کسب و کار مدیریت و رهبری

مدیریت بهره وری و کیفیت ارزیابی و تحلیل بهره وری

modiriet-2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت بهره وری و کیفیت ارزیابی و تحلیل بهره وری”

مدیریت بهره وری و کیفیت ارزیابی و تحلیل بهره وری

اسلاید 1: بنام خدا مدیریت بهره وری و کیفیت ارزیابی و تحلیل بهره وری

اسلاید 2: مدیریت بهره وری: مجموعه فعالیتهایی که به منظور ارتقاء بهره وری صورت میگیرد. بهره وری مستلزم لحاظ نمودن دو معیار عملکردی اثر بخشی و کارایی به طور همزمان است.تنها هنگامی میتوان سیستمی را بهره ور دانست که در آن تمام فعالیتهای خوب به خوبی انجام شود.

اسلاید 3: 4-مدیریت بهره وری4-1-مقدمه4-2-اندازه گیری بهره وری4-3-ارزیابی و تحلیل بهره وری

اسلاید 4: اندازه گیری بهره وریارزیابی وتحلیل بهره وریبهبودبهره وریبرنامه ریزیبهبود بهره وریچرخه بهره وری

اسلاید 5: 4-3-ارزیابی و تحلیل بهره وری4-3-1-اهداف ارزیابی و تحلیل بهره وری4-3-2- تحلیل کمی بهره وری4-3-3- تحلیل کیفی بهره وری4-3-4- مدیریت ارزیابی و تحلیل بهره وری

اسلاید 6: 4-3-ارزیابی و تحلیل بهره وریفرایندی که طی آن تغییرات بهره وری مطالعه و سازکارهای حاکم بر این تغییرات مورد بررسی قرار میگیرد را ارزیابی و تحلیل بهره وری گوییم.

اسلاید 7: 4-3-1-اهداف ارزیابی و تحلیل بهره وریمعمولا تحلیل بهره وری با اهداف گوناگونی انجام میگیرد و هرتلاشی برای تحلیل بهره وری بر اساس مجموعه ای از اهداف مختلف انجام میشود.مهمترین اهداف تحلیل بهره وری در شرکتها و بنگاه های اقتصادی عبارتند از:1-تدوین هدف2-استفاده مناسب از منابع3-تشخیص فرصت ها و مخاطرات 4-ممیزی کارکرد مدیران 5-ارزیابی استراتژی ها6-بهبود الگوی تخصیص منابع7-پرداخت دستمزد بر اساس عملکرد8-عارضه یابی بهبود

13,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید