صفحه 1:
مديريت جام جهانی فوتبال 00009 -

صفحه 2:
.فيفا در سال <+©0©00 در باريس بايه كذارى شد اولين مسابقات بين المللى فوتبال در سال ©0900 بركزار شد .اما موفقيت آميز نبود باتركيب مسابقاث با عوامل اقتصادى در .سال 0( 9) »مسابقات لندن موفقیت بیشتری پیدا کرد درحال حاضر 060 فدراسپون عضو و 6900060006 باشگاه وحدود 06۴ مبلیون بازیکن در سرناسر جهان دار 2

صفحه 3:
©©0تيم براى كسب شرايط لازم تلاش كردنداما فقط|)كتيم به بازيها راه بيدا كنند. تیم اروپایی ‎UEFA‏ © تیم های آفریقایی 0۸۵۳ تیم امریکای جنوبی ‎CONMEBOL‏ AFC tual ai < 00010۸0۸۵۲ ‏تیم امریکای مرکزی وشمالی‎ O دو تیم دیگر با 013۷-0۴۴ بین آسیا وامریکای شمالی وبین اقیانوسیه وامریکای جنوبی پر می شود.

صفحه 4:
درمجولای رای گیری برای انتخاب .انجام شد آسامان لفریقای‌جلوبی‌مورلکو و. انگلستان داوطلب بودند.سه دوره رای گیری می شود.هر دوره کشوری که کمترین رای را بیاورد .حذف می شود .موراکو باه رای در دور اول حذف شد .انگلیس با رای در دور دوم حذف شد .آلمان با رای برنده شد وافریقای جنوبی 0) رای اوردا

صفحه 5:
logo سه صورت خندان به رنگ های زرد.آبی وسبز در شکل ©0000 عرنك يرجم آلمان علامت بازیها را تشکیل میدهد. بکن باوثر می گوید:لگو باید اشاره به جشن چهره های فوتبال داشته واين پیام راداشته باشد که آلمان میزبان میهمان نوازی است ومحبت ودوستی شعار اوست. همه میدانند که ما خوب سازماندهی می کنیم اما می خواهیم تصور گرمتر ودوستانه تری از آلمان وجود داشته باشد. GERMANY 2006

صفحه 6:
محل برگزاری بازیها 19 استادیوم برای انجام00۴ مسابقه برگزیده شد. برلین؛ءمونیخ هامبورگ.فر انکفورت اشتوتگارتدور تموند»‌نورنبرگ» کایزر سالوترن»لایپزیک,گلسنکیرچن

صفحه 7:
fifa wis ‏شاخص‎ * " حداقل 0۳060000 صندلی برای اولین دوره ومسابقات یک چهارم نهایی * حداقل 0000000 صندلی برای مسابقات نیمه نهایی * تسهیلات رادیو وتلویزیونی * 9000 تا 600000 صندلی برای خبرنگاران در فینال ۴ 06000 فضا برای 9070 دوربین © تجهیزاتی مثل صفحه نمایش امتیازات »سیستم نور

صفحه 8:
داو طلبین بیش از نفر 60000000 شامل000000 ©بازنشسته ‎COO!‏ كشور براى(06)00000 يست يانقش به كار كرفته شدند. در بخش هاى ترانسيوريت,ارتباطات تلفنى»بليط فروشی ميهماندارى كار مى كردند. مديريت بازيها سعى كريد بخش عمده ايى از داوطلبين را از بين كسانى كه به زبان ديكرى غير از المانى مسلط بودندءبركزيند.

صفحه 9:
:مراحل فروش بلیط )-اول فوريه 60008 تا مارس 9009 ©-اول مى 00026 نوامبر 900009 ول سامبر 6009 تا ژانویه6006 اگر بلیط باقی ماند اول فوریه 000000 تا COOL SIS ول می‌000(9 تا9جر لای 90009

صفحه 10:
|۳7 در جام جهانی قبل به میزبانی کره وژاپن در 200606 فیفا اصرار داشت تا بلیط ها دارای ]| باشند. مدیریت برگزاری مسابقات اعلام کرد که چک کردن ل0| با صاحبان بلیط به خاطر نبودن نیروی انسانی کافی وزمان بری زیاد امکان يدير نيست. اين در حالى است كه آلمان ميزبان ©0000)© ميكروجيب حاوى Toe اطلات فردی رابر روی بلیط ها نصب كرده د رنگ صندلی خریداری شده نیز بر. ربوی بلیط چاپ شده بود.

صفحه 11:
€45 €90 €45 €120 €60 685 660 €220 65 610 €240 €360 €180 €400 €120 €600 Opening Match Group Match Round of 16 Quarter finals Semi finals Third Place Final

صفحه 12:
کمیته برگزاری به گروههای مختلف مانند فدراسیون ها.سهامداران فروش مستقیم بلیط دارد وهمزمان به عموم مردم بلیط ارائه مى .دهد .بليط ها برلیفیفا وحامیان‌ما وک میته برگزاریلسق169 دیگر به خانوادم فوتبا لف در لسیونها»باشگاهها» لنجمن 1596 .ها) لختصاص‌دارد 6بلیط به بسته های ویژه ‎package hospitality‏ (صندلی های همراه باپذیرایی)که آن هم به لحاظ قیمت در سه ‎sky box, elit, prestige).24b 4 chu‏ ( این بلیط ها به شرکت هایی فروخته می شود که جز ئ حاميان مالى

صفحه 13:
Figure 7: Ticket buyers of the 2006 FIFA World Cup in Germany 19,3% 11,3% 9,0% @ Sponsors 9 ‏5/عاكة‎ OFIFA Associations © German Football Family 9 ‏.11ج‎ Footbal Family ‏ایو و‎ General public 5 packages

صفحه 14:
کمیته برگزاری برای خرید محدویت هایی در نظر گرفته :بود > حداکثر 6 بليط ردرسطح هد )جدول قيمت ها)يا ©بليط (در سطح؟) 7 حداکثر ۶" رویداد (در سطح) )یا ۴) رویداد (درسطح))ایل خرید است. 7 برای هر بازی حداکثر مى توان از یک سطح قیمتی استفاده کرد. ازدو روش برای تحویل بلیط های : استفاده نشده استفاده می کرد 7 فروش دوباره:خریداران بلیط این امکان را داشتند که بلیط هایشان را به گیشه فروش تحویل دهند ءبدون هیچ مشکلی ويا ارائه دليل» فروشندگان وخریداران هیچ برخوردی با یکدیگر نداشتند وکمیته بر گزاری تا 40 یورواز پول بلیط را برای خود نگه می داشت.

صفحه 15:
انتقال:در اين روش خریدار اول که قصد ندارد همه بلیط هایش را استفاده کند این فرصت را دارد که از کمیته برگزاری بخواهد امکان فروش ‎Lib‏ هايش به نفر سوم را فراهم نماید. در عین حال خریدار اول مجبور است حداقل یک بلیط را نگهدارد. کمیته برگزاری قبل از موافقت با انتقال به منظور حفظ امنیت اطلاعات بیشتری را از خریدار دوم می خواهد. * از بين بليط هايى كه به اين دو روش دوباره توزیع شده بود 900به روش فروش دوباره و660 96به روش انتقال انجام شده بود.

صفحه 16:
‎a‏ اي ‏" آلمان موافقت نامه های دوجانبه با کشورهای شرکت کننده وهمسایه .امضا کرد.با 0 کشور در این زمینه قرارداد بسته شد هدف اطمینان وبیمه کردن امنیت بازیها از طریق همکاری نزدیک وموثر بین آلمان ونیروهای .امنيتى با کشور های شرکت کننده بوده است افسران یوروپول و اینتر پول به آلمان اعزام شدند تا تقسیم اطلاعات بیشتری .انجام شود

صفحه 17:
شاخص های امنیت برای چنین رویدادی دو مورد اساسی است: ».سیاست پلیس .شامل همه فعالیت های انجام شده .توسط ایالت است برنامه ولسترلتژیدفاعی‌علیه تروریسم وبرخورد-2 با آن * اولین حرکت برای مبارزه با تروریسم همکاری تنگاتنگ پلیس آلمان ‎Gary pal‏ های امنیتی سایر کشورها بود.برای مثال پلیس انگلستان پاسپورت ‎٩00000‏ گنگ شناخته شد انگلیس را نزد خود نگه داشت تا | زمسافرت آنها به آلمان جلوگیری کند.

صفحه 18:
* نایب رئیس کمیته برگزاری اعلام کرد که هر کاری که برای ایجاد امنیت لازم بوده ءانجام شده است. 9000 مامور و9060 داوطلب برای هر مسابقه در هر یک از 6) استادیوم وجود داشت افراد امنیتی در هتل 00 تیم میهمانداوران ومیهمانان مستقر شده بود.زمین های تمرین نیز مامور داشته است. * 122020000 نفر افراد آموزش دیده در ‎(ESO‏ مکان مراقب اوضاع بودند. 06 میلیون يوريو صرف اين كار شده بود. * افرادی که بلیط ورود به استادیم را تحویل می گرفتند به لحاظ امنیتی آموزش دیده بودند. به منظور حفظ امنیت باثبت نام اینترنتی مشخصات کامل افرادجهت کنترل بدست می آمد. دربعضی مسابقات در هاسه ساعت زودتر از شروع مسابقه باز شده بود وهمه مورد بازرسی قرار می گرفتند..هر شی که می توانست به عنوان اسلحه بکار رود» گرفته می شد ودر پایان بازی پس داده می شد. برای اولین بار فیفا تصمیم گرفت یک افسر امنیتی در هر یک از میدان های مسابقه قراردهد

صفحه 19:
روز قبل از مسابقات »پلیس وآتش نشانی وامدادگران برای آمادگی جهت حوادث اتفاقی داخل استادیوم ها مانور تمرینی را .اجرا کردند قرار بود باهزینه ایی حدود 000 يورو فرد مردم و(0(0© زخمورادر 50 مدتدو ساعت تخلیه نمایند. 0606000 نفر مانور فوق .راظرف 600 دقیقه انجام دادند

صفحه 20:

صفحه 21:

صفحه 22:

صفحه 23:

صفحه 24:

صفحه 25:
تميبدات دولتى :صدور به موقع ويزا .اداره اتباع خارجى صدور ويراى به موقع راتصمين كرده بود العان قصد داشث هم مبربان حوبي باشدهم راه سوى استفاده از ویر ار استه باشد شیر و ندان پار ده کنور از جمله بر اهر بستان. غناء عرسيتان و و بر 3

صفحه 26:
wip oes ‏اجاره كار‎ حكومت قدرال المان به فيفا قول دادشرايطى فراهم كند نا خارحيان در مشاغلى كه در ارتباط بامسابقات فوتبال امست بدون نياز به اجازه .كا رمشغول شوئة كسانى كه ار طرف كمينه بركرارى تابيد يه كرفته اندومجور اقامت .داشته باشند به مجوز كار نباز نخواهند داشت ابن امر براى داوران:كمك داور انعءباريكنان»كسانى كه براى تيم ها كار .مي كنند:تمايندكان فدراسيون ها قابل اجراست

صفحه 27:
مدیر بت مالی فدر ال بيك بروشور ويزه حاوى اطلاعات در باره قوانين كمركى ومالدات براى بازيهاى ((20001 تهيه كرده وان را به بچهار زبان المانى:انكليسىءفرانسه .اسبانيابي مننشر كردند

صفحه 28:
.حکومت حکومتف درا (هر لنجام چند پروژه مشارکنمیک ند-1 ب خش‌خصوصیا رتقای]_امانب» عنولن‌مکانی‌خوبب رلءت جارت2 فرهنگرنامه هاوفرهنگیو هنریب رلوی ازیهای 00008 با-3 همرلهیک میته برگزاری مهمانان‌خدماتگ سترده ملی و کمپین‌هایمیهمان‌ن و از ی4

صفحه 29:
پروژه هایمدیریف درا .تکوم 1 * پروژه "لطفا سیگار نکشید* * استعدادهای ‎Giles ale-QOOO‏ درمدا رس وباشگاهها * پروژه سبز * فوتبال خیابانی * مربیگری طرفداران وبازدیدکنندگان برای بازیها * ارتقا سیاست های فرهنگی و برنامه های آموزشی مربوط به خارج از کشور. * ضرب سکه وچاپ تمبر

صفحه 30:
هدف سبز:هدف آن اين بودکه بازیهای آلمان اولین تورنمنت فوتبال ‎climate neutrality 38 clash‏ آلمان ها سعی داشتند با سرمایه گذاریی در خصوص موادتجدیدشدنی وآب وهوای خنثی 60006000 تن گاز. گلخانه ایی را کنترل یا حذف کنند. سازمان دهندگان بازیها از شرکت کوکا کولا قول گرفتندکه از ليوان های قابل بازد باريان جهت آبيارى در ياركها وشستشوى خيابانها .تلاش شود

صفحه 31:
ارتقا : ‎ee‏ گی وبرنامه های آموزشی مربوط به حارج از حسور 0 يورو براى اين هدف هزينه شد. انستیتو گوته 60)06060)یورو جهت ساخت یک فیلم بلندو فیلم کوتاه در باره شهر های محل مسابقه دریافت كرد. 00 پورو به انستیتو گوته وفستیوال فیلم برلین داده شد تا فیلم کوتاهی در باره فوتبال وفرهنگ ساخته وتوزیع کنند. 00 بوروبرای حمایت از یک رادیو پرداخت شد.

صفحه 32:
ب خش‌خصوصیارنقایآامان‌به عنوان‌مکانیب رلیت جارت2 اثرات بزرگ اقتصادی بازیها ه سرمایه گذاری های عمومی وخصوصی در حمل ونقل»ارتباطات .و....نه فقط اقتصاد محلی بلکه اقتصاد آلمان را توسعه داد ۵ توجه زیاد به رسانه ها فرصتی را فراهم کرد تاتصویر آلمان در داخل کشور ودر خارج از آن بهتر شودوجذابیت آلمان به عنوان .مکان تجاری وبازاری برای کالاها وخدمات افزایش یابد ۰_بازیهای جام جهانی نه تنها اثرات مثبت اقتصادی درسال 6000 دارد بلکه باایجاد مشاغل جدید وافزايش در آمد اثرات طولانی مدت .نيز خواهد داشت

صفحه 33:
:بر اساس تخمینی که زده شده است ه بیش از یک میلیون نفر. وارد آلمان می شوندوبیش از یک بیلیون در آلمان خرج خواهد شد.اين مبلغ می تواند 0 شغل ایجاد کند. اثر این امر تا سالهای 200 و 000060 ادامه خواهد ere داشت. ۰ 9/0 بیلیون یورو ارزش افزوده تولید شده ودرنهایت در آمد ملرتی در ‎OOD op‏ يبرن ‎a‏ كس خواه شد. 5 بر اساس تحقیق از هر پنج شرکت آلمانی یکی درمناطق اطراف شهرهای میزبان در ارتباط مثبت با بازیها قرار .خواهد كرفت

صفحه 34:
Jus ‏اختصاص یافته‎ 41435 232 73072 376

صفحه 35:
أ حت عي -----_ععععععع_ع_ع ‎a‏ = استراتؤى " ايجاد بهترين موقعيت كارى برياى 106013 ۴ فرآیند اطلاع رسانى به موقع ودرقالب مورد نياز " ارائه خدمات درشكلى سازمان يافته در مقايسه با دوره قبل " به جاى داشتن یک مركزبين المللى : مراکز ]۲6۵ در 19شهر ایجاد 7 a

صفحه 36:
ee ee ee ee ee يك كانال تلويزيونى اطلاعات لازم 176013 در خصوص زيمان ومحل تمرين تيم هاءجزئيات حمل ونقل ورسيدن به آنها و... رافراهم مى كريد. یکی از واحدهای مربوط به ]۲0۱60 اختصاص داده شد به کنفرانس مطبوعاتی وسوال از 1]0آوع0]. اختیار آنها قرار گرفت. سایت ][]بیش از 0)((6میلیرز گزارش ومصاحبه در وب سایت خود قرار ‎٩!‏ ‏داده است.دو برابر دوره قبل

صفحه 37:
۳ ۳ ۳/7 ‏ا ااا الال ا‎ rowth from 2002 to 2006 with the revenue jenerated by the respective sponsorship rogrammes of the 2002 and 2006 World Cups. and medi TABLE 6: Comparison of spons revenue growth for 2002 World Cups 1800 24x increase ‏یط‎ ‎1600 recto) 153 -- ie 1380 2 3 1200 = 27% <= 1000 increase 1140 = 8295 ‏ماع‎ ‎= 205 ‏مه‎ ‎<0 ‎200 ‎‘Sponsorship ‘Sponsorship Meco ea ravens ‏بست‎ fevenve 2002 2006 Boos” Boos EE ‏عادو‎ BB New Medio

صفحه 38:
OC 2006 FIFA WORLD CUP INCOME STATEMENT EUR MILLION * Event, advertising and travel costs ‘© Third-party services Personnel costs ministration and facilities * Other Revenue Expenses Surplus

صفحه 39:
PROFIT SHARE EUR MILLION * Threshold 32 © 60% share 75 * Other 4 Surplus OC share FIFA net share

صفحه 40:
INCOME STATEMENT FOR 2003-2006 (ACCORDING TO IFRS) CHF MILLION Revenue Expenses Result 2003-2006 2003 2004 2005 2006

صفحه 41:
1,660 5 11 260 13 234 2,986 ۲۳۳۳۲ ۲۲۲۲۲ 1۳۳ RE ‏ع‎ Event-related revenue TW oroadcasting rights ~ 2006 FIFA World Cup™ Additional FPA events «Marketing rights «+ Hesptaly rights + Licensing rights Other Total FFA Word Cup ‏کر‎ REVENUE IN 2003-2006 PERIOD CHE MILLION 100% = CHF 3,238 milion Financial income *Forsignexchange effects 82 ‏ها‎ 2 1 «Investments 3 13 4 _ ) Total 128 Other operating income # Brad lensing 6 + Quality Concept 7 000 9 * Other(eg. renal inome, 22 fim sles) Total 27 69

صفحه 42:
۱ Contibutions to teams 41 Contibutions toLOc 24 Compensation for teamsfpartiipants 174 ٠ Fights protection elvery + Other (9. Tsclution, 165 insurance + Accrued exoenses al Total 1125 Development-elated expenses ‘Financial Assstance Programme 311 + Confederations 2 * Goal Precramme 100 + Other e.g. couses) 54 57 Total EXPENSES IN 2003-2006 PERIOD SE MILON 100% = CHF 2,422 million Financial expenses sforn echangeefiets 79 + intrest 39 Total 118 Other operating expenses + Personnel expenses 20 ‏اق همه‎ 7 accommodation + Texpenses 29 + Depreciation 22 * Audis and external 4 consatangy + Other events 39 + Legal expenses 1 ‏از‎ media 13 + Rent, maintenance 0 ٠ 016: (e.g. office equipment, 110 telecommuriction) Total 622

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان