سایر تحقیق و پژوهش

مدیریت رقابت ایجاد مزیت رقابتی پایدار ماندگار

modirit-rghaabt

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت رقابت ایجاد مزیت رقابتی پایدار ماندگار”

مدیریت رقابت ایجاد مزیت رقابتی پایدار ماندگار

اسلاید 1: فصل 7 مدیریت رقابت: ایجاد مزیت رقابتی پایدار ماندگارارائه:

اسلاید 2:

اسلاید 3: تحلیل رقابتتوسعه استراتژی رقابتی با ارزیابی ماهیت رقابتی بازار شروع می شود، که در آن شرکت رقابت می کند. این مورد شامل دو نوع تحلیل است: شناسایی رقبای کلیدی، و ارزیابی شدت رقابت در بازار. این دو وجه از تحلیل رقابتی، با تفصیل بیشتر در ذیل آمده اند.

اسلاید 4: شناسایی رقبای کلیدیمرحله نخست در تحلیل ماهیت رقابت، شناسایی رقبای کلیدی است. رقبا معمولا با توجه به نیازهای ویژه یک بخش خاص از مشتریان به جای تعریف ساده براساس صنعتی تعریف شده اند که شرکت در آن فعالیت می کند. برای نمایش این امر، بخش دوربین کانن نه تنها با تولید کنندگان دوربین دیجیتال مثل سونی و نیکون رقابت می کند، بلکه با تولید کنندگان گوشی های تلفن همراه مجهز به دوربین مثل اپل، نوكيا و اریکسون نیز رقابت می کند. استارباکس نه تنها با سایر کافی شاپ ها، مثل کافی بین وتی لیف رقابت می کند، بلکه با تولید کنندگان نوشیدنی های انرژی زا و کافئینی مثل رد بول و مانستر انرژی و حتی با تولید کنندگان آب حاوی ویتامینو آب کافئینی شده مثل واتر جو و گلاسیو هم رقابت می کند. کوکاکولا نه تنها با تولید کنندگان دیگر نوشابه ها مثل پپسی رقابت می کند، بلکه با تولید کنندگان محصولاتی مثل آب میوه، آب معدنی و شیر نیز رقابت می کند که می تواند به صورت بالقوه، نیاز همین مشتری را رفع کند.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید