کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

مدیریت استراتژیک سیستم های اطلاعاتی

system-e-2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت استراتژیک سیستم های اطلاعاتی”

مدیریت استراتژیک سیستم های اطلاعاتی

اسلاید 1: به نام خدا ارائه فصل اول مبانی پایه و اصطلاحات کلیدی نام استاد نام دانشجو بهار ۱۴۰۱

اسلاید 2: در این فصل سیر تکامل کسب و کار الکترونیکی از زمان فراهم آمدن تکنولوژی های لازم و فراگیر شدن ، تا دوره ثبات مورد بحث قرار خواهد گرفت .مبانی پایه مدیریت استراتژیکمدیریت استراتژیک یک فرآیند برای جهت دادن به اهداف است و همینطور یک قابلیت مستمر است ک شامل تعیین و مدیریت اهداف و گرفتن تصمیمات و بهینه سازی ها با توجه به تغیر در شرایط محیط کسب و کار میشود. مهمترین ویژگی های مدیریت استراتژیک:۱. تمرکز بیرونی۲. تفکر رو به جلو۳. پایه قرار دادن کاراییمقدمه

اسلاید 3: استراتژیاستراتژی میتوان داشتن یک دید کلی برای رسیدن به اهداف در نظر گرفت . تاریخچه استراتژی ریشه در استراتژی های نظامی دارد از این رو استراتژی به هنر جنگ و یا مهارت ژنرال ها در رویارویی با دشمن اشاره دارد. استراتژی در حوزه کسب و کار سازمان ها با هم در جنگ هستند برای گرفتن سهم بیشتر در بازار و حتی برای بقا در بازارهایی هستند ک روز به روز رقابتی تر میشوند . جنبه هایی برای تدوین و یا تنظیم استراتژی:۱۱.اشاره به جهت گیری طولانی مدت سازمان۲.استراتژی برای منابعی ک سازمانها در اختیار دارند۳.استراتژی برای به کارگیری منابع مختلف سازمانی است۴.به دست آوردن موقعیت منحصر به فرد در مقابل رقبا۵.به دست آوردن مزیت رقابتی مستمر و سود آوری برای سازمان

اسلاید 4: سطوح مختلف استراتژی در سازمان ۱. استراتژی کلی سازمان:استراتژی کلی سازمان معمولا به موضوعاتی مثل تخصیص دادن منابع بین واحد های کاری ، اتحاد های کاری ، مالکیت ، شرکا و غیره می پردازد۲.استراتژی واحد های کسب و کار :این مورد بیشتر مربوط به تعیین چگونگی انجام رقابت در یک بازار است ۳.استراتژی عملکرد : این مورد به چگونگی پیاده سازی استراتژی های واحد های کسب و کار ، استفاده از منابع ، افراد و فرآیند های مرتبط و همچنین به مباحث اثر بخشی عملکرد می پردازد.

39,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید