کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

مدیریت با بازده بالا اندرو گروو موسس اینتل

andro-grow

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت با بازده بالا اندرو گروو موسس اینتل”

مدیریت با بازده بالا اندرو گروو موسس اینتل

اسلاید 1:  مدیریت با بازده بالا اندرو گرووAndrew Stephen Andy Grove موسس و مدیر عامل افسانه ای اینتلترجمه ی محبوبه حسینی  استاد مربوطه: جناب آقای دکتر دوازده امامیتهیه کننده: زهرا افشاری 

اسلاید 2: زندگی نامه اندرو گرو اندرو استیفن اندی گروو Andrew Stephen Andy Grove (متولد آندرا استون گرف، 2 سپتامبر 1936 - 21 مارس 2016) یک تاجر مجرب آمریکایی، مهندس، نویسنده و پیشگام صنعت نیمه هادی بود. او در سن 20 سالگی از مجارستان کنترل کمونیستها فرار کرد و به ایالات متحده رفت و تحصیلاتش را تمام کرد. او یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل اینتل بود، که به شرکت تبدیل شد به بزرگترین تولیدکننده نیمه هادیهای جهان.

اسلاید 3: حمله نازی به بوداپست، 1944 هنگامی که هشت سال داشت، نازی ها مجارستان را اشغال کردند و تقریبا 500000 یهودی را به اردوگاه های کار اجباری، از جمله آشویتس صادر کردند. فرمانده آن، رودلف هوس، در دادگاه خود گفت که 4000000 یهودی مجارستانی را در سه ماه به طول انجامید. برای جلوگیری از دستگیری، گروو و مادرش هویت های دروغین را به دست آوردند و توسط دوستان خود پناه دادند. با این وجود، پدرش دستگیر و به اردوگاه کارآموزی شرقی برای انجام کار اجباری دستگیر شد و پس از جنگ مجددا با خانواده اش متحد شد.

اسلاید 4: در طی انقلاب مجارستان در سال 1956، زمانی که او 20 ساله بود، او خانه و خانواده اش را ترک کرد و از مرز به اتریش فرار کرد. در سال 1957 پنیلی و به سختی توانست به زبان انگلیسی صحبت کند و سرانجام به ایالات متحده راه یافت. با درآمدی که از راه کارگری در رستوران‌ها به دست آورده بود، در رشته شیمی فارغ‌التحصیل شد. با تلاش و پشتکار کم‌نظیر سه سال بعد یعنی 1963 از دانشگاه برکلی دکترای خود را دریافت کرد پایان‌نامه دکترای او در زمینه نیمه‌هادی‌ها هنوز جزو بهترین کتاب‌های فنی در این زمینه است.

اسلاید 5: دکتر گرو در دهه ی 1960 همکاری های بسیار ارزنده ای در زمینه مدارات مجتمع (semiconductor) انجام داد. اولین تحقیقاتش به ساخت فلز اکسید سیلیکون انجامید. در جولای سال 1968 برای همکاری با موسسان شرکت «اینتل» یعنی گوردون مور و روبرت نویس به آن شرکت پیوست و به عنوان رئیس بخش تحقیق و توسعه مشغول به کار شد. او در سال 1979 مدیر عامل (CEO) شرکت اینتل شد. در می 1997 مسولیت دیگری را نیز در شرکت اینتل پذیرفت و عضو هیئت مدیره شد. ولی در می 1998 او یک پله به عقب برگشت و سمت مدیر عاملی را رها کرد و هم اکنون او مشاور ارشد شرکت اینتل است.

اسلاید 6: کمک به راه اندازی اینتل پس از تکمیل دکترای خود گورو در سال 1963 به عنوان یک پژوهشگر در Fairchild Semiconductor مشغول به کار شد و تا سال 1967 به عنوان دستیار مدیر توسعه تبدیل شد. کار او در آنجا باعث شد او را با توسعه زودهنگام مدارهای یکپارچه آشنا کند، که منجر به انقلاب میکرو کامپیوتر در دهه 1970 شد. در سال 1967 او کتابی کالج در مورد موضوع، فیزیک و فناوری نیمه هادی ها نوشت.

اسلاید 7: روش های مدیریت و سبک اندرو گروو وی در تصمیم گیری های استراتژیک، از جمله ایجاد بازار برای محصولات جدید، هماهنگ کردن فرایندهای تولید و ایجاد مشارکت های جدید با شرکت های کوچک، بیشتر درگیر شد. گروو به ایجاد آزمایشگاه معماری اینتل (IAL) در اورگان کمک کرد تا اطمینان حاصل کند که در زمان استفاده از نرم افزارهای جدید، ریزپردازنده های جدید خود را توسعه داده است. Grove اظهار داشت که شما تصمیم می گیرید در مورد آنچه که دنیای فناوری اطلاعات پنج سال به آینده نیاز دارد. او یک فرهنگ در Intel ایجاد کرد که نوآوری را به شکوفایی توانست تبدیل کند.

اسلاید 8: موفقیت صفت آرامش را ایجاد می کند. خوشبختی باعث نارسایی می شود و تنها پارانوئید زنده ماند. در نتیجه، او از مدیران ارشد خواست تا به افراد برای تست تکنیک های جدید، محصولات جدید، کانال های فروش جدید و مشتریان جدید اجازه دهند و آماده تغییرات غیر منتظره در کسب و کار یا تکنولوژی باشند. گروو استدلال خود را توضیح می دهد:«یک شرکت یک موجود زنده است؛ باید پوست خود را از بین ببرد. روشها باید تغییر کنند تمرکز باید تغییر کند. ارزش ها باید تغییر کنند مجموع این تغییرات قابل تبدیل هستند.»

اسلاید 9: رون ویتیئر، معاون ارشد اینتل، یادآور می شود که گروو ترجیح می­دهد کانال های ارتباطی بین کارکنان را حفظ کند و مردم را به سخنان خود تشویق کند. دفتر Grove 8 تا 9 فوت (2.4 تا 2.7 متر) شبیه کارکنان دیگر بود، او دکوراسیون های مجزا بصورتاداری گوشه ای با چوب ماهواره­ای را دوست نداشت. او می گوید: من از سال 1978 در اتاق های اداری زندگی کرده ام - و به طور کامل آسیبی نرسانده است. ترجیح دادن این فضای مساوات طلبی، ناحیه کاری او را برای هر کسی که با او کار می کند قابل دسترس می کند. فضای پارکینگ رزرو شده وجود نداشت و او هر جا که فضا بود پارک کرد. این فضا در محل کار تا حدی بازتابی از زندگی شخصی اش بود. بعضی از آنها که او را شناخته اند، مانند آرتور راک، سرپرست سرمایه گذاری، اظهار داشتند که او هوایی ندارد. گروو زندگی کم و بیش بدون اتومبیل های گران قیمت و یا یک هواپیما را گذراند.

اسلاید 10: کارتر به یاد می آورد که او حتی خطاهای خود را اصلاح می کند و در این باره می گوید:هنگامی که او در سال 1956 از مجارستان در به این کشور آمد، او انگلیسی صحبت نمی کرد. با این حال من املا را از او آموختم او نه تنها غریزه یک معلم است، بلکه او نیز صبر زیادی دارد.

اسلاید 11: اندرو پدر OKR Objective & Key Results ) اهداف و نتایج کلیدی( مخفف  Objective & Key Results بوده به معنای (اهداف و نتایج کلیدی)، که روشی برای تعریف و پیگیری اهداف و نتایج آن‌ ها است که معمولاً به صورت فصلی (3 ماهه) و سالانه تعریف می شود. این روش که برای اولین بار در سال 1970 توسط اندی گراو (Andy Grove) در شرکت اینتل ایده مطرح شد. مدیریت بر مبنای اهداف و نتایج کلیدی (OKR) نام دارد. 29 سال بعد در سال 1999 جان دوئر(John Doerr) در کمپانی بزرگ گوگل با اندکی تغییرات آن را معرفی کرد و از گراو به عنوان پدر این روش یاد کرد و هم اکنون 18 سال است که گوگل از آن استفاده می کندOKR. در واقع یک فرآیند مدیریت رهبری بسیار موفق بوده که هدف آن اتصال سازمان، دپارتمان،تیم و اشخاص است که به صورت سلسله مراتب برای رسیدن به اهداف مختلف قابل اندازه گیری است.

اسلاید 12: OKR ها شامل یک لیست 3 تا 5 هدف با بالاترین الویت در زیر هدف 3 تا 5 نتیجه کلیدی و قابل اندازه گیری هستند. هر نتیجه کلیدی شامل یک نمره و یا یک نشانگر پیشرفت است که از ( 0-100٪ یا 0 تا 1.0 ) است که نشان دهنده میزان دستاورد هر کدام می باشد.

اسلاید 13: ترجیح دادن یک اقتصاد شغل محور در آمریکااو در مقاله 2010 خود برای بلومبرگ نوشت استارت آپ ها یک تلاش فوق العاده اند اما آنها خودشان نمیتوانند کار اشتغال را افزایش دهند. اگر چه بسیاری از این استارت آپ ها و کارآفرینان موفق به کسب ثروت و موفقیت دست می یابند، گروو بیشتر به نگرانی در مورد تاثیر منفی بر آمریکا توجه داشت، گرو می گوید: اگر ما افراد با درآمد بالا و کار با ارزش افزوده و توده های بیکاری را داشته باشیم آن وقت ما چه نوع جامعه ای خواهیم داشت؟

اسلاید 14: برای برطرف کردن مشکل، او به شدت معتقد بود که ایجاد شغل باید به عنوان هدف اول آمریکا باشد، همانطور که در کشورهای آسیایی است. از جمله روشهایی که او احساس کرد ارزش توجه آن بالا است، اعمال مالیات بر محصولات وارداتی بود و پس از آن وجوه دریافت شده برای کمک به شرکتهای آمریکایی که عملیات خود را اینجا انجام میدهند. با این حال او همچنین این واقعیت را پذیرفت که ایده هایش بحث برانگیز خواهد بود: اگر آنچه را که من پیشنهاد می کنم، برای حمایت از آنها، به همین ترتیب است. یا اینکه این مراحل حمایت کننده می تواند منجر به درگیری با شرکای تجاری ما شود: اگر نتیجه یک جنگ تجاری است، آن را مانند سایر جنگها مبارزه کنید تا برنده شوید. »

اسلاید 15: نوشتن و تدریس گروو همچنین یک نویسنده و دانشمند بود. اولین کتابش در مورد نیمه هادی ها، فیزیک و فناوری نیمه هادی ها (1967) توسط دانشگاه های برجسته استفاده شده است. یکی دیگر از کتاب های او در روش های کسب و کار، مدیریت با بازده بالا (1983) می باشد. او همچنین بیش از 40 مقاله فنی نوشت و چندین اختراع ثبت شده در دستگاه های نیمه هادی را برگزار کرد. گروو در مورد پارانوئید زنده ماندن نوشت، یک کتاب کسب و کار، پیام اصلی آن است که یک شرکت در دنبال یک مزیت رقابتی قوی ، هرگز پایبند نیست. او همچنین فارغ التحصیل دوره های فیزیک کامپیوتر در دانشگاه کالیفرنیا ، برکلی و مدرسه کارشناسی ارشد استنفورد است.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید