تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 20 اسلاید خلاصه‌اي از مطالبي كه ارائه مي گردد : تعریف برند عناصراصلی برند معيارهاي انتخاب عناصر برند تعریف مدیریت برند مسئوليت مدير برند چرا به مدير برند نيازمنديم؟ نقش و تأثیر مديريت برند بر کسب و کار وظایف مدیر برند 5 اصل مهم که یک مدیر برند در مدیریت برند باید بداند اصول مدیریت برند مزایای مدیریت برند 7 دیدگاه در زمینه مدیریت برند

katayonkhatibi

صفحه 1:
مدیریت برند ۸۱ ۳ ۱ ۲ دکتر مصطفی بغدادی ارائه دهنده : کتایون خطیبی

صفحه 2:

صفحه 3:
خلاصه‌ای از مطالبی که ارائه می گردد ۰ تعریف برند ‎٠‏ وظايف مدير برند عناصراصلی برند ۰ ۵ اصل مهم کیک مدیر برند در ۰ معیارهای‌لنتخاب عناصربرند * تعریف مدیریت برند مدیریت برند باید بداند ‎Jone‏ ۰ اصول مدیریت برند * مسوك وم * جرا به مدير برند فيازمنديم؟ ‎٠‏ مزاناى مديريت برفد ۰ نقش و تأثیر مدبییت بیند بر کسب و * ۷ دیدگاه در زمینه مدبریت برند ‏کار

صفحه 4:
در دنیای پررقلبت امروز؛ بیند » ارزشعندتمین دارلیی‌ییک سازمان است. دیگر ارزش شرکت‌ها رالبا دارایی‌های فبزیکی و ملموس آن‌ها نمی‌سنجند. کسب و کارهای امروزی‌به فکر افتادملنستا بیند قدرتمندی برای خود بسازند و آن را با گذشت زمان حفظ و تقویت کنند. مشتری ها از طریق بیند حی توانند شرکت؛ محصول, خدمات و وضعيت اقتصادی شما را شناسایی کنند.

صفحه 5:
علائم و لوگوها سره 5 (نماد) نام برند — ۳ كد ۹ شعارها ‎hah =‏ = برند

صفحه 6:
معیارهای انتخاب عناصر برند

صفحه 7:
تعریف مدیریت برند مدیریت بوند بعنی استفاده ازبیک فرمول مشخص برای ایجاد یک ارتباط عاطفی و روانشناختی بین مشتریان و محصولات و خدمات یک شرکت بوده و سبب دستیابی به مزیت رقابتی‌با تنکیک بيشنهادها برای جلب توجه کاربران و افزلیش وفاداری به برند بين مشتريان و سهامداران مى شود. بوه ABRAM

صفحه 8:
مدیر برند» مسئولیت مدیریت مهمتردن دارالی سازمان؛ يعنى برند را بر عهده دارد» یک برند موفق نه تنها موجب افزایش سود آوری برای شرکت می شود بلکه با ساخت و استقرار یک ارتباط خوب با مشتریانش ( وفادارسازی مشتریان) موجب مستحکم نمودن برند حتی در زمانی که چالش های اقتصادی بر جامعه حکم فر ماست» خواهد شد.

صفحه 9:
چرا به مدیر برند نیا زمندیم؟ مهمتیین بخش مدیییت بیند کنترل و مراقبت دائصی از ّن است. یک مدیر بیند میفق بلید مطمئن شود که قیمت و هرگونه استفاده از نام تجاری» لیگو و پیام های تبلیغلتی؛ بلعث تقویت اهداف کاری می شود وسازمانبا لین کارحی تولند در مسیر پشرغت بلفی بماند و مشتریان پیشتری جذب کند. برعکس لین ماجرا نیز صادقعی باشد و اگر نتوانید برند را به خوبی مدیریت کنید» اعتبار و فروش خود را از دست خواهید داد.

صفحه 10:
: 77 لاس #8 نقش و تأثير مديريت برند بر كسب و كار &

صفحه 11:
بيان مستمر و يكبارجه ارزشهای نام تجارى ) از طريق تبليغات» و چگونگی به باور . رساندن بازار هدف در مورد ارزشهای برند متمایز نمودن و نشان دادن مزیت های رقابتی برند در مقایسه با رقبا به مشتربان ایجاد » اندازه گیری و کنترل ارزش برند شناسایی نقاط قوت و ضعف برند ایجاد یک رابطه مثبت با بازار هدف توسعه برند در بازار | ایجاد یک مشتری وفادار از طریق تداعیات ۲ مثبت برند جمع آوری اطلاعات مربوط به برند به طور مستفیم از مصرف کنندگان

صفحه 12:
ال سس« 71 ۵ اصل مهم که بك مدير برند در مديريت برفك بايد بداند put تمرکز سادگی تداوم شکل ظاهری

صفحه 13:
حا "ار ۲ اسر 8 اصول مدیریت برند یک رویکرد انعطاف پذیر داشته باشید

صفحه 14:
الك ۳۳۳۳۲ .یرک مزایای مدیریت برند مزیت اول: یکی از کار کردهای اصلی مدیریت بر ند بالا بردن اوزثر سهام برند و قرار دادن برند 49 ‎Lib‏ ‏به عنوان یک برند برتر در مفایسه با رقبا است. مزیت دوم : مدبییت بیند در کنار افزلیش وفاداری مشتری‌سبه بیند نیز کمک می کند تا قیمت محصول را به صورت معقول ی تعسن کند_بعلاوه سبب ایجاد آگاهی قوی و مثبتی در صنعت خواهد شد. میت سوم : یکی از اهداف اصلی لین پروسه ایجاشیک تصویر باکیفیت از بیند است‌تلبه وسیله آن بتوان به رقابت با سایر محصولات بازار پرداخت. مزیت چهارم: لین فر آیند شلعل استفاده از الزارهای مختلف بازار لنی و در ندهنگ_منند رولبط عمومی؛ ارتباطات شرکتها؛ رسانه های اجتماعی و بازاریایی دیجیتالی در بین دیگران به روش استراتژیک است. مدت پنجم تبا جلب اعتماد مشتريان؛ برندهای قدر تعند سهم منلسبی از بازار را کسب خواهند کرشتا به این وسیله بتوانند به اهداف تجاری خود برسند.

صفحه 15:
ادامه مزایای مدیریت برند میت ششم: مدبییت میثر بیند خر ائعنی درک شده همرامیا رسک های بولی و احتملعی را کاهثر می دهد زیرا اعتماد به برند را در ذهن مشتریان حال و آینده ایجاد می کند. میت هفتم : مدیییت منلسب بیند سبب ایجاسیک انگیز تحليل كسب و كار و مديريت آن مى شود. میت هشتم: مدبییت میثر بیند شلملسدک برنامه و روش استراتژنک برای حفظ ارزش برند و انحاد ما رک تجاری در بازارسا استفاده از ابزارها و تکنیک های مت قلنه است کمبه شرلیط فعلی بازار و سلیقه مشتریان بستگی دارد. مزیت نهم: این دانش و تخصص را به تبلیغ کنندگان و مدیران برند در مورد این که کدام خط محصول برای نام شر کت مناسب است از طرفی تفکیک صحیح بازار و مخاطبان هدف را فراهم می‌کند.

صفحه 16:
لم _ سس« هفت دیدگاه در زمینه مدیریت برند دیدگاه 1 دیدگاه دیدگاه مصرف اقتصادی هویت کننده محور ‎Z‏ # دیدگاه دید گاه دیدگاه دیدگاه شخصیت رابطه ای اجتماعی فرهنگی

صفحه 17:
نتيجه كيرى : كاهى يى يرند جديد آنقدر خوب عمل مى كند كه ارزش آن با برتدهاى موجود در بازار برايرى مى كتد. مديريت صحيح برند و متمايز ساختن آن باعث مى شود بتوانيد از رقبا ييشى بكيريد. برتد قدیمی و موجود

صفحه 18:
| a ey 3

صفحه 19:
elo لآ مدیریت برند» دکتر شهریار عزیزی لا مديريت برند و تبلیغات ؛ مليحه سیاوشی و بهاره عابدین لا اصول برنامه ریزی و مدیریت برند» دکتر شهریار عزیزی لا كناب هفت رویکردبه مدیییت بوند » پژوهش, نظییه و کاربرد ؛ نویسنده تیلده هدینگ » شارلوت کنوتزن ؛ مونز بی یه » ترجمه اکبر عرفانی فر و بابک حمیدیا لا بررسی مقالات و سایتهای مختلف

صفحه 20:
با تشکر از توجه شما عزیزان

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
15,000 تومان