صفحه 1:

صفحه 2:
‎Kae ed‏ را ‏هزينه هاى شركت را به عبهده دارد. ‏*يك مدیر كارمندي با اجازه ویژه از تیم را بعهده دارد تا با اعمال دستووتي قانوني ضمن مدیربت ‎Sloat Sho Plino 9 iluil og pi‏ ا 0 ‎ ‎1 ۳ ‎

صفحه 3:
تعریف 6-۱۷۵۳۵96۲ " مدیر الكترونيکي نیز باید همه مشخصات يك مدير سنتي مطرح شده در اسلايد قبلى را داشته باشد و علاوه بر آن بايد بتواند به راحتي از بعضي از امكانات جديد در حوزه را اطلاعات 9 كاربردهاى آن در ا ال ‎ee‏ ‏ب ا 1 ۳

صفحه 4:
جطور مدير الكتروفيكي شويم صب <(1) خوبى هم بشود. فقط بليد در نظر داشت كه ‎be OR Cece iS ere‏ ۱ بيدا كند. ا ا ا ال ا ل ا ا 0 باشد عبارتند از: ۱ انساني مناسب. باز | سس گروهي. ‎eeyy) ieee)‏ 26م دانش و مدير مثالي براي دیگران باشد.

صفحه 5:
رف سريع بودن اهميت و ارزش بيشتري از بزرك بودن دارد. شركتهاي بزرگ كك لت بزركي سریع باشند. شرکت هلیی که‌با اینتینت ارتباط تنگاتنگ دارند ‎ent eee ea Bad)‏ ل سرا آنها 4 ماه طول می کشد عمل می کنند. رئیس شرکت اوراکل حي گهید اگرچه نرم افزار مي ‎Reese ned‏ اس ۱۳ وجود نداشته باشد و سیستم کند و لخت باشد نرم افزار به تنهابي جاره كار نيست.

صفحه 6:
نيروي انساني مناسب مهمترين عامل توسعه و ارتقاء دائمى سازمانها است. LC pee rp 2 ‏ا‎ Casi eee ST PMC Ee pier Bene perc 0 0 sige pemerrsee) en rey arenes Cree ee) نيروي انساني متخصص و توانمند به استفاده از ‎Oy Be re ar eee By ed‏ 4 ساعته در اختیار سازمان است. بهتر است مشاغل مورد نیاز سازمانهاي جدید را با 1 آموزش در طول عمر در سازمان طراحي و اجرا شود.

صفحه 7:
باز بودن طبیعت باز و شبکه اي بودن ابنتینت باعث لین همه پیشرفت و موفقیت در جهان شده است. اقتصاد باز باعث اقتصاد شبكه اي در سطح جهاني شده است. ا ل ا 10 تجارت براي همه است. ا ۱ کنندگان ۱ 1 ا ل ‎eS‏ ‏دهند. آنها فكر مي ‎eeeeey‏ 1 ‎eelen))‏ ا ل 2 ل ل الت ل ‎ns beg) Kore ne SO)‏ ا ا ل ل

صفحه 8:
تمرین همكاري گروهي 6 مسير الكترونيكي بليد راه هاي همكاري و كار كروهي كاركنلنش را با سايرين جه درسطح مشتريء تامين كنندكان و يا شركتهاي همكار فراهم كند. ‎ord‏ كم وقتي از هم فاصله اك 7 1۳ همکاری زیادی داشته باشند. ‏ی ‏نابا هزينه كمتر و در زمان كوتاهتر منلفع بيشتري بدست اورد. اين اقدام در قالب همكاري ‎eral‏ ممکن مي شود. ‎

صفحه 9:
ار " همكاري و باز بودن نياز به ا ا اینتونت‌با داشتن پروتکل و ا ل 0 کار مي ۹۳۹ شر كتها نيز بليد زمينه همكاري خود را ‎pre pre) oe)‏ 0 قبول تعریف نمابند.

صفحه 10:
ارتباطات خوب و را و ۱ خوب زمينه بسياري از همكاريهاي بين ‎ cger)‏ الا ا 0 PUES Cervo ‏ا ا ا‎ ea ل ل ال ا ‎See‏ ‏شفاف. قابل روئیت و قبول باشد. OO ree er creer) ‏ا ا‎ Peg) en a ‏همه اطلاعات حتى از طريق اينترنت در‎ ‏اختيار طرفين شركتهاي همكار باشد.‎

صفحه 11:
مدیریت مجتوي * محتواي ديجيتللي و مدبریت وب سایت مي تواند ‎eee)‏ ل ات لت ل " مسير شركت (109)0 حى كمِيد ما 9680 اطلاعات خود را لا ‎a eee‏ شرکت با هزینه اي بسیار کمتر از روش سنتي بدست مي آوریم. * كليه ارتباطات مسير با محتواي ديجيتال توانمندي او را ا ‎cere ocr‏ : 1

صفحه 12:
توجه به ۱ ‎CONS ee el ee eee) ۹۳‏ هاى اصليش توجه لحظه اى به مشترى اس ابزار الكترونيکي. بخصوص ابزارهاي وب دو باعث عمیق تر شدن رابطه مشتري با شرکتها شده است. ee ee tet ee eee ad ‏بجاي فكر كردن به مشتريهاي بزرك به مشترهاي‎ ‏کوچك توجه بيشري دارد.‎ ل ل ل ‎Rcirgees‏ 000 دارند بر حسب سلایق 1 تنوع محصولشان را مي کنند. Planning Management

صفحه 13:
‎Sey pec eC BT eee Ee OEE RTE‏ ا ‎eo) BU eer reer ee acer)‏ 0 ‎nS eye emer ep ere CTS ees‏ ‎e enn acme ees‏ 1 ‎err eC ere pe‏ ‏* با ایجاد ل دلنش کل شرکت را در اختیار داشت بلکه می توان از تجربیات شرکتهاي رقیب هم استفاده کرد. . . ‏7 باید دانش ,| 1 را به سطح بازريابي آورد تا هر روز بر دانش شرکت افزوده كردد.

صفحه 14:
مدير ۳ اي دیگران كر بساري از رتوساي شركتها ‎ene A Ope‏ جطور از اينترنت استفاده کنند و یا حتي نمي توانند يك پست الكترونيکي بفرستند. م ا ا ا لل ل ندارند. اينكونه مديران الكوي خوبي براي ديكران نيستند. * _بنابرلین بلید مدیران الكترونيكي در استفاده از ابزار الكترونيکي الگويي براي دیگران باشند تا بقیه کارکنان هم به سمت استفاده مناسب از فناوري در شرکت باشند. متاسغانه در پیشتر شرکتها کارکنان از علاقه مدیران نسبت به اینترنت و اد ۳ ‎sre Tur carpe Oe Toe co]‏ 1

صفحه 15:
ms ee Se re OT Ci cas aces) 5) oda ‏استفاده از ابزار الكترونيكى و فناورى اطلاعات و‎ | iy Fe Coer 0 ‏ا ا‎ 0 Cai ‏بتوانند از راه دور هم کار خود را انجام دهند.‎ * احساس نیاز و توان در محیط شرکت شرایط 00 اقدامات لازم كليدي براي گذر از وضعیت سنتي فعلي به وضعیت الكترونيكي جدید براي سازمان طراحی شده باشد.

صفحه 16:
‎RO 7‏ ار ‎oe te‏ 7 ی حرفه هاي مشا به ‏ا ا ا ا ا ل اغلب مديران مشترك است: ‏9 سازماندهي تقسيم بار كاري 2 ‏تحرك و انعطاف پذيري ‏* كار كروهي ‎ ‎Lye ‏ل‎ Sec oes tend Reba) ‏ف‎ ‎۱ ‎ ‎

صفحه 17:
7 ۳ * نياز.به حضور فيزيكي مديران در محل كار و ‎ie ommenrcca carers Tar‏ 10 مدیریت وجود دارد. ۱ Ce ee a ee ‏بدا‎ ey EED) " بليد كاركنان بدانند كه نظارت مدير از راه دور ‎Boece‏ ل ا 8 باشد را فراموش کرد.

صفحه 18:
مدیریت كار انجام شده و نه حضور! ۱ بهتر است و پيامهاي زيادي دارد. " اما وقتي بحث اقتصادي و رقابت براي ماندن در يك كسب و كار است بايد به دنبال ارزانترين هزينه و بيشترين بهره وري بود.

صفحه 19:
ابزار ارتباطي ۱ هر زيرساخت ارتباطي د بكر كه بتولند ارتباط مسير را با كاركنان ‎PCr ee er)‏ 0 ‎Ce Rel ed ore Nee Re] kee enn See‏ نشده است و كاركنان با محيط جديد الكترونيكى آشنا نيستند. ‎CRY IE ory ere] pC TS iy‏ 0 ‎Ae eS Ae jIg clo aah 1) ciledbl ae aS ag an”‏ اطلاعاتي را خواست. * چطور از ابزار برخط برای تعامل استفاده شود. * در چه مواقع از يست الكترونيكي و جه مواقع از تلفن ل

صفحه 20:
‎ES‏ زر میت امه ات ‎

صفحه 21:
تین نی( CSE ME as مدير هزاره سوم به جهان مجازي مي اندیشد — یی ‎a‏

صفحه 22:
در رال اسر مدير هراره سوم لاه به اده دارد Py Future

صفحه 23:

صفحه 24:
‎I: 2-0‏ | ۳ ۳ الب )2 اك لوس سد رن اي ‎

صفحه 25:

صفحه 26:
a: 5m soe ‏وف‎ ‎ess)‏ رت ‎5 ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 27:

صفحه 28:

صفحه 29:

صفحه 30:

صفحه 31:
SS a aie ۱ =~ 1 9

صفحه 32:

صفحه 33:

صفحه 34:

صفحه 35:

صفحه 36:
بك لت "= Rod Owbbew's Owls of te Geo, wi ‏سا 80.0 اه‎ توا ما و ‎Greek wophiheuer,‏ حصا حصا صما ‎a a a‏ یت وتات ما مس تا ۱ سس Sc 9,00 ae 9,000 mew. ما2 امه و و را ۱ تا

صفحه 37:

صفحه 38:

صفحه 39:

صفحه 40:
CENTRAL PARK The first living park at sea will be onboard Oasis of the Seas. See what it will look like. 1" bs ‘Antonio's Table Antonio's Table Antonio's Table ۳ ‘Canopy in Highs: Exterior Exterior Central Park(SM) Lowes HighRes Lowes HichRes Lowes ومع Antonio's Table ‘Chops Grille Chops Grille LowRes HichRes Lowes HighRes LowRes HichRes Lowes سن ‎hops Grille Chops Grille Central Park(SM) Picture This‏ ‎LowRes HishRes LowRes HighRes LowRes HichRes Low‏

صفحه 41:

صفحه 42:

صفحه 43:

صفحه 44:

صفحه 45:

صفحه 46:
ES es ‏مي‎ OM Re weird ‏جل5‎ The "Ultima Perec eet eed برج مسكوني به ارتفاع ‎٠‏ كيلومتر! ايده‌ي كلي ساخت این برج از لانه‌ي | ارتفاع: 117141 متر قطر (همکف): ۱/۸ کیلومتر مساحت زمين: ؟١‏ كيلومتر مربع ‎ES)‏ ل تعداد طبقات: ۵۰۰ جمعیت: یک میلیون نفر ۱ کیلومتر بر ساعت) 0000

صفحه 47:

صفحه 48:
مدیر هزاره سوم به شرابط محلي توجه دارد

صفحه 49:

صفحه 50:
د 3 0171 A مدير هزاره سوم علائق مخاطبان را در نظر دارد!

صفحه 51:

صفحه 52:

صفحه 53:

صفحه 54:

صفحه 55:

صفحه 56:

صفحه 57:

صفحه 58:

صفحه 59:
SOLS C ts IS Bee)

صفحه 60:
مديراد |الكترونيكي هرز sree cena peepee el Pen pers و6 سوم خود را براي ورود به عصر مجازي سه بعدي آينده آماده كنند. باور كنند همانطور كه بول در صد سال كذشته بين مردم رواج يافت. يول امروز ‎ee‏ ا للا ا ‎FO aed I a‏ ‎SS nei Sore ap Reon eR ee SUCS OMT eee Re eT‏ ‎reece Weert aT Mel Sen SS ceaee neste]‏ در مهندسي مجدد جايكاه سازمان را به يك سازمان بوياي مجازي. سازمان ناد تيزئده. ستازفان موشمه: شارفان دللش سان و شارمائر نا دك تالركتار و ‎Ip ry Iran eee eee een Ae peter‏ 00 BO cece ae eee) CO Se eC aS ate Sd ‏مَد يريت سإزمان خود را تخت و شبكه أى در نظر بكي ركد‎ نوآوري و خلاقيت در سازمان هزاره سوم بليد.يك استراتزي + و كاركناني بخدمت كرفنه شوند كه روحيه بذيرش ريسك و تغيير را دارند. يدار باشد و مديران

صفحه 61:
‎See)‏ و ‎i OL eel od dD Reed CY a)‏ كه ‎Peerage eee] fey‏ ا ‎PEA Pay Soe‏ 0 از روشهاي نوين انجام كار مانند كار از منزل و إيا كار از راه دور استفاده كنند. ‎FIP OvaE Ne eRe CF‏ ال 0 ‎Pere‏ ‎Peay peg]‏ ا ‎Parrett‏ ‏إيا غلط غرق مى شود! و جرئت استفاده از اطلاعات را نخواهد داشت. ‏يك مدیر موفق هزاره سوم مديري است که از سيستمهاي مدیریت اطلاعات و ‎Perea Tonge‏ ا ‎thea eee eta L pecan‏ 1 ‎Exteel eps Py Pea eT ERPs FOC RIP Cot oy Vente Ry OR CMON RUT PTF (7)‏ شناخت تولید کننده اطلاعات و استفاده کنندگان, انتخاب نوع اطلاعات» نحوه ‎SD oa‏ ا ا ا ا ا ل ل ا ‎yee es)‏ | ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 62:
مديرا لكترونيکي : هزاره سوم ] ‏م‎ S aeeeed ‏ل‎ rr 253500 oe * انجام كار را در زمان مشخص‌ببه کار انجام کار قرار دهد Relea sl ree es Pos تفهیم نموده و آنها را در موقعيتي بهتر براي وی ‎ee Se‏ تشخيص مسا 5200007 0 ۳ رزيابي راه حل ها ‎Saeed‏ لقن ‏كه ‏ا ‎ ‎ ‎ ‏مت 1 طّ 9 ‎7 ۳ ۳

صفحه 63:
Bee eB ce fee iene Fee Seno Berean) درحاليكه در عصر اطلاعات, دانش منبع استراتؤيك است. م ا ا ا ل ‎Lor ger‏ | FESS SSP ee eee ‏ا ل‎ rs Beene Peel ed RCS ‏ا ا بر‎ Rye T] ‏ا له‎ Tl ‏م‎ SS Core Chan leo) ‏بود.‎ Ee tonsa eee none ee te peed PPE RSE Eee ECL Sper ee een Sy reeds coe] ‏دانش جرابي نمي توان راه حل مناسب براي مسايل بيدا كرد.‎ 00 ‏ا ا ا ل ل‎ Coed 530 Ine rcv Pantry eon RT Peaeyey BCC)

صفحه 64:
سند رااهيردي فناوري اطلاعات ت سازمان تعريف: سند راهبردي یک برنامه کلان است که به دور از جزئیات اجرابي تهیه حي شود . طي فرآيند ل رل و لا فناوري اطلاعات و ارتباطات سازمان شناسايي شده و با انجام مطالعات تطبيقي. تحليلي ‎wd AdlgS ails! Loge go Cardy I‏ چس از شناخت و تحلیل وضع موجود. وضع مطلوب فناوري اطلاعات و ارتباطات سازمان در قللب جشم انداز و اهداف تبيين رت رت ۱ سياستها و برنامه هاى كلان توسعه فناورى اطلاعات و ارتباطات لو ل ريه

صفحه 65:
0511111 * سند راهبردى اولين قدم جهت توسعه فناورى اف ۱ ا ‎PUT elke tees cee aT See‏ نيازهاى ابتدايى براى توسعه فناورى اطلاعات مسير حركت و هدايت آينده سازمان مشخص مى شود. در لين سند جشسم اندازء ماموريتء استراتؤى ‎MeL saan)‏ ل ا ‎Oe ae‏

صفحه 66:
۷ one yp epee ۳۳۹ J) SS oe ea oh rte eee er Tel OIE Cap Or Unger moo ‏اطلاعات و ارتباطات كشور. استاني‎ ‏پایدار اقتصادي, فرهنگي. اجتماعي, امنيتي و ایجاد دولت‎ ‏خوب در عصر دانش محوري که با بهره‌گيري از کلیه‎ ‏جنبههاي فناوري اطلاعات و ارتباطات در مسير‎ ‏خدمت رساني موثر از طريق كسترش كاربردهاي الكترونيكي‎ Seer Ld

صفحه 67:
قان اصفمان ‎aay 0‏ قوسعه ! نه ‏ال شدن استان اصفهان به قطب توسعه اور اطلاعات و ارتباطات کشور و بهره‌گيري موثر و مردم محور از فناوري اطلاعات و ارتباطات بهعنوان 0 ‎yj‏ سرت فني 2 غيرفني» بهرهمندي بهينه و ارتقاي دانش و مهارت نيروي انساني. ار تقاي جایگاه بخش خصوصي و استقرار كاربردهاي فناوري اطلاعات و ارتباطات همراستا با ‎eon Err ms rele)‏ نظير ”سند چشم‌انداز اصفهان ‏4 " در دستور کار است.

صفحه 68:
لايه هاي مورد توجه يك سازمان ‎Cad‏ ا ل ا ا ا ل ل سياست كذارىءتعيين حشم انداز . راهبرد. اهداف و نيز برنامه هاي كلان را ‎ ‏دارند. در ولقع ليه نشان دهنده موا 000 ديكر است. معمولا مباحث مربوطبه لين لايه خارج از مباحث معماري سازمانى است و اسناد مربوطه به عنوان وروديهاي فرایند معماري سازماني مي باشد. ‎ ‏لایه ماموريتي: لین لایه شامل بخشهاي عمليلتي سازمان مي باشد و کلیه فعاليتهاي سازمان در لين لايه انجام عي شود. و در ولقع نتيجه فعاليتهاي اين ‎read‏ ل 3500 ‏لايه فناوري : لين لايه بصورت خاص شامل كليه فناوري هاي اطلاعاتي و ارتباطي است که سازمان در جهت انجام وظایف خود از آنها استفاده مي کند ‎

صفحه 69:

صفحه 70:
اطلاعات و ارتباطات استان و شاخص‌هاي جهت گيري‌هاي راهبردي

صفحه 71:
ی ی ار و اس سا براي پاسخ به این سئوال باید به سئوالات زیر جواب بدهیم: * لیا پست الكترونيكي موجود مشکل ما را حل کرده است؟ جواب خير اا ا شاي ‎re Mer ye soe oe‏ ۱ 6 این پست الکترونيك ها بدرد نخور مي باشند. ا 0 0 0 0-700 Fea ene ep ‏ا‎ rec Per Seale CHP SSSR Tes eee ered * شبكه اجتماعي شما را در كروهي قرار مي دهد كه اطلاغات ذر الجا منظم كر مناسب تر وهرتبت ترابلا كار شما مي باشند.

صفحه 72:
* منحني رشد بازار سازمانها و شركتهاي بزرگ درگیر شبکه هاي اجتماعي ESN Market (in $M)

صفحه 73:
۱ استفاده زياد از ابزارهاي وب دو ات * پست الكترونيكي و گوگل ویو فناوري مش آپ گروهاي مختلف تخصصي دانش و تخصص شبكه اجتماعي و مديريت مديريت دانش (060) پا زمان حقيقي توزیع سریعتر اطلاعات ت۳۳ ‎Tt ead‏ سا همكاري ‎oe‏ به منظور ارتقاء عملکرد و افزایش تولید ‎

صفحه 74:
کار بر مبناي گاربران مستقل ‎The‏ ‏3 + ‎Concept Pee‏ کاهش قیمت تمام شده ‎The‏ ‏افزايش بهره وري فرصت بازاريابي يمقر ‎Opportunity‏ هدایت و مدیریت بازار ‎The‏ ‏كارايي بیشتر کارکنان. 20160

صفحه 75:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان