کسب و کار فروش و بازاریابی

مدیریت راهبردی نام تجاری (فصل پنجم)

modiriat-raahbordi-naam-tejaari

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت راهبردی نام تجاری (فصل پنجم)”

مدیریت راهبردی نام تجاری (فصل پنجم)

اسلاید 1: مدیریت راهبردی نام تجاری نگارندگان: مدرس:

اسلاید 2: فصل پنجممدیریت عامل زمان: هویت و تغییر

اسلاید 3: دوام حضور برخی ازنام های تجاری به ما گوشزد می کند که گرچه محصولات می میرند، نام های تجاری می توانند ازتاثیرات زمان درامان بمانند.نام تجاری فقط دراثر پایداری درازمدت رشد می کند.تداوم برای شکل گیری وپایداری نام تجاری امری اساسی است.ازآنجا که نام تجاری به برکت محصولات وارتباطاتش زنده می ماند، مدیریت زمان لزوما متضمن این دوبردار،یعنی تکامل و تداوم است.

اسلاید 4: تاثیرات زمانزمان شاخصی سهل الوصول ازتغییراتی است که بامواجه ساختن نام تجاری باخطرمنسوخ شدن دریک جبهه دوگانه تکنولوژیکی و فرهنگی ،‌ جامعه وبازارها‌ را به گونه ای مشابه تحت تاثیرقرارمی دهد.

اسلاید 5: پیشرفت فنی وتحقیق وتوسعه،یک جریان دائمی ازنوآوری ها برقرارمیکند که نام تجاری بایدآن هاراشامل شود تاازکهنگی تکنولوژیک خودجلوگیری کند. نام تجاری بدون نوسازی بی وقفه محصولات یاخدماتش وبدون توجه به وظیفه اش،ازمسیراصلی منحرف می شود.

اسلاید 6:

اسلاید 7: تکامل فرهنگی نیزبه عنصر زمان مربوط می شود،زیرا ارزش ها، آداب ورسوم والگوهای رفتاری همواره درحال تغییرند. این چهره ی هرروزه زندگی،آن دسته از نام های تجاری راکه بقایشان منوط به یک ویژگی معین است،تهدید می کند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید