00) ايجاد كروه هاي‎ ۱ ‏ا ا ا ل‎ ‏مشاوره»پيمانكاريهاي جزء دست دوم » کنسرسیوم » ساخت و‎ ‏تولبة تأسسات و غيره به سازمان هاي جند فعاليتي_ غير‎ ‏با كستره جهاني‎ Ome OT acd eet) ‏و مشاركت هاي اجتماعي تبديل مي شود.‎ در حقيقت 00300 تشكيلات وسيعي از كروه هاي اجتماعي هستند 5 به لايه هاي جزئي تر توزيع شده و هركدام به جزئيات بسيار ا 0

صفحه 68:
(0 موفقیت هر پیمانکار عمومي منوط به بهبود مستمر فرآیند سامانه هاي موجود آن ‎ee oe ape hd‏ در داد و ستدهاي لازم » استفاده از نرم افزارها و و يافته هاي جديد مديريتي» بيمانكاري عمومي را أز ساير رقبا متمايز مي کند. کیفیت محصولات و خد مات » مشتري مداري » خلاقیت و نوآوري» کاهش هزینه هاي غير ضرور و داشتن قيمت رقابتي » متتوع سازي (وا سل بسا مس عسد) رهبري» جدید بودن و متفاوت بودن و نظایر اینها از زمره خصوصیات این پیمانکاران است. ار عمومي با ويؤكيهايي که در این دوره بحث ارزش ( یا آرزش افزوده صله

صفحه 69:
<©- فعاليت هاي شركت هاي 00) 300 ‏ا ا ل ا م‎ (0 pcmS ‏موارد زير است:‎ مد ترتع 3 | بررسي توجيهي فني- اقتصادي ‎ek |‏ لك ‎2001000 | ‏ا ‏| واگذاري دانش فني و حق بهره برداري ‏إ© خدمات ساختء احداث» نصب و راه اندازي ‏/© خدمات دوران بهره برداري ‎BLESS SUSE TSO TES | ‏منابع: بررسي وضعیت پيمانكاري عمومي در ایران- شرکت توسعه صنایع حمل و نقل ريلي گسترش

صفحه 70:
5- ييمانكاري عمومي به عنوان بازوي فكري و اجرايي كارفرما یک شرکت پيمانكاري عمومي باید بتواند ‎rae‏ طراحي؛ فکري و اجرايي كارفرما ‎arpa Teor OWI Be Bey Pen‏ 1 توانمندي هاي زیر را | حراز نماید: بررسي و شناخت دقیق و بهنگام بازار کار خود و كاريابي و انعقاد قراردادهاي اسب ا ا 0 و سازندكان جزء بر مبناي دانش فني ) به ويزه عوامل و امكانات داخلي /© برنامه ريزي تفصيلي و تلفيقي کل کار و اجزاء آن | سازماندهي به صورت ستادي و کارگاهي بین کلیه عوامل از طراحان » [0 Pee Teena tre earn ne Ce EME cog ene Treg aTC eR Cer Bee OBE | ‏احتمالي و ارائه راه حل هاي آن‎ | ارانه خدمات پشتيباني به کارفرما از قبیل تأمین منابع مالي(0::)) بهره رد منابع: بررسي وضعیت پيمانكاري عمومي در ایران- شرکت توسعه صنایع حمل و نقل ريلي گسترش

صفحه 71:
م اثرات مثبت بلندمدت تشكيل ‎epee ep en coon ti)‏ 4 تجمیع و ارتقاء دانش نيروهاي متخصص ۱ crterer nr 3 + کاهش قیمت تمام شده پروژه ها ارتقاء و بهبود کیفیت Bee Sn Te SSE See ee nee ere Se Sb ss ‏د حور‎ si ۱۳ ESE Ie DICT eT BP Net ere en Bin ‏مال‎ 4# كاهش نرخ بيكاري +4 افزايش درآمدهاي مالياتي دولت و تأمين اجتماعي + دستيابي به توانمندي هاي تعمير و نكهداري واحدهاي اجراشده +4 دستيابي به فناوري روز دنيا 2# افزايش صادرات خدمات فني و مهندسي + جلوكيري از مخدوش شدن مسئوليت اجرايي طرح به دليل تجميع مسئوليت منابع: بررسي وضعيت بيمانكاري عمومي در ايران- شركت توسعه صنايع حمل و نقل ريلي كسترش

صفحه 72:
Bee ‏زنجيره ارزش از خوشه ها تا ساز‎ -© ‏اراك‎

صفحه 73:
©- مسئوليت هاي اجتماعي 0500 0 ل 0 40 0 ‏ا ا ا ل‎ Tee eRe 4ه اه اه 4 اساسي دارند و با عوامل اصلي زير در مسئوليت يذيري متمايز مي شوند: 00 ‏ا ا ل‎ ney روش هاي مهندسي منحصر بفرد (طراحي و مهندسي منحصر بفرد) زمان بندي مناسب لك منابع انساني سرآمد 10 ere Ore Eee Ee Ns پاسخگو داشتن كروه هاي مناسب اجتماعي (وفاداري) eS Orns (et Ome Pee Cor ew

صفحه 74:
0)- تاريخجه مختصر تشكيل بيمانكاريهاي عمومي Eee Sle se Tee ke ees fee ‏لك ا‎ ‏و برخي كشورهاي شرقي جهان سرايت نمود و اولين ليسانس در اين مورد در‎ ‏کر(‎ ‎9 Re Ore aad ‏ل‎ Ren ec ‏ا ار‎ ESD fermen peers Bp Seay ter nen ee Me ec mei Te stn er pr] ne ree ne oe ten ec) نمايندكي هاي اين مؤسسه ذر سراسر اين ايالت موظف به بررسي درخواست:هاي جدید پیمانکاران بوده و داراي اسناد لازم و به روز در طبقه بندي پیمانکاران لم CCT RC se Ree

صفحه 75:

صفحه 76:
Out - Sourcing ‏برون سياري‎ برون سپاري يعني انتقال فعاليتهاي توليدي و خدماتي شرکت که داراي شرایط زیر باشد : >صنادس جد ]| “حب (1) وو سوج 8)- 00 . وقتي هزينه يك بخش زياد مي شود و قيمت رقابتي خدمات يا محصولات توليدي را به خطر مي اندازد وتوان رقابتي شركت را كاهش مي دهد ( هزينه يابي خدمات »محصولات و بخصوص در هزينه هاي ثابت و سربار)

صفحه 77:
.وقني به سرمایه گذاري زیاد احتباج دارید» ضمن حفظ مالکیت در بخش اطلاعات افزار و نرم افزار و مغز افزار و مدیریت فناوري به برون سپاري بپردازید (از مالکیت زیاد در سخت افزار بپرهيزید و حداکثر از ارانه کنندگان خدمات و تامین کنندگان مواد و کالا اسنفاده کنید) 9.آزاد سازي زمان براي مدیریت از طریق برون سپاري فعالیت هاي غیر ناب (ععصمم()) ۶.برون سپاري بر اساس فرصتهاي از دست رفته ) ‎Opportucity‏ ‏را 9برون سپاري براي کوچک سازي است و جلوگيري از فربه شدن و لخت شدن و تنبل شدن سازمان »براي رسیدن به قابلیت مطلوب باید به شکست کارو پروژه ها بپردازید و قسمت نابش را انتخاب کرده و

صفحه 78:
و بقیه را که موجب افزایش هزینه هاي ثابت و سربار مي شود به بیرون بسپارید بعنوان مثال تولید را با ‎(Prantd or Prarie) JUS! alla‏ 4 8 مونتاژ تبدیل کنید . ‎ISO‏ برون سپاریها باید داراي توجیه اقتصادي-فني باشند و بصورت پروژه عمل ‏كنيد و مدیر پروژه انتخاب شود » بدین ترتیب شرکت بسوي سازمان پروژه اي سوق پیدا مي کند و منافع بيشتري نصیب همکاران خواهد شد . ‏2).بخشهاي از فعالیت شرکت که در خانه گاو شیرده قرار دارد (در ‎(BOG Lethe‏ الزاماً باید برون سپاري شود واز ضرر جلوگيري گردد . ‎

صفحه 79:
0برون سپاري باید قدرت رقابتي شرکت را افزايش دهد و ابن موضوع به تجزیه و تحلیل رقابت نیاز دارد . 9.قبل از هر گونه ظرفیت سازي ‏ بايد ظرفيت موجود محبطي ملاحظه شود و سعي گردد از آنها براي مقاصد شرکت استفاده شده و سرمایه گذاري اضافه انجام نشود (نظیر انبارها؛سوله هاي آماده و..) 00 .در مديريت زنجیره تامین » جریان اطلاعات وپول را حفظ كنيد و بقيه را برون سياري كنيد . 0در ‎GO‏ » طراحي و مهندسي خريد را حفظ كنيد و بقيه را برون سياري كنيد . .در مديريت خرده فروشي حتي المقدور مالك سخت

صفحه 80:
.موقعي که در کلاس جهاني قرار داریم و بسپاري ازتامپن کنندگان مایل هستند با شرکت ما کار کنند . <).وقتي تامین کننده از لحاظ فناوري و کیفیت قوي تر از شرکت ما باشد. ).در برون سپاري باید به کسب درآمدهاي کوتاه مدت در حاشیه فعاليتهاي اصلي پرداخت و از ظرفيتهاي اضافه اطلاعاتيمديريتي و غیره شرکت براي بعضي کسب و کارهاي زیربط استفاده کرده و با بهره گيري از ظرفيتهاي محيطي سایر درآمدها را افزایش داد.

صفحه 81:
در برون سپاري به نکات زیر توجه كنيد : 0. برون سپاري باید بر اساس اهداف » ماموریتهاء»ارزشها و راهبردهاي شرکت باشد. 3.برون سپاري نباید لطمه اي به متمایز سازي و شايستگي شرکت بزند. 2.برون سپاري نباید به رضایت و روابط مشتریان لطمه وارد کند . <4.برون سپاري نباید عامل جلوگيري از تغیبرات اصولي و توسعه علمي وفناوري شرکت شود . 0. کنترل و نظارت در برون سپاري به عهده کارفرما است .

صفحه 82:
3.برون سپاري با خصوصي سازي متفاوت است » خصوصي سازي از طریق گسترش و واگذاري سهام » مشارکت سرمایه گذاري و پروژه اي و دايمي است ولي برون سپاري مقطعي » تكراري و در بسته هاي محدود مي باشد . 2.برون سپاري نباید به بهبودمستمر شرکت لطمه بزند. .در برون سپاري به هیچ وجه نباید نيروهاي ماهر و متخصص و ظرفيتهاي قابل رشد و توسعه شرکت را از دست داد.

صفحه 83:

صفحه 84:
on ‏مديريت خرده فروشي يك رويكرد راهبردي‎ ۱ ‎Marre nE:)‏ ا ۱۳ حتي تا درب منزل تامین مي کند. ‎CRIS Ro SCOP Lene!‏ ل لت » بهتر است از طريق بررسي نيازهاي اجتماعي و نوآوري محصولات و خدمات » محصولات و خدمات جديد به خانوارها برساند » واين موضوع نبايد الزاماً مربوط به مواد يا محصول اصلي شركت باشد. ‏0- شرکت مي تواند از محصولات جانبي .بازیافت »ضایعات یا ترکیبات ‎CO ero wane ten ly Sas Pere enter‏ | تامین وعرضه خود »محصولات و خدمات ارایه کند و سايردرآمدهاي ‎erst ROT S‏

صفحه 85:
هه 5 ‏ل ا ال ا ا‎ ence 0 ‏کوحک (مغاره ا ا‎ Sees SCM TRE Beebe. ‏ل‎ ‏هاي منتخب قرارداد دو جانبه امضاء كرده و يا اجناس خود را‎ ‏بر حسب تقاضاي فروشگاهها به آنها تحویل مي دهد.‎ رو ار ‎Os chee a eTeLE‏ ۱ ©- در خرده فروشي حداكثر بايد از مالكيت يرهيز كريد و از خدمات پیمانکاران جزء استفاده کرد و در بخش پيمانكاري ۰

صفحه 86:
99 | SET 5 000 01000000 155000000110 Neene) ‏ين‎ 21/177 ) ‏مكان (كانالهاي فروش‎ Cae eee SYED ©- خرده فروشي در تنوع سازي » توسعه دامنه بازارو شهرت آن بسيار موثر است وبا ا ا محصولات متنوع دست يافت . 9 در خرده فروشي » وجود ل ل ())»خرید از طریق ‎P.O.G.(Porci oP Gules)‏ 9 موثر است مشروط بر اينكه يك بانك تخصصي ايجاد كرده و يا از طريق يك بانک عامل عمل شود .

صفحه 87:

صفحه 88:
BOOs i ® كسب و كار الكترونيكي 1 ‏ا ال‎ gene eg) ‎co) PUES pee rE es‏ ل ‏ايجاد كشش (ل.1)) بجاي فشار ی ‏ا لت ا ا 6 0 07 براي معاملات خودكار با اطمينان بالا. ‏فروش محصولات يا خدمات را هر جه بيشتر و سريع تر به فروش 0-2 تبديل كنيد . ‏ا لك ‎۱۳ ReawOD CRs SCS Eee See ‎(Clee ee eto on ‏تجارت با کارت اعتباري‎ . Cee Pees ew DS .

صفحه 89:
0۸ ایجاد نهادهاي زیردر شبکه ‎BO pple Mal‏ PS eC lo Ele Orn Oe Orn (elm ©. يايكاه هاي اطلاعاتي ريديف اول » كاتولوكهاي الكترونيكي » معاملات الكترونيكي » خدمات مالي الكترونيكي » اعتبارنامه هاي الكترونيكي » عمده فروشي و خرده فروشي الكترونيكي و نظایر اينها 9. ايجاد برون سياري براساس 6001 . ‎EO‏ ل ل 01ت

صفحه 90:
‎ce‏ ایجاد و ثبت گردش پشتید ‎(EN ۱۹۳2‏ اريف جنين وضعيتي شركت به صورت زير نهادينه مي شود : ‎)۳ ‎0000-6 ‎Od‏ مقس ‎aera‏ ‏م انون ‏سس ‏مان ‎

صفحه 91:
استفاده از زیر ساختهاي 10 ۲ ابزارها: ‎phe‏ ‏مورد نیاز داد وستد هوشمندانه تدارک rn ees الترونيكي res) مس زنجيره تامين

صفحه 92:
0 " تقويت و تسهيل در دسترسي به اينترنت " تقويت و تسهيل در بهره مندي از اينترنت و اكسترانت * تقویت و تسهیل در بهره مندي از خط اجاره اي ‎aM (ent)‏ 2 9 ESS Eee Cer ree ie

صفحه 93:
۹ 0 هاي داده مورد نباز (Gere RoE UTES OS tor S eli ا ل ا ل ل ‎Gece‏ < يايكاه داده محصولات ( خانواده هاي محصولات ) و اقلام 0 (Garner reas ED REMY EN NICCED يايكاه داده مربوط به ناوككان حمل و نقل (تمليكي و بيروني) <2 يايكاه داده مربوط به يردازش سفارشها و ياسخ به نقاط و يديابي ( يدندم1) محموله ها ۳ 69

صفحه 94:
تهيه ابزارهاي الكترونيكي مورد نياز زنجيره تامين تهيه ابزار و شيوه هاي ارتباط با مشتريان » تامين كنندكان و ساير ذي نفعان | eS a ‏تدارك كارت اعتباري خريد‎ * رویه ها و دستورالعملهاي مورد نیا 0 ‏ا ا ا‎ Sea

صفحه 95:
000 RTONP Rae Ee Peer ‏ا‎ ۵ ایجاد سامانه مدیریت روابط با مشتري (CRO ) Dy ss b Liye clea) pg jks ott 9 کر ل ا ‎ee‏ 0 9 ۵ فراهم آوردن امکان سفارش و خرید اينترنتي براي مشتریان و تحويل در درب منزل

صفحه 96:
سامانه هاي مديريت تامين كنندكّان ‎NES i‏ ا ۱9 بالقوه جهت شناسايي تعداد بيشتر * ايجاد سامانه اثر بخش ارزيابي » درجه بندي و انتخاب تامين 2 * ایجاد سامانه تقویت و آموزش تامین کنندگان ضعیف | ایجاد سامانه بررسي و نظارت مستمر عملکرد تامین کنندگان ‎PART COBEN OU MRE CG LIKI EIRENE TICS ۳‏ * ایجاد سامانه درجه بندي تامین کنندگان

صفحه 97:
on كسب و كار مبتني بر تحقيق و توسعه بر حسب قانون ومقررات جمهوري اسلامي ايران و حجشم انداز ‎(ED cna‏ 0. همكاري با مراكز رشد ‎TS SOT te‏ ‎ee‏ ا ا ا ا ‎Te‏ ‏فناوري ( با استفاده از اعتبارات دولتي و تولید محصولات و خدمات 09 دانشكاه

صفحه 98:
عات ا ا ©-0- تفكر مخترعانه و خلق مدام 0 مه ‎Oe‏ ‎Se ene ae Dea]‏ ۱ ‎Por Dew Busicess )‏ 106 ‎ae mo!‏ 0 000002 ‎(Dew Products!services Ceverctiva)‏ ‎Te SUSE DIET cents aes!‏ 0[ ‎oe ue eae)‏ مره ‎Ee Scene en eee eR RCE Tenet ois)‏ اطلاعاتي رامالک شده » با نگاه برنده - برنده به شاخص سازي کارکتان و حذف تماشلچي ها پرداخته و محيطي معنوي الهام بخش و مطبوع بوجود اوريد. ] زمينه هاي علمي و قانوني خوشه هاي فوق در ايران فراهم شده است. [

صفحه 99:
99 ©. شايستكي هاي محوري در () .8©) 0 استفاده از زمینه هاي علمي و قانوني حاضر با يادگيري شتابان ‎Decree)‏ 0 2000022 2-2 - حل مسائل اجتماعي از راه هاي علم و فناوري رو سس و 9-©از مراكز رشد تا كلاستر ها(از 50002 تا 0 )۳ ۱3۱0 ا 0 ©-6©- ايجاد سازمان غير دولتي كريدور علم و فناوري در نفت و گاز ت ل ا ‎Or aa‏

صفحه 100:
سایر مدلهاي داد و سند ا ا ا سر ‎RO a ee BE ee 9‏ ال ‎|۱۳ ROS wma) ‎CR RCN wee Tee ene ‎(Carried reek rea cae Ca EO Re See ee! (eecera der aecah Gin ah ee Oe ew ER Se) 200 ‏ا‎

صفحه 101:
زياد 9 جدول مقايسه مدلها در بازاريابي نوين زياد 556 5 زياد 9 55 خيلي زیاد زياد إيت زنجيره ‎(eso) end‏ Gy ‏عمومي(60)‎ ‎any ‏مس‎ ‎(Go ‏تولید کارخانه اي و‎ ‏فروش عمده‎ (Oe) OND ere ‏یط‎ مديريت خرده فروشي (دصصص ی on 4 9

صفحه 102:
ا كت 0100# 0 نگهداري و ‎Cee eae‏ ‎Cn‏ داد و ستد مبتني بر الك 0000111101 صادرات و واردلت 535-55 ONE eee) (re qd 4 ۹ 8 دنل

صفحه 103:
is) © ازهواد اوليه | :دربا 0 مدیریت زتجیره زياد متوسط زياد زياد زياد تامين 00 6) پيمانكاري ‎re)‏ ‏زياد زياد | 0 زياد ‎cee‏ ‏داد و ستد الكترونيكي(اج | © ‎yen‏ یاد 3 . اخيلي زياد كم خيلي زیاد ‎panes 15 ghd‏ ‎rd‏ 0 زياد فروش عمده ‏ |62 ‎a) #‏ كم كم تس كم ۱ ‎re‏ ‏برون سپاري (0 | د 5 خيلي زیاد زیاد زياد كم 00 ع زياد اخيلي زياد زيا ‘ ‎ood‏ ل م 6 4 زياد زياد زياد زياد كم ال 1

صفحه 104:
زياد خيلي زیاد ۳ زياد خيلي زیاد خيلي زیاد 5 زياد خيلي زیاد ات Coad eee (Cxeeeeen 0 نكهداري و ام كا تا ۳ 20 003111112 error las eee (Geass

صفحه 105:
0010 0 رلا” + سساص !0 0 ere lord Oa Ov زياد خيلي زیاد خيلي زیاد متوسط زياد زياد 0 پيمانكاري عمومي(690) [۱ rene و ۱ 1 60-( ‏برون سپاري‎ (Ce ee ‏ل‎ ood (Retal Oocenewen)

صفحه 106:
W.Cv. +60E+OGO W.Cv Ord + ول Sere خيلي زیاد خيلي زياد خيلي زیاد مدل/ميزان تاثير Cer ‏تامين‎ ‎000000 اس لس See: ee eee) on داد و ستد مبتتي بر 69800 صادرات و واردات کالا 52232101112 (meek Nene ( ‏تركيبي‎ عت

صفحه 107:
1 ۱ 3 (مطابق با ماموریت برنامه رل تا (مطابق با آرمان شرکت) یا حداقل منطقه مورد نظر چشم انداز

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان