استارتاپ و کارآفرینی

مدیریت کیفیت فراگیر

modiriat-keyfiat-faragir

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت کیفیت فراگیر”

مدیریت کیفیت فراگیر

اسلاید 1: موضوع: مديريت کيفيت فراگير TQM استاد محترم جناب آقای ایمان رحیمی دانشجو : زهرا افشاری

اسلاید 2: [1]Delaware مثلث كيفيت مديريت کيفيت فراگير TQM

اسلاید 3: تعريف مديريت کيفيت فراگیر:TQM يک شيوه بهبود يافته تجارتي است. تکنيکي اثبات شده براي تضمين بقا در دنياي رقابتي. TQM فرايند توسعه فردي و تشکيلاتي است که هدف آن افزايش سطح رضايت همه افراد مربوط به سازمان از قبيل مشتريان، تامين کنندگان، سهامداران و کارکنان است. TQM از سه واژه، Total به نشانه کليت داشتن؛ Quality، به نشانه درجه برتري يک محصول و يا خدمت؛ و Management، به نشانه کردار، هنر و يا شيوه کنترل و رسيدگي و. . . است.

اسلاید 4: [1]Delaware شباهت TQM با سیستم بدن انسان

اسلاید 5:  در سال 1924 دكتر والتر شوارت آمريكايي در آزمايشگاههاي شركت Bell سيستمي را به وجود آورد كه مي‎توانست واريانس سيستمهاي توليد را اندازه‎گيري كند.شاگرد شوارت دبليو ادوارد دمينگ كه يك فيزيكدان با گرايش رياضي بود و در بخش كشاورزي و دفتر تحقيقات آمريكا كار مي‎كرد، موظف گرديد تا سيستم كنترل آماري فرايند را به كاركنان صنايع دفاعي آمريكا آموزش دهد.در سال 1950 اتحاديه متخصصان علوم و مهندسين ژاپن (JUSE) از دمينگ دعوت كردند تا SPC و روشهاي كنترل كيفيت را در كشور ژاپن آموزش دهد. ژاپني‎ها به سرعت خود را با آموزشهاي دمينگ هماهنگ ساخته و در اين روشها تغييراتي به وجود آوردند. پيشينه و تاريخچه مديريت كيفيت فراگیر(جامع)

اسلاید 6: در اواخر دهه 1970، آمريكايي‎ها و اروپايي‎ها متوجه پيشي گرفتن ژاپني‎ها در تسخير بازارهاي جهاني شدند، به فكر استفاده از نگرش TQM در مديريتهاي خود گرديدند.در سال 1987 آمريكا در مقابل جايزه دمينگ، جايزه‎اي را به نام «مالكوم بالدريج» ابداع كردند. اين جايزه براي معرفي سازمانهايي كه به بالا بردن سطح كيفيت خود و اجراي TQM دست يافته‎اند، طراحي شده است.[1]Delaware پيشينه و تاريخچه مديريت كيفيت فراگیر(جامع)

اسلاید 7: برخي از تفاوتهاي مديريت کيفيت فراگير با مديريت سنتي سازمان با مدیریت کیفیت فراگیرسازمان با مدیریت سنتیمشتری مدارسازمان مدارجهت گیری بلند مدتجهت گیری کوتاه مدتمبتنی بر داده و واقعیتمبتنی بر عقیدهبهبود مستمردید مقطعیپیشگیریبازرسیارتباط قوی بین بخش ها و کار سیستمیبخشهاي سازماني منفك ومجزاوجود سلسله مراتب از سوی کارمندانوجود سلسله مراتب از بالا به پايينحل مسئلهسرزنش و تنبیهتفکر سیستمیتفکر جزء به جزءرهبریریاست

اسلاید 8:

اسلاید 9: اركان فلسفي مديريت كيفيت فراگیر فرايند گراييمشتري محوريارتقاي مستمر و فراگير فرايندها و سيستمها

اسلاید 10: اهداف مديريت کيفيت فراگير1) جلب رضايت کامل مشتري با کم‌ترين هزينه۲) درگير کردن همه کارکنان با هدف حذف خطاها و جلوگيري از ضايعات و در نتيجه انگيزش بهتر آنها۳) حفظ کيفيت و بهبود مستمر۴) طراحي و انتخاب فناوري و فرآيندهاي مناسب توليد۵) آموزش عيني کيفيت۶) اندازه‌گيري کار۷) توجه به نقطه بهينه هزينه‌هاي چرخه حيات۸) بهره‌وري و ارزش افزوده بيشتر۹) استانداردهاي بالاتر۱۰) سيستم‌ها و رويه هاي بهبوديافته[1]Delaware

اسلاید 11: [1]Delaware

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید