کسب و کار مدیریت و رهبری

مدیریت عملکرد و روش ارزیابی متوازن

modiriate_amalkard_va_raveshe_arzyabi_motevazen

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت عملکرد و روش ارزیابی متوازن”

مدیریت عملکرد و روش ارزیابی متوازن

اسلاید 1: مديريت عملكرد و روش ارزيابي متوازن Performance Management & Balanced Score Card دوره دانش افزایی 4 روزه مدیریت ورزشی فدراسیون قایقرانی و اسکی روی آب مدیریت آموزش 1388

اسلاید 2: بطور کلی اهداف مديريت عملكرد عبارتند از :- ايجاد نتايج بهتر در سازمان- ايجاد يك فهم مشترك از نتايج- روشي براي توسعه كاركنان- بـهبود عملكرد- برآورده نمودن خواسته هاي ذي نفعان- ارتباط فـرآيندها و كاركنان

اسلاید 3:

اسلاید 4:

اسلاید 5: استفاده از ابزارهاي مالي به تنهايي كافي نيست ، چه بايد كرد؟ - لزوم بكارگيري معيارهاي كامل تر و متنوع تر ضروري است- يكي از اين روشها : Blanced Score Card يا روش ارزيابي متورازن مي باشد كه در سال 1992 توسط نورتون و كاپلان در مجله HBR (Harvard Business Review) ارائه گرديد

اسلاید 6: سیستم ارزيابي متوازنسيستمي براي مديريت برسياستها و استراتژيهاي سازمانBALANCED SCORECARD (BSC)

اسلاید 7: فقط 5% كاركنان از استراتژيها مطلع مي شوند. (عدم انتقال) فقط 20% مديران منافع خود را در پيوند با استراتژيها مي يابند. (عدم همسویی) 85% مديران ارشد كمتر از يكساعت از وقت خود در ماه به استراتژيها اختصاص مي دهند. (عدم تعهد مدیریت) فقط 40% از سازمانها بودجه و برنامه عملياتي خود را با استراتژيها مرتبط مي سازند.(عدم تخصیص منابع)Premerus Consultingبر اساس تحقيق نود درصد سازمانها موفق به اجراي استراتژي خود نمي شوند زيرا :

اسلاید 8: موانع اجرا و عملیاتی نمودن استراتژی عدم انتقال استراتژی در سطوح مختلف سازمانعدم همسویی کارکنان با استراتژیعدم تعهد مدیریت ارشدعدم تخصیص منابع لازم جهت اجرای استراتژی

اسلاید 9: مدل كلي ارزيابي متوازن Balanced Scorecardتا چه حد انتظارات سهامداران را برآورده مي كنيم ؟تا چه حد انتظارات مشتريان را برآورده مي كنيم ؟تا چه حد قابليت تغييرو بهبود را ايجاد و نگهداري مي كنيم ؟ براي موفقيت به كدام فرآيندها بايد توجه كنيم ؟ استراتژي هاماليمشتريفرايند يادگيري

اسلاید 10: منظر ماليمنظر ماليمنظر ماليمنظر مالياهدافسنجه‌هاكميتبرنامه‌هامنظر مشتريمنظر مشتريمنظر مشتريمنظر مشترياهدافسنجه‌هاكميتبرنامه‌هامنظر فرايند‌هاي داخليمنظر فرايند‌هاي داخليمنظر فرايند‌هاي داخليمنظر فرايند‌هاي داخلياهدافسنجه‌هاكميتبرنامه‌هامنظر يادگيري و رشدمنظر يادگيري و رشدمنظر يادگيري و رشدمنظر يادگيري و رشداهدافسنجه‌هاكميتبرنامه‌هااستراتژي

اسلاید 11: در هر يك از منظرهاي ارزيابياهداف استراتژيك ما چيست؟((Objectiveسنجه‌هاي مناسب براي ارزيابي تحقق اين اهداف كدام است ؟ ((Measureكميت مورد نظر براي هر يك از سنجه‌ها در دوره‌هاي ارزيابي چقدر بايد باشد؟ ((Targetچه برنامه‌ها و ابتكاراتي براي تحقق اهداف داريم؟)برنامه ها)

اسلاید 12: رابطه علت و معلولی در ارزيابی متوازننتايج ماليرضايت مشتريفرايندهاي كسب و كاريادگيري و رشدوجود مشتريان وفادار و راضي منجر به افزايش درآمد مي‌شودفرايندهاي بهبود يافته موجب بهبود محصولات و خدمات براي مشتريان مي‌شودكاركنان ماهر و خلاق، شرايط موجود را براي بهبود فرايندهاي كسب و كار زير سؤال مي‌برنديادگيري و رشد كاركنان زير‌بناي نوآوري و خلاقيت است

اسلاید 13: توازن بين معيارهاي مالي و غير ماليتوازن بين عوامل داخلي و بيرونيتوازن بين اهداف بلندمدت و كوتاه مدتتوازن بين وجوه چهارگانه توازن در ارزيابي متوازن

اسلاید 14: تدوين استراتژي هاي سازمانتعيين اهداف بلندمدت و كوتاه مدت بر اساس استراتژيها (ازمنظر مشتري ، فرايندها ، يادگيري و مالي)شناسايي عوامل كليدي موفقيت در تحقق اهدافتعيين شاخصهاي ارزيابي تحقق اهدافتدوين برنامه هاي اجرايي جهت تحقق اهدافايجاد سيستم اطلاعاتي مناسب جهت جمع آوري ، پردازش و گزارشگري اطلاعات مرتبط با كنترل نتايج حاصله از و اتخاذ تصميمات اجرايي لازم مراحل پياده سازي روش ارزيابي متوازن

اسلاید 15: نكات اساسي در توسعه سنجه‌هاسنجش عملكرد يك وسيله ارتباطي استراتژيك است:- سنجه‌ها علامتهايي به سازمان منتقل مي‌كنند كه در واقع چه چيزهايي براي سازمان مهم هستند - سنجه‌ها رسالت ، مأموريت و اهداف يك سازمان را منعكس مي‌سازند

اسلاید 16: نكات اساسي در توسعه سنجه‌هادر برپايي سنجه‌ها، حمايت، پذيرش و مشاركت يك نكته حياتي است :- سنجش عملكرد مي‌بايست توسط استفاده‌كنندگان درك شود و مورد پذيرش قرار گيرد . اين امر با مشاركت استفاده‌كنندگان در برپايي سنجه‌ها امكان‌پذير است .

اسلاید 17: نكات اساسي در توسعه سنجه‌هاسنجش عملكرد بايد به عملكرد فردي و گروهي متصل شود :- كاركنان بايد بفهمند كه چگونه عملكرد آنها بر عملكرد واحد تأثير مي‌گذارد .- پاداشهاي فردي بايد در جهت تحقق اهداف عملكردي مقرر گردد .

اسلاید 18: نكات اساسي در توسعه سنجه‌هابا چند سنجه‌مهم شروع كنيد و سپس سنجه‌هاي ديگر را توسعه دهيد :- همه ابعاد عملكردي كه مي‌تواند مورد سنجش قرار گيرد، به اندازه هزينه اين كار نمي‌ارزد.- مفيد بودن و عملي بودن سنجه‌ها مي‌بايست پس از جمع‌آوري مقدار كمي اطلاعات مورد بررسي قرار گيرد.

اسلاید 19: نیاز به يك پانل براي هدايت در جهت‌هاي استراتژيكمديران ، مانند خلبان‌ها ، نياز به اندازه‌گيري بسياري از عوامل محيطي و عملكردي دارند تا سفر خود به سوي آينده‌ي موفق را پايش نمايند.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید