سایر تحقیق و پژوهش

مرحله کمک آماده سازی بسط مداخله

modaakhleh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مرحله کمک آماده سازی بسط مداخله”

مرحله کمک آماده سازی بسط مداخله

اسلاید 1: روانشناسی اجتماعی و کاربردیاستاد راهنما:خانم آدینه پوراعضای گروه:محجوبه سادات هاشمی-غزاله ناصری-سارا کمالی-نرگس طالبی-فهیمه علیزاده- مهلا قلی زاده-فائزه قربانزاده

اسلاید 2: فصل پنجم:مرحله کمکآماده سازی بسط مداخله

اسلاید 3: مداخله:ابزاری است که عوامل علّی و متغیرهای پیامد را در مسیر مطلوب قرار میدهد.یک مداخله ی مناسب،یک یا چند عامل علّی موجود در مدل فرآیند را و کلیه ی متغیرهای موجود در این مدل را مورد هدف قرار میدهد.

اسلاید 4: ماهیت مرحله ی کمک این است که مداخلات باید بر تغییرعوامل موجود در مدل تبیینی تمرکز کنند.یک روانشناس اجتماعی کاربردی عواملی را انتخاب میکند که تغییرپذیر بوده و بیشترین اثر را بر متغیر پیامد داشته باشند.1.تغییرپذیری:احتمالا بسیاری از متغیرهای موجود در مدل فرآیند میتوانند تحت تاثیر قرارگیرند،اما ممکن است تفاوت های قابل ملاحظه ای در میزان این تاثیر وجود داشته باشند.

6,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید