صفحه 1:
*| Tc alia sd ‏ل‎ edt St ee eee ae FO Ne eel eed el a ee . ‏“مازندران‎ ‎0 ‏دانشکده پرستاري و ما ا‎

صفحه 2:
‎Gz‏ ترس سب ‎

صفحه 3:

صفحه 4:
‎Be‏ ارزش وقت از دیدگاه قرآر ‎ZA‏ رزش وقت از دیدگاه قران ‎ ‏“در قرآن به قدرى به وقت احترام شده كه كويى ا 0 00 خداوند به آن سوگند یاد نموده و میفرماید: ‎

صفحه 5:
۹ ‏ل‎ r) ١ Wit ۱ 1 **موّمنان از کارهای بیهوده رویگردان هستند

صفحه 6:
**در قيامت اهل باطل و اتلاف كران وقت زیان خواهند دید *سوره مومنون آیه 6 * * | «|

صفحه 7:
7 تا آنجا که با ناله و فریاد میگویند سید ۳۳9 0 pie

صفحه 8:
Pi Sera ee Pee eerie eri pa Sry Seer ee Se rr iy ows ‏كوتاهي کردم به راستي که من از مسخره کنندگان‎ ۳-0 * 2 i

صفحه 9:
م ع «و هم يصطرخون فيها ربّنا اخرجنا...؛ یا

صفحه 10:
5 * ‏فریاد میزتند يروردكارا!‎ Bee f i Be ie eri as Te eT eC (Coreen Weer nrasy) erhnee eee ae SCHSy Sere errs Fie Ss esa |39 ‏را‎ Reenter eprurctty ‏شما نيامد؟‎ اكنون عذاب الهى را بجشيد كه براى ظالمان هيج ياورى نيست | a ‏0ت‎ ‎2

صفحه 11:
۷۷۱۱۱۱۵1 ‏ویلیام شکسپیر‎ ee) Shakespeare 2۸ ۳ 0 OPPS) XO CEP Wa Ia eB reer a ‏“«بر آن ها كه مي هراسند بسيار تند»‎ 0 ‏ا ل‎ RECS Nols i ‏ل لت‎ ECA's ‏اماء برآن ها كه عشق مي ورزندء زمان را آغاز و باياني‎ »

صفحه 12:
۱ مديريت زمان »مديريت كك ا 9 مهارتهاست که شما را در استفاده موثر از زمان کمك مي‌کنند

صفحه 13:
ل عدم استفاده از مدیریت زمان کر نینک مر وتا ‎Se‏ cae Pe ne even Ewes TABU CWP TESS Se ‏ا ات‎ 00 ie eres me) ‏شرایط بحران کار کنند.‎

صفحه 14:
‎a ea‏ ميشود: ‏».دیدگاه بهتري نسبت به كارهاي وابسته به یکدیگر و اولویتها بدست آورید. ‎a 8‏ هاي بيشتري براي خلاق بودن ایجاد ‎٠‏ با فشارهاي روحي و استرس مقابله كنيد» آنها را كاهش داده و از آن اجتناب كنيد.

صفحه 15:
py Renee eee ae reer ‏*با ثبات قدم و بطور منظم به اهدافتان‎ ‏دست یابید.‎ ا 0 #انرست:زتدكي كنيد

صفحه 16:
اصول مدیریت زمان ‎if 4‏ «الف: هدف گذاره 2 «تب: برنامه ریزی و فهرست بندی اولویت ها ٠ج:‏ رعايت اولويت ها ‎٠‏ مديريت زمان - هدفكذاري + تعيين اولويت + رعايت اولويت

صفحه 17:

صفحه 18:

صفحه 19:
فایده نوشتن اهداف re Ep yap ty py Ppt ap cre Ly IBIS 5 Ki

صفحه 20:
‎Ap SI‏ فایده نوشتن اهداف ‎۱۳ BLY PBB!

صفحه 21:
فایده نوشتن اهداف 111110111111101 55 انجام شود تشخيص اولويت اهداف از طریق مقایسه آنها

صفحه 22:

صفحه 23:

صفحه 24:
فعاليت ها و اولويت بندى آن ها rodent YY BYES bee we ‏هیچ ارتباطی با اهداف ما‎ 1۱ pets DT ek Pe eee Rip para IY, ‏(مثلا دوستى كه ما را با يك بيامك به حضور‎ ٠ ۱ ‏ار ا‎ al oad ‏کند)‎

صفحه 25:

صفحه 26:
مهم نیستند ولی فوری اند 5 کارهایی که مهم اند ولی فوری نیستند

صفحه 27:

صفحه 28:
۱ Ten ‏میز گذاشت. بدون هیچ کلمه‌اي» يك ظرف شيشه‌اي بزرگ‎ ‏و چند سنگ بزرگ از داخل جعبه برداشت و تا جايي که‎ ۳ 0 ۱۱۹ 07 ‏سپس از شاگردان خود پرسید: آیا این ظرف پر است؟‎ * ۳۱ T Wa Rene Ora

صفحه 29:
* سپس معلم مقداريي سنگ‌ریزه از داخل جعبه برداشت و يآنها را به داخل ظرف ريخت و ظرف را به آرامي تكان ‎RE S'S Seren)‏ ا ا ا ‎PTE‏ ‏بزرك قرار كرفتند. اين كار را تكرار كرد تا ديكر سنگ‌ريزه‌اي جا نشود. * دوباره از شاكردان يرسيد

صفحه 30:
۳۱ Sere eo SENS NB Sh * دوباره معلم ظرفي از شن را از داخل جعبه بیرون آورد ‎e RCC EMt BYE Enter) -We Sri]‏ 0 خالي را پر کردند. BS eee eres Lees ep rors ‏یکصدا گفتند: بله.‎

صفحه 31:
Pre ee ee eo Pear winger py We ket Cone Wee ‏كرد و كفت: حالا ظرف بر اسث.‎ ل م ا 0ن

صفحه 32:
Wi 0 / POSES Pe ers ke ee ee ‏نگذارید» هيج‎ ar) ۳-9 ۱۳ ‏يشماست.‎ ‏وقت فرصت برداختن به آن ها را نخواهيد يافت.‎ ‏سنگهاي بزرگ مهم‌ترین چیزها در زندگي شما هستند؛‎ ‏خدايتان» خانوادمتان» فرزندانتان» سلامتيتان» دوستانتان‎ 00 ‏ا‎ Ew) 000 CRRVICCPPC ERE Yor Pp Pete es ty برجا خواهد بود.

صفحه 33:
0 ‎este mene Cerner nee‏ تس پیگذارید» در غیر این صورت هیچ گاه به آنها دست 0 ل اما سنگ‌ریزه‌ها سایر چيزهاي قابل اهمیت هستند مثل تحصيل» ‎Pe Ce eam Cy‏ ال ا ا ل ا |

صفحه 34:
(yet) keer wr wares ‏معلم ادامه دادء‎ © 2 dy (Sai5 PAY eee DIRE ۳۰0 bre EIe ee) هیچ گاه وقت كافي و مفید براي كارهاي بزرگ و ‎NE ed (COST ORES) ve)‏ 3۳۳2 چيزهايي که واقعاً برایتان اهمیت دارند.

صفحه 35:
Pe er mer Nt ‏"کرد و در زمان مناسب آنها را انجام داد.‎ ‏سق‎ ee

صفحه 36:

صفحه 37:
پیامبر اکرم(ص)

صفحه 38:
0 7 ce » سعادتي كه در اين دم نهفته است؛ 3 5

صفحه 39:
رزوي خافديه اندازء كاف وقت يبراي ‎Se eT Tew ees‏ و ع كك جون وقتيكه از دست رفتء ديكر بر ‎ES‏ 0

صفحه 40:
1 “به دليل فقدان برنامه مناسب براي ارتباط با دیگران

صفحه 41:
ناتواني در گفتن نه 531111 ”7 0 احساس خجالت زدگي

صفحه 42:
> Bre Le ‏ل‎ Teale عدم اطلاع از اهمیت فعالیت ها 7 عدم اجراي کامل و مرتب برنامه ها

صفحه 43:
تصور نادرست از برنامه ريزي 3 7+ اعدم اطلاع از تاثیر برنامه ريزي اا ‎es‏ ۱7 9- نكهداشتن برنامه در ذهن و مكتوب نكر دن آن

صفحه 44:
احساس امکان ‎Yoel‏ 920000 توش کرد 1000 بيشتر امور عدم تمایل به ارائه اطلاعات به دیگران

صفحه 45:
۱۳ OOPS ed Ca ‏*احساس سستي در انجام کارها‎ -

صفحه 46:
نیمه تمام گذاشتن کارها ۱ 200 5207 برداختن به امور كوتاه مدت

صفحه 47:
بر عادت به تعویق انداختن کارها 1 / ١ 9 ‏“كارها نداشتن باور قلبى به لزوم انجام آن‎ کار است

صفحه 48:
9 eS cere Bere) * افزایش تمرکز ذهنی بر موضوعی خاص ل ل را ات۱ 0000 ‎٠‏ در نظر كرفتن موضوع به عنوان مرحله اى از ا ‎eS Ye‏

صفحه 49:
*وقتهای زندگی تو جزء جزء عمر تو است» بس بكوش كه هيج وقتى از عمر تو جز در موارد امورى كه عامل نجاتت است تلف نشود

صفحه 50:
1 ۳ بخشی را به مناجات با خدا و برقراری ارتباط با آفریدگار جهان میپردازد.

صفحه 51:
eye SSL Swern T'S ese ee ‏سامان دادن به معاش(مانند غذاء لباس» مسکن و‎ aye Bee ‏مركب)‎ Ae Ses ee is ero ۱2 Te RB Ts er GSB TOE)

صفحه 52:
و ‎Ne Wael Sunrec Siti be‏ ان ‏* عادت هاى قبل را فراموش كنيم . ‏ا لل ‎ey‏ ‏براى ترك عادات نادرست و يادكيرى روش هاى جديد صبور باشيم.

صفحه 53:

62,000 تومان