roshd-sibzamini

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مراحل رشد سیب زمینی”

مراحل رشد سیب زمینی

اسلاید 1:  رشد سیب زمینی دانش آموز:کوثر مجرد

اسلاید 2: مقدمهسیب زمینی از آن دسته سبزیجات خوش خوراکی است که به زحمتش می ارزد در مورد پرورش آن مطالعه کنید و امسال خودتان سیب زمینی خانواده را تامین کنید.سیب زمینی گونه‌های مختلفی دارد که معمولاً با نام زودرس، معمولی (second early) و اصلی (main crop) توصیف می‌شوند. این نام‌ها نشان می‌دهند که این سیب زمینی‌ها کی محصول می‌دهند، به چه فضایی نیاز دارند، با چه فاصله‌ای از هم و چه موقع باید کاشته شوند. اگر فضای زیادی ندارید، بهتر است سیب زمینی‌های زودرس بکارید و همچنین خوب است خاطرنشان کنیم که احتمال آفت زدگی گونه‌های زودرس از آنجا که خیلی زود برداشت می‌شوند، کمتر است. گونه معمولی (second earlies) شانزده تا هفده هفته بعد از کشت می‌رسند بنابراین باید بتوانید از اوایل تیر تا شروع مرداد آن‌ها را برداشت کنید. گونه اصلی (main crops) هجده تا بیست هفته بعد از کاشت آماده برداشت هستند. بنابراین معمولاً از تیر تا مهر ماه می‌توانید آن‌ها را برداشت کنید. گونه اصلی بیشتر از سایر گونه ها فضای باغچه را اشغال می‌کنند، اما اگر می‌خواهید مقداری از آن را ذخیره کنید، بهترین گونه برای انبار کردن است.

اسلاید 3: زمان مناسب برای کاشت را انتخاب کنید از آنجایی که سیب زمینی در آب و هوای خنک به خوبی رشد می کند، می توانید سیب زمینی ها را در پاییز بکارید و در طول زمستان زمانی که هوا هنوز گرم است و زمین یخ نزده ُ پرورش دهید. در هوای خنک  جایی که زمین در زمستان یخ می زند سیب زمینی ها را دو هفته بعد از آخرین سرما  بکارید. سیب زمینی تا زمانی که دمای خاک به 45 F (7 درجه سانتیگراد) برسد،  شروع به رشد نمی کند، بنابراین بذر سیب زمینی  را قبل از آخرین سرمای زمستانی بکارید.اگرچه سیب زمینی آب و هوای خنک تر را دوست دارنداما  عاشق نور خورشید هم هستند و بهترین محیط برای آنها ، مکانی است که روزانه به مدت چند ساعت در  مقابل خورشید قرار گیرند. همچنین می توانید سیب زمینی را در هر کجایی که دوست دارید، از جمله به طور مستقیم در زمین یا دیگر سطوح خاکی، بکارید.

اسلاید 4: زمانی سیب زمینی ها سریع تر رشد می کنند که حاصل از بذر سیب زمینی  که امکان جوانه زدن را دارند ،باشد. دو هفته قبل از تاریخ کاشت، بذر سیب زمینی را در جایی که مقدار زیادی  نور می گیرد، در دمایی بین 60 تا 70 F (15.5 و 21 درجه سانتیگراد) قرار دهید. سیب زمینی را  زمان کاشت  در نور نگه دارید تا جوانه بزند. از بذر سیب زمینی کوچک اما سالم برای سیب زمینی استفاده کنید. می توانید هر نوع سیب زمینی که دوست دارید بکارید اما اطمینان حاصل کنید که ازسیب زمینی هایی  که برای درمان  مشکلاتشان از اسپری استفاده نشده ، استفاده کنید.زیرا اسپری ها باعث می شود که از  جوانه زنی سیب زمینی  جلوگیری شود و شما دیگر قادر به رشد گیاه جدید نخواهید بود.

4,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید