کسب و کار مدیریت و رهبری

مدیریت زمان – Time Management

Time Management

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت زمان – Time Management”

مدیریت زمان – Time Management

اسلاید 1: By : DKNA“Time Management”

اسلاید 2: چکیدهاستفاده مؤثر و اثر بخش از زمان ضرورتی اجتناب ناپذیر برای موفقیت در عرصه کار و زندگی است. مدیریت زمان شامل مجموعه ‌ای از مهارتها برای کنترل کردن و استفاده بهتر از زمان است. این ارائه به تشریح مفاهیم و اصول مدیریت زمان پرداخته و فنون و ابزاری را برای مدیریت زمان در محیط زندگی و کار ارائه میکند.

اسلاید 3: در طول تاریخ تمدن‌ها به زمان و ابعاد آن توجه داشته اند و این توجه در این دوران نیز وجود دارد و عباراتی مانند «وقت طلاست» گویای این توجه است. جوامع امروزی جوامعی هستند که در آنها تعداد ساعات کافی در طول روز وجود ندارد. فناوریهای نو محیطی فراهم آورده‌اند که تقریباً در مدت زمان کم میتوان به خیلی از اطلاعات دسترسی پیدا کرد و خیلی کارها را سریعتر و آسانتر انجام داد اما تمایل به سریعتر انجام دادن کارها و بیشتر کار انجام دادن روز ‌به ‌روز بیشتر میشود.هر سازمانی برای رسیدن به اهداف خود و جهت دادن به فعالیتهای کارکنان و در راستای هدف‌هایش به سرپرستی، نظارت و هماهنگی نیاز دارد. در تعریف مدیریت گفته می‌شود مجموعه ای از وظایف که رفتار و فعالیت سازمان را در مسیر هدف تنظیم، تصحیح، تقویت و راهنمایی می‌کند. همه سازمانهای رسمی چه غیررسمی برای استمرار و تداوم فعالیت خود به مدیریت نیاز دارند. فقدان مدیریت، موجب ناهماهنگی، انحراف از هدف، اتلاف وقت و انرژی میشود و سازمانها را به نابسامانی و از هم پاشیدگی میکشاند. موضوع «مدیریت زمان» سالهاست که ذهن افراد و صاحب نظران را به خود مشغول کرده و تاکنون دورههای آموزشی و همایشهای زیادی در این ارتباط برگزار شده است اما آیا واقعاً توانسته ایم بر زمان احاطه پیدا کنیم و آن را در کنترل خود داشته باشیم. حقیقت آن است که ما باید خود را اداره کنیم نه زمان را، چرا که زمان اساسا اداره شدنی است و خواه ناخواه زمان میگذرد و این ما هستیم که باید از آن به خوبی استفاده کنیم. به یک تعبیر «مدیریت زمانی» در واقع همان مدیریت بر خویشتن است و جالب است بدانید مهارتهایی که ما برای اداره کردن دیگران نیازمندیم، همان مهارتهایی است که برای اداره کردن خود نیازمندیم. توانایی و مهارت در برنامه ریزی، تفویض اختیار، سازماندهی رهبری و کنترل.مقدمه

اسلاید 4: ﺍﺻﻮﻝ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺯﻣﺎﻥﻫـﺪﻑﮔﺰﺍﺭﻱ: ﺑـﺮﺍﻱ ﻛﺴﺐ ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﺩﺭ ﻫـﺮ ﺍﻣـﺮﻱ ﺑﺎﻳـﺪ ﺍﻫﺪﺍﻓﻲ ﺗﻌﻴﻴﻦ ﺷﻮﻧﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﺑﺎﻳﺪ ﺳﻄﺢ ﻭ ﺯﻣﻴﻨﻪ ﺍﻫـﺪﺍﻑ ﻣﺸﺨﺺ ﮔﺮﺩﻧﺪ. ﺍﻫﺪﺍﻑ ﺑﺎﻳﺪ ﻣﺸﺨﺺ، ﺭﻭﺷﻦ، ﺩﻗﻴـﻖ، ﻣـﺪﻭﻥ، ﻗﺎﺑﻞ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩﮔﻴﺮﻱ ﻭ ﺗﺤﻘﻖ ﺑﺎﺷﻨﺪ. ﺗﻌﻴﻴﻦ ﺍﻭﻟﻮﻳﺖ: ﺩﺭ ﺻـﻮﺭﺕ ﻭﺟـﻮﺩ ﺍﻫـﺪﺍﻑ ﻣﺘﻌـﺪﺩ ﺑﺎﻳـﺪ ﺍﻭﻟﻮﻳﺘﻬﺎﺑﺮﺍﻱ ﺍﻫﺪﺍﻑ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﮔﺮﺩﻧﺪ. ﺭﻋﺎﻳﺖ ﺍﻭﻟﻮﻳﺖ: ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺯﻣﺎﻥ ﻭﻗﺘﻲ ﻧﺘﻴﺠﻪ ﻣـﻲﺩﻫـﺪ ﻛـﻪ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﻪ ﺗﺮﺗﻴﺐ ﺩﺭﺟﺎﺕ ﺍﻭﻟﻮﻳﺖ ﻛﺎﺭ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺷـﻮﺩ. ﺣﻘﻴـــﻘﺖ ﺗﺎ ﻛﺎﺭ ﻣﻬﻤﺘﺮﻱ ﺯﻣﻴﻦ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﻛﺎﺭ ﻛـﻢ ﺍﻫﻤﻴـﺖﺗـﺮ ﻧﺒﺎﻳـﺪ ﺩﺳﺖ ﺯﺩ.

اسلاید 5: ﺩﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪﻱ ﻛﺎﺭﻫﺎ ﺍﺯ ﺩﻳﺪﮔﺎﻩ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺯﻣﺎﻥ١ ـ ﻛﺎﺭﻫﺎﻱ ﻣﻬﻢ ﻭ ﻓﻮﺭﻱ (ﺍﻭﺭﮊﺍﻧﺲ) ٢ ـ ﻛﺎﺭﻫﺎﻱ ﻣﻬﻢ ﺍﻣﺎ ﻏﻴﺮﻓﻮﺭﻱ٣ ـ ﻛﺎﺭﻫﺎﻱ ﻓﻮﺭﻱ ﺍﻣﺎ ﻏﻴﺮﻣﻬﻢ٤ ـ ﻛﺎﺭﻫﺎﻱ ﻛﻢﺍﻫﻤﻴﺖ ﻭ ﻏﻴﺮﻓﻮﺭﻱ٥ ـ ﻛﺎﺭﻫﺎﻱ ﺑﻴﻬﻮﺩﻩ ﻭ ﻭﻗﺖﮔﻴﺮ

اسلاید 6: شناسایی عوامل موثر در اتلاف وقتعوامل موثر در اتلاف وقت عدم تفویض اختیار، تماسها و مکالمات زیاد تلفنی، جلسات بسیاری در سازمان، قبول و یا تحمیل بیش از حد مسئولیت و کار، آشفتگی و بی نظمی فردی و عدم تمرکز فکری، نداشتن کارکنان و همکاران شایسته و کارآمد، مسافرتها و ماموریت های متعدد اداری، امور شخصی و گرفتاری خانوادگی، عدم برنامه ریزی مناسب، کار امور را به فرد افکندن. 

24,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید