مدیریت فرایندهای سازمانی
اسلاید 1: 111
اسلاید 2: 2مديريت فرآيندهاي سازماني پاییز 1399
اسلاید 3: 20/01/144313
اسلاید 4: 20/01/144314
اسلاید 5: 5لايه دانشها، مهارتها، سيستمها و ابزارهالايه ارزشهاماموريت/چشماندازلايه ماموريتلايه فرآيندهارابطه طبيعي علت و معلولي در لايههاي نقشه راه تعالي
اسلاید 6: 16فرآ يندمجموعه اي از فعاليت هاي منظم ,متوالي ومتعامل است كه با بكارگيري منابع وروديها را به خروجي هاي مورد نظر (مطلوب مشتري )تبديل مي نمايد.
اسلاید 7: 20/01/144317
اسلاید 8: 20/01/144318
اسلاید 9: 19فرآيندProcess 1Process 2Input 1Output 1Input 2Output 2
اسلاید 10: 20/01/1443110
اسلاید 11: 20/01/1443111
اسلاید 12: 20/01/1443112
اسلاید 13: 20/01/1443113
اسلاید 14: 20/01/1443114
اسلاید 15: شعار استاندارد ISO 9001:2008آنچه را كه ميگوئيد، مكتوب نمائيد و آن چيزي را كه مكتـوب كردهايد انجام دهيد و به طور مـداوم بهبـود دهيــد.15
اسلاید 16: 16اهم ديدگاهها در استاندارد ISO 9001امكان بهبود مداوم اثربخشي در فرايندهاي سازمان لزوم مشتري محوري بيشتر و لزوم قرار گرفتن مشتري در كانون تصميمگيري سازمان. تغيير نگرش از تكهتكه ديدن سازمان به فرايند نگري در سازمان لزوم پرداختن به منافع طرفهاي ذينفع (نگرش Win-Win) لزوم سازگاري با ديگر استانداردهاي سيستمهاي مديريتي لزوم حذف الزامات غير ضروري (نسبت به ويرايشهاي قبل) ضرورت اندازهگيري فرآيندها بمنظور تعيين ميزان اثربخش بودن آنها
اسلاید 17: 1- سازمان مشتري گرا 2- رهبري 3-مشاركت كاركنان 4- نگرش فرآيندي 5- نگرش سيستمي در مديريت 6- بهبود مستمر 7- نگرش واقع گرايانه در تصميم گيري 8- ارتباط سودمند متقابل با تأمين كننده8 اصل سيستم مديريت كيفيت 17
اسلاید 18: 118نگرش فرآينديبراي دستيابي مؤثرتر به نتايج مطلوب بايد سازمان ها بياموزند به جاي مديريت فعاليتهاي مجزا و بخشي شده، فعاليتها و منابع سازمان را در قالب فرآيندهاي مرتبط به هم مديريت كنند. اينكار مستلزم دستيابي به يك نگرش فرآيندي است.به عمل شناسايي و مديريت نظام مند فرآيندهاي موجود در يك سازمان و به ويژه تعاملات ميان چنين فرآيندهايي {نگرش فرآيندي} مي گويند.
اسلاید 19: برون سپاری فرآیندها*حصول اطمینان ازاعمال کنترل سازمان*تعریف نوع وگستره کنترل این فرایندها با تاثیر پذیری از عوامل الف:تاثیر بالقوه فرآیند بر توانایی سازمان در ارائه محصول/خدمتی که با الزامات تطابق داردب:میزان مشارکت در کنترل فرایند ج:توانایی دستیابی به کنترل لازم از طریق اعمال بند 7-4استاندارد سيستم مديريت كيفيت 19
اسلاید 20: گستره مستندسازي ميتواند به دلايل زير متفاوت باشد:اندازه و نوع سازمانپيچيدگي فرآيندها و تأثيرات متقابل آنهاصلاحيت نيروي انساني20
اسلاید 21: 20/01/1443121
اسلاید 22: 20/01/1443122
اسلاید 23: 20/01/1443123
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.