علوم انسانی و علوم اجتماعی علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

مذاکره در فرهنگ ها و کشورهای مختلف

mozakreh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مذاکره در فرهنگ ها و کشورهای مختلف”

مذاکره در فرهنگ ها و کشورهای مختلف

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم مذاکره در فرهنگ ها و کشور های مختلف

اسلاید 2: مذاکره در کشورهای مختلف معنای گوناگونی دارد و باتوجه به فرهنگ آن کشور تعریف می شود؛ بهتر است بدانید برخی کشورها مذاکره را یک معامله می دانند و بعضی دیگر یک رابطه طولانی مدت برای مثال بیشتر صاحب نظران کشور اسپانیا می گویند: مذاکره برای ما مانند معامله دو طرفه است! اما در اکثر کشورهای آسیایی مانند ژاپن در جهت ایجاد رابطه ای بلند مدت با کشورها پای میز مذاکره می روند، قبل از رفتن به مذاکرات بین المللی حتما قصد و هدف آنها را بدانید و تحقیقا لازم را انجام دهید. آداب و رسوم مذاکره در همه کشور ها یکسان نیست؛ این آداب و رسوم از فرهنگ و خلق و خوی مردم آن کشور برگرفته شده است که آگاهی و توجه به آن ها از تکنیک های مذاکره است.

اسلاید 3: تکنیک های مذاکره هر ملتی و هر قومی در بخش های مختلف زندگی خود ازجمله تجارت، براساس فرهنگ و آداب و رسوم خود رفتار می کنند که ممکن است برای ما عجیب و دور از انتظار باشد. ولی به هر حال یک تاجر یا مذاکره کننده برای کسب موفقیت در مذاکرات لازم است با اطلاع کافی از این آداب، با آنان رفتار پسندیده داشته باشد. بخشی از فنون مذاکره شامل مجموعه ای از همین تکنیک ها و روش هاست، که اطلاع یافتن از آن ها می تواند توانایی فرد در مذاکره را به میزان قابل‌توجه و چشم‌گیری افزایش دهد، از جمله فنونی که در هنگام مذاکره باید به آن ها توجه کرد، نحوه واکنش به رفتارهای اجتماعی مختلف، از مهم ترین مسائل موثر در فنون مذاکره می باشند. تکنیک ها و روش هایی که در مذاکره با کشورهای مختلف، برگرفته از فرهنگ و اداب و رسوم همان کشور تغییر می کنند. مسائلی مانند حساسیت به وقت شناسی، نحوه اعلام موافقت یا عدم رضایت، زبان بدن، میزان صمیمیت افراد، همگی به فرهنگ اجتماعی کشور مذاکره کنندگان بازمی‌گردد و فنون مذاکره و تکنیک های بهبود مذاکره نیز، این موضوع را مورد بررسی قرار می دهند.

اسلاید 4: استرالیادر استرالیا تقریبا همیشه انجام امور تجاری همراه با نوشیدنی است و تخطی از آن بی ادبی تلقی می شود. استرالیایی ها دوست دارند با عناوین شان مورد خطاب قرار گیرند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید