کامپیوتر و IT و اینترنتعلوم مهندسی

مدیریت ارتباط با مشتری

صفحه 1:
Customers Relationship Management (CRM)

صفحه 2:
* سامانه ارتباط با بان شرکت همکارا * سامانه ارتباط با بان شرکت آربانیک * سامانه ارتباط با مشتریان شرکت نفت بهرا

صفحه 3:
لوگوی شرکت همکاران سیستم

صفحه 4:
لوگوی شرکت آریانیک

صفحه 5:
لوگوی شرکت نفت بهران

صفحه 6:
6 اش رکتهمکرلن‌سیستم

صفحه 7:
‎HomePage‏ وگویش رک ریانیک ‎

صفحه 8:
6 ال وگویش رک شفنب پرلن ‎wt‏ 5 5

صفحه 9:
بررسی دیتاهای قابل تغییر و بروز رسانی شرکت همکاران سیستم اخبار اطلاعیه ها اسلاید های بالای سایت منو و محتوی اطلاعات مشتریان ارتباط با شرکت پشتیبانی الکترونیک

صفحه 10:
بررسی دیتاهای قابل تغییر و بروز رسانی شرکت 1 گفتگوی آنلین با مشتریان متو و مديريت محتوای سايت اسلايد ها و متون متحرى اخبار و تازه های خلاصه پرداخت آنلاین سیستم مدیریت استاد و اطلاعات داشیورد ‎apa‏ Task) ly spol ak. ‏مدیریت فعالیت ها‎ (Manager مدیریت کاتالوگ ها و محصولات اتوماسیون فروش اتوماسیون بازاريابى ( امکان تبلیغات گروهی از طریق ایمیل , بیام کوتاه و ... ) Sal مدیریت مشتریان * مدیریت اعضاء ( کارمندان ) زیر سيستم بيش بينى فروش مدیریت چرخه فروش * مدیریت پست الکترونیک * مدیریت فرآیند فروش و بازازبایی * گزارش دهی پیشرفته * قابلیت اضافه شدن سیستم خدمات پس از فروش ( پشتیبانی ) با اخذ هزین * تبدیل فرم های کاغدی به الکترونیک ( فاکتور, پیش فاکتور و ... ) با اخذ هزیته

صفحه 11:
بررسی دیتاهای قابل تغییر و بروز رسانی لوگوی شرکت نفت بهران عضویت مرور صفحات کالا فایل راهنمای سایت پیگیری سقارشات حواله ها فاکتور ها درخواست ها گزارشات لوگو سایت دو زبازء

صفحه 12:
اعت و تاریخ مراجعه کننده ها و مرا ‎٩‏ ‏های آنها در شرکت همکاران سیستم * فروش در وقت اداری بصورت غیر آنلاین * در کلیه نمایندگی ها و سرشاخه ها در سراسر کشور * میزان فروش متغییر در طول روز و ماه و بستگی به بازاریابی استانی دارد

صفحه 13:
ساعت و تاریخ مراجعه کننده ها و میزان فروش و جای مکان های آنها در شرکت آریانیک * تمام طول شبانه روز از داخل و خارج کشور * فروش به صورت اینترنتی و یا از طریق نمایندگی ها * لیست قیمت بصورت آنلاین * میزان فروش متغییر در طول روز و ماه

صفحه 14:
ساعت و تاریخ مراجعه کننده ها و میزان فروش و جای مکان های آنها در شرکت نفت بهران تمام طول شبانه روز از داخل و خارج کشور * دفاتر فروش خدمات کل کشور و جایگاه سوخت و صادرات به خارج کشور * لیست قیمت هر نوع سوخت برای کاربران عضو

صفحه 15:
روانشناسی رنگ هاء طراحی و ترکیب در شرکت همکاران سیستم * رنگ روشن و ملایم * طراحی ساده و شکیل * طراحی سریع و با سرعت بارگذاری بالا * ترکیب مناسب و جایگذاری مناسب مطالب

صفحه 16:
روانشناسی رنگ هاء طراحی و ترکیب در شرکت آریانیک * رنگ بندی مناسب * طیف رنگ روشن در طراحی پایه و رنگ های متنوع در ف اسلا دا * ترکیب بندی و طراحی مناسب بخش ها * سایت از لحاظ حجم بارگذاری بسیار سریع نیست * دسترسی سریع به تمامی بخش ها

صفحه 17:
روانشناسی رنگ هاء طراحی و ترکیب در شرکت نفت بهران طراحی گرافیکی ضعیف استفاده از رنگ های متفاوت در بخش های مختلف که می توانست بهتر انتخاب شود عدم تطبیق مناسب رنگ پس زمینه و رنگ فونت ها عدم طراحی مناسب باکس ها

صفحه 18:
راهنمای وب سایت در شرکت همکاران سیستم * راهمای خود سایت وجود ندارد ولی راهنمای محصولات در سایت قرارداده شده است.

صفحه 19:
راهنمای 2 سایت در شرکت آریانیک * راهنمای خود سایت وجود ندارد. در هر بخش توضیحات مربوط به خود بخش یا محصول وجود دارد. * نکته مثبت وجود پشتیبانی آنلاین با مشتریان می باشد.

صفحه 20:
راهنمای وب ۳ در ‎ai‏ باشد. ۶ سایت دارای راهنمای مجزا و مستقل می

صفحه 21:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
10,000 تومان