modirit-bohran-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 17 اسلاید بحران شرايطي است كه در اثر حوادث، رخدادها و عملكردهاي طبيعي و انساني به طور ناگهاني يا غير قابل كنترل به وجود مي آيد و موجب ايجاد مشقت و سختي به يك مجموعه و يا جامعه انساني مي گردد و برطرف كردن آن نياز به اقدامات اضطراري، فوري و فوق العاده دارد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
553 بازدید, 7 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت بحران”

مدیریت بحران

اسلاید 1: موضوع: مدیریت بحران:

اسلاید 2: بحران شرايطي است كه در اثر حوادث، رخدادها و عملكردهاي طبيعي و انساني به طور ناگهاني يا غير قابل كنترل به وجود مي آيد و موجب ايجاد مشقت و سختي به يك مجموعه و يا جامعه انساني مي گردد و برطرف كردن آن نياز به اقدامات اضطراري، فوري و فوق العاده دارد.سطوح بحرانآنچه که ما به عنوان بلا يا فاجعه ميشناسيم، بستگي بهاندازه جامعه مورد بحث، امکانات مقابله با شرايط غيرعادي و سيستمهاي پيش بيني اين وقايع باتوجه به تجارب گذشته دارد و نميتوان تعريف مجردي از آن ارائه نمود، پس مديريت بحران و دستگاه هاي مسئول در مقابله با بروز شرايط بحراني در جامعه، پيش از هر کاري و به عنوان يک اقدام اساسي، بايد سطوح و مراحل مختلف بحران را تعريف و آنچه را که موجب ميشود يک وضعيت اضطراري يا بروز يک بحران در جامعه به فاجعه منجر شود، شناسايي کنند.

اسلاید 3: شناخت سطوح و مراحل بحران به آمادگي و اقدامات اوليۀ مقابله با آن کمک ميکند، از همه مهمتر اينکه به اين ترتيب ميتوان بحران و وضعيت اضطراري در جامعه را هشدار داد، در چه صورت براي مقابله با بحران به امکانات و کمکهاي ويژه احتياج خواهيم داشت، چه زماني شرايط فوق العاده اعلام شود و آيا تحت چنين شرايطي، نيازي به بسيج ساکنين و تخليه منطقه هست يا نه.

اسلاید 4: بحران به سطوح ملي، منطقه اي، استاني، شهري و محلي قابل تقسيم بندي است. بحران ملي بحراني است که مقابله با آن خارج از توان مجموعه مديريت بحران و امکانات يک منطقه يا استان باشد. و بسيج نيروهاي ملي را مي طلبد ساير موارد به عنوان بحران منطقه اي، استاني، شهري يا محلي محسوب ميشود. اين نوع بحران اغلب توسط مديران محلي قابل کنترل و ساماندهي هستند. نوع بحران از حيث ملي، منطقه اي يا محلي بودن براساس حجم بحران مشخص ميشوند.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید