کسب و کارفروش و بازاریابی

مدیریت بازار و بازاریابی (سیستم و مدیریت توزیع)

صفحه 1:

صفحه 2:
مديريت بازار و بازاريابى سيستم و مديريت توزيع

صفحه 3:
توزیع - توزیع بعنی رساندن محصول موردنظر مشتری در زمان مطلوب به مکان موردنظر

صفحه 4:
واسطه هاء دلال ها یا فروشند گان مجدد تعریف: سازمان هایی که بصورت جمعی و شبکه ای در زمینه های مختلف توزیع مانند حمل و نقل. خدمات. جور کردنء جدا كردن و پسته بندی مجدد فعالیت می کنند. اهميت واسطه ها: شايد بتوان واسطه ها را حذف كردء اما وظائف واسطه كرى حذف شدنى نيست

صفحه 5:
Ree oe ee ey ‏خرده فروشها‎ ۱ كاركزارها يا دلالها

صفحه 6:

صفحه 7:

صفحه 8:

صفحه 9:

صفحه 10:
عدبریت نوزیع فیزیکی

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
32,000 تومان