کسب و کارفروش و بازاریابی

مربع جادویی گارتنر - Gartner Magic Quadrant

صفحه 1:
مربع جادویی گارتنر ‎Gartner Magic Quadrant‏

صفحه 2:
[ مريع جادوبى كارش ] 3 93 ازما

صفحه 3:
چهارگوش جادوبی یک ابزار تحلیلی است که توسط گارتتر توسعه داده شده است و تصویری لحظه‌ای از صنعت یا بازار را به شما می دهد. این مريع. شرکت‌های متمایز و ماندنی دز یک بازار مشخص را در اين چهار بخش دسته‌بندی می] رهبران جالشكرها G Sts, بازیگران بخش‌های خاص بازار این چهار بخش بر روی دو بعد «توانایی اجرا» و «کامل بودن چشم‌انداز» قرار می‌گیرند. یکی از بازازهایی که مورد ارزیابی ‎ee‏ قرار می‌گیرد و شرکت‌های موجود در اون در چهارگوش جادویی مجزایی قرار می‌گیرد مديريت بروثه و برتفوليو وجود هر شرکت در یکی از اين 4 بخش اطلاعات مفیدی به مخاطب ارائه میکند. مخصوصا اگر در حال مقایسه محصولات این شرکت‌ها برای استفاده در سازمان خود باشید. برای همین مهم است که بدانید «توانایی اجرا» و «کامل بودن چشم‌انداز» به چه معناست. ۲ Ability to Execute La! sully: گارتتر برای ارزیابی شرکت‌ها در اين بُعد از 7 شاخص استفاده میکند که 3 مورد آن مهمتر از سایرین هستند: زیست‌پذیری کلی ۷۵ 0۷۵۲۵1۱ شرکت اراثه‌کننده در حال حاضر و در آینده پیش رو تا چه حد از نظر مالی سالم است؟ تجوبه مشتری506۲16066 0۲06۲اکلا) ارائه کننده تا چه حد از استفاده‌ی موفق محصول توسط مشتری پشتیبانی می‌کند؟ عملیات 006۲3۱005 ارائه‌کننده نا چه حد کار خود را به خوبی انجام میدهد؟ این فاکتورها به امکانات و قابلیت‌های محصولات کاری ندارند و تنها یک راهتمای روشن برای نمایش کیفیت شرکت. ارائهدهنده و تواتمندی آن برای پشتیبانی از محصول در یک بازه زمانی طولانی مدت هستند. کامل بودن چشم‌نداز ۵۲۷5/00 6000۵۱660۵55 هر چند که توانمندی آرائ‌دهنده برای اجرای مناسب مهم است ولی به همان آندازه مهم است که این شرکت و محصولات و خدماتش به کدام سمت حرکت مبکند. بخش «کامل بودن چشم‌نداز» برای همین وارد بازی ميشود. دانستن اینکه ارائه‌دهنده, یک استراتژی برای محصول خودش داردء اثر مهمی در ارزیایی شرکت در این بخش خواهد داشت. گارتتر با 8 فاکتور کامل بودن وییِن را ارزیابی میکند. 3 شاخص مهمتر این موارد هستند: دراک بازار ۱00۵65۱80۵109 ۸۸۵:۷۵۴ارائ‌دهنده تا چه اندازه نیازهای مشتری‌های خود را میفهمد و به صورت پیوسته در محصولات و خدمات خودش به ن نیازها جواب میدهد؟ نمره بالاتر در این شاخص نشان میدهد که شرکت به سرمایه‌گذاری بر روى محصول خودش ادامه ميدهد. 7 استرانژی پیشنهاد 562169 0167109میزان تعهد ارائه‌دهنده به محصول چقدر است؟ آیا به سرمایه‌گذاری روى تكامل و بهیود محصول ادامه میدهد؟ اینکه شرکت برنامه‌های بلندمدتی برای محصول خود دارد برای تصمیم خرید کاربران و خریدان

صفحه 4:

صفحه 5:
منابع مورد tions CED toto: Gre) عرد ) اسار رار [ اس

صفحه 6:
برای کسب اطلاغات بیشتر به واسانت آم جی تولز مراجعه MGTools.ir

رایگان