modirit-khrid

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت خرید”

مدیریت خرید

اسلاید 1: نام دانشجو:عنوان:مدیریت خرید و برنامه ریزی خرید کالا

اسلاید 2: امروزه با رشد تکنولوژی، به ویژه در زمینه تکنولوژی اطلاعات، ماهیت عرضه وخرید به سرعت در حال تغییر است و جامعه و سازمانها به صورت روزافزون تأثیر رقابتهای شدید، فعالیتهای تجاری جدید، کیفیت، طراحی محصول و فرایندها، تمرکز و غیر متمرکز بودن، نوآوری، اطمینان از عرضه بلندمدت محصول و ... را مشاهده می کند.چنین ارتباط هایی هنگامی اهمیت خود را بیشتر نمایان خواهد کرد که بدانیم بخش خرید و تدارکات نقش رابط وواسطه معتبری بین ارکان داخلی یک سازمان با بسیاری از مراکز خارج از سازمانی را نیز ایفا می کند.مقدمه

اسلاید 3: مروری گذرا بر فعالیت های سازمانهای مختلف نشان می دهد اکثر این سازمانها، خرید با قیمت و شرایط مناسب بعنوان ابزار اصلی برای کسب کیفیت خدمات خود، تأکید ویژه دارند، حال آنکه خیلی از شرکتها و سازمانهای موفق در کنار اهداف و مأموریت های خود، نگاه دقیق و تیزبینانه ای به بازارهای خرید مواد و تجهیزات مورد نیاز خود دارند تا جایی که بعضاً دیده می شود یکی از مهمترین عامل برتری و مزیت نسبی برخی سازمانها برنامه ریزی و سیستم های مناسب خرید آنها می باشد.بعبارت دیگر کنترل هزینه ها، خرید موفقیت آمیز، منابع مالی سازمان و کسب رضایت مشتریان، همگی مستلزم بکارگیری یک سیستم خرید و تدارکات کارآمد می باشد. لذا مسئولیت مدیران خرید از حالت فرعی و از نوع واحدی، که عمده وظایف آن اجرای سفارشات و درخواست های سازمان با شد، به شبکه گسترده ای از فعالیت ها و ارتباطات در سیستم مدیریت استراتژیک سازمان تبدیل شده است.تصمیم به خرید

اسلاید 4: -    تعیین نیازهای سازمان و فهرست کالاها -    تعیین بودجه خرید -    تنظیم شناسنامه ماشین آلات و فهرست قطعات یدکی -    سیاست خرید یا ساخت -    خرید ماشین آلات جدید یا دست دوم ویا اجاره -    طبقه بندی و اولویت بندی خرید -    پیش بینی و برآورد مقدار مصرف هر یک از کالاها در دوره زمانی مشخص -    تعیین درجه کیفیت و مشخصات کالاها -    شناسایی منابع تامین کالاها  -    بررسی قیمتها در سطح بازارهای بین المللی و داخلی -    و ........ برنامه ریزی خرید

اسلاید 5: -    به چه کالایی نیاز داریم؟ -    این کالا با چه مارک و مشخصاتی باشد ؟ -    از هر قلم کالا چه مقدار احتیاج داریم؟ -    این کالا ها را از کجا خریداری نمائیم؟ -    چه فضایی و در چه زمانی برای کالا در نظر بگیریم؟منظور از طراحی وبرنامه ریزی خرید چیست؟

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید