صفحه 1:
0 ‏ند‎ yeY:

صفحه 2:
6 هر موجود دارای بعدی نا مشهود و غیر مادی موسوم به ذهن است.

صفحه 3:
تعریف ذهن : فهم - دریافت - یاد - هوش - قوه ي باطني که مطالب را به یاد نگه مي دارد.

صفحه 4:
ذهن سه بخش دارد : كا ‎WET re‏ 9 نیمه هوشیار-تجربیات ذهنی و عاطفی فرد نا خوداگاهحذهن باطن جایی که حقیقت شخصی فرد ظاهر میشود.قلمرو دست نیافتنی(الگوهای کهن)

صفحه 5:
خود اگاه محیط را پایش می کند و بدان مسلط است ناخود اكّاه اطلاعاتى را ذخيره دارد كه از سلطه هوشيارى خارج است و از طريق تكانه يا لغزش بدان آكّاه مى شويم

صفحه 6:
اندكي در مورد فيزيولوزي اعصاب : «قشر مخ يا كورتكس نو : از ويرّكّي هاي موجود انساني و بعضي انواع يستانداران مثل ميمون است. ا ا ‎eS NOS ee‏ ك0 استدلال است.,

صفحه 7:
8 هييوتالاموس- صفحه كليد مركزى تنظيم كننده بدن #" زير هييوتالاموس- هييوفيز 000 05 SIND | ‏زا‎ | هييوتالاموس - هييوفيز - ليمبيك- ‎LID®1C GYGTEO &‏

صفحه 8:
۰ اس« نوروپتید را هیپوتالاموس آزاد کند. 8 نوروپپتید ها باعث ترشح هورمون های هیپوفیز می شود که خود در غدد درون ریز فعالیت ویژه ای را آغاز می کند مثل تیموس يا غدد فوق کلیوی.

صفحه 9:
8 در تا ما ‎a‏ بد ‎POLE Sie aS Tens)‏ 0 كوارث / اه ی گوارش برای ‎ESE‏ آز برای نوروپیتید های آزاد شده ته ای آزاد شده توسط cars rhe ۳ i] ‏استرس گیرنده هایی وجود دارد.‎ x = حتى بر روى : 3 ۳ ات سيستم ايمنى نيز اثر دارد ‎at‏

صفحه 10:
8 ولی نکته ی جالب اين است که بين مغز و دستگاه عصبی ‎POLES SES he we er Conia)‏ 8 حتی پیام های شیمیایی بر دستگاه عصبی و حالات روانی مغز اثر دارد.

صفحه 11:
۹۹ تم ليمبيك يا سامانه عصبى احساسى *تنظیم هیجان ها و رفتارهاي غريزي است. *فشارها را کنترل ميکند. »دفاع بدن را افزايش ميدهد. «شفاي بيماري تسهبل مي کند.

صفحه 12:
تالاموس و ۳ مغز ليمبيى) رفتارهاي 0 و ‎ear‏ 220 را ۳ ميكند.

صفحه 13:
سیستم( مغز آرام ) : ‎ae‏ 307 ‎HRD‏ 0 ۹ م توانايي هاي فوق ‎SS‏ 3 ق عادي قعیت میاذ ۲ 9 مو ‎eS‏ (ليمبيك سيسة سيستم )جست و جو كرد

صفحه 14:
ذهن در باردارى pee nee | حاملگی نا خواسته 8 تغییربات جسمی ا ديكريان 6 خواب های نا خوشایند | از دست دادن شغل و استقلال 4 ترس از زايمان

صفحه 15:
6 وقتی ذهن اشفته است: 8 تحت تاثیرهر نیرویی قرار می گیرد 8 هر سخنی در آن اثر می گذارد 4 (هر كاه مادر آكَاهى و شناخت در زمينه زايمان ندارد ارام

صفحه 16:
جسم همه ى مسئو ليت ها را به عهده مى كيرد !

صفحه 17:
از جمله نوصيه هاى بيشنهاد شده در تحريكف 0 عشق er ۱ [ ۳ ۱9 | 27 2 | احترام گذاشتن 8 واقع بين بودن 4 اعتدال و خويشتن دارى در موريد الكل و ريوابط جنسى | سادكى

صفحه 18:

صفحه 19:
درمان: 4 يكيارجكى امواج مغز از طريق ريبوش هاى آرام سازى ت 8 در سيستم ليمبيك به جاى سوخت و ساز استرسء آرامش و 0 4 البته شيوه ى ارزيابى بيمار نيز بسيار مهم است.

صفحه 20:
مدیریت: استفاده به موقع از هر جيز براى رسيدن 2 بايد مديريت را از خود شروع كرد

صفحه 21:
6 ). خود باوری: ‎ee |‏ 025 18# خودسازی 8 9. خود باروری

صفحه 22:
| انسان باید به دنیای ناشناخته ی خود هدایت شود تا از طریق خود شناسی به مسیر درست زندكى دست يابد | تعریف: بریداشتی که فرد نسبت به ماهیت ‎Sess ye 5G‏ سرك 1 باورها و ايده هاى خويش دارد

صفحه 23:
نكته ‎TSE Te |‏ ا 2 ا ا ‎e's)‏ لل ا ا 0 ل سرعت به عمل تبديل ميشود. ‏| پس بهتر است باور هاى خود را اصلاح كنيم جرا كه ‎be)‏ ا ا ا ‎peewee‏ امي

صفحه 24:
# سلامت رفتار والدین 8 * عوامل آسیب زننده به رفتار سالم می تواند شامل موارد كم ‎eee‏ يسم ‏| الف) نا اگاهی و بی توجهی والدین به اهمیت دوران کودکی ‎Reo ee ts. tas ie

صفحه 25:
| 0.فشار مالی در طی دوران رشد: ا كودكى/نوجوانى/تحصيلات عالى/ييدا كردن شغل مناسب/يلند يروازى هاى غير منطقى و دور از دسترس/ورشكستكى هال... 8 ©.تغييرات محيطى و فرهنكى: 00 eS CRNUHRNEET | 8 “6.تغييرات جسمى.

صفحه 26:
هدف 8 _توجه عمیق تر به موهبت"بارداری* تغيير نكريش بنيادى در خصوص تجربه ى دوران باردارى از“دوران سخت و وحشتزا ” به كسب خاطرهاى ”شيرين و ۳ 8 .يافتن فرصتى دوباره برراى نوشدن و كامل تر شدن والدين با قبول ”مسووليت“ مراقبت و رشد فرزند! . ادايه راه هاى عملى براى هر جه با كيفيت تر و استثنايى تر 00000

صفحه 27:
4 كمى به مادر و همجنين يدر تا لايه ى وجودى خود را ‎SS Terese Ore)‏ 8 بازنگری کلی نسبت به باورهای نادرست و عملکردهای افراطی و تفریطی خود در این دوران نماید.

صفحه 28:

صفحه 29:
4 نگاه کوانتومی 8 تفکر کوانتومی ل الات كت

صفحه 30:
000۳00 مالتم امساسى شامل تفكرات , تغييرات فيزيولوزيكى و رفتار ناشی از آن. هوش ميجانى بيست ؟ مجموعه ای از توانمندی ا مهارت ۱ ۱ Se RECN)

صفحه 31:
انواع موش هیجانی ل ا ل ‎AOD‏ ل س-انطباق يذيرى عا- كنترل استرس ‎۵

صفحه 32:
NCH BLL VOT Te) CRIN YEARS CRISS CTI ‏روابط بين فردى و مسئوليت بذيرى‎ TENEMENT انطباق يذيرى : دل مسئله و واقعيت سنجى و انعطاف بذيرى كنترل استرس : تحمل استرس و كنترل تكانه فلق عمومى : فوشدالى و فوش بينى ‎MMF SPALL Ns iI Ala) K ya op i fog FAO)‏ الت و حالات عاطفى ما بر روى افكار و رفتارمان تأثير مى كذارند

صفحه 33:
"ا نز ا سازكارى عبارت است ازايجاد تعادل و هماهنكى رفتار فرد ‎roe ae)‏ ا ل ا 00 ‎ne nee‏ ا ا ا 0 به تطابقی مفید و سازنده دست یابد.

صفحه 34:
‎Dy 27 ۳ ۹‏ ا ل ل ات ۳ استعدادها يذيرش واقعيت هاى اجتماعى است. ‎Nie ON EI We EB emer CO Orn ‎PCS See CCS NOOR eae we Me ree) ‏نمى كنند » در عين حال اين توانايى ها را دست كم نمى 4" ‏- شخص سازكار انعطاف يذير است و مى تواند انكيزيه ها و هدف هايش را در صورت نيازتغيير دهد.

صفحه 35:
- فرد سازگار کسی است که بین خواسته ها و تمایلات وضع موجود و وضع او هماهنكّى و هم خوانى وجود داشته باشد. - فرد سازكار كسى است كه صفات و ويزكى هاى كوناكون ا كا 3 2 ل ولى سازكارى مطلوب هنكامى رخ مى دهد كه بين آن جه رياجع به خود مى انديشد با آن جه ديكران درباره او مى ا ا ‎REP UR‏ ل ا ا ل ا ات 1 دیگران را بشناسد و پاسخ و واکتش های متناسب از خود نشان دهد.

صفحه 36:
فرد سازگار کسی است که اطمینان دارد می تواند رفتار و هيجانات خود را كنترل نمايد. افراد سازكار به قدر و ارزش خود آكاهند و مى دانند كه مورد قبول اطرافيان واقع مى شوند » آنها به راحتى مى توانند ريوابطى نزديك و ريضايت بخش با افراد ديكر برقرار كنند. - انسان هاى سازكار از عزيت نفس و اعتماد به نفس بيشترى برخوردارند.

صفحه 37:
- انسان هاى سازكار زندكى را دوست دارند و زندكّى در وجودشان جاری است. ۱9 0 SS Se tee eS ES ie ‏که به عهده گرفته شایستگی لازم را از خود نشان می دهد‎ ‏و لزومی نمی بیند که شغل خود را مرتب تغییر دهد.‎ [7 ev ae nt Peres Sere: ‏آنها بیندیشند و تصمیم بگیرند و عمل کنند.‎

صفحه 38:
| - فرد سازگار مقدار معینی از اضطراب را می پذیرد و طبعا وقتی وجود اضطراب را بپذیریم به استفاده از روش های مکانیزم دفاعی جهت توجیه منطقی رفتار خود کمتر ف | فرد سازكار از روش هاى كاهش تعارض و ناكامى آكّاه است و آنها را عاقلانه مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و راه حل منطقی برایشان پیدا می کند.

صفحه 39:
[1۹ ES ‏ا‎ eee) ‏مشاركت فعال دارند و فرايند جامعه يذيرى درآنها به شكل‎ ‏سالم صورت می گیرد.‎ بنابراين جون ريشه دفتارهاى نابهدجا ركو كان و نوجوانان و انحرافات و بزهکاری ها وا باید در سنین اولیه کو کی در خانواد»ا جستج كرد . برهمين اساس والدين افراد سا كا راز 000

صفحه 40:
۹ یت ذهن عوامل موثر در مدیری

صفحه 41:
مقابله با ترس: شناخت ترس : ترس واقعيت دارد و ما مجبور هستيم براي به زانو در آوردن آن در ابتدا وجودش را بشناسيم و بيذيريم. مهار ترس: از طریق تلاش - کوشش - حرکت اميد با عمل: اميد » ايمان و اعتقاد نيريوي خلاقه و سازنده اهداف بشرند.

صفحه 42:
عوارض ترس:

صفحه 43:
*دشمن شماره یک موفقیت *تحلیل انرژي و كارايي «ابتلا به بيماري یا Ow PSY STS ee Tah

صفحه 44:
۳

صفحه 45:
اضطر اب 02 er CSR CEDY ED CRen YO eT | افراد با افزايش نور اگاهی به مقدار قابل توجهی میتوانند از اضطراب خود كم كنند.

صفحه 46:
ترس را از ميان ببريد تا اعتماد به نفس با اعتماد به نفس از مادر زاده نشده

صفحه 47:
| ۱ سوت ل ا لل 0 لا مهارت دارد ‎Dake ee ROT Eo de |‏ ل ا ل لي ‏است

صفحه 48:
اعتماد به نفس چگونه به دست می آید :

صفحه 49:
*اطمینان بر خود در اعمال خود *خالصانه و با اعتماد واقعي باورها را نسبت به خويش عميق كردن ا ا ا ‎ED Conve‏ برايم.

صفحه 50:
اعتماد به نفس واقعی چیست؟ 0 ‏ا ةا ا‎ TTAT ORE Ta| ‏رویدادها «موفقیت ها , شکستها و افراد دیکر,‎ » افراد با اعتما دلكرمى ديكرا اد به نفس بالا نيازى به پذیرش , موافقت , تایید , تشویق و كه اعتملد به نفس با این گونه نیست که شما را از هر گونه تردید یاسن و نگرانی مصون بدارد بلکه تنها 0

صفحه 51:
اعتماد به نفس هاى غير واقعى : اعتماد به تفس های کلذب : وابسته و زود گذر هستند و ارتباطی به مامیت ۹ كستافى: يك نوع نقاب براى استتار بى كفايتى و اعتماد به نفس يايين است. 0 MCA Op evra NCOB TZN) eM eyTo LAV} ‏دمند اما از درون امساس پوچی داشته و از شکست جسیار هراسانند.‎

صفحه 52:
فصوصیات مهم افرلد با عتملد به تفس با لس ف ا از لحاظ جسمانى , امساسى , ذهنى و معنوى از فود مراقبت مى كتند. ۱ توانایی بفشش اشتباهات فود و دیگران را ارند. از نقامط ضعف و قوت فود آ گاهی دارند. همواره در دال بيشرفت و ترقى مستند و از ريسك هاى مثبت در زندكى بيم ندارئد اعتماد به نفس آنان به دور از فود بينى و غرور است.

صفحه 53:
قادر به يذيرش و بند كيرى از اشتباهات فود مى باشند. قادر به بيان جمله (من اشتباه كردم) مستند هنكامى كه از آنان يرسشى مى شود مالت تدافعي به فود نمى كيرند. به فويشتن و توانايى فودشان ايمان و اعتقاد دارندد باور دارند كه فردى با ارزش , با قابليت , دوست داشتنى » يذيرفتنى و مهم مستند. هيج كاه فودشان را با دیگران مقایسه نمی کنند. از آن که دیگران نسبت به آنان وكونه ‏ مى انديشند واهمه و نكرانى ندارئد. ا للم

صفحه 54:
‎SIFY‏ صحيح بانک حافظه ‎AO OI eg Sen pean CS I atc ‏مثبت را از بانىك ذهن خود برداشت‎ ICS Itc) ‏كنيد. ‎ro

صفحه 55:
روشهاى مثبت انديشىع از اغراق فود دارى كنيد افكار منفى رادر نطفه ففه كنيد. برنكات مثبت تأكيد كنيد اشتباهات فود را بيذيريد . شما يك انسان مستيد. فا كت تمكم به فود را كنار بكذاريد به فود فرصت بدميد. بر آنهه مى توانيد انجام دميد بيشتر تأكيد كنيد نه آنهه که نمی توانید.

صفحه 56:
پیام های تاثیر گذار #8 بدن زن باردار برای زایمان طراحی شده است 8 تولد بیماری نیست | بدن عزیزتان را باور كنيد 8 بدون مداخله همه چیز بهتر انجام می شود | 7609 زایمان ها به مداخله نیاز دارند اال

صفحه 57:
لت 0 9 براى نداشته هايت فكر كن به جاى اينكه به نداشته هاى زندكى بنالى به داشته های زندگیت ببال

صفحه 58:
فرق بین افراد موفق و ناموفق :

صفحه 59:
اصل 8 والت دیزنی برای رسیدن به قله موفقیت معتقد بود: 8 ). درباره ارزش هايى كه دوست دارى به آن ها بررسى ا 00 | ©. درباره جيزهايى كه به آن ايمان دارى ”آرزو كن“ 6 <. برای واقعیت رساندن آرزوهایت "شجاعت داشته باش"!

صفحه 60:

صفحه 61:
SOE ee pee Lee we Teneo Rare «افراد موفق با همت خويش » اطمينان خاطر » اعتماد به نفس را ذره ذره مي اندوزند.

صفحه 62:
1 Pe oaere OPPO ‏اعتماد به نفس:‎ افكارتان را ييشاييش بر موفقيت متمركز سازيد. »با تمركز بر استعداد » توانايي و امكانات خود نيروهايتان را تقويت كنيد.

صفحه 63:
و دلگرم کننده روحیه ي خود را از هر لحاظ قوي تر سازید

صفحه 64:
«از شكست هراسي به دل راه ندهيد زيرا شكست آغاز ييروزي است. “اميد و ايمان را باور كنيد و آن را شعار هميشه خويش اك 1 مشكلي را پیدا کنم.

صفحه 65:
“در بي هدفتان باشيد و فكر تأثير از جانب ديكران رااز خود دور كنيد. »براي رفع هر مشكل به مغزتان رجوع كنيد و از ۳۳ ۱۳

صفحه 66:
*هميشه در رديف هاي جلو بنشينيد. ‎Teer cey‏ اا م

صفحه 67:
سرعت راه رفتنتان را 066 تندتر كنيد. ( حركت بدن نشانه وا كنش ذهن است

صفحه 68:
«بلند و جدي حرف زدن را تمرين كنيد . (سخن گفتن ویتامین اعتماد به نفس ی ‎alSiae‏ دست دادن جدي باشيد.

صفحه 69:
#در جمع نظر بدهید. “خندان باشيد. ( خنديدن عاليترين دارو ‎Amer eC RT CSPI EN‏ *ذهنیت منفي به دیگران و به

صفحه 70:
1 SECTOR EME REN ttt)

صفحه 71:
يس انديشه خود را مثبت كنيد

صفحه 72:
به مهتاب بد نكوييم اكر تب داريم

صفحه 73:
كت كد مهارت هاى مربوط به امرارمعاش ويافتن شغل -مهارت های مربوط به مهارت های فردی -مهارت هاى مربوط به موقعيت هاى يرخطر: ,جرات آموزی وارتباط موثر بین فردی ‎Sei orrcrrtiny‏ ‎eSB recs re bY‏ رل ۱۳ | ,سرمشق دهی وتفکر سالم او مهارت حل مسئله

صفحه 74:
مهارت حل مسئله 1# روشى كه فرد مى آموزد تا از مجموعه مهارت هاى شناختى موثر براى كنار آمدن با مو قعيت هاى مسئله آفرين زندكى استفاده كند ۱ ‏ا‎ rise 0 eee ‏ا‎

صفحه 75:
فرآیند آموزش حل مسئله 1 8 (2-ارزیابی مسئله 8 © سيال سازى ذهن همراه با شيوه درست بارش افكار | <0-تصميم ككيرى ‎Ja ely Gy ISG 84‏

صفحه 76:
موانع ييشرفت مهارت حل مسئله 0ل

صفحه 77:
روش هاي آرام سازي از طریق روشهاي آرام سازي مي توان قفل و بند هاي توانايي هاي فوق عادي مغز را گشود 6 ۳ ‏ا‎ ۱ ley ‎ee‏ سر مرج

صفحه 78:
مراقبه و تصویر سازي ذهني ۳ ee er er ae) ‏«هر روز بتعدادي جملات مثبت به خود بكوئيد.‎ 0

صفحه 79:
قدرت سكوت سر و صدا میدان انرژي منفي را گسترش میده »با سكوت نيروي دروني دوباره باز مي كردد.

صفحه 80:
دعا و نيايش 000 Ie eo Seve SES BNE ES Cie Terence ees kee fens ey ‏آرامش و صلح‎ »دعا از قلب بر مي خيزد و به سوي خداوند حركت مي كند.

صفحه 81:

صفحه 82:
POR TOr See SNe ‏ا ا‎ errr a ‏همتايى!‎ ‎CLEGG |‏ ل ا ۱ ا ا ا 0

صفحه 83:
*اصلاح عادات غذايي كت ٠خواب‏ - استراحت

صفحه 84:

صفحه 85:
*فرمان راندن یا فرمان بردن را خود ‎eS‏ ‏"دوست داشته شدن يا دشمن به شمار Pep eke wee ase el

صفحه 86:
0 vee een Wee meee new ‏تواناتر خواهيم بود اكر خود را بشناسيم و‎ ‏راه بهره كيري از نيروهاي شكرف ينهان‎ DOCS ee ‏ل ا‎

صفحه 87:
1۱ e SEBEL EN SLI ‏اا‎ ‏باشیم.‎ 22 Se es erd Peele dees *جهان نیز به راستي چنان است که مي پنداریم و نه ۳ ree ee gies

صفحه 88:
»به روزي يا تيره روزي از ماست. 6

صفحه 89:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان